Rogaland Fylkeskommune
Møbler og inventar - dynamisk innkjøpsordning
Rogaland Fylkeskommune trenger leverandører av møbler og inventar for å levere til Rogaland fylkeskommune og Tannhelse Rogaland FKF.
Avlyst
Konkurransen er avlyst.
Kontormøbler og -utstyr
Viken fylkeskommune skal etablere en dynamisk innkjøpsordning (DPS) som skal dekke behovet for levering og montering av møbler og løst inventar til nybygg, prosjekter, investeringer og lignende. Ordningen gjelder kun for de virksomhetene som er lokalisert i de geografiske områdene Buskerud og Akershus. Virksomhetene som er lokalisert i Østfold-området vil kun kjøpe møbler på rammeavtale. Ordningen omfatter møbler og inventar til kontor, møterom, skoler, kantine, venterom, resepsjoner, samt andre aktuelle produktgrupper/kategorier som typisk omfattes av møbelforhandleres sortiment. Den dynamiske innkjøpsordningen gjelder for anskaffelser over kr 100 000 eks. mva. Anskaffelser under kr 100 000,- eks. mva, gjøres på rammeavtale.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Rogaland Fylkeskommune trenger leverandører av møbler og inventar for å levere til Rogaland fylkeskommune og Tannhelse Rogaland FKF.
Asker Kommune har utlyst en dynamisk innkjøpsordning (DPS) for brukte møbler og inventar, som består av tre deler: kjøp av brukte møbler med tilhørende tjenester for en verdi på 100 000 kroner eller mer, rehabilitering av kommunens brukte møbler, og salg av brukte møbler for kommunens institusjoner. Denne DPS er identisk med de som er utlyst for Bærum og Drammen kommune. Kjøp av brukte møbler og inventar samt tilhørende tjenester for verdi under 100 000 kroner dekkes via egne rammeavtaler. Anskaffelsen omfatter tjenester innen reparasjon og vedlikehold av møbler. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.
Moss Kommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for møbler til kontor, skoler, barnehager og institusjoner, med en rammeavtale for kjøp under 60 000 kroner eks. mva. Ordningen gjelder for kjøp av møbler over 60 000 kroner eks. mva. Detaljer om kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Sarpsborg kommune trenger møbler til kontor og konferanserom, barne- og ungdomsskoler, SFO, barnehager og institusjoner gjennom en dynamisk innkjøpsordning i Viken. Anskaffelsen gjelder for kjøp over en estimert verdi på 200 000 kroner eks. mva., mens mindre anskaffelser foretas på eksisterende rammeavtale. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til likviditet og soliditet, samt evne til å utøve profesjonell aktivitet. Tildelingskriteriene finner du i anskaffelsesdokumentene.
Sarpsborg Kommune inviterer til en begrenset konkurranse for etablering av en dynamisk innkjøpsordning for kjøp av møbler til kontor og konferanserom, barne- og ungdomsskoler, SFO, barnehager, og fellesrom på institusjoner. Anskaffelsen gjelder for kjøp over 60 000 kroner ekskl. mva., mens kjøp under denne grensen vil bli foretatt på rammeavtale. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav eller tildelingskriterier oppgitt i kunngjøringen.