Anbudsoversikt for Statlig fellesavtale om kjøp av kontormøbler

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kontormøbler og -utstyr

Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) trenger leverandører av kontormøbler for å levere møbler til statlige arbeidsplasser over 24 måneder til en verdi av 1,2 milliarder NOK. Anbudet omfatter møbler til ulike typer rom som cellekontor, møterom og sosiale soner, delt inn i platemøbler og stoler/andre møbler fordelt på 12 delkontrakter. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende store kontrakter og kunder med mange leveringssteder eller stor geografisk spredning, samt et dokumentert kvalitetssikringssystem.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Statlig fellesavtale om kjøp av kontormøbler
Estimert verdi
1 200 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Med lignende leveranser menes: • Erfaring med kontrakter av tilsvarende størrelse • Erfaring med kunder med mange leveringssteder. • For leverandører som leverer tilbud på landsdekkende avtaler, jf. punkt 3.4 Innretning av avtalen: erfaring med kunder med stor geografisk spredning. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante leveranser i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum tre relevante leveranser i løpet av de siste 3 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 3 år bli tatt i betraktning, dog ikke eldre enn 5 år. ..................................................................... Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av delavtalen leverandøren leverer tilbud på. Dokumentasjonskrav: • Attest for leverandørens kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organ som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder som ISO 9001 eller tilsvarende. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av systemet relevant for denne kontrakten.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner