Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    39157000 Deler til møbler

Viser 1-25 av 43 resultater

  1. Bømlo Kommune

    Rammeavtale for møbler til kontor, skole, barnehage og institusjon med tilhørende tjenester

    Bømlo Kommune, sammen med Stord, Fitjar, Tysnes og Kvinnherad kommune, søker å inngå en rammeavtale for levering av møbler til kontor, skole, barnehage og institusjon, inkludert tjenester som montering, rådgivning og reparasjon, over en periode på 4 år med en maksimal totalverdi på 40 millioner kroner. Leverandøren skal være totalleverandør og tilby et bredt spekter av moderne, funksjonelle og miljøvennlige møbler med høy kvalitet og slitestyrke, tilpasset daglig bruk av ulike brukergrupper. Anskaffelsen krever dokumentasjon av tekniske og kvalifikasjonskapasiteter. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse11. mars 2025
    30. apr. 2025(Utgått)
    40 000 000 kr
  2. Sunnfjord Kommune

    Rammeavtale for kjøp av nye og brukte møbler

    Sunnfjord Kommune trenger en rammeavtale for kjøp av nye og brukte møbler innen kategoriene kontor- og skolemøbler, barnehagemøbler og institusjonsmøbler. Avtalen har en varighet på 2 år med en ensidig opsjon for forlengelse i inntil 2 år, totalt inntil 4 år. Formålet med avtalen er å stimulere til økt bruk av brukte møbler gjennom ombruk, oppussing, reparasjon og ombygging, samt legge til rette for kjøp og salg av brukte møbler. Leverandører kan gi tilbud på en eller flere varegrupper, men deltilbud innen den enkelte varegruppen er ikke tillatt. Den maksimale totalverdien for avtalen er 10 millioner kroner, og prosjektet er lokalisert i Vestland.

    NorgeKonkurranse17. feb. 2025
    27. mars 2025(Utgått)
    10 000 000 kr
  3. Sarpsborg Kommune

    Møbler til kontor og konferanserom, barne-og ungdomsskoler og SFO, barnehage og institusjoner - rammeavtale for Sarpsborg, Fredrikstad og Hvaler

    Sarpsborg Kommune har inngått en rammeavtale med Kinnarps AS, Sørlie prosjektinnredning, Input interior Norway AS og Lekolar AS for levering av møbler til kontor og konferanserom, barne- og ungdomsskoler, SFO, barnehager og institusjoner i Sarpsborg, Fredrikstad og Hvaler kommuner. Avtalen har en total verdi på 90 millioner kroner. Det ble mottatt fem tilbud i konkurransen.

    NorgeResultat13. feb. 2025
  4. Trondheim Kommune

    Markedsdialog møbler: nye, brukte, reparasjon og redesign.

    Trondheim Kommune planlegger anskaffelsen av nye møbler samt opprettelse av rammeavtaler for brukte møbler og redesign og reparasjon av møbler. Leverandører inviteres til å delta i en markedsdialog i Trondheim for å gi innspill til anskaffelsen, med separate sesjoner for redesign og reparasjon av møbler, og for nye og brukte møbler. Påmelding til markedsdialogene må gjøres via linkene i de vedlagte dokumentene.

    NorgePlanlegging13. jan. 2025
    13. mai 2025(Utgått)
  5. Utdanningsdirektoratet

    Rammeavtale for redesign mv. av møbler og inventar til Utdanningsdirektoratets nye lokaler i Oslo

    Utdanningsdirektoratet trenger tjenester for redesign og oppgradering av møbler til sine nye lokaler i Oslo. Det skal leveres omtrekk, oppgradering og redesign av eksisterende kvalitetsmøbler, samt vedlikeholdstjenester. To viktige formelle krav er at leverandøren må kunne dokumentere miljøledelsessystemer som ISO 14001 eller tilsvarende, og ha minimum 5 ansatte for å sikre kapasitet til gjennomføringen av oppdraget.

    NorgeKonkurranse5. mars 2024
    8. apr. 2024(Utgått)
  6. Trondheim Kommune

    Dynamisk innkjøpsordning - kjøp av brukte møbler og inventar til prosjektet - nye administrasjonslokaler

    Trondheim Kommune trenger leverandører av brukte møbler og inventar for å utstyre nye administrasjonslokaler på Trondheim torg. Det skal kjøpes inn brukte kontormøbler til de nye lokalene og eventuelle ventelokasjoner frem til flyttingen i 2026. Et viktig formelt krav er at leverandøren må kunne dokumentere erfaring med salg av brukte møbler fra de siste tre årene, inkludert kvalitetsstyringsrutiner eller inneha et ISO 9001:2008 sertifikat (eller nyere), samt fylle ut en egenerklæring for miljø eller ha et type-1 miljømerke som Svanemerket.

    NorgeDynamisk innkjøpsordning22. aug. 2023
    1. apr. 2027(100+ dager)
  7. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Statlig fellesavtale om kjøp av kontormøbler

    Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) trenger leverandører av kontormøbler for å dekke statens behov over 24 måneder til en verdi av 1 200 000 000 NOK. Det skal leveres møbler til ulike arbeids- og sosiale soner i statlige institusjoner, fordelt på tolv delkontrakter med både landsdekkende og geografisk betingede avtaler. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende oppdrag, inkludert kontrakter av tilsvarende størrelse og kunder med mange leveringssteder eller stor geografisk spredning, samt et dokumentert kvalitetssikringssystem.

    NorgeKonkurranse11. juli 2023
    18. sep. 2023(Utgått)
    1 200 000 000 kr
  8. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Statlig fellesavtale om kjøp av kontormøbler

    Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) trenger leverandører av kontormøbler for å levere møbler til statlige arbeidsplasser over 24 måneder til en verdi av 1,2 milliarder NOK. Anbudet omfatter møbler til ulike typer rom som cellekontor, møterom og sosiale soner, delt inn i platemøbler og stoler/andre møbler fordelt på 12 delkontrakter. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende store kontrakter og kunder med mange leveringssteder eller stor geografisk spredning, samt et dokumentert kvalitetssikringssystem.

    NorgeKonkurranse27. juni 2023
    30. aug. 2023(Utgått)
    1 200 000 000 kr
  9. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Statlig fellesavtale om kjøp av kontormøbler

    Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) trenger leverandører av kontormøbler for å levere møbler til statlige arbeidsplasser over 24 måneder til en verdi av 1,2 milliarder NOK. Anbudet omfatter møbler til ulike typer rom som cellekontor, møterom og sosiale soner, delt inn i platemøbler og stoler/andre møbler fordelt på 12 delkontrakter. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende store kontrakter og kunder med mange leveringssteder eller stor geografisk spredning, samt et dokumentert kvalitetssikringssystem.

    NorgeKonkurranse21. juni 2023
    23. aug. 2023(Utgått)
    1 200 000 000 kr
  10. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Rammeavtale: Møbler til kontor, skole og institusjon

    Oslo kommune har i dag en samkjøpsavtale for nye møbler til kontor, skole og institusjon som utgår i oktober 2023. Oslo kommune v/ Utviklings- og kompetanseetaten (UKE) er nå i planleggingsfasen av en ny samkjøpsavtale som skal erstatte denne. Formålet med samkjøpsavtalen er å sikre effektiv og enkel tilgang for møbler og inventar til kommunens virksomheter. Behovene for møbler og inventar er meget varierende blant kommunens virksomheter. Det er ofte ulike hensyn som må ivaretas, og det stilles høye krav til funksjonaliteter, holdbarhet, brukervennlighet, sikkerhet, ergonomi og ikke minst miljøbelastning. UKE har ferdigstilt et utkast til konkurransedokumenter. I forbindelse med siste fase av arbeidet ønsker UKE å gi leverandørene mulighet til å komme med innspill på flere av konkurransedokumentene. For mer informasjon om detaljene i dokumentene, se vedlagt utkast til konkurransedokumenter og følgebrev.

    NorgePlanlegging17. apr. 2023
    16. apr. 2023(Utgått)
  11. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Rammeavtale: Møbler til kontor, skole og institusjon

    Oslo kommune har i dag en samkjøpsavtale for nye møbler til kontor, skole og institusjon som utgår i oktober 2023. UKE er nå i planleggingsfasen av en ny samkjøpsavtale som skal erstatte denne. Formålet med samkjøpsavtalen er å sikre effektiv og enkel tilgang for møbler og inventar til kommunens virksomheter. Behovene for møbler og inventar er meget varierende blant kommunens virksomheter. Det er ofte ulike hensyn som må ivaretas, og det stilles høye krav til funksjonaliteter, holdbarhet, brukervennlighet, sikkerhet, ergonomi og ikke minst miljøbelastning. Vi inviterer til skriftlig markedsdialog. Se vedlagt dokument for informasjon og spørsmål til leverandør.

    NorgePlanlegging1. mars 2023
    28. feb. 2023(Utgått)
  12. Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo

    RFI - Ny rammeavtale for møbler og inventar med tilhørende produkter og tjenester

    Forsvarets logistikkorganisasjon (FLO) er ansvarlig for å inngå rammeavtaler på vegne av Forsvaret for møbler og inventar med tilhørende produkter og tjenester, og FLO skal inngå ny rammeavtale for dette leveringsomfanget. I den forbindelse ønsker FLO tilbakemeldinger fra markedet på flere aspekter ved avtalen. Nærmere informasjon finnes under "Dokumenter" i kunngjøringen.

    NorgePlanlegging23. feb. 2023
    22. feb. 2023(Utgått)
  13. Statnett Sf

    Rammeavtale - Kjøp, salg, avhending, rehabilitering og redesign av brukte møbler - Statnett SF

    Statnett SF, Orgnr. NO 962 986 633 MVA har et behov for anskaffelse av kjøp, salg, avhending, rehabilitering og redesign av brukte møbler og inventar. Denne anskaffelsen gjelder etablering av rammeavtale for kjøp, salg, avhending, rehabilitering og redesign av brukte møbler for oppdrag med med anslått verdi på inntil kr 500 000 ekskl. mva. For oppdraget skal det inngås rammeavtale med minst tre leverandører. Rammeavtalen vil inngås med 4 års varighet, med mulighet til forlengelse i 1 + 1 år, totalt 6 år. Forventet omfang på rammeavtalen i avtaleperioden er på ca. 5 – 7,5 millioner NOK ekskl. MVA. Maksimal verdi av rammeavtalen i avtaleperioden er på 15 millioner NOK ekskl. MVA. For ytterligere informasjon, se dokumentene som er vedlagt konkurransen.

    NorgeResultat2. feb. 2023
  14. Sandnes Kommune

    Markedsundersøkelse: Rammeavtale for kjøp av nye institusjonsmøbler

    Randaberg kommune, Sola kommune og Sandnes kommune, heretter benevnt Oppdragsgiver, forbereder en anskaffelse av en rammeavtale for kjøp av nye institusjonsmøbler, levering og montering av institusjonsmøbler, samt konsulentbistand til møbleringsforslag. I den anledning ønsker Oppdragsgiver å ha en god dialog med markedet slik at konkurransen kan gjennomføres på en best mulig måte, og derfor ønsker vi deres innspill på de ulike punktene i markedsundersøkelsen. Disse tilbakemeldingene vil være viktige for at oppdragsgiver skal kunne få oversikt over markedssituasjonen og arrangere en god og realistisk konkurranse. Se fanen "vis dokumenter" får å få tilgang til vedlagt utkast til konkurransegrunnlag som skal brukes i den fremtidige konkurransen og dokumentet "Markedsundersøkelse". Vennligst formuler svarene ryddig og presist. Ta kontakt dersom dere har spørsmål.

    NorgePlanlegging22. des. 2022
    21. des. 2022(Utgått)
  15. Statnett Sf

    Rammeavtale - Kjøp, salg, avhending, rehabilitering og redesign av brukte møbler - Statnett SF

    Statnett SF, Orgnr. NO 962 986 633 MVA har et behov for anskaffelse av kjøp, salg, avhending, rehabilitering og redesign av brukte møbler og inventar. Denne anskaffelsen gjelder etablering av rammeavtale for kjøp, salg, avhending, rehabilitering og redesign av brukte møbler for oppdrag med med anslått verdi på inntil kr 500 000 ekskl. mva. For oppdraget skal det inngås rammeavtale med minst tre leverandører. Rammeavtalen vil inngås med 4 års varighet, med mulighet til forlengelse i 1 + 1 år, totalt 6 år. Forventet omfang på rammeavtalen i avtaleperioden er på ca. 5 – 7,5 millioner NOK ekskl. MVA. Maksimal verdi av rammeavtalen i avtaleperioden er på 15 millioner NOK ekskl. MVA. For ytterligere informasjon, se dokumentene som er vedlagt konkurransen.

    NorgeKonkurranse30. sep. 2022
    7. nov. 2022(Utgått)
    12 500 000 kr