Cobrief Logo
Brief

Husholdnings- og personlig forbruksvarer

Trondheim Kommune trenger leverandører av brukte møbler og inventar for å utstyre nye administrasjonslokaler på Trondheim torg. Det skal kjøpes inn brukte kontormøbler til de nye lokalene og eventuelle ventelokasjoner frem til flyttingen i 2026. Et viktig formelt krav er at leverandøren må kunne dokumentere erfaring med salg av brukte møbler fra de siste tre årene, inkludert kvalitetsstyringsrutiner eller inneha et ISO 9001:2008 sertifikat (eller nyere), samt fylle ut en egenerklæring for miljø eller ha et type-1 miljømerke som Svanemerket.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Trondheim kommune innbyr til begrenset anbudskonkurranse i forbindelse med etablering av dynamisk innkjøpsordning (DPS/DIO) for brukte møbler og inventar til prosjektet - nye administrasjonslokaler på Trondheim torg. Trondheim kommune vil senhøsten 2026 flytte inn i nyrenoverte og ombygde kontorlokaler på Trondheim torg. Formålet med anskaffelsen er å dekke behovet for kjøp av brukte kontormøbler til lokalene til administrasjonen i Trondheim torg og evt. i ventelokasjonene i årene fram til tilbakeflyttingen. Se vedlagte kvalifikasjongrunnlag med vedlegg, samt i Mercell-portalen for mer informasjon. Klikk her https://permalink.mercell.com/209387662.aspx

    Kontakt navn
    Vibeke Klock Fleten
    Kontakt telefon
    +47 72540000
    Adresse
    Munkegata 1, 7013 TRONDHEIM

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og avgiftsinnbetaling i det land han er etablert i.

    Leverandør skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i landet leverandøren er etablert i.

    Gjeldende for leverandører av brukte møbler: Leverandør skal ha løyve fra politiet for å drive handelsvirksomhet med oppkjøp av brukte og kasserte ting med sikte på salg, jf. brukthandelloven §2.

    Angi den dato da virksomheten ble etablert, eller leverandørene startet sin virksomhet.

    Leverandøren skal ha en kredittvurdering basert på siste kjente regnskapstall med angivelse av hvordan kredittvurderingen har utviklet seg siste tre år. Resultatet av kredittvurderingen skal fremkomme som en gradert verdi (bokstav eller tall) mot en definert skala.

    Leverandøren skal ha utført vareleveranser eller tjenester innen salg av brukte møbler.

    Leverandøren skal ha rutiner vedrørende kvalitetsstyring, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, ledelsens ansvar, tilvirkningsprosess og kontinuerlig analyse og forbedring.

    Leverandøren skal ha et miljøledelsessystem.

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Dynamisk innkjøpsordning - kjøp av brukte møbler og inventar til prosjektet - nye administrasjonslokaler

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner