Anbudsoversikt for Dynamisk innkjøpsordning - kjøp av brukte møbler og inventar til prosjektet - nye administrasjons…

Brief

Husholdnings- og personlig forbruksvarer

Trondheim Kommune trenger leverandører av brukte møbler og inventar for å utstyre nye administrasjonslokaler på Trondheim torg. Det skal kjøpes inn brukte kontormøbler til de nye lokalene og eventuelle ventelokasjoner frem til flyttingen i 2026. Et viktig formelt krav er at leverandøren må kunne dokumentere erfaring med salg av brukte møbler fra de siste tre årene, inkludert kvalitetsstyringsrutiner eller inneha et ISO 9001:2008 sertifikat (eller nyere), samt fylle ut en egenerklæring for miljø eller ha et type-1 miljømerke som Svanemerket.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Dynamisk innkjøpsordning - kjøp av brukte møbler og inventar til prosjektet - nye administrasjonslokaler
Kategori (CPV)
Kvalifikasjonskrav 1

Attest for skatt og merverdiavgift. Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og avgiftsinnbetaling i det land han er etablert i. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder fra tilbudsfristens utløp. Norske leverandører som ikke er merverdiavgiftspliktige skal fremlegge bekreftelse fra skattemyndighetene om dette. Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Leverandør skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i landet leverandøren er etablert i. Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister, eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Løyve: Gjeldende for leverandører av brukte møbler: Leverandør skal ha løyve fra politiet for å drive handelsvirksomhet med oppkjøp av brukte og kasserte ting med sikte på salg, jf. brukthandelloven §2. - Bevilling fra politiet.
Kvalifikasjonskrav 2

- Angi den dato da virksomheten ble etablert, eller leverandørene startet sin virksomhet - Kredittvurdering av leverandøren som ikke er eldre enn 6 mnd. regnet fra utløpet av søknadsfristen. Vurderingen skal basere seg på siste kjente regnskapstall med angivelse av hvordan kredittvurderingen har utviklet seg siste tre år. Vurderingen skal være utferdiget av selskap med kredittopplysningskonsesjon fra Datatilsynet, se www.datatilsynet.no Resultatet av kredittvurderingen skal fremkomme som en gradert verdi (bokstav eller tall) mot en definert skala. Nyoppstarta leverandører må dokumentere økonomisk kapasitet til gjennomføring av oppdraget ved annen type dokumentasjon, som f.eks. regnskapstall og bankgaranti.
Kvalifikasjonskrav 3

Oversikt over de viktigste vareleveranser eller tjenestene som leverandøren har utført i løpet av de siste tre årene på salg av brukte møbler, sammen med opplysninger om kontraktens verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker. Dokumentasjon (skal gis på én av følgende måter): Tilstrekkelig dokumentasjon av firmaets rutiner vedrørende kvalitetsstyring, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, ledelsens ansvar, tilvirkningsprosess og kontinuerlig analyse og forbedring. Om leverandør innehar ISO 9001:2008 sertifikat (eller nyere versjon), aksepteres slikt sertifikat som dokumentasjon på oppfyllelse av kvalifikasjonskravet. Leverandør skal fylle ut Vedlegg 3 - Egenerklæring for miljø. Dersom hele virksomheten er miljømerket med type-1 miljømerke, som Svanemerket eller tilsvarende, godkjennes dette også som dokumentasjon på dette kravet. Da skal punkt 1 i Vedlegg 3 - Egenerklæring for miljø fylles ut for miljømerkingen, med navn på sertifisering og lisensnummer for dette

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner