Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kontormøbler og -utstyr

Trondheim Kommune planlegger anskaffelsen av nye møbler samt opprettelse av rammeavtaler for brukte møbler og redesign og reparasjon av møbler. Leverandører inviteres til å delta i en markedsdialog i Trondheim for å gi innspill til anskaffelsen, med separate sesjoner for redesign og reparasjon av møbler, og for nye og brukte møbler. Påmelding til markedsdialogene må gjøres via linkene i de vedlagte dokumentene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Trondheim kommune skal ut med ny rammeavtale for nye møbler og ønsker i tillegg å opprette rammeavtaler for brukte møbler og redesign og reparasjon av møbler. I denne forbindelse skal det gjennomføres markedsdialog fredag den 7. februar i auditoriet Trondheim, i 1. etg. i Statens hus(Prinsens gate 1). Markedsdialog for redesign og reparasjon av møbler er mellom 08.30 og 11.30. Markedsdialog for nye og brukte møbler er mellom 12.30 og 16.00. NB! Det er ulike påmeldinger til markedsdialogene, så hvis man ønsker å delta på begge må man huske å melde seg på via linkene i begge devedlagte dokumentene.

    Kontakt navn
    Tuva Garbom Sørbotten
    Kontakt telefon
    +47 72540000
    Adresse
    Munkegata 1, 7013 TRONDHEIM

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner