Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    39153000 Møbler til møterom

Viser 1-25 av 290 resultater

  1. Bergen Kommune

    IK-EØS 062-2025 Dynamisk innkjøpsordning (DIO) for nye møbler

    Bergen Kommune trenger nye møbler til en maksimal totalverdi på 120 millioner kroner. Ordningen gjelder for enkeltkjøp av kontormøbler, helsemøbler, skolemøbler og barnehagemøbler som koster mer enn 500 000 kroner (ekskl. mva) per møbeltype, og omfatter også Alver, Askøy, Bjørnafjorden, Osterøy, Samnanger, Ullensvang, Voss og Øygarden kommuner i Vestland fylke. K J Brusdal AS har sannsynligvis en lignende kontrakt i dag.

    Dynamisk innkjøpsordning5. des. 2025
    1. feb. 2036(100+ dager)
    120 000 000 kr
  2. Bergen Kommune

    IK-EØS 005-2025 Kontormøbler til Bergen kommune og samarbeidsparter

    Bergen kommune har inngått en rammeavtale med Input Interior Norway AS for levering av kontormøbler til Bergen kommune og samarbeidspartnere som Alver kommune, Askøy kommune, Austevoll kommune, Austrheim kommune, Bjørnafjorden kommune, Kvam Herad, Masfjorden kommune, Modalen kommune, Osterøy kommune, Samnanger kommune, Vaksdal kommune, Voss herad, Øygarden kommune, Ullensvang kommune, Betanien rehabilitering og sykehjem, Omsorgssenteret Bergens Indremisjon, Stiftelsen Metodisthjemmet Bergen, Stiftelsen St. Johanneshjemmet og Bergen Kirkelige Fellesråd. Avtalen omfatter kjøp av nye og brukte møbler, reparasjon, redesign, møbelkartlegging og lagerplass for møbler, med et sterkt fokus på sirkulært design og bærekraft. Alle nye møbler skal være tilpasset offentlig bruk med en forventet levetid på 15-20 år. Det deltok 4 leverandører i konkurransen.

    Resultat5. des. 2025
  3. Andøya Space AS

    Rammeavtale kontormøbler

    Andøya Space AS trenger kontormøbler for en rammeavtale med en estimert årlig verdi på 1 million kroner, og en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner for hele avtaleperioden. Avtalen kan benyttes av alle konsernets forretningsområder og skal leveres i Nordland. Tildelingskriteriene er pris (50%), service (20%) som vurderes ut fra bestillingsrutiner, leveringstid, montering og opplæring, samt miljø/kvalitet (30%) som vektlegger slitestyrke, materialer, flyttbarhet, utskiftbare deler, enkel og miljøvennlig rengjøring, og utslippsfri transport.

    Konkurranse26. nov. 2025
    6. jan. 2026(28 dager)
    4 000 000 kr
  4. Norsk Folkemuseum Sti

    Anskaffelse av utstillingen LEK

    Norsk Folkemuseum Sti trenger en leverandør som tar fullt ansvar for utarbeidelsen av utstillingen "LEK", inkludert konsept, utforming, innkjøp av elementer, ferdigstilling og installering i Oslo, til en maksimal totalverdi på 1,6 millioner kroner. Tilbud vil bli evaluert basert på kvalitet (50%), bærekraft (30%) og pris (20%). Leverandøren må dokumentere god erfaring og kompetanse fra relevante oppdrag med overføringsverdi til dette oppdraget, ved å presentere en oversikt over de inntil 3 mest relevante leveransene utført de siste fem årene.

    Konkurranse14. nov. 2025
    5. jan. 2026(27 dager)
    1 600 000 kr
  5. Institutt For Energiteknikk Sti

    Rammeavtale for anskaffelse av kontormøbler og inventar

    Institutt For Energiteknikk Sti trenger en rammeavtale for anskaffelse av kontormøbler og inventar til IFE NUK Kjeller over 4 år, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Avtalen omfatter kjøp av kontormøbler, og en fullstendig beskrivelse av leveransen finnes i bilag 5. Leverandøren må være registrert i et faglig register i medlemsstaten der leverandøren er etablert.

    Konkurranse10. nov. 2025
    19. des. 2025(10 dager)
    5 000 000 kr
  6. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Markedsundersøkelse - Kontormøbler

    Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss) planlegger anskaffelsen av nye og brukte kontormøbler, reparasjon og redesign av eksisterende kontormøbler, samt leie av kontormøbler, med en estimert total verdi på 53,6 millioner kroner over 4 år. DSS ønsker tilbakemeldinger fra leverandørmarkedet om tilgjengelige løsninger og hvordan anskaffelsen best kan gjennomføres.

    Planlegging16. okt. 2025
    16. feb. 2026(69 dager)
    53 600 000 kr
  7. Trondheim Kommune

    Rammeavtale på kjøp, levering og montering av møbler

    Trondheim kommune trenger en rammeavtale for kjøp, levering og montering av møbler/løst inventar til kommunens enheter, med en maksimal totalverdi på 82 millioner kroner. Avtalen skal sikre tilgang på miljøvennlige møbler av høy kvalitet med fokus på bærekraft og lang levetid, designet for en sirkulær økonomi. Det skal inngås rammeavtale med én leverandør per deltilbud, som omfatter barnehage-, skole-, kontor- og institusjonsmøbler. Tildelingskriteriene er pris (34.7826%), kvalitet - produktvurdering (13.0435%), kvalitet - gjennomføringsevne/kompetanse (6.5217%), kvalitet - servicekonsept (6.5217%), klima og miljø - miljømerking Type-1 (6.5217%), klima og miljø - miljødeklarasjon - EPD (6.5217%), klima og miljø - emballasje (6.5217%), og klima og miljø - sporing i leveransekjeden (6.5217%). For miljømerking Type-1 gis poeng for produkter med gyldig miljømerking som Svanemerket, EU Ecolabel, Blå engel, NF Environment, Svensk Möbelfakta, eller FEMB level 3. For miljødeklarasjon - EPD gis poeng for produkter med gyldig EPD (ISO 14025) eller LCA (ISO 14040 og ISO 14044), som er tredjepartsverifisert.

    Konkurranse8. sep. 2025
    22. okt. 2025(Utgått)
    82 000 000 kr
  8. Trondheim Kommune

    Dynamisk innkjøpsordning - Kjøp og levering av møbler til Trondheim kommune

    Trondheim kommune har inngått en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og levering av møbler, med Senab Eikeland Midt-nord AS som en av leverandørene. Ordningen gjelder for enkeltkjøp fra og med 800 000 kroner eks. mva. innenfor områdene institusjonsmøbler, kontormøbler, skolemøbler og barnehagemøbler, og leveransene skal skje i Trøndelag. Det ble lagt vekt på kvalitet (produktvurdering og leveringskapasitet), pris og miljø (miljødeklarasjon EPD, drivstoffteknologi for transport, urinduk og spesialprodukter/utemøbler). Den endelige kontraktsverdien er 6 298 486 kroner.

    Resultat6. aug. 2025
  9. Trondheim Kommune

    Dynamisk innkjøpsordning - Kjøp og levering av møbler til Trondheim kommune

    Trondheim kommune har inngått en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og levering av møbler, med LINDBAK INTERIØR AS som en av leverandørene. Ordningen gjelder for enkeltkjøp fra og med 800 000 kroner eks. mva. innenfor områdene institusjonsmøbler, kontormøbler, skolemøbler og barnehagemøbler, og leveransen skal skje i Trøndelag. Det ble lagt vekt på kvalitet (50%), pris (30%), miljømerking (10%) og miljødeklarasjoner (10%).

    Resultat6. aug. 2025
  10. Norges Teknisk-naturvitenskapelige Universitet Ntnu

    Møbler, inventar og arbeidsstoler - Rammeavtale

    Norges Teknisk-naturvitenskapelige Universitet (NTNU) har inngått en rammeavtale med Lindbak Office AS for levering av møbler, inventar og kontorstoler, inkludert rådgivning om produktvalg, salg, gjenbruk, levering og montering, samt mulige serviceavtaler på produktene. Avtalen dekker områdene Trøndelag, Innlandet og Vestland, med en maksimal totalverdi på 150 millioner kroner. Konkurransen hadde seks deltakere, og pris, kvalitet, service og miljø ble vektlagt i evalueringen av tilbudene.

    Resultat2. juli 2025150 000 000 kr
  11. Arendal Kommune

    Møbler og fast innredning til Vitensenteret Campus KRS

    Arendal Kommune har avlyst konkurransen om levering av møbler og fast innredning til Vitensenteret Campus KRS på Campus UiA i Kristiansand, med en planlagt prosjektverdi på 3 millioner kroner og en varighet på 6 måneder. Avlysningen skyldes en behovsendring fra oppdragsgiverens side. Konkurransen hadde mottatt 20 tilbud, og leveransen skulle inkludere montasje og ferdigstillelse koordinert med byggets fremdriftsplan.

    Resultat30. juni 20253 000 000 kr
  12. Abakus AS

    OG-25-01 Rammeavtale møbler og inventar

    Abakus AS trenger kontormøbler til skoler, barnehager og øvrige institusjoner i kommunene i Nord- og Sør Østerdal samt Nord-Gudbrandsdal, gjennom en rammeavtale over 4 år med en antatt totalverdi på 28 millioner kroner. Anskaffelsen har som formål å dekke oppdragsgivers løpende behov for kjøp og supplement av kontormøbler, samt å effektivisere og redusere transaksjonskostnadene. Større innredningsprosjekter, rehabilitering eller nybygg omfattes ikke automatisk av rammeavtalen. Leverandøren må være registrert i et foretaksregister eller handelsregister i medlemsstaten hvor leverandøren er etablert. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse4. juni 2025
    27. juni 2025(Utgått)
  13. Bømlo Kommune

    Rammeavtale for møbler til kontor, skole, barnehage og institusjon med tilhørende tjenester

    Bømlo Kommune har inngått en rammeavtale med Kinnarps AS for levering av møbler til kontor, skole, barnehage og institusjon, inkludert tilhørende tjenester som montering, rådgivning og reparasjon, med en varighet på 4 år og en total verdi på 40 millioner kroner. Leveransen skjer i kommunene Bømlo, Stord, Fitjar, Tysnes og Kvinnherad i Vestland, og det var krav om at leverandøren skulle være totalleverandør med et bredt spekter av møbler med høy kvalitet og slitestyrke. Konkurransen hadde tre deltakere, og tildelingen ble basert på kriterier som pris, miljø og kvalitet.

    Resultat3. juni 202540 000 000 kr
  14. Sunnfjord Kommune

    Rammeavtale for kjøp av nye og brukte møbler

    Sunnfjord Kommune har inngått en rammeavtale med Kinnarps AS for levering av nye og brukte møbler, inkludert kontor- og skolemøbler, barnehagemøbler og institusjonsmøbler, med en varighet på 2+1+1 år og en total verdi på 11 millioner kroner. Avtalen dekker Vestland og har som mål å stimulere til økt bruk av brukte møbler gjennom ombruk, oppussing, reparasjon og ombygging. Det var krav om service og kompetanse, kvalitet på tilbudt produkt, og miljøhensyn, med pris som det viktigste tildelingskriteriet. Kun én leverandør deltok i konkurransen.

    Resultat30. mai 202510 000 000 kr
  15. Sarpsborg Kommune

    Dynamisk innkjøpsordning for møbler til Sarpsborg kommune

    Sarpsborg kommune trenger møbler til kontor og konferanserom, barne- og ungdomsskoler, SFO, barnehager og institusjoner gjennom en dynamisk innkjøpsordning i Viken. Anskaffelsen gjelder for kjøp over en estimert verdi på 200 000 kroner eks. mva., mens mindre anskaffelser foretas på eksisterende rammeavtale. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til likviditet og soliditet, samt evne til å utøve profesjonell aktivitet. Tildelingskriteriene finner du i anskaffelsesdokumentene.

    Dynamisk innkjøpsordning24. mars 2025
    24. mars 2031(100+ dager)
  16. Utenriksdepartementet

    Rammeavtale for kjøp av møbler, tepper og belysning til representasjonsboliger og -rom

    Utenriksdepartementet har inngått en rammeavtale med Kontorrama AS for levering av møbler, tepper og belysning til representasjonsboliger og -rom verden over. Avtalen har en varighet på 2+1+1 år og en estimert årlig verdi på 5 millioner kroner, med en total maksimal verdi på 20 millioner kroner ekskl. mva. Leveransen inkluderer produkter som er designet for å avspeile norsk kultur og identitet, og skal fraktes til en valgt speditør for videre befraktning til utenriksstasjonene. Avtalen er ikke eksklusiv, og Utenriksdepartementet har ingen plikt til å kjøpe et bestemt volum i rammeavtaleperioden. Fire leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat14. feb. 202520 000 000 kr
  17. Sarpsborg Kommune

    Møbler til kontor og konferanserom, barne-og ungdomsskoler og SFO, barnehage og institusjoner - rammeavtale for Sarpsborg, Fredrikstad og Hvaler

    Sarpsborg Kommune har inngått en rammeavtale med Kinnarps AS, Sørlie prosjektinnredning, Input interior Norway AS og Lekolar AS for levering av møbler til kontor og konferanserom, barne- og ungdomsskoler, SFO, barnehager og institusjoner i Sarpsborg, Fredrikstad og Hvaler kommuner. Avtalen har en total verdi på 90 millioner kroner. Det ble mottatt fem tilbud i konkurransen.

    Resultat13. feb. 2025
  18. Tolletaten

    Kontormøbler og inventar

    Tolletaten trenger en landsdekkende rammeavtale for leveranse av kontormøbler og inventar over 2 år, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Avtalen omfatter møbler til kontorarbeidsplasser, møteromsmøbler, sittegrupper, modulmøbler og modulbaserte multimøbler, med mulighet for både anskaffelse og gjenbruk av møbler for å dekke Tolletatens løpende behov. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav oppgitt i kunngjøringen, men detaljer om kravene finnes i Tolletatens kravspesifikasjon i Bilag 1.

    Konkurranse28. jan. 2025
    27. feb. 2025(Utgått)
    20 000 000 kr