Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    39153000 Møbler til møterom

Viser 1-25 av 278 resultater

  1. Norges Teknisk-naturvitenskapelige Universitet Ntnu

    Møbler, inventar og arbeidsstoler - Rammeavtale

    Norges Teknisk-naturvitenskapelige Universitet (NTNU) har inngått en rammeavtale med Lindbak Office AS for levering av møbler, inventar og kontorstoler, inkludert rådgivning om produktvalg, salg, gjenbruk, levering og montering, samt mulige serviceavtaler på produktene. Avtalen dekker områdene Trøndelag, Innlandet og Vestland, med en maksimal totalverdi på 150 millioner kroner. Konkurransen hadde seks deltakere, og pris, kvalitet, service og miljø ble vektlagt i evalueringen av tilbudene.

    Resultat2. juli 2025150 000 000 kr
  2. Arendal Kommune

    Møbler og fast innredning til Vitensenteret Campus KRS

    Arendal Kommune har avlyst konkurransen om levering av møbler og fast innredning til Vitensenteret Campus KRS på Campus UiA i Kristiansand, med en planlagt prosjektverdi på 3 millioner kroner og en varighet på 6 måneder. Avlysningen skyldes en behovsendring fra oppdragsgiverens side. Konkurransen hadde mottatt 20 tilbud, og leveransen skulle inkludere montasje og ferdigstillelse koordinert med byggets fremdriftsplan.

    Resultat30. juni 20253 000 000 kr
  3. Abakus AS

    OG-25-01 Rammeavtale møbler og inventar

    Abakus AS trenger kontormøbler til skoler, barnehager og øvrige institusjoner i kommunene i Nord- og Sør Østerdal samt Nord-Gudbrandsdal, gjennom en rammeavtale over 4 år med en antatt totalverdi på 28 millioner kroner. Anskaffelsen har som formål å dekke oppdragsgivers løpende behov for kjøp og supplement av kontormøbler, samt å effektivisere og redusere transaksjonskostnadene. Større innredningsprosjekter, rehabilitering eller nybygg omfattes ikke automatisk av rammeavtalen. Leverandøren må være registrert i et foretaksregister eller handelsregister i medlemsstaten hvor leverandøren er etablert. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse4. juni 2025
    27. juni 2025(Utgått)
  4. Bømlo Kommune

    Rammeavtale for møbler til kontor, skole, barnehage og institusjon med tilhørende tjenester

    Bømlo Kommune har inngått en rammeavtale med Kinnarps AS for levering av møbler til kontor, skole, barnehage og institusjon, inkludert tilhørende tjenester som montering, rådgivning og reparasjon, med en varighet på 4 år og en total verdi på 40 millioner kroner. Leveransen skjer i kommunene Bømlo, Stord, Fitjar, Tysnes og Kvinnherad i Vestland, og det var krav om at leverandøren skulle være totalleverandør med et bredt spekter av møbler med høy kvalitet og slitestyrke. Konkurransen hadde tre deltakere, og tildelingen ble basert på kriterier som pris, miljø og kvalitet.

    Resultat3. juni 202540 000 000 kr
  5. Sunnfjord Kommune

    Rammeavtale for kjøp av nye og brukte møbler

    Sunnfjord Kommune har inngått en rammeavtale med Kinnarps AS for levering av nye og brukte møbler, inkludert kontor- og skolemøbler, barnehagemøbler og institusjonsmøbler, med en varighet på 2+1+1 år og en total verdi på 11 millioner kroner. Avtalen dekker Vestland og har som mål å stimulere til økt bruk av brukte møbler gjennom ombruk, oppussing, reparasjon og ombygging. Det var krav om service og kompetanse, kvalitet på tilbudt produkt, og miljøhensyn, med pris som det viktigste tildelingskriteriet. Kun én leverandør deltok i konkurransen.

    Resultat30. mai 202510 000 000 kr
  6. Bergen Kommune

    IK-EØS 005-2025 Kontormøbler til Bergen kommune og samarbeidsparter

    Bergen kommune, sammen med flere samarbeidsparter i Vestland, søker leverandører for en rammeavtale om kontormøbler med en maksimal totalverdi på 150 millioner kroner. Avtalen inkluderer kjøp av nye og brukte møbler, samt tjenester som reparasjon, redesign, møbelkartlegging og lagerplass, med fokus på sirkulært design og bærekraft. Målet er å redusere innkjøp av nye møbler med minst 50% innen 2030, og alle nye møbler skal ha en forventet levetid på 15-20 år. Leverandører må være lovlig registrert, og det er ingen krav om dokumentasjon for de som er registrert i det norske Enhetsregisteret.

    Konkurranse20. mai 2025
    20. juni 2025(Utgått)
    150 000 000 kr
  7. Sarpsborg Kommune

    Dynamisk innkjøpsordning for møbler til Sarpsborg kommune

    Sarpsborg kommune trenger møbler til kontor og konferanserom, barne- og ungdomsskoler, SFO, barnehager og institusjoner gjennom en dynamisk innkjøpsordning i Viken. Anskaffelsen gjelder for kjøp over en estimert verdi på 200 000 kroner eks. mva., mens mindre anskaffelser foretas på eksisterende rammeavtale. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til likviditet og soliditet, samt evne til å utøve profesjonell aktivitet. Tildelingskriteriene finner du i anskaffelsesdokumentene.

    Dynamisk innkjøpsordning24. mars 2025
    24. mars 2031(100+ dager)
  8. Utenriksdepartementet

    Rammeavtale for kjøp av møbler, tepper og belysning til representasjonsboliger og -rom

    Utenriksdepartementet har inngått en rammeavtale med Kontorrama AS for levering av møbler, tepper og belysning til representasjonsboliger og -rom verden over. Avtalen har en varighet på 2+1+1 år og en estimert årlig verdi på 5 millioner kroner, med en total maksimal verdi på 20 millioner kroner ekskl. mva. Leveransen inkluderer produkter som er designet for å avspeile norsk kultur og identitet, og skal fraktes til en valgt speditør for videre befraktning til utenriksstasjonene. Avtalen er ikke eksklusiv, og Utenriksdepartementet har ingen plikt til å kjøpe et bestemt volum i rammeavtaleperioden. Fire leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat14. feb. 202520 000 000 kr
  9. Sarpsborg Kommune

    Møbler til kontor og konferanserom, barne-og ungdomsskoler og SFO, barnehage og institusjoner - rammeavtale for Sarpsborg, Fredrikstad og Hvaler

    Sarpsborg Kommune har inngått en rammeavtale med Kinnarps AS, Sørlie prosjektinnredning, Input interior Norway AS og Lekolar AS for levering av møbler til kontor og konferanserom, barne- og ungdomsskoler, SFO, barnehager og institusjoner i Sarpsborg, Fredrikstad og Hvaler kommuner. Avtalen har en total verdi på 90 millioner kroner. Det ble mottatt fem tilbud i konkurransen.

    Resultat13. feb. 2025
  10. Tolletaten

    Kontormøbler og inventar

    Tolletaten trenger en landsdekkende rammeavtale for leveranse av kontormøbler og inventar over 2 år, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Avtalen omfatter møbler til kontorarbeidsplasser, møteromsmøbler, sittegrupper, modulmøbler og modulbaserte multimøbler, med mulighet for både anskaffelse og gjenbruk av møbler for å dekke Tolletatens løpende behov. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav oppgitt i kunngjøringen, men detaljer om kravene finnes i Tolletatens kravspesifikasjon i Bilag 1.

    Konkurranse28. jan. 2025
    27. feb. 2025(Utgått)
    20 000 000 kr
  11. Trondheim Kommune

    Markedsdialog møbler: nye, brukte, reparasjon og redesign.

    Trondheim Kommune planlegger anskaffelsen av nye møbler samt opprettelse av rammeavtaler for brukte møbler og redesign og reparasjon av møbler. Leverandører inviteres til å delta i en markedsdialog i Trondheim for å gi innspill til anskaffelsen, med separate sesjoner for redesign og reparasjon av møbler, og for nye og brukte møbler. Påmelding til markedsdialogene må gjøres via linkene i de vedlagte dokumentene.

    Planlegging13. jan. 2025
    13. mai 2025(Utgått)
  12. Stavanger Kommune

    Brukte møbler - Stavanger kommune

    Stavanger kommune trenger en rammeavtale for kjøp og levering av brukte møbler med en maksimal totalverdi på 10 millioner kroner. Avtalen vil bli tildelt tre leverandører som vil få oppdrag i prioritert rekkefølge, og leveransene skal skje i Rogaland. Anskaffelsen fokuserer på klima og miljø, med krav om at leverandørene har et miljøledelsessystem, som kan dokumenteres med ISO 14001, EMAS, Miljøfyrtårn eller lignende sertifiseringer. Det kreves også at leverandørene har erfaring fra minst tre tilsvarende oppdrag, og de må kunne dokumentere meget god gjennomføringsevne. Tildelingskriteriene og ytterligere detaljer finnes i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse10. jan. 2025
    17. feb. 2025(Utgått)
    10 000 000 kr
  13. Tolletaten

    Kontormøbler og inventar

    Tolletaten har avlyst konkurransen om en landsdekkende rammeavtale for levering av kontormøbler og inventar, som skulle dekke deres løpende behov for miljøvennlige møbler med fokus på ombruk og holdbare materialer. Avtalen var planlagt å ha en varighet på 4 år med en maksimal totalverdi på 15 millioner kroner. Prosjektene skulle omfatte ombrukstjenester og nyinnkjøp av møbler til lokasjoner i Kongsvinger, Polmak, Stjørdal, Kristiansand, Larvik og Svalbard, med et prinsipp om delte kontorplasser for optimal arealutnyttelse. Konkurransen ble avlyst på grunn av en behovsendring hos oppdragsgiveren.

    Resultat23. des. 202415 000 000 kr
  14. Ofa Iks

    Rammeavtale på møbler

    Ofa Iks trenger møbelkompetanse for å levere kontor-, institusjons-, skole- og barnehagemøbler i Agder over 2 år til en verdi av 240 millioner NOK. Rammeavtalen skal dekke behovet for møbler til kommunale og fylkeskommunale enheter, inkludert kontorbygg, sykehjem, skoler og barnehager, med fokus på sirkulær økonomi og fleksibilitet i produktvalg. Anbudets vekting er 50% pris, 25% kvalitet, 15% miljø, og 10% kundeservice og administrativt.

    Konkurranse15. nov. 2024
    10. des. 2024(Utgått)
    240 000 000 kr