Cobrief Logo

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Kontormøbler og -utstyr

Bergen kommune har inngått en rammeavtale med Input Interior Norway AS for levering av kontormøbler til Bergen kommune og samarbeidspartnere som Alver kommune, Askøy kommune, Austevoll kommune, Austrheim kommune, Bjørnafjorden kommune, Kvam Herad, Masfjorden kommune, Modalen kommune, Osterøy kommune, Samnanger kommune, Vaksdal kommune, Voss herad, Øygarden kommune, Ullensvang kommune, Betanien rehabilitering og sykehjem, Omsorgssenteret Bergens Indremisjon, Stiftelsen Metodisthjemmet Bergen, Stiftelsen St. Johanneshjemmet og Bergen Kirkelige Fellesråd. Avtalen omfatter kjøp av nye og brukte møbler, reparasjon, redesign, møbelkartlegging og lagerplass for møbler, med et sterkt fokus på sirkulært design og bærekraft. Alle nye møbler skal være tilpasset offentlig bruk med en forventet levetid på 15-20 år. Det deltok 4 leverandører i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Input Interior Norway AS
Antall mottatte tilbud
4
Kontraktsverdi
3 140 163 kr
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 150 000 000 kr

Om anbudet

    Rammeavtale for kontormøbler.Avtalen omfatter kjøp nye møbler, kjøp av brukte møbler, reparasjon, redesign, møbelkartlegging og lagerplass for møbler.Avtalen skal ha en bærekraftig profil med fokus på sirkulært design. Dette gjenspeiles både i minimumskravene og tildelingskriteriene. Bergen kommune skal i løpet av avtaleperioden øke andelen brukte møbler, og i henhold til Grønn virksomhet for Bergen kommune er det satt et mål om å redusere innkjøp av nye møbler med minst 50% innen 2030.Alle nye møbler som tilbys skal være tilpasset offentlig bruk, og ha en forventet levetid på 15-20 år.Ombruksavdelingen til Bergen kommune har egen avtale som skal benyttes til reparasjon og redesign av møbler ombruksavdelingen er ansvarlig for. Utover dette vil Oppdragsgiver benytte tjenestene fra leverandør.Oppdragsgiver har avtaler for helsemøbler, skolemøbler og barnehagemøbler. Det skal likevel leveres kontormøbler til skoler, barnehager og institusjoner på avtalen for kontormøbler.Hovedtrekkene i prosedyrenBergen kommune inngår rammeavtalen sammen med følgende samarbeidsparter:Alver kommune, Askøy kommune, Austevoll kommune, Austrheim kommune, Bjørnafjorden kommune (Oseana kunst og kultursenter KF og Os Idrettspark KF), Kvam Herad, Masfjorden kommune, Modalen kommune, Osterøy kommune, Samnanger kommune, Vaksdal kommune, Voss herad, Øygarden kommune, Ullensvang kommune (kun kjøp av brukte møbler og redesign), Betanien rehabilitering og sykehjem, Omsorgssenteret Bergens Indremisjon, Stiftelsen Metodisthjemmet Bergen, Stiftelsen St. Johanneshjemmet, Bergen Kirkelige Fellesråd,

    Kontakt navn
    Laila Hope
    Kontakt telefon
    +47 05556
    Adresse
    Rådhusgaten 10, 5014 BERGEN

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Leverandør skal være et lovlig registrert foretak.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Nye møbler Reparasjon og redesign av møbler

    Beskrivelse

    Sirkulært design Miljømerkede nye møbler Brukte møbler

    Beskrivelse

    Pris for case/standardsortiment Pris for skjult handlekurv Tjenester

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner