Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kontormøbler og -utstyr

Utdanningsdirektoratet trenger tjenester for redesign og oppgradering av møbler til sine nye lokaler i Oslo. Det skal leveres omtrekk, oppgradering og redesign av eksisterende kvalitetsmøbler, samt vedlikeholdstjenester. To viktige formelle krav er at leverandøren må kunne dokumentere miljøledelsessystemer som ISO 14001 eller tilsvarende, og ha minimum 5 ansatte for å sikre kapasitet til gjennomføringen av oppdraget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Utdanningsdirektoratet i Oslo flytter inn ombygde lokaler i Schweigaards gate 15 i Oslo, over en periode som strekker seg fra januar 2024 til mars 2025. Lokalene er under ombygging, og etasjene klargjøres etappevis. De nye lokalene strekker seg over tre etasjer, og skal romme 354 ansatte i en aktivitetsbasert arbeidsplassløsning. Utdanningsdirektoratet er i besittelse av en møbelpark bestående av mange kvalitetsmøbler som skal benyttes videre i de nye lokalene. I den forbindelse er det behov for innkjøp av tjenester og produkter knyttet til brukte møbler, omtrekk, oppgradering og redesign av deler av eksisterende møbelpark. Se vedlagte plantegninger med markering av omfang for møbler som trenger bearbeiding. Tegningene antyder omfanget av dagens behov. I tillegg til omfanget illustrerte på plantegningene, er det ønskelig at avtalen også skal dekke eventuelle nye behov innenfor avtaleperioden samt en vedlikeholdsavtale for kjøpte tjenester. Rammeavtalen er ikke-eksklusiv. Videre informerer vi om at Utdanningsdirektoratet, dersom det kommer i stand en statlig fellesavtale knyttet til redesign av møbler eller lignende, vil kunne komme til å tre inn i denne. Total verdi for rammeavtalen er mellom 1 og 2,5 millioner kroner eksklusive mva. Rammeavtalens varighet er 2 år med opsjon om forlengelse med 1 + 1 år. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av punkt 4 og 5 i konkurransegrunnlaget. Utdanningsdirektoratet tar forbehold om politiske beslutninger som kan medføre endringer i oppdragets omfang.Hovedtrekkene i prosedyrenUtdanningsdirektoratet i Oslo flytter inn ombygde lokaler i Schweigaards gate 15 i Oslo, over en periode som strekker seg fra januar 2024 til mars 2025. Lokalene er under ombygging, og etasjene klargjøres etappevis. De nye lokalene strekker seg over tre etasjer, og skal romme 354 ansatte i en aktivitetsbasert arbeidsplassløsning. Utdanningsdirektoratet er i besittelse av en møbelpark bestående av mange kvalitetsmøbler som skal benyttes videre i de nye lokalene. I den forbindelse er det behov for innkjøp av tjenester og produkter knyttet til brukte møbler, omtrekk, oppgradering og redesign av deler av eksisterende møbelpark. Se vedlagte plantegninger med markering av omfang for møbler som trenger bearbeiding. Tegningene antyder omfanget av dagens behov. I tillegg til omfanget illustrerte på plantegningene, er det ønskelig at avtalen også skal dekke eventuelle nye behov innenfor avtaleperioden samt en vedlikeholdsavtale for kjøpte tjenester. Rammeavtalen er ikke-eksklusiv. Videre informerer vi om at Utdanningsdirektoratet, dersom det kommer i stand en statlig fellesavtale knyttet til redesign av møbler eller lignende, vil kunne komme til å tre inn i denne. Total verdi for rammeavtalen er mellom 1 og 2,5 millioner kroner eksklusive mva. Rammeavtalens varighet er 2 år med opsjon om forlengelse med 1 + 1 år. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av punkt 4 og 5 i konkurransegrunnlaget. Utdanningsdirektoratet tar forbehold om politiske beslutninger som kan medføre endringer i oppdragets omfang.

    Kontakt navn
    Camilla Renø
    Kontakt telefon
    91805728
    Kontakt e-post
    camilla.reno@udir.no
    Adresse
    Schweigaards gate 15B, 0191 OSLO

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal være à jour med innbetaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift.

    Leverandøren skal ha en finansiell stilling som gjør det mulig for Oppdragsgiver å ha et samarbeid med tilbyder i hele avtaleperioden.

    Leverandøren skal ha et miljøledelsessystem eller -standard.

    Leverandør skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i bilag XI til direktiv 2014/24/EU.

    Leverandøren må ha kapasitet som sannsynliggjør at leverandøren kan gjennomføre oppdrag, blant annet ved at de har nok bemanning (minimum 5 ansatte).

    Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag.

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale for redesign mv. av møbler og inventar til Utdanningsdirektoratets nye lokaler i Oslo

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner