Anbudsoversikt for Kontorinventar, rammeavtale

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Kontormøbler og -utstyr

Konkurransen gjelder rammeavtale på levering av kontorinventar og tilleggstjenester. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 500.000,- eks mva pr. år siste 3 år. Volumet vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Kinnarps AS
Antall mottatte tilbud
5
Kontraktsverdi
1 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Kontorinventar, rammeavtale
Tildelingskriterium 1

se konkurransegrunnlag

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner