Anbudsoversikt for Rammeavtale: Møbler til kontor, skole og institusjon

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Husholdnings- og personlig forbruksvarer

Formålet med samkjøpsavtalen (rammeavtalen) er å sikre effektiv og enkel tilgang for møbler og inventar til kommunens virksomheter. Behovene for møbler og inventar er meget varierende blant kommunens virksomheter. Det er ofte ulike hensyn som må ivaretas, og det stilles høye krav til funksjonaliteter, holdbarhet, brukervennlighet, sikkerhet, ergonomi og ikke minst miljøbelastning. Samkjøpsavtalen omfatter både nye og brukte møbler og inventar som naturlig hører inn under nedenstående produktkategorier: - Kontormøbler - Skolemøbler - Helse- og institusjonsmøbler - Innvendig solskjerming Avtalen omfatter også, men er ikke-eksklusiv for: - Brukte møbler - Belysning - Utemøbler - Spesialdesignet/-produserte møbler og inventar - Ombruks- og gjenvinningstjenester

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale: Møbler til kontor, skole og institusjon
Kategori (CPV)
Estimert verdi
820 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Tildelingskriterium 1

Kvalitet
Tildelingskriterium 2

Case
Tildelingskriterium 3

Miljømerker/EPD
Tildelingskriterium 4

Sirkulær økonomi
Tildelingskriterium 5

Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetning og revisjonsberetning, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering på eget initiativ.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren skal ha god erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes leveranser som kan sammenlignes med innholdet av leveransene i denne kontrakten, herunder flere leveringssteder. Dokumentasjonskrav: Kort beskrivelse av de viktigste leveranser de siste tre år, herunder opplysninger om kontraktens verdi, tidspunkt for levering, antall leveringspunkter samt navn på oppdragsgiver og en beskrivelse av oppdragets innhold. Krav: Leverandøren skal ha kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antallet medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene. Krav: Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for kontraktens innhold. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens metoder for kvalitetssikring Alternativt: Attest for firmaets kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller visse kvalitetssikringsstandarder, eksempelvis ISO 9001:2015. Krav: Det kreves at leverandøren har iverksatt miljøledelsestiltak som sikrer at leverandøren er egnet til å oppfylle kontraktens miljøbestemmelser. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens miljøledelsestiltak. Dersom leverandøren har attester fra uavhengige organer som dokumenterer miljøledelsessystemet, kan disse fremlegges som dokumentasjon. Krav: Leverandøren skal være egnet til å oppfylle kontraktskrav til aktsomhetsvurderinger for ansvarlig næringsliv. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av Leverandørens systemer for å arbeide med aktsomhetsvurderinger i henhold til FNs veiledende prinsipper for næringsliv og menneskerettigheter (UNGP) og OECDs retningslinjer for flernasjonale selskaper. Leverandør oppfordres til å benytte Vedlegg 5 Svarskjema kvalifikasjonskrav: Aktsomhetsvurderinger ansvarlig næringsliv, til å besvare dette kvalifikasjonskravet.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner