Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Kontormøbler og -utstyr

Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten har inngått avtale med Input Interior Norway AS for levering av møbler og inventar til kontor, skole og institusjon i Oslo til en verdi av 820 000 000 NOK. Anbudets vekting var pris: 25%, kvalitet: 30%, case: 10%, miljømerker/EPD: 25% og sirkulær økonomi: 10%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinnere
  • Input Interior Norway AS
  • Lindbak Office AS
  • Senab Eikeland Oslo AS
Andre tilbydere
  • Kinnarps AS
  • Lekolar AS
Kontraktsverdi
820 000 000 kr

Om anbudet

    Formålet med samkjøpsavtalen (rammeavtalen) er å sikre effektiv og enkel tilgang for møbler og inventar til kommunens virksomheter. Behovene for møbler og inventar er meget varierende blant kommunens virksomheter. Det er ofte ulike hensyn som må ivaretas, og det stilles høye krav til funksjonaliteter, holdbarhet, brukervennlighet, sikkerhet, ergonomi og ikke minst miljøbelastning. Samkjøpsavtalen omfatter både nye og brukte møbler og inventar som naturlig hører inn under nedenstående produktkategorier:   - Kontormøbler  - Skolemøbler  - Helse- og institusjonsmøbler  - Innvendig solskjerming  Avtalen omfatter også, men er ikke-eksklusiv for:  - Brukte møbler  - Belysning  - Utemøbler - Spesialdesignet/-produserte møbler og inventar  - Ombruks- og gjenvinningstjenester

    Kontakt navn
    Elin Furuheim
    Kontakt telefon
    +47 21802180
    Adresse
    Grensesvingen 2, 0663 OSLO

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner