Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    39512200 Trekk til madrasser

Viser 1-25 av 33 resultater

  1. Sykehusinnkjøp Hf

    Trekk til gjestemadrasser for pårørende på pasientrom, SUS Ullandhaug

    Sykehusinnkjøp Hf trenger nye trekk til 519 gjestemadrasser for pårørende på pasientrom ved SUS Ullandhaug i Rogaland, med en opsjon på ytterligere 100 trekk gyldig i 5 år. Kontrakten har en varighet på 10 år. Tildelingskriteriene er pris (50%) og kvalitet (50%), hvor kvalitet vurderes ut fra funksjonalitet/brukervennlighet, materialkvalitet, rengjøring og tilbudt løsning opp mot behov.

    Konkurranse29. okt. 2025
    1. des. 2025(Utgått)
  2. Trondheim Kommune

    Vaskeritjenester for helse og omsorg

    Trondheim Kommune trenger vaskeritjenester for helse- og omsorgsområdet, inkludert leie og vask av arbeidstøy og institusjonstøy, med innhenting og utlevering flere ganger i uken til en rekke enheter i Trondheim kommune. Rammeavtalen har en maksimal totalverdi på 128 millioner kroner. Tjenesten skal dekke behovet til helsehus, helse- og velferdssenter (HVS), hjemmetjenesten og produksjonskjøkkenet. Tildelingskriteriene er pris (30%), kvalitet tekstiler (20%), servicenivå og leveransekvalitet (25%), sosial bærekraft (10%) og miljø (15%).

    Konkurranse26. aug. 2025
    10. sep. 2025(Utgått)
    128 000 000 kr
  3. Sortland Kommune / Suorttá Souhkan

    Forutgående kunngjøring – Anskaffelse av vaskeritjenester for helse og omsorg

    Sortland kommune planlegger anskaffelsen av vaskeritjenester for helse- og omsorgssektoren, med mål om å sikre stabile, kostnadseffektive og kvalitetsmessig gode tjenester for vask og håndtering av tekstiler. Leverandører med kapasitet og erfaring fra lignende oppdrag oppfordres til å følge med på kunngjøringen og vurdere deltakelse i konkurransen når den publiseres.

    Planlegging10. juli 2025
    9. juli 2025(Utgått)
    8 000 000 kr
  4. Trondheim Kommune

    Markedsdialog vaskeritjenester for personaltøy, flattøy og pasienttøy i Trondheim kommune

    Trondheim Kommune planlegger anskaffelsen av vaskeritjenester for personaltøy, flattøy og pasienttøy og inviterer leverandører til markedsdialog. Leverandører kan gi tilbakemelding ved å melde seg på for 1 til 1 møter via e-post i Mercell-portalen, hvor de vil motta en invitasjon med tidspunkt og et skjema med spørsmål som skal gjennomgås i møtet.

    Planlegging18. feb. 2025
    25. mars 2025(Utgått)
    135 000 000 kr
  5. Arbeids- Og Velferdsetaten

    22-18563 Madrasser med trykksårforebyggende egenskaper

    Anskaffelsen vil omfatte ulike typer overmadrasser og madrasser med trykksårforebyggende egenskaper, samt tilhørende tilbehør og reservedeler og tjenesten klargjøring for gjenbruk. Anskaffelsen er inndelt i delkontrakter for best mulig å dekke brukernes behov. Det er krav til tjenesten klargjøring for gjenbruk i noen av delkontraktene. Det er oppgitt estimert totalverdi for anskaffelsen (samlet verdi av alle delkontrakters estimerte verdi). Maksimalt vil totalverdien per delkontrakt kunne bli opptil 40 % høyere enn den estimerte totalverdien i delkontrakten.

    Konkurranse16. mai 2023
    30. juni 2023(Utgått)
    218 700 000 kr
  6. Barne-, Ungdoms- Og Familiedirektoratet

    Kjøp av flammehemmende tekstiler

    Barne-, Ungdoms- Og Familiedirektoratet trenger flammehemmende tekstiler, inkludert rammemadrasser, madrasser, dyner, puter, sengetøy, håndklær og andre innredningstekstiler, til beboerrom i etatens barnevernsinstitusjoner, gjennom en rammeavtale over 2 år med en maksimal totalverdi på 8,5 millioner kroner. Tildelingskriteriene er kvalitet (60%), bestillingsrutiner, levering, lagerhold og service (10%), og pris (30%).

    Konkurranse29. aug. 2022
    30. sep. 2022(Utgått)
    8 500 000 kr
  7. Gran Kommune

    Rammeavtale for levering av hjelpemidler til kommunene

    Det skal inngås rammeavtaler på kjøp av hjelpemidler til institusjoner. Med tekniske hjelpemidler til institusjoner menes: A - Personløfter og forflytningshjelpemidler - ca. 780.000,- kr B - Hygienehjelpemidler - ca. 900.000,- kr C - Ganghjelpemidler - ca. 200.000,- kr D - Rullestol - ca. 100.000,- kr E - Sykesenger - ca. 300.000,- kr F - Madrasser - ca. 500.000,- kr Konkurransen er delt i seks produktområder for å sikre større konkurranse. Leverandørene kan velge hvilket produktområde de vil gi tilbud på, men de må gi tilbud på alle produktene innenfor det området de har valgt. Leverandøren skal i vedlagte utkast til tilbudsbrev krysse av for hvilket produktområde han ønsker å gi tilbud på. Oppdragsgiver har til hensikt å inngå en rammeavtale pr. produktområde. Det er utarbeidet felles kravspesifikasjon og felles krav for alle gruppene.

    Resultat13. mai 2022
  8. Gran Kommune

    Konkurranse - Rammeavtale for levering av hjelpemidler til kommunene

    Det skal inngås rammeavtaler på kjøp av hjelpemidler til institusjoner. Med tekniske hjelpemidler til institusjoner menes: A - Personløfter og forflytningshjelpemidler - ca. 780.000,- kr B - Hygienehjelpemidler - ca. 900.000,- kr C - Ganghjelpemidler - ca. 200.000,- kr D - Rullestol - ca. 100.000,- kr E - Sykesenger - ca. 300.000,- kr F - Madrasser - ca. 500.000,- kr Konkurransen er delt i seks produktområder for å sikre større konkurranse. Leverandørene kan velge hvilket produktområde de vil gi tilbud på, men de må gi tilbud på alle produktene innenfor det området de har valgt. Leverandøren skal i vedlagte utkast til tilbudsbrev krysse av for hvilket produktområde han ønsker å gi tilbud på. Oppdragsgiver har til hensikt å inngå en rammeavtale pr. produktområde. Det er utarbeidet felles kravspesifikasjon og felles krav for alle gruppene.

    Konkurranse16. nov. 2021
    14. des. 2021(Utgått)
    4 000 000 kr
  9. Trondheim Kommune

    Vaskeritjenester for helse- og velferdsområdet

    Oppdragsgiver har behov for en tjeneste som inkluderer leie og vask av arbeidstøy og institusjonstøy for helse og velferdsområdet. Tjenesten skal også inkludere innhenting og utlevering av tekstilene opp til flere ganger i uken til en rekke enheter i Trondheim kommune. Tilbyder må selv gjøre seg kjent med de aktuelle leveringssteder. Leveringsadressene finnes i vedlegg 6. Flesteparten av tekstilene ønskes leid, mens det for noen få tekstiler, som oppdragsgiver skal fortsette å eie selv, ønskes kun vask. Tjenesten som anskaffes skal dekke behovet til helsehus, helse og velferdssenter (HVS), hjemmetjenesten, produksjonskjøkkenet. Tekstilene som skal vaskes er i hovedsak arbeidstøy og institusjonstøy. Med institusjonstøy menes dynetrekk, putevar, laken, stikklaken, stretchlaken, vaskekluter, håndklær, sengetepper, pasienttøy, helsetepper og liknende.

    Resultat21. aug. 2021
  10. Trondheim Kommune

    Vaskeritjenester for helse- og velferdsområdet

    Oppdragsgiver har behov for en tjeneste som inkluderer leie og vask av arbeidstøy og institusjonstøy for helse og velferdsområdet. Tjenesten skal også inkludere innhenting og utlevering av tekstilene opp til flere ganger i uken til en rekke enheter i Trondheim kommune. Tilbyder må selv gjøre seg kjent med de aktuelle leveringssteder. Leveringsadressene finnes i vedlegg 6. Flesteparten av tekstilene ønskes leid, mens det for noen få tekstiler, som oppdragsgiver skal fortsette å eie selv, ønskes kun vask. Tjenesten som anskaffes skal dekke behovet til helsehus, helse og velferdssenter (HVS), hjemmetjenesten, produksjonskjøkkenet. Tekstilene som skal vaskes er i hovedsak arbeidstøy og institusjonstøy. Med institusjonstøy menes dynetrekk, putevar, laken, stikklaken, stretchlaken, vaskekluter, håndklær, sengetepper, pasienttøy, helsetepper og liknende.

    Konkurranse3. mars 2021
    12. apr. 2021(Utgått)
  11. Arbeids- Og Velferdsetaten

    19-3440 Madrasser med trykksårforebyggende egenskaper

    Arbeids- og velferdsetaten v/NAV Økonomi- og styringsavdelingen, anskaffelsesseksjonen, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av madrasser med trykksårforebyggende egenskaper. Anskaffelsens formål er: - å etablere et sortiment av madrasser og overmadrasser med trykksårforebyggende egenskaper, med en bredde som dekker majoriteten av behovene til de aktuelle brukerne - å sørge for at relevante tjenesteelementer er tilknyttet produktene

    Resultat3. nov. 2020
  12. Kriminalomsorgsdirektoratet

    Rammeavtale for kjøp av madrasser til Kriminalomsorgen

    Kriminalomsorgsdirektoratet (heretter kalt KDI) skal på vegne av kriminalomsorgens enheter inngå rammeavtale med en leverandører for kjøp av madrasser. Avtalen vil være obligatorisk for alle enheter (fengsler og eventuelt friomsorgskontorer) som skal anskaffe slikt utstyr i løpet av avtaleperioden. Oppdragsgivers behov vil kunne variere fra år til år. Volumet vil også kunne variere på bakgrunn av endringer i bevilgninger, aktiviteter og andre rammevilkår. Anskaffelsens anslåtte årlige omfang er på om lag 0,5 million kroner og er angitt i Bilag 2 til kontrakt hvor antatt årlig forbruk av hvert produkt er angitt. Det anslåtte omfang vil legges til grunn ved sammenligning av tilbudene. Basert på innkjøpstall fra foregående år.

    Resultat28. jan. 2020
  13. Kriminalomsorgsdirektoratet

    Rammeavtale for kjøp av madrasser til Kriminalomsorgen

    Kriminalomsorgsdirektoratet (heretter kalt KDI) skal på vegne av kriminalomsorgens enheter inngå rammeavtale med en leverandører for kjøp av madrasser. Avtalen vil være obligatorisk for alle enheter (fengsler og eventuelt friomsorgskontorer) som skal anskaffe slikt utstyr i løpet av avtaleperioden. Oppdragsgivers behov vil kunne variere fra år til år. Volumet vil også kunne variere på bakgrunn av endringer i bevilgninger, aktiviteter og andre rammevilkår. Anskaffelsens anslåtte årlige omfang er på om lag 0,5 million kroner og er angitt i Bilag 2 til kontrakt hvor antatt årlig forbruk av hvert produkt er angitt. Det anslåtte omfang vil legges til grunn ved sammenligning av tilbudene. Basert på innkjøpstall fra foregående år.

    Konkurranse6. nov. 2019
    9. des. 2019(Utgått)
    2 000 000 kr