Attvin AS
Anskaffelse - Den digitale avfallsplassen, 2023
Attvin AS har inngått avtale med Vsp AS for levering av nytt vekt- og adgangssystem til å understøtte forretningsprosessene for avfalls- og gjenvinningsområdet.
Viser 1-10 av 10 resultater
Attvin AS har inngått avtale med Vsp AS for levering av nytt vekt- og adgangssystem til å understøtte forretningsprosessene for avfalls- og gjenvinningsområdet.
I BIR Privat AS, avdeling for gjenvinningstjenester ønsker man å etablere et selvbetjent og digitalisert betalingssystem på gjenvinningsstasjonene som er basert på vekt og som klarer å identifisere næringskunder, husholdningskunder og kunder som ikke bor i BIR sine eierkommuner. Systemet skal samle inn data om avfall levert i gratissonen og betalingssonen for bruk i statistikks analyse og fakturering, og skal sørge for effektiv flyt gjennom stasjonen.
IRMAT AS skal gå til anskaffelse av to nye 18 m brovekter over bakkeplan med prefabrikkerte fundamenter samt tilhørende programvare (se kravspesifikasjon i Vedlegg 1).
IRMAT AS skal gå til anskaffelse av to nye 18 m vekter over bakkeplan med prefabrikkerte fundamenter samt tilhørende programvare.
IRMAT AS skal gå til anskaffelse av to nye 18 m vekter over bakkeplan med prefabrikkerte fundamenter samt tilhørende programvare.
Bingsa Gjenvinning AS (BG) skal gå til innkjøp av nytt IT-system. Dette skal understøtte og dokumentere forretningsprosessene for avfalls- og gjenvinningsområdet samt gi gode, konkurransedyktige og effektive administrative arbeidsprosesser.
Bingsa Gjenvinning AS (BG) skal gå til innkjøp av nytt IT-system. Dette skal understøtte og dokumentere forretningsprosessene for avfalls- og gjenvinningsområdet samt gi gode, konkurransedyktige og effektive administrative arbeidsprosesser.
I BIR Privat AS, avdeling for gjenvinningstjenester ønsker man å etablere et selvbetjent og digitalisert betalingssystem på gjenvinningsstasjonene som er basert på vekt og som klarer å identifisere næringskunder, husholdningskunder og kunder som ikke bor i BIR sine eierkommuner. Systemet skal samle inn data om avfall levert i gratissonen og betalingssonen for bruk i statistikks analyse og fakturering, og skal sørge for effektiv flyt gjennom stasjonen.
Å etablere et velfungerende elektronisk system som sikrer kundeidentifisering og registrering av den enkelte kundes leverte avfallsmengde til gjenvinningsstasjonene. Systemet som etableres må ha integrasjonsmulighet mot betalingssystem som er basert på betaling etter levert mengde/vekt.
Toppsystem for eksisterende vekter som kan forbedre prosessen med inn-, utveiing, kundedialog og fakturering. Veieprosessen går fra en kunde har et veiebehov, til selve veiingen på våre anlegg frem til kunde har fått sin faktura og alle data er godkjent i våre og leverandør sine systemer. Å automatisere så mye av prosessen som mulig er interessant, ved å ha utveksling av data mellom kunden sitt system og IVAR sitt vektsystem (det produktet det spørres etter her) og IVAR sitt økonomisystem (Visma Enterprise).
Viser 1-10 av 10 treff