Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    42960000 Kommando- og kontrollsystem, trykking, grafikk, kontorautomasjon og informasjonsbehandlingsutstyr

Viser 1-12 av 12 resultater

  1. Sykehusinnkjøp Hf

    Kvalifisering: Utstyr og infrastruktur for passiv sporing, lokalisering og omgivelsesmålinger for helseforetak i Helse Sør-Øst

    Sykehusinnkjøp HF trenger teknologi og tjenester for passiv sporing og omgivelsesmålinger for å levere infrastruktur, software, utstyr og tjenester over 24 måneder til en verdi av 114 500 000 NOK. Anbudet innebærer levering av UHF RFID-sensorer og infrastruktur for lokalisering samt sensorer for måling av temperatur, fuktighet, fyllingsnivå osv. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha utført relevante oppdrag de siste tre årene med tilstrekkelig kapasitet og erfaring sammenlignbar med anskaffelsens størrelse og kompleksitet, samt ha god kapasitet i sin arbeidsstyrke de siste tre årene til innføring og vedlikehold av produktene som skal anskaffes.

    NorgeKonkurranse12. mars 2024
    15. apr. 2024(Utgått)
    229 000 000 kr
  2. Sykehusinnkjøp Hf

    Veiledende kunngjøring: Utstyr og infrastruktur for aktiv og passiv sporing, lokalisering og omgivelsesmåling til helseforetak i Helse Sør-Øst

    Sykehusinnkjøp HF trenger utstyr og tjenester for sporing, lokalisering og omgivelsesmåling til helseforetak i Helse Sør-Øst. Det skal leveres teknologi for automatisk identifikasjon og datafangst, inkludert UHF passiv RFID, aktiv sensorteknologi, samt sensorikk for omgivelsesmålinger.

    NorgePlanlegging5. jan. 2024
    26. feb. 2024(Utgått)
  3. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Invitasjon til leverandørkonferanse. Kategoristrategi for kontorområdet og Fellesavtale for kjøp av kontormøbler

    Det inviteres med dette til digital leverandørkonferanse 10.12.21 kl.12:30 - 14:00. Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ), ved Statens innkjøpssenter, er i gang med å utarbeide en kategoristrategi for kontorområdet samt anskaffelse av Fellesavtale for kjøp av kontormøbler. Disse to prosjektene pågår parallelt. Målet med leverandørkonferansen er å presentere og synliggjøre prosjektene, og invitere til tilbakemeldinger og innspill.

    NorgePlanlegging18. nov. 2021
    17. nov. 2021(Utgått)
    2 000 000 000 kr
  4. Arkivverket

    Arkivverket inviterer til dialogmøte 28.oktober 2019

    Vi ønsker å presentere og synliggjøre behov for forvaltningen for å ta vare på viktig informasjon og dokumentere beslutninger, for eksempel når de benytter samhandlingsløsninger. Arkivverket erfarer at dette er et uløst problemområde i markedet i dag. Vi ønsker å komme i dialog med markedet om hvordan leverandørene ser for seg at behovene best kan dekkes, hvilken retning et utviklingsprosjekt bør ta, og hvordan ny teknologi kan tas i bruk.

    NorgePlanlegging2. okt. 2019
    1. okt. 2019(Utgått)
  5. Bergen Kommune

    Innovasjonspartnerskap "1000 bygg - 10.000 muligheter" - veiledende kunngjøring (EØS 018-2018)

    Bergen Kommune inviterer til dialog med interessenter i markedet som ønsker å delta i en innovasjonsprosess knyttet til smart drift og forvaltning av bygg. Målet er å øke arealutnyttelse, tilgang og brukertrivsel. Det er også behov for å optimalisere drift og vedlikeholdsarbeidet av bygg og eiendommer. I forkant av konkurranseutlysingen gjennomføres en markedsdialog som vi nå inviterer til. Her skal leverandører, eksperter og Bergen kommune gjennomgå den foreløpige behovsbeskrivelsen og sammen diskutere innovasjonspotensialet. Påmeldingsfrist er 22. februar 2018 kl 12.00.   Påmelding med navn på selskap, deltakernes navn og telefonnummer sendes til: siri.kalvatn@bergen.kommune.no. Alle selskap som ønsker å delta på markedsdialogen skal også registrere seg som interessent i Mercell-systemet (klikk på «Meld din interesse»), hvor den veiledende kunngjøringen vil bli publisert.

    NorgePlanlegging7. feb. 2018
    6. feb. 2018(Utgått)
  6. Bergen Kommune

    Veiledende kunngjøring: Innovasjonspartnerskap "1000 bygg - 10.000 muligheter" (EØS 018-2018)

    Bergen Kommune inviterer til dialog med interessenter i markedet som ønsker å delta i en innovasjonsprosess knyttet til smart drift og forvaltning av bygg. Målet er å øke arealutnyttelse, tilgang og brukertrivsel. Det er også behov for å optimalisere drift og vedlikeholdsarbeidet av bygg og eiendommer. I forkant av konkurranseutlysingen gjennomføres en markedsdialog som vi nå inviterer til. Her skal leverandører, eksperter og Bergen kommune gjennomgå den foreløpige behovsbeskrivelsen og sammen diskutere innovasjonspotensialet. Påmeldingsfrist er 22. februar 2018 kl 12.00.   Påmelding med navn på selskap, deltakernes navn og telefonnummer sendes til: siri.kalvatn@bergen.kommune.no. Alle selskap som ønsker å delta på markedsdialogen skal også registrere seg som interessent i Mercell-systemet (klikk på «Meld din interesse»), hvor den veiledende kunngjøringen vil bli publisert.

    NorgePlanlegging6. feb. 2018
    5. feb. 2018(Utgått)