Lillestrøm Kommune
Rammeavtale for byggautomasjon
Lillestrøm Kommune trenger en rammeavtale for kjøp av varer og tjenester innenfor byggautomasjon.
Viser 1-14 av 14 resultater
Lillestrøm Kommune trenger en rammeavtale for kjøp av varer og tjenester innenfor byggautomasjon.
Nittedal kommune trenger et nytt driftskontrollsystem (SCADA) for overvåkning og styring av kommunens vann- og avløpsinfrastruktur over 10 år. Formålet er å sikre stabil og sikker drift av kritiske tjenester, øke sikkerheten, redusere driftsstans, forbedre beslutningsgrunnlaget og oppnå langsiktige kostnadsbesparelser som en del av kommunens digitaliseringsstrategi for VA-sektoren.
Sykehusinnkjøp HF trenger teknologi og tjenester for passiv sporing og omgivelsesmålinger for å levere infrastruktur, software, utstyr og tjenester over 24 måneder til en verdi av 114 500 000 NOK. Anbudet innebærer levering av UHF RFID-sensorer og infrastruktur for lokalisering samt sensorer for måling av temperatur, fuktighet, fyllingsnivå osv. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha utført relevante oppdrag de siste tre årene med tilstrekkelig kapasitet og erfaring sammenlignbar med anskaffelsens størrelse og kompleksitet, samt ha god kapasitet i sin arbeidsstyrke de siste tre årene til innføring og vedlikehold av produktene som skal anskaffes.
Sykehusinnkjøp HF trenger utstyr og tjenester for sporing, lokalisering og omgivelsesmåling til helseforetak i Helse Sør-Øst. Det skal leveres teknologi for automatisk identifikasjon og datafangst, inkludert UHF passiv RFID, aktiv sensorteknologi, samt sensorikk for omgivelsesmålinger.
Ruter AS har inngått en rammeavtale med Aksell AS om å levere selvklebende folie, skilt og montering, til en verdi av 9 millioner kroner. Tjenestene skal brukes til informasjon, merking av utstyr, reklame og kampanjer på skiltflater som vitriner og buss utvendig.
Ruter ønsker en avtale med en fast samarbeidspartner innenfor selvklebende folie, skilt og montering. Ruter benytter selvklebende folie og skilt både til ren informasjon, merking av utstyr og som reklame og kampanjer på større skiltflater (f.eks. vitriner med bakgrunnslys og buss utvendig).
Det inviteres med dette til digital leverandørkonferanse 10.12.21 kl.12:30 - 14:00. Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ), ved Statens innkjøpssenter, er i gang med å utarbeide en kategoristrategi for kontorområdet samt anskaffelse av Fellesavtale for kjøp av kontormøbler. Disse to prosjektene pågår parallelt. Målet med leverandørkonferansen er å presentere og synliggjøre prosjektene, og invitere til tilbakemeldinger og innspill.
Vi ønsker å presentere og synliggjøre behov for forvaltningen for å ta vare på viktig informasjon og dokumentere beslutninger, for eksempel når de benytter samhandlingsløsninger. Arkivverket erfarer at dette er et uløst problemområde i markedet i dag. Vi ønsker å komme i dialog med markedet om hvordan leverandørene ser for seg at behovene best kan dekkes, hvilken retning et utviklingsprosjekt bør ta, og hvordan ny teknologi kan tas i bruk.
Bergen kommune har behov for bedre og mer helhetlig styring av drift og vedlikehold for kommunale bygg. Det overordnede målet er å optimalisere drift og vedlikehold, og samtidig redusere årlige kostnader og forbedre kvaliteten på drift og vedlikehold av de kommunale byggene. Dette er en kunngjøring av kontraktstildelingen i innovasjonspartnerskapet "1000 bygg - 10 000 muligheter".
Foreliggende undersøkelse er ikke en veiledende kunngjøring, men en markedsundersøkelse. Forsvarsmateriell ønsker gjennom markedsundersøkelsen å kartlegge markedet for merking av våpen og tilbehør.
Bergen kommune har behov for bedre og mer helhetlig styring av drift og vedlikehold for kommunale bygg. Det overordnede målet er å optimalisere drift og vedlikehold, og samtidig redusere årlige kostnader og forbedre kvaliteten på drift og vedlikehold av de kommunale byggene.
Bergen kommune har behov for bedre og mer helhetlig styring av drift og vedlikehold for kommunale bygg. Det overordnede målet er å optimalisere drift og vedlikehold, og samtidig redusere årlige kostnader og forbedre kvaliteten på drift og vedlikehold av de kommunale byggene.
Bergen Kommune inviterer til dialog med interessenter i markedet som ønsker å delta i en innovasjonsprosess knyttet til smart drift og forvaltning av bygg. Målet er å øke arealutnyttelse, tilgang og brukertrivsel. Det er også behov for å optimalisere drift og vedlikeholdsarbeidet av bygg og eiendommer. I forkant av konkurranseutlysingen gjennomføres en markedsdialog som vi nå inviterer til. Her skal leverandører, eksperter og Bergen kommune gjennomgå den foreløpige behovsbeskrivelsen og sammen diskutere innovasjonspotensialet. Påmeldingsfrist er 22. februar 2018 kl 12.00. Påmelding med navn på selskap, deltakernes navn og telefonnummer sendes til: siri.kalvatn@bergen.kommune.no. Alle selskap som ønsker å delta på markedsdialogen skal også registrere seg som interessent i Mercell-systemet (klikk på «Meld din interesse»), hvor den veiledende kunngjøringen vil bli publisert.
Bergen Kommune inviterer til dialog med interessenter i markedet som ønsker å delta i en innovasjonsprosess knyttet til smart drift og forvaltning av bygg. Målet er å øke arealutnyttelse, tilgang og brukertrivsel. Det er også behov for å optimalisere drift og vedlikeholdsarbeidet av bygg og eiendommer. I forkant av konkurranseutlysingen gjennomføres en markedsdialog som vi nå inviterer til. Her skal leverandører, eksperter og Bergen kommune gjennomgå den foreløpige behovsbeskrivelsen og sammen diskutere innovasjonspotensialet. Påmeldingsfrist er 22. februar 2018 kl 12.00. Påmelding med navn på selskap, deltakernes navn og telefonnummer sendes til: siri.kalvatn@bergen.kommune.no. Alle selskap som ønsker å delta på markedsdialogen skal også registrere seg som interessent i Mercell-systemet (klikk på «Meld din interesse»), hvor den veiledende kunngjøringen vil bli publisert.
Viser 1-14 av 14 treff