Ruter AS
Rammeavtale Fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport
Ruter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Trykksaker og design
Ruter AS har inngått en rammeavtale med Aksell AS om å levere selvklebende folie, skilt og montering, til en verdi av 9 millioner kroner. Tjenestene skal brukes til informasjon, merking av utstyr, reklame og kampanjer på skiltflater som vitriner og buss utvendig.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProRuter ønsker en avtale med en fast samarbeidspartner innenfor selvklebende folie, skilt og montering. Ruter benytter selvklebende folie og skilt både til ren informasjon, merking av utstyr og som reklame og kampanjer på større skiltflater (f.eks. vitriner med bakgrunnslys og buss utvendig).
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Ruter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
Ruter AS trenger innholdstjenester for å levere dynamisk innkjøpsordning.
Ruter AS trenger bistand til virksomhetsutvikling og endringsstøtte gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 120 millioner kroner. Avtalen omfatter rådgivning og gjennomføring av tiltak knyttet til strategiutvikling, organisasjonsdesign, kultur- og kompetanseutvikling, prosessforbedring, teknologiinnføring, prosjekt- og endringsledelse, samt HR-relaterte initiativer som talent management og employer branding. Konkurransen gjennomføres i to trinn, hvor første fase er en kvalifiseringsfase.
Ruter AS trenger kompetanse innen universell utforming for å levere dynamisk innkjøpsordning.
Statens Vegvesen trenger reklame- og profileringsartikler samt refleksprodukter gjennom en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 12 millioner kroner. Formålet er å dekke Oppdragsgivers behov for profileringsartikler internt og eksternt. Tildelingskriteriene er pris (40%), klima og miljø (30%), og kvalitet på leveransen (30%).