Andøy Kommune
Rammeavtale rengjøringsmidler
Andøy kommune trenger en rammeavtale for toalettpapir og rengjøringsmidler med en maksimal totalverdi på 3,5 millioner kroner. Staples Solutions Norway AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Viser 1-22 av 22 resultater
Andøy kommune trenger en rammeavtale for toalettpapir og rengjøringsmidler med en maksimal totalverdi på 3,5 millioner kroner. Staples Solutions Norway AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Sør-Aurdal Kommune trenger renholds-, papir- og plastprodukter for en rammeavtale over 4 år til Valdreskommunene Nord-Aurdal, Sør-Aurdal, Øystre Slidre, Vestre Slidre, Vang og Etnedal, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Produktene skal leveres i Innlandet, og anskaffelsen fokuserer på pris (30%), produktkvalitet (30%), klima- og miljøhensyn (30%), leverandørservice (5%), og bestillings-/leveringsløsning (5%). Kvalifikasjonskrav og detaljer om tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Bærum Kommune har inngått en rammeavtale med Maske AS for levering av mykpapir, renholds- og engangsprodukter, inkludert tjenester som montering og demontering av dispensere. Avtalen har en varighet på 4 år med en estimert total verdi på 80 millioner kroner eksklusive merverdiavgift, og et maksimalt uttak på 110 millioner kroner. Leveransen skal skje på en kostnadseffektiv og miljø- og samfunnsansvarlig måte. Tre leverandører deltok i konkurransen.
Møre og Romsdal fylkeskommune har inngått en rammeavtale med Ødegaard Engros AS for levering av forbruksvarer til renhold, drift og kjøkken til sine virksomheter i Møre og Romsdal. Avtalen har en varighet på 3 år og en maksimal totalverdi på 26 millioner kroner. Konkurransen ble vurdert basert på pris (45%), kvalitet (25%) og gjennomføring (30%), og det var to tilbydere som deltok i konkurransen.
Innlandet fylkeskommune trenger renholdsutstyr, papir og plast gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 18 millioner kroner. Avtalen omfatter tørkesystemer, hygiene og renhold, renholdsrekvisita, personlig hygiene og beskyttelse, avfallshåndtering og diverse artikler, og skal leveres i Innlandet. Leverandøren må ha et velfungerende kvalitetssikringssystem, dokumentert med ISO 9001 eller tilsvarende, samt et miljøledelsessystem, dokumentert med Miljøfyrtårn, ISO 14001 eller EMAS. Det kreves også dokumentasjon på erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste tre år, samt retningslinjer for etisk handel. Kvalifikasjonskravene inkluderer også en redegjørelse for leverandørens organisering og ressurser for gjennomføring av kontrakten.
Lillehammer Kommune trenger levering av renholdsartikler, papir og plast gjennom en rammeavtale som omfatter kommunene Lillehammer, Øyer, Gausdal, Ringebu, Sør-Fron og Nord-Fron. Avtalen vil dekke områder som tørkesystemer, hygiene og renhold, renholdsrekvisita, personlig hygiene og beskyttelse, samt avfallshåndtering. Hver kommune vil inngå separate avtaler, og alle enheter hos oppdragsgiverne kan benytte avtalen. Det kreves at leverandøren har tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet, dokumentert gjennom en rating på 4 eller bedre fra Experian. Videre må leverandøren kunne fremlegge attester for kvalitetssikrings- og miljøledelsesstandarder, som ISO-sertifiseringer, samt beskrive tre relevante oppdrag fra de siste tre årene.
Råde, Våler og Moss kommuner har inngått en rammeavtale med Medi Partner AS og Maske AS for levering av renholdsprodukter, inkludert mopper med tilbehør, tøyvask, rengjøringsmidler, utstyr og tørkeprodukter. Avtalen har en varighet på 2+1+1 år og dekker kommunene i Viken. Den estimerte totale verdien av avtalen er 16 millioner kroner. Personalpartner Arbeid og Inkludering AS har opsjon på tiltredelse av Moss kommunes rammeavtale(r) innen seks måneder fra avtaleinngåelse, med et estimert årlig forbruk på 200 000 kroner. Fire leverandører deltok i konkurransen.
Vestby Kommune trenger leverandør av renholdsprodukter og gulvpleie for å levere til kommunene i Viken over 4 år til en verdi av 47 880 000 NOK. Rammeavtalen omfatter blant annet tørk og personlig hygiene, utstyr for avfall, utstyr for rengjøring, og vaskemidler. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha en kredittrating på minimum B - Moderat risiko - fra Proff Forvalt, og ha et kvalitetssikringssystem tilpasset leveransens kompleksitet.
Innlandet fylkeskommune trenger leverandører med kompetanse innen renholdsutstyr, papir og plast for å levere en rammeavtale i Innlandet til en verdi av 18 000 000 NOK. Rammeavtalen vil omfatte tørkesystemer, hygiene og renhold, renholdsrekvisita, personlig hygiene og beskyttelse, avfallshåndtering og diverse. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha god kredittverdighet og være sertifisert for miljøledelse.
Harstad Kommune / Hársttáid Suohkan har inngått avtale med Lyreco Norge AS for å levere papirartikler, plastartikler, rengjøringsartikler og rengjøringsrekvisita i Troms og Finnmark til en verdi av 14,000,000 NOK. Anbudets vekting var Pris: 33%, Miljø: 20%, Kvalitet: 13%, Pris: 33%.
Bærum Kommune trenger kompetanse for å levere mykpapir, renholdsprodukter og engangsprodukter i Viken til en verdi av 80 000 000 NOK. Innspill fra leverandører vil bli brukt for å få best mulig kunnskap om markedet og mulighetsrommet, samt se på nye muligheter og få gode ideer.
Råde Kommune trenger kompetanse innen renholdsprodukter for å levere en rammeavtale i Viken. Første delkontrakt inkluderer mopper med tilbehør, tøyvask, rengjøringsmiddel og annet utstyr, mens andre delkontrakt inkluderer tørkeprodukter. Et viktig formelt krav er at leverandøren skal ha gjennomført minimum 3 relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene.
Sola Kommune trenger kompetanse for å levere renholdsprodukter i Rogaland.
Innlandet Fylkeskommune trenger leverandører for å levere renholdsartikler til en verdi av 20 000 000 NOK. Anbudet omfatter varer som tørkesystemer, hygiene- og renholdsprodukter, personlig beskyttelsesutstyr og systemer for avfallshåndtering. Leverandører oppfordres til å gi innspill til konkurransegrunnlaget før det endelige anbudsdokumentet publiseres. Tilbakemelding ønskes innen 01.02.2024.
Kriminalomsorgsdirektoratet (heretter kalt KDI) skal inngå rammeavtale med én leverandør for kjøp av kontorrekvisita for alle kriminalomsorgens virksomheter. Eventuelle nye enheter som blir opprettet i avtaleperioden, skal også omfattes av avtalen. Anskaffelsens anslåtte årlige omfang er på om lag 20-30 millioner kroner. Kontraktens totale estimerte verdi er ca. 110 MNOK eks. mva. Antatt årlig forbruk i hver produktkategori er angitt i bilag 2 til kontrakt. Det anslåtte forbruk av utvalgte produkter vil legges til grunn ved evaluering av tilbudene.
Det inviteres med dette til digital leverandørkonferanse 10.12.21 kl.12:30 - 14:00. Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ), ved Statens innkjøpssenter, er i gang med å utarbeide en kategoristrategi for kontorområdet samt anskaffelse av Fellesavtale for kjøp av kontormøbler. Disse to prosjektene pågår parallelt. Målet med leverandørkonferansen er å presentere og synliggjøre prosjektene, og invitere til tilbakemeldinger og innspill.
Kriminalomsorgsdirektoratet (heretter kalt KDI) skal inngå rammeavtale med en leverandør for kjøp av kontorrekvisita for kriminalomsorgen. Formålet med anskaffelsen er å sikre Oppdragsgivers behov for kontorrekvisita på en kostnadseffektiv, miljø- og samfunnsansvarlig måte.
Bærum kommune, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale for kjøp av mykpapir, renholdsprodukter og engangsprodukter, samt rett til, men ikke plikt til kjøp og montering av dispensere til Kommunegården som totalrehabiliteres.
Asker Kommune trenger mykpapir, renholdsprodukter og engangsprodukter gjennom en rammeavtale for å dekke kommunens behov for papir, renhold og plastprodukter. Anskaffelsen omfatter leveranse av renholds- og boningsartikler. Tildelingskriteriene og kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.
Bærum kommune jobber med en anbudskonkurranse vedr. kjøp av mykpapir, renholdsprodukter og engangsprodukter, og ønsker innspill fra leverandører før konkurransen utlyses. Innspill fra denne dialogaktiviteten er å få best mulig kunnskap om markedet og mulighetsrommet fra leverandørene, se på nye muligheter og få gode ideer. Innspill som kommer frem i denne prosessen vil kunne bli brukt i den kommende anskaffelsen. Det presiseres at innspill gitt i dialogprosessen er unntatt offentlighet og vil bli behandlet konfidensielt.
NSB Trafikkservice AS (Trafikkservice) gjennomfører denne anskaffelsen for å dekke behovet for rekvisita til tog, som skal benyttes til renhold av alle togtyper. Rekvisita omfatter produkter innen poser og papir, antimakker, kjemi og diverse annet. Se konkurransegrunnlaget og produktliste for mer informasjon vedr. anskaffelsen.
Bergen kommune med samarbeidsparter skal inngå rammeavtale for papir og plastprodukter tilknyttet hygiene og renhold. Estimert volum er oppgitt i konkurransegrunnlagets pkt 1.5. Avtalen er vedlagt som Vedlegg 1 til denne konkurransen. Avtalen inneholder en liste over samarbeidsparter som skal delta på avtalen. Videre inneholder avtalen en liste med alle forespurte varer i avtalens bilag 4A - Prisskjema. Konkurransen inneholder i Vedlegg 2 en liste over historiske leveringssteder for 2017, samt oversikt over antall ordrer som ble plassert i 2017. Dette kan gi veiledning for omfanget av forespurt avtale. Vedlegg 3 er særskilte krav og informasjon knyttet til dispensere. Vedlegg 4 er et utkast til forpliktelseserklæring som vil være relevant å bruke i de tilfeller leverandør støtter seg på andre foretak for å bli kvalifisert. Legg merke til at kriteriene som avgjør konkurransen også legger vekt på forhold som inkluderende arbeidsliv og miljøaspekter.
Viser 1-22 av 22 treff