Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    42968300 Automat til toalettpapirruller

Viser 1-21 av 21 resultater

  1. Sør-aurdal Kommune

    Renholds-, papir- og plastprodukter til Valdreskommunene

    Sør-Aurdal Kommune trenger renholds-, papir- og plastprodukter for en rammeavtale over 4 år til Valdreskommunene Nord-Aurdal, Sør-Aurdal, Øystre Slidre, Vestre Slidre, Vang og Etnedal, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Produktene skal leveres i Innlandet, og anskaffelsen fokuserer på pris (30%), produktkvalitet (30%), klima- og miljøhensyn (30%), leverandørservice (5%), og bestillings-/leveringsløsning (5%). Kvalifikasjonskrav og detaljer om tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse4. juli 2025
    15. sep. 2025(64 dager)
    20 000 000 kr
  2. Bærum Kommune

    Kjøp av mykpapir, renholds- og engangsprodukter

    Bærum Kommune har inngått en rammeavtale med Maske AS for levering av mykpapir, renholds- og engangsprodukter, inkludert tjenester som montering og demontering av dispensere. Avtalen har en varighet på 4 år med en estimert total verdi på 80 millioner kroner eksklusive merverdiavgift, og et maksimalt uttak på 110 millioner kroner. Leveransen skal skje på en kostnadseffektiv og miljø- og samfunnsansvarlig måte. Tre leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat25. juni 2025120 000 000 kr
  3. Møre Og Romsdal Fylkeskommune

    2025-012 Forbruksvarer til renhold, drift og kjøkken

    Møre og Romsdal fylkeskommune har inngått en rammeavtale med Ødegaard Engros AS for levering av forbruksvarer til renhold, drift og kjøkken til sine virksomheter i Møre og Romsdal. Avtalen har en varighet på 3 år og en maksimal totalverdi på 26 millioner kroner. Konkurransen ble vurdert basert på pris (45%), kvalitet (25%) og gjennomføring (30%), og det var to tilbydere som deltok i konkurransen.

    Resultat20. juni 202526 000 000 kr
  4. Innlandet Fylkeskommune

    Renholdsartikler, papir og plast

    Innlandet fylkeskommune trenger renholdsutstyr, papir og plast gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 18 millioner kroner. Avtalen omfatter tørkesystemer, hygiene og renhold, renholdsrekvisita, personlig hygiene og beskyttelse, avfallshåndtering og diverse artikler, og skal leveres i Innlandet. Leverandøren må ha et velfungerende kvalitetssikringssystem, dokumentert med ISO 9001 eller tilsvarende, samt et miljøledelsessystem, dokumentert med Miljøfyrtårn, ISO 14001 eller EMAS. Det kreves også dokumentasjon på erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste tre år, samt retningslinjer for etisk handel. Kvalifikasjonskravene inkluderer også en redegjørelse for leverandørens organisering og ressurser for gjennomføring av kontrakten.

    Konkurranse3. apr. 2025
    20. mai 2025(Utgått)
    18 000 000 kr
  5. Lillehammer Kommune

    Konkurranse levering av renholdsartiker, papir og plast - LØG

    Lillehammer Kommune trenger levering av renholdsartikler, papir og plast gjennom en rammeavtale som omfatter kommunene Lillehammer, Øyer, Gausdal, Ringebu, Sør-Fron og Nord-Fron. Avtalen vil dekke områder som tørkesystemer, hygiene og renhold, renholdsrekvisita, personlig hygiene og beskyttelse, samt avfallshåndtering. Hver kommune vil inngå separate avtaler, og alle enheter hos oppdragsgiverne kan benytte avtalen. Det kreves at leverandøren har tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet, dokumentert gjennom en rating på 4 eller bedre fra Experian. Videre må leverandøren kunne fremlegge attester for kvalitetssikrings- og miljøledelsesstandarder, som ISO-sertifiseringer, samt beskrive tre relevante oppdrag fra de siste tre årene.

    Konkurranse4. feb. 2025
    12. feb. 2025(Utgått)
  6. Råde Kommune

    Renholdsprodukter - delkontrakter

    Råde, Våler og Moss kommuner har inngått en rammeavtale med Medi Partner AS og Maske AS for levering av renholdsprodukter, inkludert mopper med tilbehør, tøyvask, rengjøringsmidler, utstyr og tørkeprodukter. Avtalen har en varighet på 2+1+1 år og dekker kommunene i Viken. Den estimerte totale verdien av avtalen er 16 millioner kroner. Personalpartner Arbeid og Inkludering AS har opsjon på tiltredelse av Moss kommunes rammeavtale(r) innen seks måneder fra avtaleinngåelse, med et estimert årlig forbruk på 200 000 kroner. Fire leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat19. des. 202416 000 000 kr
  7. Vestby Kommune

    Renholdsprodukter og gulvpleie

    Vestby Kommune trenger leverandør av renholdsprodukter og gulvpleie for å levere til kommunene i Viken over 4 år til en verdi av 47 880 000 NOK. Rammeavtalen omfatter blant annet tørk og personlig hygiene, utstyr for avfall, utstyr for rengjøring, og vaskemidler. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha en kredittrating på minimum B - Moderat risiko - fra Proff Forvalt, og ha et kvalitetssikringssystem tilpasset leveransens kompleksitet.

    Konkurranse13. nov. 2024
    16. des. 2024(Utgått)
    47 880 000 kr
  8. Innlandet Fylkeskommune

    Renholdsartikler, papir og plast

    Innlandet fylkeskommune trenger leverandører med kompetanse innen renholdsutstyr, papir og plast for å levere en rammeavtale i Innlandet til en verdi av 18 000 000 NOK. Rammeavtalen vil omfatte tørkesystemer, hygiene og renhold, renholdsrekvisita, personlig hygiene og beskyttelse, avfallshåndtering og diverse. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha god kredittverdighet og være sertifisert for miljøledelse.

    Konkurranse24. okt. 2024
    18. nov. 2024(Utgått)
    18 000 000 kr
  9. Innlandet Fylkeskommune

    RFI - Rammeavtale på renholdsartikler

    Innlandet Fylkeskommune trenger leverandører for å levere renholdsartikler til en verdi av 20 000 000 NOK. Anbudet omfatter varer som tørkesystemer, hygiene- og renholdsprodukter, personlig beskyttelsesutstyr og systemer for avfallshåndtering. Leverandører oppfordres til å gi innspill til konkurransegrunnlaget før det endelige anbudsdokumentet publiseres. Tilbakemelding ønskes innen 01.02.2024.

    Planlegging17. jan. 2024
    17. mai 2024(Utgått)
    20 000 000 kr
  10. Kriminalomsorgsdirektoratet

    Rammeavtale kontorrekvisita til kriminalomsorgens virksomheter

    Kriminalomsorgsdirektoratet (heretter kalt KDI) skal inngå rammeavtale med én leverandør for kjøp av kontorrekvisita for alle kriminalomsorgens virksomheter. Eventuelle nye enheter som blir opprettet i avtaleperioden, skal også omfattes av avtalen. Anskaffelsens anslåtte årlige omfang er på om lag 20-30 millioner kroner. Kontraktens totale estimerte verdi er ca. 110 MNOK eks. mva. Antatt årlig forbruk i hver produktkategori er angitt i bilag 2 til kontrakt. Det anslåtte forbruk av utvalgte produkter vil legges til grunn ved evaluering av tilbudene.

    Konkurranse28. apr. 2022
    7. juni 2022(Utgått)
    110 000 000 kr
  11. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Invitasjon til leverandørkonferanse. Kategoristrategi for kontorområdet og Fellesavtale for kjøp av kontormøbler

    Det inviteres med dette til digital leverandørkonferanse 10.12.21 kl.12:30 - 14:00. Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ), ved Statens innkjøpssenter, er i gang med å utarbeide en kategoristrategi for kontorområdet samt anskaffelse av Fellesavtale for kjøp av kontormøbler. Disse to prosjektene pågår parallelt. Målet med leverandørkonferansen er å presentere og synliggjøre prosjektene, og invitere til tilbakemeldinger og innspill.

    Planlegging18. nov. 2021
    17. nov. 2021(Utgått)
    2 000 000 000 kr
  12. Bærum Kommune

    Rammeavtale for kjøp av mykpapir, renholdsprodukter og engangsprodukter

    Bærum kommune jobber med en anbudskonkurranse vedr. kjøp av mykpapir, renholdsprodukter og engangsprodukter, og ønsker innspill fra leverandører før konkurransen utlyses. Innspill fra denne dialogaktiviteten er å få best mulig kunnskap om markedet og mulighetsrommet fra leverandørene, se på nye muligheter og få gode ideer. Innspill som kommer frem i denne prosessen vil kunne bli brukt i den kommende anskaffelsen. Det presiseres at innspill gitt i dialogprosessen er unntatt offentlighet og vil bli behandlet konfidensielt.

    Planlegging25. jan. 2020
    24. jan. 2020(Utgått)
    50 000 000 kr
  13. Bergen Kommune

    EØS 026-2018 Rammeavtale for papir og plastprodukter tilknyttet hygiene og renhold

    Bergen kommune med samarbeidsparter skal inngå rammeavtale for papir og plastprodukter tilknyttet hygiene og renhold. Estimert volum er oppgitt i konkurransegrunnlagets pkt 1.5. Avtalen er vedlagt som Vedlegg 1 til denne konkurransen. Avtalen inneholder en liste over samarbeidsparter som skal delta på avtalen. Videre inneholder avtalen en liste med alle forespurte varer i avtalens bilag 4A - Prisskjema. Konkurransen inneholder i Vedlegg 2 en liste over historiske leveringssteder for 2017, samt oversikt over antall ordrer som ble plassert i 2017. Dette kan gi veiledning for omfanget av forespurt avtale. Vedlegg 3 er særskilte krav og informasjon knyttet til dispensere. Vedlegg 4 er et utkast til forpliktelseserklæring som vil være relevant å bruke i de tilfeller leverandør støtter seg på andre foretak for å bli kvalifisert. Legg merke til at kriteriene som avgjør konkurransen også legger vekt på forhold som inkluderende arbeidsliv og miljøaspekter.

    Konkurranse28. juni 2018
    31. aug. 2018(Utgått)
    56 000 000 kr