Anbudsoversikt for EØS 026-2018 Rammeavtale for papir og plastprodukter tilknyttet hygiene og renhold
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Husholdnings- og personlig forbruksvarer
Bergen kommune med samarbeidsparter skal inngå rammeavtale for papir og plastprodukter tilknyttet hygiene og renhold. Estimert volum er oppgitt i konkurransegrunnlagets pkt 1.5. Avtalen er vedlagt som Vedlegg 1 til denne konkurransen. Avtalen inneholder en liste over samarbeidsparter som skal delta på avtalen. Videre inneholder avtalen en liste med alle forespurte varer i avtalens bilag 4A - Prisskjema. Konkurransen inneholder i Vedlegg 2 en liste over historiske leveringssteder for 2017, samt oversikt over antall ordrer som ble plassert i 2017. Dette kan gi veiledning for omfanget av forespurt avtale. Vedlegg 3 er særskilte krav og informasjon knyttet til dispensere. Vedlegg 4 er et utkast til forpliktelseserklæring som vil være relevant å bruke i de tilfeller leverandør støtter seg på andre foretak for å bli kvalifisert. Legg merke til at kriteriene som avgjør konkurransen også legger vekt på forhold som inkluderende arbeidsliv og miljøaspekter.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- EØS 026-2018 Rammeavtale for papir og plastprodukter tilknyttet hygiene og renhold
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 56 000 000,00 kr
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
Krav om at leverandør er registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandøren skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag