Lørenskog Kommune
Renholdsprodukter
Lørenskog kommune trenger renholdsprodukter gjennom en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 28 millioner kroner.
Viser 1-25 av 25 resultater
Lørenskog kommune trenger renholdsprodukter gjennom en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 28 millioner kroner.
Klepp Kommune har inngått en rammeavtale med Kjosavik AS om å levere renholdsmaskiner og nødvendig materiell i Rogaland, med en varighet på 2+1+1 år og en estimert total verdi på 7 millioner kroner eks. mva., eller en maksimal verdi på 12 millioner kroner. Det deltok 9 leverandører i konkurransen.
Nordland fylkeskommune trenger 2 stk autonome rengjøringsmaskiner med tilhørende utstyr og tjenester, med en maksimal totalverdi på 1,2 millioner kroner. Utstyret inkluderer padholder, standardbørster, sylinderbørste, støvsugerposer og luftfilter, mens tjenestene omfatter installasjon, brukeropplæring, service, vedlikehold, reparasjon, lånemaskiner ved service, samt returordning for utrangerte renholdsmaskiner. Leveransen skal skje i Nordland, og prosjektet har en varighet på 4 måneder. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.
Klepp kommune, på vegne av samarbeidskommunene Hå, Strand, Time, Gjesdal og Klepp, har avlyst konkurransen om å inngå en rammeavtale for kjøp av renholdsmaskiner og nødvendig materiell. Avtalen skulle ha en varighet på 2 år med opsjonsmulighet på 1+1 år, og en estimert total verdi på 7 millioner kroner eks. mva. dersom alle opsjoner ble utløst. Leveransen skulle skje i Rogaland, og det var lagt vekt på pris og miljø som tildelingskriterier.
Rogaland fylkeskommune har inngått en rammeavtale med Kjosavik AS for levering av renholdsmaskiner til bruk ved alle fylkets bygg i Rogaland. Avtalen har en varighet på 2 år og en total verdi på 12 millioner kroner. Det ble stilt krav til leverandørene om å beskrive hvordan leveransen kan bidra til å redusere klima- og miljøbelastningen, samt tilby opplæring i miljøbesparende bruk av maskinene. Videre ble det lagt vekt på service og vedlikehold, inkludert responstid, lånemaskiner og faglig opplæring, med en fast kontaktperson ansvarlig for disse tjenestene. Det ble mottatt fire tilbud i konkurransen.
Sykehusinnkjøp HF planlegger anskaffelsen av storkjøkkenutstyr til helseforetakene i Norge. Leverandører som er interessert i å delta i denne nasjonale anskaffelsen oppfordres til å gi innspill og tilbakemeldinger til innkjøperen.
Bergen Kommune har inngått avtale med K J Brusdal AS for levering av renholdsmaskiner til Bergen kommune med samarbeidsparter.
Trondheim kommune har inngått avtale med Ødegaard Engros AS (Norengros) for rengjøringsmaskiner til å levere maskiner til kommunens enheter. Anbudets vekting var kvalitet (leveringstider og service: 10%, vedlikeholds- og reparasjonsavtale: 10%), klima- og miljø (miljø - produktegenskaper: 30%, miljø - transport: 10%) og pris: 40%.
Bergen Kommune trenger leverandører av renholdsmaskiner for å levere rammeavtale på renholdsmaskiner til en verdi av 33 000 000 NOK.
Trondheim kommune, heretter kalt Oppdragsgiver, skal inngå rammeavtale på kjøp av rengjøringsmaskiner til Oppdragsgivers enheter.
Viken FK har gjennomført en RFI i forkant av denne konkurransen. Responsen fra markedet er lagt til grunn for utarbeidelsen av all dokumentasjon i gjeldende kunngjøring. Fremtidens renholdsmetoder er i kontinuerlig utvikling, og vi ser at autonome rengjøringsmaskiner/roboter vil bli enda viktigere for framtidens profesjonelle renhold. Viken Fylkeskommune ser det som nødvendig å ha en rammeavtale for å dekke dette behovet.
Sykehusinnkjøp HF har inngått en rammeavtale med Empakk AS og Electrolux Professional AS for levering av storkjøkkenutstyr til helseforetakene i Norge, inkludert postkjøkken og mottakskjøkken ved alle sykehus og øvrige bygg med kjøkken. Avtalen dekker delområdene storkjøkkenutstyr, kjøl- og kuldeutstyr, samt pakkemaskiner, og tilrettelegger for bruk på mindre prosjekter i regi av Sykehusbygg HF. Konkurransen hadde tre deltakere, og avtalen ble tildelt basert på kriterier som kvalitet og FDVU-dokumentasjon, med en vektlegging på henholdsvis 35% og 5%, samt pris med en vektlegging på 60%.
Anskaffelsens formål er å dekke helseforetakenes behov for storkjøkkenutstyr, inkl postkjøkken og mottakskjøkken, ved alle sykehus og øvrige bygg med kjøkken, herunder tilrettelegging for bruk av avtalene på mindre prosjekter i regi av Sykehusbygg HF. Helseforetakenes behov som skal dekkes av anskaffelsen deles i følgende delområder: 1) Storkjøkkenutstyr 2) Kjøl- og kuldeutstyr 3) Pakkemaskiner
Renovasjons- og Gjenvinningsetaten (REG) skal gjennomføre anskaffelse av kjøp av vaskerobot og tilhørende tjenester. Det er viktig for oss å ha dialog med leverandører for å oppnå god konkurranse. Vi sender derfor ut denne markedsundersøkelsen for å få en oversikt over leverandørmarkedet og hvilke løsninger som finnes for vårt behov.
Anskaffelsens formål er å dekke helseforetakenes behov for storkjøkkenutstyr, inkl postkjøkken og mottakskjøkken, ved alle sykehus og øvrige bygg med kjøkken, herunder tilrettelegge for bruk av avtalene ved behov tilknyttet nybygg og større rehabiliteringsprosjekter. Helseforetakenes behov som skal dekkes av anskaffelsen deles i følgende delområder: 1) Storkjøkkenutstyr 2) Kjøl- og kuldeutstyr 3) Pakkemaskiner
Rammeavtalen skal omfatte renholdsprodukter innenfor Avfallshåndtering, Matter, Rengjøringsmaskiner, Renholdsrekvisita, Tørkesystemer, Renholdsmidler og Personlig hygiene Rammeavtalen vil ha en varighet på 2 år, med opsjon for oppdragsgiver å forlenge disse med ytterligere 1+1 år, totalt 4 år. Opsjonsretten utløses automatisk, med mindre oppdragsgiver meddeler noen annet senest 3 måneder før utløp av kontrakt- eller opsjonsår. Oppdragsgiver tar følgende forbehold: • Endringer i volum som følge av endrede økonomiske rammevilkår, organisatoriske endringer og kommunal aktivitet, herunder konkurranseutsetting av renholdstjenester i kommunene. • Å avlyse konkurransen eller forkaste samtlige tilbud dersom det foreligger saklig grunn til det. • Stavanger, Sandnes, Sola og Randaberg tar forbehold tar forbehold om å gjennomføre konkurranser særskilt ved investeringer i renholdsmaskiner med antatt totalkostnad større enn 10.000 kr eks. mva.
Oppdragsgiver skal på vegne av de fire regionale helseforetakene (RHF) gjennomføre en nasjonal anskaffelse av storkjøkkenutstyr. Det er ønskelig med innspill fra interessenter og i den sammenheng inviteres det til markedsdialog. Se «Markedsdialog» under tilleggsinformasjon for ytterligere detaljer. Merk: Påmelding til dialogmøter gjøres ved å sende oss en melding i Mercell innen 20. november 2020 kl. 16:00.
Rammeavtalen skal omfatte renholdsprodukter innenfor Avfallshåndtering, Matter, Rengjøringsmaskiner, Renholdsrekvisita, Tørkesystemer, Renholdsmidler og Personlig hygiene Rammeavtalen vil ha en varighet på 2 år, med opsjon for oppdragsgiver å forlenge disse med ytterligere 1+1 år, totalt 4 år. Opsjonsretten utløses automatisk, med mindre oppdragsgiver meddeler noen annet senest 3 måneder før utløp av kontrakt- eller opsjonsår. Oppdragsgiver tar følgende forbehold: • Endringer i volum som følge av endrede økonomiske rammevilkår, organisatoriske endringer og kommunal aktivitet, herunder konkurranseutsetting av renholdstjenester i kommunene. • Å avlyse konkurransen eller forkaste samtlige tilbud dersom det foreligger saklig grunn til det. • Stavanger, Sandnes, Sola og Randaberg tar forbehold tar forbehold om å gjennomføre konkurranser særskilt ved investeringer i renholdsmaskiner med antatt totalkostnad større enn 10.000 kr eks. mva.
NTNU har behov for å anskaffe autonome/robotiserte gulvaskemaskiner som bidar til effektivisering og sikre konsistent renhold av store arealer av harde gulvflater. NTNU har en bygningsmasse på over 700.000 kvm, med store arealer som idrettshaller, bilbliotek, korridorer, innendørs gater og biblitotek. Anskaffelsen omfatter anskaffelse av 3 maskiner med opsjon på ytterligere 7, samt opsjon på service og vedlikehold i maskinenes levetid.
Rammeavtalen skal omfatte renholdsprodukter innenfor Avfallshåndtering, Matter, Rengjøringsmaskiner, Renholdsrekvisita, Tørkesystemer, Renholdsmidler og Personlig hygiene Rammeavtalen vil ha en varighet på 2 år, med opsjon for oppdragsgiver å forlenge disse med ytterligere 1+1 år, totalt 4 år. Opsjonsretten utløses automatisk, med mindre oppdragsgiver meddeler noen annet senest 3 måneder før utløp av kontrakt- eller opsjonsår. Oppdragsgiver tar følgende forbehold: • Endringer i volum som følge av endrede økonomiske rammevilkår, organisatoriske endringer og kommunal aktivitet, herunder konkurranseutsetting av renholdstjenester i kommunene. • Å avlyse konkurransen eller forkaste samtlige tilbud dersom det foreligger saklig grunn til det. • Stavanger, Sandnes, Sola og Randaberg tar forbehold tar forbehold om å gjennomføre konkurranser særskilt ved investeringer i renholdsmaskiner med antatt totalkostnad større enn 10.000 kr eks. mva.
Rammeavtalen skal omfatte renholdsprodukter innenfor Avfallshåndtering, Matter, Rengjøringsmaskiner, Renholdsrekvisita, Tørkesystemer, Renholdsmidler og Personlig hygiene Rammeavtalen vil ha en varighet på 2 år, med opsjon for oppdragsgiver å forlenge disse med ytterligere 1+1 år, totalt 4 år. Opsjonsretten utløses automatisk, med mindre oppdragsgiver meddeler noen annet senest 3 måneder før utløp av kontrakt- eller opsjonsår. Oppdragsgiver tar følgende forbehold: • Endringer i volum som følge av endrede økonomiske rammevilkår, organisatoriske endringer og kommunal aktivitet, herunder konkurranseutsetting av renholdstjenester i kommunene. • Å avlyse konkurransen eller forkaste samtlige tilbud dersom det foreligger saklig grunn til det. • Stavanger, Sandnes, Sola og Randaberg tar forbehold tar forbehold om å gjennomføre konkurranser særskilt ved investeringer i renholdsmaskiner med antatt totalkostnad større enn 10.000 kr eks. mva.
NTNU har behov for å anskaffe autonome/robotiserte gulvaskemaskiner som bidar til effektivisering og sikre konsistent renhold av store arealer av harde gulvflater. NTNU har en bygningsmasse på over 700.000 kvm, med store arealer som idrettshaller, bilbliotek, korridorer, innendørs gater og biblitotek. Anskaffelsen omfatter anskaffelse av 3 maskiner med opsjon på ytterligere 7, samt opsjon på service og vedlikehold i maskinenes levetid.
Stavanger, Sandnes, Sola og Randaberg kommuner, heretter benevnt oppdragsgiver, innbyr med dette til forutgående markedsundersøkelser i forbindelse med rammeavtale/ konkurranse om levering av renholdsprodukter. Rammeavtalen er planlagt utlyst i løpet av desember 2019/ januar 2020. Det planlegges at rammeavtalen skal ha en varighet på 2 år, med opsjon for oppdragsgiver å forlenge disse med ytterligere 1+1 år, totalt 4 år. Vi ber potensielle leverandører om å gjennomgå konkurransegrunnlaget m/de vedlegg som er tilgjengelig. Gi tilbakemelding til Oppdragsgiver innen fristen basert på dokumentet "Markedsundersøkelse".
Bergen kommune sammen med samarbeidspartnere vil inngå en rammeavtale på levering av renholdsmaskiner der service, vedlikehold og reparasjoner av leverte maskiner er inkludert.
Bergen kommune sammen med samarbeidspartnere har inngått en rammeavtale på levering av renholdsmaskiner der service, vedlikehold og reparasjoner av leverte maskiner er inkludert.
Viser 1-25 av 25 treff