Innlandet Fylkeskommune
Dynamisk innkjøpsordning - renholdsmaskiner
Innlandet Fylkeskommune trenger leverandører av renholdsmaskiner for å levere store og små renholdsmaskiner.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Bergen Kommune har inngått avtale med K J Brusdal AS for levering av renholdsmaskiner til Bergen kommune med samarbeidsparter.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Innlandet Fylkeskommune trenger leverandører av renholdsmaskiner for å levere store og små renholdsmaskiner.
Fredrikstad Kommune trenger renholdsmaskiner, tilbehør og utstyr, samt tilknyttede service- og reparasjonstjenester for en rammeavtale over 4 år. Leveransene skal brukes av renholdsavdelingen i alle kommunale bygg i kommunene Fredrikstad og Sarpsborg, med mål om å sikre en moderne, miljøvennlig og oppdatert maskinpark. Anskaffelsen har en geografisk begrensning til Viken. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av inntil 3 relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene, med detaljer om oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Leverandøren må ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet, med minimum rating kredittverdig, og kan benytte morselskapsgaranti eller bankgaranti ved behov.
Bergen kommune, sammen med flere samarbeidsparter i Vestland, søker leverandører for en rammeavtale om kontormøbler med en maksimal totalverdi på 150 millioner kroner. Avtalen inkluderer kjøp av nye og brukte møbler, samt tjenester som reparasjon, redesign, møbelkartlegging og lagerplass, med fokus på sirkulært design og bærekraft. Målet er å redusere innkjøp av nye møbler med minst 50% innen 2030, og alle nye møbler skal ha en forventet levetid på 15-20 år. Leverandører må være lovlig registrert, og det er ingen krav om dokumentasjon for de som er registrert i det norske Enhetsregisteret.
Lørenskog Kommune trenger renholdstjenester for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter renholds- og saniteringstjenester, og leverandøren må være registrert i et faglig register i medlemsstaten hvor leverandøren er etablert, i henhold til direktiv 2014/24/EU. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Bergen Kommune trenger leasing av biler og administrasjon av kommunens bilpark, inkludert kjøretøy som ikke er anskaffet under kontrakten, samt kommunens selveide biler. Avtalen er en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 770 millioner kroner, og omfatter både varer og tjenester som bestilling og levering av nye biler, administrasjon av drivstoffkort, service, vedlikehold, reparasjon, erstatningsbil ved driftsstans, skaderegulering, forsikring, dekkhotell, bompengeordning, salg/avhending av biler, omfattende rapportering til Bergen kommune, og drift av en database med all nødvendig informasjon. Kontrakten dekker ca. 1000 kjøretøy i alle klasser og typer, hovedsakelig biler med tillatt totalvekt inntil 3,5 tonn (fossilt drevet) og 4,25 tonn (helelektrisk), og skal leveres i Vestland. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover at leverandøren må være et lovlig registrert foretak.