Kristiansand Kommune
Kontraktstildeling - Rammeavtale - Byggevarer
Kristiansand Kommune har inngått avtale med Neumann Bygg AS for levering av byggevarer til å levere rammeavtale.
Viser 1-25 av 38 resultater
Kristiansand Kommune har inngått avtale med Neumann Bygg AS for levering av byggevarer til å levere rammeavtale.
Ullensaker Kommune har inngått avtale med Byggmakker Handel AS for levering av byggevarer til Ullensaker kommune.
Kristiansand Kommune trenger levering av byggevarer for å levere rammeavtale over 24 måneder til en verdi av 48 000 000 NOK.
Bir AS trenger diverse industripakninger, tetninger, isolasjonsmateriale, gummi og tekstil kompensatorer for å levere produkter til forbrenningsanlegget over 48 måneder til en verdi av 1 000 000 NOK.
Ullensaker Kommune trenger leverandører av byggevarer for å levere byggevarer over 24 måneder.
Stjørdal Kommune har avlyst konkurransen for rammeavtale til å levere byggevarer og trelast. Anbudets vekting var kvalitet 30% og pris 70%.
Sortland kommune innbyr til åpen anbudskonkurranse for levering av byggevarer til kommunen
Formålet med anskaffelsen er å ivareta bygningsmassen til BBY gjennom forsvarlig drift, forebyggende vedlikehold, kontinuerlig utvikling og god forvaltning. Det er blitt vurdert at vinduene, som er fra 80-tallet, bør skiftes da de bærer preg av elde og mangelfullt vedlikehold. Isolering av fasader er et ENØK tiltak for å redusere energiforbruket. I tillegg skal det som brannsikringstiltak skiftes ut en del inngangsdører til leilighetene. Dalehaugen 15 medtas som opsjon og vil eventuelt bli tiltrådt innenfor avslutningen av prosjektet på Schweigaardsgate 98.
Værnesregionen Innkjøp inviterer til åpen anbudskonkurranse for rammeavtale for kjøp av byggevarer og trelast til kommunene Stjørdal, Meråker, Frosta, Tydal og Holtålen kommune. Konkurransen gjennomføres av Værnesregionen Innkjøp på vegne av oppdragsgiverne. I byggevarer inngår bl.a. rene byggevarer, trelast, maling, gulvbelegg etc. Varene tenkes å brukes til normalt vedlikehold, både for innvendig og utvendig av egen bygningsmasse.
Formålet med anskaffelsen er å ivareta bygningsmassen til BBY gjennom forsvarlig drift, forebyggende vedlikehold, kontinuerlig utvikling og god forvaltning. Det er blitt vurdert at vinduene, som er fra 80-tallet, bør skiftes da de bærer preg av elde og mangelfullt vedlikehold. Isolering av fasader er et ENØK tiltak for å redusere energiforbruket. I tillegg skal det som brannsikringstiltak skiftes ut en del inngangsdører til leilighetene. Dalehaugen 15 medtas som opsjon og vil eventuelt bli tiltrådt innenfor avslutningen av prosjektet på Schweigaardsgate 98.
Kontraktstildeling på rammeavtale på byggevarer, trelast, dører/vinduer og kjøkken/garderober.
Rammeavtalen gjelder kjøp av håndverkermateriell og skal omfatte varer og verktøy i forbindelse med vedlikeholdstiltak og daglig drift av kommunenes bygningsmasse. Varer som skal anskaffes er produkter innenfor gruppene/kategoriene byggevarer, trelast, dører, vinduer, beslag/festemateriell, isolasjon og håndverktøy. Rammeavtalene skal omfatte levering av materialer til bruk hos oppdragsgiver, både av egne håndverkere og av leverandører av håndverkertjenester med rammeavtaler med kommunen. Det gjøres imidlertid oppmerksom på at leverandørene av håndverkertjenester også har mulighet til å levere materialer innenfor sine respektive rammeavtaler.
Industri isolering
Industri isolering
Trondheim kommune, heretter kalt oppdragsgiver innbyr til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale på kjøp av trelast og byggevarer til kommunens enheter. Nærmere beskrivelse av oppdraget finnes i vedlegg 1 - Kravspesifikasjon og tildelingskriterier og vedlegg 2 - tilbudsskjema.
Avlyst konkurranse Alvdal kommune har til hensikt å inngå rammeavtale om kjøp av Byggevarer så som trevare, listverk, dører vinduer, jernvarer (skruer, spiker, beslag), manuelle redskap, elektrisk verktøy med mer. Formålet med anskaffelsen er å dekke oppdragsgivers løpende behov for byggevarer i forbindelse med vedlikehold og mindre nybygg på kommunale eiendommer. Det er spesielt viktig for oppdragsgiver å ha tilgang til byggevarer i forbindelse med uforutsette hendelser der det er behov for snarlig utbedring.
Trondheim kommune, heretter kalt oppdragsgiver innbyr til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale på kjøp av trelast og byggevarer til kommunens enheter. Nærmere beskrivelse av oppdraget finnes i vedlegg 1 - Kravspesifikasjon og tildelingskriterier og vedlegg 2 - tilbudsskjema.
Sandefjord kommune skal etablere rammeavtale på byggevarer, trelast, dører/vinduer og kjøkken/garderober.
Kommunane Bømlo, Kvinnherad og Stord i dette dokumentet kalla oppdragsgivar, har som mål å inngå rammeavtale(r) på levering av trelast, byggevarer og malingsprodukt . Kommunale føretak/AS har opsjon på å tiltre avtalen. Leverandørar kan gje anbod på ei eller begge varegruppene: Gruppe 1: Trelast og byggevarer Gruppe 2: Malingsprodukt I Kvinnherad kommune planlegger ein å opprette rammeavtale med to parallelle leverandørar.,der det for større enkeltanskaffingar/prosjekt vert det gjennomført minikonkurranse mellom avtaleleverandørane.
Vaksdal kommune sitt formål med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale for byggevarer. For mer informasjon om leveransen vises det til bilag 1 og 4a.
Alver kommunes formål med anskaffelsen er å få dekket oppdragsgivers behov for byggevarer til reparasjoner og vedlikehold av kommunes bygningsmasse.
Formålet med denne anskaffelsen er å inngå rammeavtaler med en eller flere leverandører for byggevarer og festemateriell iht kravspesifikajsonen. Avtalen skal dekke kundenes behov for byggevarer til vedlikehold i kommunens egenregi, for å kunne vedlikeholde våre bygg mest mulig effektivt. Det skal derfor inngås inntil tre (3) rammeavtaler for dette avtaleområdet.
Vaksdal kommune sitt formål med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale for byggevarer. For mer informasjon om leveransen vises det til bilag 1 og 4a.
Formålet med denne anskaffelsen er å inngå rammeavtaler med en eller flere leverandører for byggevarer og festemateriell iht kravspesifikajsonen. Avtalen skal dekke kundenes behov for byggevarer til vedlikehold i kommunens egenregi, for å kunne vedlikeholde våre bygg mest mulig effektivt. Det skal derfor inngås inntil tre (3) rammeavtaler for dette avtaleområdet.
Karmøy kommune forvalter en betydelig eiendomsmasse, og ønsker å inngå rammeavtale med et selskap for anskaffelse av trelast og byggevarer. Forventet verdi av kontrakten i avtaleperioden er ca.4 millioner kroner hvis opsjonsårene benyttes. Beregningen er basert på historiske tall. Virkelig uttak på rammeavtalen kan bli mindre. Forventet verdi medfører ikke tilsvarende kjøpsplikt. Leverandøren kan ikke kreve mer kjøp under rammeavtalen enn det som følger av kommunens behov og ønsker. Leverandøren kan heller ikke kreve kompensasjon dersom faktisk kjøp blir lavere enn forventet. Det angitte volumet er å forstå som et maksimalt uttak på avtalen. Hvis dette nivået nås før avtaletiden utløper, betyr det at ny konkurranse må utlyses jfr. EU domstolens avgjørelse i sak C-2016/17. Leverandør vil ikke kunne kreve kompensasjon for redusert løpetid av rammeavtalen. Leverandør skal ha utsalgssted med godt lager av trelast og byggeartikler. Utsalgsstedet må være maskimalt 25 km fra Kopervik
Viser 1-25 av 38 treff