Anbudsoversikt for 20/16708: Rammeavtale for levering av byggevarer for Alver kommune

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Diverse konstruksjonsmateriell

Alver kommunes formål med anskaffelsen er å få dekket oppdragsgivers behov for byggevarer til reparasjoner og vedlikehold av kommunes bygningsmasse.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
20/16708: Rammeavtale for levering av byggevarer for Alver kommune
Estimert verdi
7 200 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumetasjonskrav: Skatteattest ikke eldre enn seks måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta. Med skatteattest menes: For norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift utstedt av skattekontoret via Altinn. For utenlandske leverandører: Utenlandske leverandører må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal leverandøren fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av leverandørens økonomiansvarlige. Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Firmaattest. Utenlandske leverandører: Bekreftelse på at leverandøren er registrert i bransjeregister eller foretaksregister iht. lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre rammeavtalen. Dokumentasjonskrav: Soliditetsvurdering fra et anerkjent kredittvurderingsselskap basert på siste regnskapstall. Nøkkeltallene i regnskapet må fremgå sammen med en vurdering av leverandørens betalingserfaring. Eller Årsregnskap fra siste to år. Disse må inneholde noter, styrets beretning og revisjonsberetning. Det åpnes for enhver annen dokumentasjon som oppdragsgiver finner tilstrekkelig.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Miljøstyring: Leverandør skal ha system for miljøstyring. Dokumentasjonskrav: Alternativ 1: Om leverandør er sertifisert for miljøledelse av tredjeparts-verifiserte systemer (ISO 14001, EMAS, miljøfyrtårn eller tilsvarende), vil dette være tilstrekkelig for å dokumentere oppfyllelsen av kravet. Alternativ 2: Beskrivelse av leverandørs rutiner for miljøstyring. Krav: Kvalitetssikring: Leverandør skal ha tilfredsstillende rutiner for kvalitetssikring. Dokumentasjonskrav:Dokumentasjon skal gis på en av følgende måter: Alternativ 1: Beskrivelse av firmaets rutiner angående kvalitetsstyring, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, leders ansvar og kontinuerlig forbedring. Alternativ 2: Om leverandør har ISO 9001 sertifikat eller tilsvarende standarder vil det være tilfredsstillende å fremlegge kopi av gyldig sertifikat. Krav: Erfaring: Leverandør skal ha erfaring fra gjennomføring av tilsvarende leveranser Dokumentasjonskrav: Liste med oversikt over tilsvarende leveranser siste 5 år. Listen skal som minimum inneholde: - Navn kunde - Kontraktsverdi og omfang - Tidspunkt for leveransen - Kort beskrivelse av leveransen Benytt vedlegg 5 oversikt over relevante leveranser.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner