Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    45221242 Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med Jernbanetunnel

Viser 1-15 av 15 resultater

  1. Sporveien AS

    Rammeavtale Banetjenester

    Sporveien AS trenger fagkompetanse for å levere banetjenester til en verdi av 500 000 000 NOK. Det skal leveres tjenester knyttet til vedlikehold av trikk- og t-baneskinner, inkludert arbeid som banemontører, påleggssveis, anleggstjenester, asfaltarbeid og tunnelarbeid. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha nok folk og utstyr for jobben samt erfaring fra lignende oppdrag. Anbudets vekting er pris 70% og CV/responstid 30%.

    NorgeKonkurranse1. des. 2023
    8. jan. 2024(Utgått)
    700 000 000 kr
  2. Oslo Kommune Fornebubanen

    Leverandørkonferanse Fornebubanen 18.01.2023

    Fornebubanen bygger ny T-bane fra Majorstuen til Fornebu. Prosjektet startet i 2020 og er planlagt ferdigstilt i 2029. Kommende kontrakter, er tunnel og anlegg, stasjoner under jord og jernbanetekniske entrepriser. Fornebubanen inviterer til leverandørkonferanse på Quality Hotel Expo, Snarøyveien 20, 18.01.2023 kl. 12-15. Fornebubanen vil starte med å presentere prosjektet med fokus på de kommende kontrakter. Det er satt av tid til mingling (samtaler) og spørsmål i etterkant. Velkommen!

    NorgePlanlegging6. des. 2022
    5. des. 2022(Utgått)
  3. Oslo Kommune Fornebubanen

    Tunnel og grunnarbeider Lysaker - Fornebu - K2A

    Fornebubanen skal bli en ny t-banestrekning, i et sammenhengende tunnelsystem, fra Majorstuen i Oslo til Fornebu i Bærum. Banen vil bli ca. 8 km lang og skal ha seks stasjoner; Fornebu, Flytårnet, Fornebuporten, Lysaker, Vækerø og Skøyen. Kontraktsarbeidene har en varighet på om lag 2,5 år. Kontrakten omfatter tunnel og grunnarbeider fra Lysaker til Fornebu og strekker seg fra entreprisegrense vest for Lysaker stasjon til tunnelpåhugg ved Fornebu stasjon. Det skal drives tunnel - inkludert tverrslag - på om lag 2,3 km, fra tre påhugg og det skal etableres byggegroper og bergsjakter for Flytårnet og Fornebubanen stasjon. Etterfølgende entrepriser bygger selve stasjonsbyggene og leverer overbygning for bane. For øvrig vises det til vedlagte plan for gjennomføring, som er utarbeidet for prosjektet og er en del av utlysningsteksten.

    NorgeResultat7. mai 2021
  4. Oslo Kommune Fornebubanen

    Tunnel og grunnarbeider Lysaker - Fornebu - K2A

    Fornebubanen skal bli en ny t-banestrekning, i et sammenhengende tunnelsystem, fra Majorstuen i Oslo til Fornebu i Bærum. Banen vil bli ca. 8 km lang og skal ha seks stasjoner; Fornebu, Flytårnet, Fornebuporten, Lysaker, Vækerø og Skøyen. Kontraktsarbeidene har en varighet på om lag 2,5 år. Kontrakten omfatter tunnel og grunnarbeider fra Lysaker til Fornebu og strekker seg fra entreprisegrense vest for Lysaker stasjon til tunnelpåhugg ved Fornebu stasjon. Det skal drives tunnel - inkludert tverrslag - på om lag 2,3 km, fra tre påhugg og det skal etableres byggegroper og bergsjakter for Flytårnet og Fornebubanen stasjon. Etterfølgende entrepriser bygger selve stasjonsbyggene og leverer overbygning for bane. For øvrig vises det til vedlagte plan for gjennomføring, som er utarbeidet for prosjektet og er en del av utlysningsteksten.

    NorgeKonkurranse25. mai 2020
    22. juni 2020(Utgått)
  5. Bane Nor Sf

    SMS 2A Totalentreprise underbygning

    Prosjektet Nytt dobbeltspor Sandbukta-Moss-Såstad (SMS) er en del av Intercity-utbyggingen, og er en av parsellene i lenken mot Halden (Østfoldbanens vestre linje). På strekningen skal det bygges nytt dobbeltspor som delvis ligger i tunnel og delvis i dagsone, samt ny jernbanestasjon i Moss. Den nye stasjonen vil ligge i dagsone, om lag 200 meter sør for dagens stasjon. Det planlegges med fire spor samt avgreining til havnespor for Moss havn. Strekningen Sandbukta-Moss-Såstad er ca 10,3 km lang, og består av tre dagsoner og to tunneler på henholdsvis ca 2720 meter (inklusive ca 420 meter betongkulvert) og ca 2350 meter (inklusive ca 200 meter betongkulvert). Totalentreprise underbygning SMS 2A omfatter alle leveranser og aktiviteter som er nødvendige for gjennomføring av entreprisen i henhold til konkurransegrunnlaget.

    NorgeResultat2. juli 2019
  6. Bane Nor Sf

    SMS 2A Totalentreprise underbygning

    Prosjektet Nytt dobbeltspor Sandbukta-Moss-Såstad (SMS) er en del av Intercity-utbyggingen, og er en av parsellene i lenken mot Halden (Østfoldbanens vestre linje). På strekningen skal det bygges nytt dobbeltspor som delvis ligger i tunnel og delvis i dagsone, samt ny jernbanestasjon i Moss. Den nye stasjonen vil ligge i dagsone, om lag 200 meter sør for dagens stasjon. Det planlegges med fire spor samt avgreining til havnespor for Moss havn. Strekningen Sandbukta-Moss-Såstad er ca 10,3 km lang, og består av tre dagsoner og to tunneler på henholdsvis ca 2720 meter (inklusive ca 420 meter betongkulvert) og ca 2350 meter (inklusive ca 200 meter betongkulvert). Totalentreprise underbygning SMS 2A omfatter alle leveranser og aktiviteter som er nødvendige for gjennomføring av entreprisen i henhold til konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse8. juni 2018
    10. aug. 2018(Utgått)
  7. Jernbaneverket

    EPC Railway Systems Oslo S

    Arbeidsomfanget omfatter fullføring av prosjektering, i hovedsak arbeidstegninger og utførelse av jernbanetekniske arbeider for Østfoldbanen og Follobanen fra de to ombygde tunnelene på Oslo S, igjennom ny tunnel i Klypen frem mot portalen i Ekebergåsen. Spor for Inngående Østfoldbane fortsetter igjennom tunnelen konstruert av EPC D&B frem til Sydportalen ved Bekkelagstunnelen. Utgående Østfoldbanespor kommer ut fra tunnelen i Klypen og kobles til eksisterende spor ved Loenga. Arbeidet omfatter og tilkobling av alle jernbanetekniske fag også utvendig signal mot eksisterende spor på Loenga, Oslo S og nye spor i portalen på Ekebergåsen.

    NorgeResultat15. aug. 2017