Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    48780000 Programvare for system, lagrings- og innholdsstyringstyring

Viser 1-25 av 247 resultater

  1. Ringerike Kommune

    Prekvalifisering - Anskaffelse av IAM-løsning (trinn 1)

    Ringerike Kommune har inngått en avtale med Dotnet Internals AS om å levere en Identity and Access Management-løsning (IAM-løsning) for kommunen og tilknyttede enheter, til en verdi av 9 140 kroner. Løsningen skal være kommunens sentrale verktøy for å administrere digitale identiteter og tilganger, med automatisert brukeradministrasjon koblet direkte mot kommunens ERP-løsning, og skal sikre etterlevelse av personvernkrav og offentlige regelverk. Det ble lagt vekt på brukervennlighet, fleksibilitet og utviklingsmuligheter, oppfyllelse av oppdragsgivers behov, samt plan for etablering og tilbudte ressurser.

    Resultat13. nov. 2025
  2. Nordland Fylkeskommune

    Anskaffelse av Stoffkartotek til Nordland fylkeskommune

    Nordland fylkeskommune trenger et webbasert stoffkartotek for håndtering av kjemikalier og eksponeringsdata, med en maksimal totalverdi på 1,5 millioner kroner. Løsningen skal støtte universell utforming, håndtere personopplysninger, oppfylle krav til informasjonssikkerhet og GDPR, og skal bidra til å etterleve gjeldende lover og forskrifter. Kontrakten skal inngås etter Statens standardavtale for IT-anskaffelser - SSA-L.

    Konkurranse29. okt. 2025
    12. nov. 2025(Utgått)
    1 500 000 kr
  3. Nordland Fylkeskommune

    Anskaffelse av Stoffkartotek til Nordland fylkeskommune

    Nordland Fylkeskommune har avlyst konkurransen om anskaffelse av et nytt webbasert stoffkartotek for håndtering av kjemikalier og eksponeringsdata i Nordland, da alle mottatte tilbud ble trukket tilbake eller funnet uantagelige. Løsningen skulle støtte etterlevelse av lover og forskrifter, inkludert krav om oppdatert stoffkartotek og eksponeringsregister, og skulle være brukervennlig, universelt utformet og oppfylle krav til informasjonssikkerhet og GDPR.

    Resultat27. okt. 2025
  4. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Skybaserte infrastruktur- og plattformtjenester

    Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring har inngått en rammeavtale med Oracle Norge AS, Ibm Norge AS, Google Cloud EMEA Limited og Amazon Web Services EMEA SARL for levering av skybaserte infrastruktur- og plattformtjenester til statlige forvaltningsorganer, kommuner og fylkeskommuner. Avtalen har en varighet på 4 år og en estimert total verdi på 10 milliarder kroner.

    Resultat15. okt. 202510 000 000 000 kr
  5. Ålesund Kommune

    Anskaffelse - Systemstøtteverktøy for konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) og kontraktoppfølgingsverktøy (KAV)

    Ålesund Kommune planlegger anskaffelsen av en ny KGV- og KAV-løsning og sender med dette på høring et tidlig utkast til kravspesifikasjon for å kvalitetssikre innholdet før utarbeidelse av endelige konkurransedokumenter. Leverandører inviteres til å gi innspill til denne anskaffelsen ved å gjennomgå det vedlagte utkastet til kravspesifikasjon, samt et sett med scenarioer for løsningsdemonstrasjon og praktiske oppgavebeskrivelser.

    Planlegging3. okt. 2025
    24. nov. 2025(Utgått)
  6. Innlandet Fylkeskommune

    System for Geoteknisk datainnsamling og datavisualisering

    Innlandet Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av et skybasert system for geoteknisk datainnsamling og visualisering, som skal støtte og forenkle prosessen rundt grunnundersøkelser og datavisualisering, samt ivareta samhandling mellom fylkeskommunen og eksterne samarbeidspartnere. Systemet må kunne lage grunnundersøkelsesplaner, dele data med entreprenører, endre informasjon fra grunnundersøkelser, være kompatibelt med annen geoteknisk programvare, lage KOF-filer og geotekniske V-tegninger som tilfredsstiller krav til håndbok N200. Leverandører inviteres til å gi innspill til denne anskaffelsen ved å svare på en Request for Information (RFI) for å kartlegge tilgjengelige løsninger og leverandører.

    Planlegging1. sep. 2025
    1. des. 2025(Utgått)
    500 000 kr
  7. Sykehusinnkjøp Hf

    Markedsundersøkelse: Integrert verktøy for optimal planlegging av poliklinikk: lokasjoner, ansatte, aktiviteter og utstyr, i en felles løsning i Helse Sør-Øst

    Sykehusinnkjøp HF planlegger anskaffelsen av et integrert verktøy for optimal planlegging av poliklinikk, inkludert lokasjoner, ansatte, aktiviteter og utstyr, i en felles løsning for Helse Sør-Øst. Leverandører med erfaring fra lignende prosjekter oppfordres til å gi innspill til markedsundersøkelsen, og mer informasjon om behovet finnes i vedleggene.

    Planlegging1. juli 2025
    1. nov. 2025(Utgått)
  8. Tolletaten

    Rammeavtale om skyplattform med konsulenttjenester

    Tolletaten trenger en rammeavtale om skyplattform med konsulenttjenester over 2 år, med en maksimal totalverdi på 720 millioner kroner. Avtalen skal gi tilgang til allmenne skytjenester i form av PaaS og IaaS fra én skyplattform med support, samt konsulentbistand, rådgivningstjenester og andre verdiøkende tjenester. Leverandøren skal være kompetansepartner og bistå med å utnytte de standardiserte skytjenestene, spesielt for Kundens strategiske moderniseringsprosjekt «Fremtidens Tollbehandling». Tjenestene skal leveres i Oslo. Kvalifikasjonskrav inkluderer relevant erfaring fra lignende leveranser til minst tre kunder i EU/EØS de siste tre årene, hvorav minst én må være en norsk offentlig sektor kunde.

    Konkurranse17. juni 2025
    1. sep. 2025(Utgått)
    720 000 000 kr
  9. Sykehusinnkjøp Hf

    Kvalifisering: Oppstart og drift av nettsiden Kvinnehelseportalen til Oslo Universitetssykehus HF

    Sykehusinnkjøp HF trenger tjenester for oppstart og drift av nettsiden Kvinnehelseportalen for Oslo Universitetssykehus HF, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Portalen skal være en digital plattform for kunnskap om forskning på kvinners helse, med mål om å gjøre forskningen tilgjengelig for allmennheten og fagpersoner, samt å sikre bedre helsetjenester for kvinner. Den skal være reklamefri, kvalitetssikret, og formidle oppdatert forskning på en forståelig måte, samt gi oversikt over forskningsmiljøer, arrangementer og utlysninger. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er krav om registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens medlemsstat.

    Konkurranse16. juni 2025
    6. aug. 2025(Utgått)
    5 000 000 kr
  10. Nedre Romerike Vann- Og Avløpsselskap Iks

    Anskaffelse FDV system

    Nedre Romerike Vann- og Avløpsselskap IKS (NRVA) har inngått en avtale med Dalux Norway AS for levering av et system for tilstandsbasert vedlikehold (TBV) av NRVA's infrastruktur og eiendommer. Systemet skal overvåke og analysere tilstanden til tekniske anlegg, utstyr, maskiner, bygninger og annen eiendom for å optimalisere vedlikeholdsplaner og redusere driftskostnader. Avtalen har en maksimal verdi på 4 600 000 kroner. Det var krav om dokumentasjon av funksjonalitet, personvern, informasjonssikkerhet, brukeropplevelse, samt en plan for implementering og driftsstøtte. Tre leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat2. juni 20254 600 000 kr
  11. Vestland Fylkeskommune

    Stoffkartotek til Vestland fylkeskommune

    Vestland Fylkeskommune trenger et stoffkartotek med tilgang til produktdatablader, substitusjonsmuligheter og risikovurderinger, som en tjeneste med en maksimal totalverdi på 3 millioner kroner. Tjenesten skal leveres i Vestland og omfatter datatjenester som rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte. Tildelingskriteriene er pris og kvalitet, hver med en vekt på 50%. Kvalifikasjonskravene inkluderer dokumentasjon fra Brønnøysundregistrene for norske selskaper, og tilsvarende registreringsdokumentasjon for utenlandske selskaper.

    Konkurranse29. mai 2025
    1. juli 2025(Utgått)
    3 000 000 kr
  12. Notodden Kommune

    Anskaffelse av Identity and Access Management (IAM) for Kongsbergregionens kommuner

    Notodden Kommune trenger en skybasert Identity and Access Management (IAM) løsning for alle 9 kommuner i Kongsbergregionen, med en kontrakt over 3 år og en estimert totalverdi på 2,3 millioner kroner eks. mva. for 4 år, med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner eks. mva. Løsningen skal erstatte dagens LCS system og integreres med det nye HRM systemet, Visma Enterprise Plus. Tildelingskriteriene vektlegger pris med 30% og kvalitet med 70%. Leverandøren må dokumentere minimum 3 års erfaring fra sammenlignbare oppdrag.

    Konkurranse19. mai 2025
    18. juni 2025(Utgått)
    2 300 000 kr
  13. Oslo Kommune Oslo Origo

    Oslo kommune inviterer til leverandørdialog for systemstøtte for fritidskortordning

    Oslo kommune planlegger anskaffelsen av systemstøtte for en byomfattende fritidskortordning som skal hjelpe barnefamilier med å delta i fritidsaktiviteter. Leverandører oppfordres til å gi uforpliktende tilbakemeldinger og melde sin interesse for dialogmøter ved å sende en e-post med kontaktinformasjon og en kort beskrivelse av løsningen de kan tilby. Dialogmøtene vil gi leverandørene mulighet til å presentere sine forslag til løsninger, implementering, support og prismodell.

    Planlegging16. mai 2025
    16. sep. 2025(Utgått)
    0 kr
  14. Statens Vegvesen

    Rammeavtale for Standardiserte skytjenester og Tilleggstjenester

    Statens Vegvesen har inngått en rammeavtale med Capgemini Norge AS for levering av standardiserte skytjenester og tilleggstjenester, inkludert PaaS- og IaaS-tjenester på én skyplattform med support, samt rådgivningstjenester og relevante tredjepartsprodukter. Avtalen har en varighet på 3+1+1+1 år, med en estimert total verdi på 1,2 milliarder kroner ekskl. mva. og et maksimalt uttak på 1,5 milliarder kroner ekskl. mva. Det var krav om beskrivelse av foreslått løsning for standardiserte skytjenester og brukstilfeller, med vekt på kvalitet (70%) og pris (30%). Fire leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat9. mai 20251 200 000 000 kr
  15. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Konkurranse med forhandling - Anskaffelse av datakatalog til DFØ

    Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring (DFØ) trenger en datakatalog-løsning for å forvalte oversikt over data, metadata og egenskaper som datakvalitet, eierskap, tilgangskontroll, klassifisering og opprinnelse. Kontrakten har en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner og en varighet på 2 år. Anskaffelsen krever at leverandøren har opp til tre års erfaring med lignende offentlige vareleveranser, og kan dokumentere teknisk personell eller enheter ansvarlige for kvalitetskontroll. Leverandøren må også være registrert i relevante faglige og handelsregistre.

    Konkurranse10. apr. 2025
    16. mai 2025(Utgått)
    5 000 000 kr
  16. Sykehusinnkjøp Hf

    Markedsundersøkelse (RFI): Løsning for økt utnyttelse av operasjonsstuer for Helse Nord RHF

    Sykehusinnkjøp HF planlegger en markedsundersøkelse for å finne løsninger som kan øke utnyttelsen av operasjonsstuer for Helse Nord RHF. Potensielle leverandører som har løsninger med KI eller avanserte algoritmer for å forbedre planleggingen av operasjonsaktivitet, oppfordres til å gi innspill. Dette er en del av forarbeidet til en mulig fremtidig anskaffelse, og leverandører kan gi tilbakemelding ved å svare på den vedlagte markedsundersøkelsen.

    Planlegging7. apr. 2025
    7. aug. 2025(Utgått)