Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    50112110 Reparasjon av karosseri

Viser 1-22 av 22 resultater

  1. Politiets Fellestjenester

    Verkstedtjenester samt lakk- og karosseritjenester

    Politiets fellestjenester (PFT), heretter kalt oppdragsgiver, skal inngå parallelle rammeavtaler for anskaffelse av verkstedtjenester og lakk- og karosseritjenester. Det vil være behov for intervall service, periodisk kjøretøykontroll, alt av mekaniske reparasjoner og karosseri- og lakkreparasjoner på kundens motorvogner inntil 3500kg. Dette gjelder både polisiære og tjeneste/administrative kjøretøy i denne kategorien. Det er ca. 3000 kjøretøy.

    Resultat25. mars 2022
  2. Politiets Fellestjenester

    Verkstedtjenester samt lakk- og karosseritjenester

    Politiets fellestjenester (PFT), heretter kalt oppdragsgiver, skal inngå parallelle rammeavtaler for anskaffelse av verkstedtjenester og lakk- og karosseritjenester. Det vil være behov for intervall service, periodisk kjøretøykontroll, alt av mekaniske reparasjoner og karosseri- og lakkreparasjoner på kundens motorvogner inntil 3500kg. Dette gjelder både polisiære og tjeneste/administrative kjøretøy i denne kategorien. Det er ca. 3000 kjøretøy.

    Konkurranse12. okt. 2021
    2. des. 2021(Utgått)
    347 000 000 kr
  3. Trondheim Kommune

    Leasing, administrasjon og forsikring av kjøretøy og maskiner

    Anskaffelsen omfatter:  - Leasing av nye kjøretøy, inkl. fremskaffelse av leasingtilbud, kjøretøy og maskiner, for kjøretøygruppe 1 - 6, jf. vedlegg 1 Kravspesifikasjon og tildelingskriterier - Biladministrasjon, inkl. bilrelaterte produkter og tjenester - Motorvognforsikring, inkl. assistanse / redningstjenester Bilrelaterte produkter / tjenester:  - Hurtiglading - Drivstoff, bilvask og kjør videre produkter på bensinstasjon - Service og vedlikehold - Assistanse Opsjon på:  - Dekk og dekkhotell (skal leveres avtalens første år, deretter opsjon) - Elektronisk kjørebok - Nøkkelskap / løsning for bildeling - Bilvask (ikke på bensinstasjon) - Innredning og utstyr - Bildeler / reservedeler - Annet relevant Listen er ikke uttømmende. Viser til konkurransegrunnlaget med vedlegg for øvrige detaljer.

    Resultat17. mars 2021
  4. Sandnes Kommune

    Leasingbiler (Tjenestebiler)

    Oppdragsgiver har behov for å inngå en rammeavtale på leasingbiler innen flere kategorier. Leasingperioden for bilene skal være 4 år. Omfanget av ladbare hybrider kontra helelektriske biler kan påvirkes av prisdifferansen mellom disse. Jo større prisdifferanse mellom disse, jo mindre omfang kan det bli av den dyreste kategorien, med tilhørende økning av omfang for den billigste kategorien. Kategoriene består av følgende: 1. Ladbare hybrider 2. Helelektriske biler 3. Nyttekjøretøy 4. Bensin-/dieselbiler

    Resultat16. nov. 2020
  5. Sandnes Kommune

    Leasingbiler (Tjenestebiler)

    Oppdragsgiver har behov for å inngå en rammeavtale på leasingbiler innen flere kategorier. Leasingperioden for bilene skal være 4 år. Omfanget av ladbare hybrider kontra helelektriske biler kan påvirkes av prisdifferansen mellom disse. Jo større prisdifferanse mellom disse, jo mindre omfang kan det bli av den dyreste kategorien, med tilhørende økning av omfang for den billigste kategorien. Kategoriene består av følgende: 1. Ladbare hybrider 2. Helelektriske biler 3. Nyttekjøretøy 4. Bensin-/dieselbiler

    Konkurranse19. aug. 2020
    23. sep. 2020(Utgått)
    40 000 000 kr
  6. Ivar Iks

    Biladministrasjon, leasing og kjøp av tjenester/utstyr til drift av IVAR IKS sin bilpark

    Anskaffelsen gjelder biladministrasjon, rådgivningstjenester, leasing av kjøretøy, ordning for kjøp av drivstoff, dekk, profilering og eventuelt andre produkter som tilbyder har løsning for, og som kan bidra til effektiv drift av IVAR sin bilpark. Leverandør skal også tilby løsning for verkstedtjenester, leiebil, bilpleie, dekkhotell, oppfølging av service/reparasjoner og rapportering på IVARs bhilhold. Biladministrator skal bistå IVAR med rådgiving og tilbud når det er behov for nye biler. Tilbudene skal inneholde utstyrsdetaljer og priser både på kjøp og leasing. Biladministrator har en sentral rolle i forhold til å bidra med vurderinger, rådgivning og synliggjøring av bærekraftige og økonomisk hensiktsmessige valg av kjøretøy. IVAR IKS ønsker en avtale som breiest mulig sikrer behovet for biladministrative tjenester og kjøp av varer og tjenester til IVAR sn drift av bilparken. IVAR IKS sin bilpark består av 88 biler, 68 egeneide, og 20 leasede biler.

    Resultat13. jan. 2020
  7. Ivar Iks

    Biladministrasjon, leasing og kjøp av tjenester/utstyr til drift av IVAR IKS sin bilpark

    Anskaffelsen gjelder biladministrasjon, rådgivningstjenester, leasing av kjøretøy, ordning for kjøp av drivstoff, dekk, profilering og eventuelt andre produkter som tilbyder har løsning for, og som kan bidra til effektiv drift av IVAR sin bilpark. Leverandør skal også tilby løsning for verkstedtjenester, leiebil, bilpleie, dekkhotell, oppfølging av service/reparasjoner og rapportering på IVARs bhilhold. Biladministrator skal bistå IVAR med rådgiving og tilbud når det er behov for nye biler. Tilbudene skal inneholde utstyrsdetaljer og priser både på kjøp og leasing. Biladministrator har en sentral rolle i forhold til å bidra med vurderinger, rådgivning og synliggjøring av bærekraftige og økonomisk hensiktsmessige valg av kjøretøy. IVAR IKS ønsker en avtale som breiest mulig sikrer behovet for biladministrative tjenester og kjøp av varer og tjenester til IVAR sn drift av bilparken. IVAR IKS sin bilpark består av 88 biler, 68 egeneide, og 20 leasede biler.

    Konkurranse10. okt. 2019
    12. nov. 2019(Utgått)
    5 400 000 kr
  8. Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo

    Forsterkning av Forsvarets vedlikeholdsorganisasjon og sikker tilgang til sentrallager i Norge i fred, krise, konflikt og krig

    Vi gjør oppmerksom på at dette er en anskaffese etter FOSA. Forsvarssektoren har en løpende rammeavtale med Bertel O. Steen AS som omfatter verkstedtjenester, reservedeler og teknisk støtte av alle typer Mercedes Benz-kjøretøy og Mercedes Benz-produkter. Forsvaret har, i tillegg til dagens avtale, behov for sikker tilgang til reservedeler til Forsvarets Mercedes Benz-portefølje fra et sentrallager i Norge i fred, krise, konflikt og krig. NB! jf. skjema Del V, punkt V.2.1, kontrakt har ikke blitt signert 22. februar 2018. Denne datoen skyldes teknisk feil i Mercells løsning. Kontrakt vil bli signert 6. mars 2018. Se vedlagt dokument for utfyllende beskrivelse.

    Resultat26. feb. 2018
  9. Trondheim Renholdsverk AS

    Anskaffelse av verkstedtjenester

    Oppdragsgiver skal inngå rammeavtaler som omfatter verkstedtjenester for vår bilpark. Dette inkluderer service og ettersyn, vedlikehold, feilsøking, reparasjon, deler, bilruter/glass, periodisk kjøretøyskontroll (PKK) på chassis, og sakkyndig kontroll på maskiner og utstyr der det er påkrevd i henhold til gjeldende lovverk. I tillegg skal oppdragsgiver ha verkstedtjeneste for bytte og reparasjon av dekk/felg, og dekkhotell. Oppdragsgiver har selv ansvar for biladministrasjon i avtaleperioden. Dvs. at oppdragsgiver har ansvar for timebestilling og oppfølging av timer (inkl. periodisk kjøretøyskontroll (PKK), vedlikehold og service), kontakt og oppfølging med avtalepart, samt henting og levering til verksted. Konkurransen er delt i 4 deltilbud: - Deltilbud 1 Chassis over 3,5 tonn med tilhørende påbygg - Deltilbud 2 Chassis under 3,5 tonn med tilhørende påbygg - Deltilbud 3 Anleggsmaskiner - Deltilbud 4 Dekk/felg

    Resultat19. feb. 2018
  10. Trondheim Renholdsverk AS

    Anskaffelse av verkstedtjenester

    Oppdragsgiver skal inngå rammeavtaler som omfatter verkstedtjenester for vår bilpark. Dette inkluderer service og ettersyn, vedlikehold, feilsøking, reparasjon, deler, bilruter/glass, periodisk kjøretøyskontroll (PKK) på chassis, og sakkyndig kontroll på maskiner og utstyr der det er påkrevd i henhold til gjeldende lovverk. I tillegg skal oppdragsgiver ha verkstedtjeneste for bytte og reparasjon av dekk/felg, og dekkhotell. Oppdragsgiver har selv ansvar for biladministrasjon i avtaleperioden. Dvs. at oppdragsgiver har ansvar for timebestilling og oppfølging av timer (inkl. periodisk kjøretøyskontroll (PKK), vedlikehold og service), kontakt og oppfølging med avtalepart, samt henting og levering til verksted. Konkurransen er delt i 4 deltilbud: - Deltilbud 1 Chassis over 3,5 tonn med tilhørende påbygg - Deltilbud 2 Chassis under 3,5 tonn med tilhørende påbygg - Deltilbud 3 Anleggsmaskiner - Deltilbud 4 Dekk/felg

    Konkurranse16. okt. 2017
    17. nov. 2017(Utgått)
    48 000 000 kr
  11. Oslo Kommune Renovasjonsetaten

    Verkstedtjenester i Renovasjonsetaten

    Renovasjonsetaten(REN) har behov for vedlikehold og reparasjon av etatens biler og maskiner. REN har en omfattende maskinpark på totalt ca. 60 maskiner. Disse er grupper på følgende måte i denne anskaffelsen: 1. Anleggsmaskiner 2. Komposteringsmaskiner 3. Truck 4. Biler over 3,5 tonn 5. Påbygg 6. Biler under 3,5 tonn For en fullstendig liste over reparasjonsobjekter se oversikt under hvert deltilbud. Reparasjonsobjekter omfattet av avtalen vil kunne variere over tid, da nye objekter kan tilkomme og andre bortfalle. Nye objekter vil kunne kjøpes inn med serviceavtale og garanti, eventuelt vil oppdragsgiver benytte seg av denne avtalen.

    Resultat29. apr. 2017