Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    63121100 Lagring

Viser 1-25 av 30 resultater

  1. Landbruksdirektoratet

    Anskaffelse av beredskapslagring av matkorn 2028 2029

    Landbruksdirektoratet trenger tjenester for beredskapslagring av matkorn, spesielt mathvete, for å sikre matforsyningsberedskap i Norge over en periode på 25 år, med en maksimal totalverdi på 1 milliard kroner. Formålet med anskaffelsen er å sikre at behovet for matkorn utover nasjonal produksjon kan dekkes i situasjoner hvor import ikke er pålitelig. Det kreves at driftsoperatøren har relevant erfaring med håndtering av korn eller oljevekster, enten som mølle eller kornhandler, og dette må dokumenteres gjennom erfaringsreferanser. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse19. mars 2025
    23. apr. 2025(Utgått)
    1 000 000 000 kr
  2. Lyse Neo AS

    Rammeavtale for kjøp av luktstoff (THT)

    Selskapet planlegger i løpet av høsten 2022 å gjennomføre konkurranse for etablering av en rammeavtale for kjøp av luktstoff. Kontrakten vil kunne ha en varighet på inntil 6 år (inkludert opsjonsår) og det anslås et årlig gjennomsnittlig volum på ca. 1.000 liter flytende tetrahydrotiofen (THT). I tillegg kan kontrakten gjelde eventuelle tilleggstjenester som leverandøren kan tilby. Formålet med denne RFI er å: • Gjennomføre en markedsundersøkelse for å få bedre innsikt i leverandørenes sortiment og leverandørmarkedet (mulighetsrommet) • Undersøke hvilke rammevilkår som er underliggende for leverandørene • Vurdere bruk av mottatt informasjon i markedsundersøkelsen for planleggingen av anskaffelse/konkurranse

    Planlegging15. aug. 2022
    14. aug. 2022(Utgått)
    3 600 000 kr
  3. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Rammeavtale flytte-, transport-, lager- og monteringstjenester

    Hovedformålet med anskaffelsen er å sikre departementsfelleskapets behov for flytte-, transport-, og monteringstjenester. Departementene, SMK, Statsbygg, 22.julisenteret og DSS disponerer i dag store arealer med mange ansatte. Det er til enhver tid flere prosjekter under arbeid som innebærer omrokkering av ressurser og eiendeler så vel som flytting av kontorplasser med mer. Det er derfor et kontinuerlig behov for tilgang til en tjeneste som kan levere flytte-, transport-, lager- og monteringstjenester. Leverandør må også kunne tilby lagring ved behov. Under større prosjekter vil det være behov for større lagerkapasitet. En leverandør vil måtte stille fast tjenestepersonell til disposisjon for oppdragsgiver. Det er i tillegg behov for to faste årsverk hos Utenriksdepartementet fra tilbyder. Rammeavtalen skal ha en varighet på 2 år fra signering. Oppdragsgiver (Kunden) har opsjon på forlengelse av rammeavtalen i ytterligere 2 år, med et år av gangen.

    Resultat2. apr. 2022
  4. Norsk Rikskringkasting AS

    NRK MA3448/21N Flyttetjenester

    NRK AS ønsker med denne utlysningen å innhente tilbud på avtale om kjøp av flyttetjenester for våre medarbeidere, hovedsakelig for de som arbeider som korrespondenter, ved utreise og retur. Avtalen skal omfatte selve flyttetjenesten samt lagring av møbler og utstyr, rengjøring og forsikringsordninger. Kontrakten skal videre sikre at de priser og betingelser som oppnås er i samsvar med brukernes behov og forventninger.

    Konkurranse2. feb. 2022
    7. mars 2022(Utgått)
    2 000 000 kr
  5. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Rammeavtale flytte-, transport-, lager- og monteringstjenester

    Hovedformålet med anskaffelsen er å sikre departementsfelleskapets behov for flytte-, transport-, og monteringstjenester. Departementene, SMK, Statsbygg, 22.julisenteret og DSS disponerer i dag store arealer med mange ansatte. Det er til enhver tid flere prosjekter under arbeid som innebærer omrokkering av ressurser og eiendeler så vel som flytting av kontorplasser med mer. Det er derfor et kontinuerlig behov for tilgang til en tjeneste som kan levere flytte-, transport-, lager- og monteringstjenester. Leverandør må også kunne tilby lagring ved behov. Under større prosjekter vil det være behov for større lagerkapasitet. En leverandør vil måtte stille fast tjenestepersonell til disposisjon for oppdragsgiver. Det er i tillegg behov for to faste årsverk hos Utenriksdepartementet fra tilbyder. Rammeavtalen skal ha en varighet på 2 år fra signering. Oppdragsgiver (Kunden) har opsjon på forlengelse av rammeavtalen i ytterligere 2 år, med et år av gangen.

    Konkurranse9. des. 2021
    24. jan. 2022(Utgått)
    24 000 000 kr
  6. Utenriksdepartementet

    Kjøp av tjenester i forbindelse med avlevering av arkivmateriale

    Utenriksdepartementet skal avlevere om lag 3.000 hyllemeter arkivmateriale fra om lag 100 utenriksstasjoner til Arkivverket. Arkivmaterialet omfatter dokumenter fra begynnelsen av 1900-tallet til i dag. Departementet har behov for flere typer tjenester innenfor ordning, bevaringsvurdering og klargjøring av arkivmaterialet for avlevering til Arkivverket. Departementet har anslått at 90 % av det samlede materialet kan mediekonverteres. Anskaffelsen omfatter to kontrakter, kontrakt 1 og 2. Omfanget av arkivmaterialet er om lag 1.500 hyllemeter for hver av kontraktene. Eventuelle tilvekster tilhørende departementet i Oslo, skal kunne ordnes og avleveres innenfor kontraktene.

    Resultat29. des. 2020
  7. Utenriksdepartementet

    Kjøp av tjenester i forbindelse med avlevering av arkivmateriale

    Utenriksdepartementet skal avlevere om lag 3.000 hyllemeter arkivmateriale fra om lag 100 utenriksstasjoner til Arkivverket. Arkivmaterialet omfatter dokumenter fra begynnelsen av 1900-tallet til i dag. Departementet har behov for flere typer tjenester innenfor ordning, bevaringsvurdering og klargjøring av arkivmaterialet for avlevering til Arkivverket. Departementet har anslått at 90 % av det samlede materialet kan mediekonverteres. Anskaffelsen omfatter to kontrakter, kontrakt 1 og 2. Omfanget av arkivmaterialet er om lag 1.500 hyllemeter for hver av kontraktene. Eventuelle tilvekster tilhørende departementet i Oslo, skal kunne ordnes og avleveres innenfor kontraktene.

    Konkurranse15. juni 2020
    12. aug. 2020(Utgått)
    23 200 000 kr
  8. Utenriksdepartementet

    Anskaffelse av tjenester i forbindelse med avlevering av arkivmateriale - høring

    Departementet har behov for tjenester innenfor ordning, bevaringsvurdering og klargjøring av arkivmaterialet for avlevering til Arkivverket. Det er behov for mediekonvertering (digitalisering) av anslagsvis 90 % av materialet. Det er også behov for at leverandøren lagrer arkivmateriale i påvente av avlevering til Arkivverket. Departementet er i planleggingsfasen av en anskaffelse og inviterer potensielle leverandører til å gi innspill på kravspesifikasjon mv.

    Planlegging27. mars 2020
    26. mars 2020(Utgått)
    22 000 000 kr
  9. Bærum Kommune

    Feiing av kommunale veier og gangveier i Bærum. Del-kontrakter: deponering av rene eller forurensede strø-singel masser, herunder gjenbruk

    Bærum kommune, Vei og trafikk, innbyr til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av kontrakt for kjøp av tjenester: Del-kontrakt 1: Feiing av veier, gangveier og trapper . Kommunens veier med fortau og gang-sykkelveier (GS) skal «vår-feies». Opsjon 1: Skilting av parkering forbudt på noen veier ifm. med vårfeiingen. Del-kontrakt 2: ("Opsjon 2") er opplasting og transport ifra mellomlagring deponiet til godkjent deponi , inkludert deponering for lettere forurensede masser. Opsjonen kan inkludere gjenbruk av singelen i stedet for deponering (sirkulær økonomi, dvs. vask og sortering av steinmaterialene med størrelser innenfor 2 grenseverdier: ca 2 mm til 5 mm størrelse). Del-kontrakt 3: ("Opsjon 3") er permanent deponi/mottak av «ikke-forurensede» masser Opsjonene: de har ikke garanterte mengder, slik som vår-feiingen har Alle dokumentene for de 3 del-kontraktene er lagret under konkurransens hoved-del

    Resultat23. mars 2020
  10. Bærum Kommune

    Feiing av kommunale veier og gangveier i Bærum. Del-kontrakter: deponering av rene eller forurensede strø-singel masser, herunder gjenbruk

    Bærum kommune, Vei og trafikk, innbyr til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av kontrakt for kjøp av tjenester: Del-kontrakt 1: Feiing av veier, gangveier og trapper . Kommunens veier med fortau og gang-sykkelveier (GS) skal «vår-feies». Opsjon 1: Skilting av parkering forbudt på noen veier ifm. med vårfeiingen. Del-kontrakt 2: ("Opsjon 2") er opplasting og transport ifra mellomlagring deponiet til godkjent deponi , inkludert deponering for lettere forurensede masser. Opsjonen kan inkludere gjenbruk av singelen i stedet for deponering (sirkulær økonomi, dvs. vask og sortering av steinmaterialene med størrelser innenfor 2 grenseverdier: ca 2 mm til 5 mm størrelse). Del-kontrakt 3: ("Opsjon 3") er permanent deponi/mottak av «ikke-forurensede» masser Opsjonene: de har ikke garanterte mengder, slik som vår-feiingen har Alle dokumentene for de 3 del-kontraktene er lagret under konkurransens hoved-del

    Konkurranse21. nov. 2019
    20. jan. 2020(Utgått)
    65 000 000 kr