Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Engroshandel med medisinske og husholdningsvarer

Råde kommune trenger leverandører med erfaring og kapasitet for å levere drift av hjelpemiddellager til en verdi av 4 500 000 NOK. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha solid økonomi uten behov for sikkerhetsstillelse og ha gjennomført minst tre relevante oppdrag de siste tre årene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Oppdragsgiver for denne anskaffelsen er Råde kommune. For mer info se: www.rade.kommune.no.Hovedtrekkene i prosedyrenOppgave og ansvarsdeling mellom NAV Hjelpemiddelsentral Øst-Viken, hjelpemiddelsentralens leverandører og kommunen (oppdragsgiver) er beskrevet i den til enhver tid gjeldende «Veileder tekniske tjenester», NAV Hjelpemiddelsentral Øst-Viken. For mer informasjon ta kontakt med Hjelpemiddelsentralen Øst-Viken. Leverandøren skal utføre oppgaver på vegne av kommunen, slik det er beskrevet i veilederen og i vedlagt kravspesifikasjon. Hjelpemidler bestilles hos NAV Hjelpemiddelsentral Øst-Viken. Hjelpemidlene leveres til leverandøren som forutsettes å ha lagerkapasitet til å motta og oppbevare hjelpemidlene. Leverandøren skal videre har lagerkapasitet til kommunens eget lager for hjelpemidler for korttidsutlån. Kontrakten er reservert jf foa § 16-9 og skal gjelde fra 1.5.2024.

    Kontakt navn
    Gjermund Rønholt
    Kontakt telefon
    69295000
    Adresse
    Skråtorpveien 2A, 1640 RÅDE

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren har tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Kredittvurdering skal være basert på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.

    Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Leverandøren skal ha gjennomført minimum 3 relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner