Ørland Kommune
Kjøretøy for De-icing på Ørland lufthavn
Ørland Kommune trenger kjøretøy for de-icing for å levere støttetjenester i forbindelse med lufttransport på Ørland lufthavn over 8 år.
Viser 1-25 av 25 resultater
Ørland Kommune trenger kjøretøy for de-icing for å levere støttetjenester i forbindelse med lufttransport på Ørland lufthavn over 8 år.
Sandefjord Lufthavn AS har inngått avtale med Avinor Flysikring AS for flygekontroll- og flynavigasjonstjeneste på Torp til en verdi av 260 000 000 NOK.
Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo har til hensikt å inngå avtale med Flytanking AS for flydrivstofftjenester til å levere rammeavtale i område Nord og Øst over 24 måneder.
Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo har inngått avtale med Flytanking AS for flydrivstofftjenester til å levere bistand til tanking og håndtering av drivstoff.
Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo trenger flydrivstofftjenester for å levere drivstoff og relaterte tjenester over 24 måneder til en verdi av 17 000 000 NOK. Det skal leveres bistand til tanking av sivile og militære fly, betjening av flytankbil, mottak av tankbåt, samt vedlikehold og sjekk av tankanlegg og tekniske alarmer. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha god erfaring fra lignende oppdrag de siste 3 årene og kunne dokumentere dette med detaljer om tidligere prosjekter samt beskrive opplærings- og kompetansekravene for personellet som utfører tjenestene.
Oppdragsgiver ønsker å knytte seg til en leverandør som kan utføre ulike tjenesteoppdrag i Terminalen på Oslo lufthavn. De ulike oppdragene utgjør anslagsvis 4 til 7 årsverk, men med mulighet for sesongmessige svingninger. Rammeavtalens varighet er 3 år regnet fra kontraktsignering. Oppdragsgiver har krav på opsjon på forlengelse på 1 + 1 + 1 år. Rammeavtalens maksimale løpetid er dermed 6 år. Servicemedarbeidere i Terminalen på Oslo lufthavn vil blant annet utføre følgende oppgaver: - Styring av varemottak - Leietakerservice - Forefallende serviceoppdrag - Service og lett vedlikehold av: Møbler i publikumsområdene Møbler på innsjekk, gate, sikkerhetskontroller Stendere i Terminalen Publikumstoalett og bygningskomponenter Nærmere beskrivelse av anskaffelsen er gitt i kravspesifikasjonen i Bilag SSA-R og Bilag SSA-B (første avrop).
Anskaffelsen skal dekke UiOs behov for frakttjenester (ikke flytting), her kalt Frakt, spesialfrakt og spedisjonstjenester nasjonalt og internasjonalt. Det skal inngås tre rammeavtaler: For best mulig behovsdekning og konkurranse er anskaffelsen delt opp i tre delkontrakter: Delkontrakt 1: Nasjonale bud- og frakttjenester. (en leverandør) Delkontrakt 2: Internasjonale bud-, frakt- og spedisjonstjenester (en leverandør) Delkontrakt 3: Spesialfrakt-, bud- og spedisjonstjenester (nasjonalt og internasjonalt) (1-2 leverandører)
Anskaffelsen skal dekke UiOs behov for frakttjenester (ikke flytting), her kalt Frakt, spesialfrakt og spedisjonstjenester nasjonalt og internasjonalt. Det skal inngås tre rammeavtaler: For best mulig behovsdekning og konkurranse er anskaffelsen delt opp i tre delkontrakter: Delkontrakt 1: Nasjonale bud- og frakttjenester. (en leverandør) Delkontrakt 2: Internasjonale bud-, frakt- og spedisjonstjenester (en leverandør) Delkontrakt 3: Spesialfrakt-, bud- og spedisjonstjenester (nasjonalt og internasjonalt) (1-2 leverandører)
Oppdragsgiver ønsker å knytte seg til en leverandør som kan utføre ulike tjenesteoppdrag i Terminalen på Oslo lufthavn. De ulike oppdragene utgjør anslagsvis 4 til 7 årsverk, men med mulighet for sesongmessige svingninger. Rammeavtalens varighet er 3 år regnet fra kontraktsignering. Oppdragsgiver har krav på opsjon på forlengelse på 1 + 1 + 1 år. Rammeavtalens maksimale løpetid er dermed 6 år. Servicemedarbeidere i Terminalen på Oslo lufthavn vil blant annet utføre følgende oppgaver: - Styring av varemottak - Leietakerservice - Forefallende serviceoppdrag - Service og lett vedlikehold av: Møbler i publikumsområdene Møbler på innsjekk, gate, sikkerhetskontroller Stendere i Terminalen Publikumstoalett og bygningskomponenter Nærmere beskrivelse av anskaffelsen er gitt i kravspesifikasjonen i Bilag SSA-R og Bilag SSA-B (første avrop).
Markedsdialog på urbane landingsplasser - Advanced Air Mobility (AAM)
Det skal inngås parallelle rammeavtaler med maksimalt 3 (tre) leverandører innenfor 9 (ni) delområder for å dekke Forsvarets behov for vikarer i flydrivstofftjenesten: Delområde 1 - Bardufoss Delområde 2 - Evenes Delområde 3 - Andøya Delområde 4 - Bodø Delområde 5 - Ørland Delområde 6 - Værnes Delområde 7 - Sola Delområde 8 - Rygge Delområde 9 - Haakonsvern Rammeavtalene skal sørge for at Forsvaret får dekket sitt behov for tilførsel av kompetente vikarer ved eksempelvis sykdomsfravær, i perioder med stor aktivitet og under større øvelser, samt dekke vakanser i påvente av fast tilsetting. Vikarene som leverandøren tilbyr skal i hovedsak bistå med tanking av sivile og militære fly, levere ut drivstoff til og betjene flytankbil, bidra ved mottak av tankbåt og gjøre daglig utsjekk / klargjøre tankbil og tankanlegg, samt sjekk av tekniske alarmer. For flystasjonene Bodø og Sola skal Forsvaret i tillegg ha opsjon på vakttelefon.
Det skal inngås parallelle rammeavtaler med maksimalt 3 (tre) leverandører innenfor 9 (ni) delområder for å dekke Forsvarets behov for vikarer i flydrivstofftjenesten: Delområde 1 - Bardufoss Delområde 2 - Evenes Delområde 3 - Andøya Delområde 4 - Bodø Delområde 5 - Ørland Delområde 6 - Værnes Delområde 7 - Sola Delområde 8 - Rygge Delområde 9 - Haakonsvern Rammeavtalene skal sørge for at Forsvaret får dekket sitt behov for tilførsel av kompetente vikarer ved eksempelvis sykdomsfravær, i perioder med stor aktivitet og under større øvelser, samt dekke vakanser i påvente av fast tilsetting. Vikarene som leverandøren tilbyr skal i hovedsak bistå med tanking av sivile og militære fly, levere ut drivstoff til og betjene flytankbil, bidra ved mottak av tankbåt og gjøre daglig utsjekk / klargjøre tankbil og tankanlegg, samt sjekk av tekniske alarmer. For flystasjonene Bodø og Sola skal Forsvaret i tillegg ha opsjon på vakttelefon.
Politiet har behov for en løsning for opptak av ansiktsfotografi med kvalitetskontroll for verifikasjon av nødvendige krav i sammenheng med grensekontroll. Utstyret skal primært brukes til grensekontroll for å ivareta nødvendgive retningslinjger satt frem av det Europeiske Entry/Exit systemet (EES) i 2022. Anskaffelsen inkluderer behov for både hardware og software for opptak av ansiktsfotografi, inkludert kvalitetskontroll. For mer informasjon og detaljer om prosessen henvises til regler for konkurransen og SSA-K vedlegg 1 i den tilgjengeliggjorte dokumentasjonen.
Se konkurransegrunnlag.
Politiet har behov for en løsning for opptak av ansiktsfotografi med kvalitetskontroll for verifikasjon av nødvendige krav i sammenheng med grensekontroll. Utstyret skal primært brukes til grensekontroll for å ivareta nødvendgive retningslinjger satt frem av det Europeiske Entry/Exit systemet (EES) i 2022. Anskaffelsen inkluderer behov for både hardware og software for opptak av ansiktsfotografi, inkludert kvalitetskontroll. For mer informasjon og detaljer om prosessen henvises til regler for konkurransen og SSA-K vedlegg 1 i den tilgjengeliggjorte dokumentasjonen.
Se konkurransegrunnlag.
Purcase of Air Traffic Services til Kjevik og Vigra.
Avinor AS skal gjennomføre en konkurranse om drift av Haugesund lufthavn, Karmøy. Konkurransen gjennomføres etter konsesjonskontraktforskriften del II. Konkurransen gjennomføres i to trinn med forhandlinger. Konsesjonskontrakten vil ha en varighet på inntil 20 år. Nærmere beskrivelse av konkurransen og kontrakten gis i vedlagte anskaffelsesdokumenter.
Consultants regarding BHS project management and BHS specialists
Purcase of Air Traffic Services.
Oppdragsgiver ønsker å knytte seg til en tjenesteyter som kan utføre definerte oppgaver i terminalen på Oslo Lufthavn. Flyplasshjelperene skal veilede passasjeren og yte praktisk bistand i forbindelse med gjennomføring av hovedprosessene i Terminalen. Typiske oppgaver vil være veiledning på ulike kontrollpunkt, køstyring, hjelpe passasjerer som ikke klarer å benytte lufthavnens infrastruktur, løfte av bagasje på ankomstkaruseller, overvåke bagasje i forbindelse med irregulær drift mv.
Avinor AS skal gjennomføre en konkurranse om drift av Haugesund lufthavn, Karmøy. Konkurransen gjennomføres etter konsesjonskontraktforskriften del II. Konkurransen gjennomføres i to trinn med forhandlinger. Konsesjonskontrakten vil ha en varighet på inntil 20 år. Nærmere beskrivelse av konkurransen og kontrakten gis i vedlagte anskaffelsesdokumenter.
Plass-, brann- og redningstjenester for Mehamn lufthavn
Oppdragsgiver ønsker å knytte seg til en tjenesteyter som kan utføre definerte oppgaver i terminalen på Oslo Lufthavn. Flyplasshjelperene skal veilede passasjeren og yte praktisk bistand i forbindelse med gjennomføring av hovedprosessene i Terminalen. Typiske oppgaver vil være veiledning på ulike kontrollpunkt, køstyring, hjelpe passasjerer som ikke klarer å benytte lufthavnens infrastruktur, løfte av bagasje på ankomstkaruseller, overvåke bagasje i forbindelse med irregulær drift mv.
Plass-, brann- og redningstjenester for Mehamn lufthavn
Viser 1-25 av 25 treff