Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    64220000 Telekommunikasjonstjenester, unntatt telefon- og dataoverføringstjenester

Viser 1-25 av 28 resultater

  1. Kristiansund Kommune

    KK - Rammeavtale - Elektrikertjenester, Svakstrøm og Telekom

    Kristiansund kommune trenger elektrikertjenester, svakstrøm og telekom, inkludert døgnkontinuerlig vaktberedskap, for en rammeavtale over 4 år med en maksimal totalverdi på 40 millioner kroner. Avtalen skal dekke rehabilitering av eksisterende bygg og mindre nybygg i Møre og Romsdal, og flere kommunale foretak vil delta, inkludert Frei Administrasjonsbygg AS, Kongens Plass Eiendom AS, Kirkelig fellesråd og Grimsteads stiftelse. Ved større ombygginger og nybygg vil det bli gjennomført egne konkurranser. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatteattest.

    Konkurranse4. juni 2025
    15. aug. 2025(37 dager)
    40 000 000 kr
  2. Politiets Fellestjenester

    IN-tjenester 02800 og pårørendetelefon (815 02 800 og 815 02 801)

    Politiets Fellestjenester har inngått en avtale med Telenor AS for levering av IN-tjenester for ruting av anrop til politiets servicetelefon 02800 og nasjonalt kontaktnummer for pårørende 815 02 800, samt 815 02 801 ved flere samtidige alvorlige hendelser. Avtalen har en total verdi på 7 950 000 kroner og skal sikre effektiv kommunikasjon mellom publikum og politiet både til daglig og under alvorlige kriser. Konkurransen ble gjennomført med forhandling, og det ble mottatt ett tilbud. Tildelingskriteriene var basert på pris (40%) og kvalitet (60%), hvor kvaliteten ble evaluert gjennom leverandørens besvarelse av kundens kravtabell, tjenestenivå, prosjekt- og fremdriftsplan for etableringsfasen, samt administrative bestemmelser.

    Resultat8. mai 20257 000 000 kr
  3. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Åpem anbudskonkurranse - rammeavtale bistand strømming og opptak av arrangement

    Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) har inngått en rammeavtale med Video for web AS for levering av tjenester innen opptak, webinar og strømming. Avtalen har en varighet på 2 år og en total verdi på 4 millioner kroner. Tjenestene skal dekke behovet for ekstra kapasitet på videoopptak, strømming og konferanser når DFØs interne kapasitet ikke er tilstrekkelig. Avtalen ble tildelt basert på pris (60%) og kvalitet (40%), og det var tre tilbydere som deltok i konkurransen.

    Resultat11. feb. 20254 000 000 kr
  4. Innlandet Fylkeskommune

    Tjeneste for strømmeplattform og direktesending av møter

    Innlandet Fylkeskommune har inngått avtale med Companycasts AS for kompetanse til å levere tjeneste for strømmeplattform og direktesending av møter i Innlandet til en verdi av 2 100 000 NOK. Anbudets vekting var kostnad: 55%, uvesentlig klimaavtrykk og miljøbelastning: 0%, kvalitet på tilbudt tjeneste og løsning: 30%, kvalitet på etablering av tjenesten: 5%, kvalitet på tilbudt drift og vedlikehold: 10%.

    Resultat23. mai 20242 100 000 kr
  5. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Statlig fellesavtale om kjøp av internett, datalinjer og tilhørende tjenester

    Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) trenger internett- og nettverkstjenester for å levere en fellesavtale over 6 år til en verdi av 860 000 000 NOK. Anbudet skal dekke internettaksess, nettverksaksess og datalinjer som obligatoriske deler av leveransen, samt opsjoner for SD-WAN, sikkerhetstjenester, konsulentbistand og andre tilleggstjenester.

    Planlegging13. mai 2024
    15. aug. 2024(Utgått)
    860 000 000 kr
  6. Integrerings- Og Mangfoldsdirektoratet

    Rammeavtale produksjon av fysiske, digitale og hybride seminarer

    Integrerings- Og Mangfoldsdirektoratet har inngått en rammeavtale med Biovisjon AS og Comify AS for levering av tjenester knyttet til produksjon av fysiske, digitale og hybride seminarer/arrangementer. Avtalen fokuserer på elektroniske meldings- og informasjonstjenester og vektlegger kvalitet, med spesifikke krav til erfaring og kompetanse hos nøkkelpersonell samt oppdragsforståelse. Det var 10 deltakere i konkurransen.

    Resultat4. mai 2023
  7. Politiets Fellestjenester

    Drift og vedlikehold av telefonsentraler

    Anskaffelsen skal dekke drift og vedlikehold av Kundens telefonsentraler og sentralbord. Kontrakten skal videre bidra til å forbedre og videreutvikle dagens telefoniplattform for eksempel knyttet til: • funksjonalitet, • robusthet, • drift og forvalting, • legge til rette for samordning og effektivisering av Kundens håndtering av henvendelser fra innbyggere. Listen er ikke uttømmende. Leverandøren kan inngi tilbud på en eller begge delkontraktene. Deltilbudene skal prises separat iht. henvisning til prisskjema. Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av delkontraktene. Oppdragsgiver har ikke begrenset antall delkontrakter som kan tildeles en leverandør. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å tildele begge delkontraktene til samme leverandør, dersom det samlede tilbudet fra denne leverandøren totalt sett oppfyller tildelingskriteriene bedre.

    Resultat3. mai 2023
  8. Integrerings- Og Mangfoldsdirektoratet

    Rammeavtale produksjon av fysiske, digitale og hybride seminarer

    Integrerings- Og Mangfoldsdirektoratet (IMDi) trenger produksjon av fysiske, digitale og hybride seminarer/arrangementer og tilhørende tjenester for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 25 millioner kroner. Avtalen vil bli inngått med to leverandører og omfatter elektroniske meldings- og informasjonstjenester. Kvalifikasjonskravene er beskrevet i prosedyrebeskrivelsen punkt 3.

    Konkurranse21. feb. 2023
    24. mars 2023(Utgått)
    25 000 000 kr
  9. Politiets Fellestjenester

    Drift og vedlikehold av telefonsentraler

    Anskaffelsen skal dekke drift og vedlikehold av Kundens telefonsentraler og sentralbord. Kontrakten skal videre bidra til å forbedre og videreutvikle dagens telefoniplattform for eksempel knyttet til: • funksjonalitet, • robusthet, • drift og forvalting, • legge til rette for samordning og effektivisering av Kundens håndtering av henvendelser fra innbyggere. Listen er ikke uttømmende. Leverandøren kan inngi tilbud på en eller begge delkontraktene. Deltilbudene skal prises separat iht. henvisning til prisskjema. Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av delkontraktene. Oppdragsgiver har ikke begrenset antall delkontrakter som kan tildeles en leverandør. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å tildele begge delkontraktene til samme leverandør, dersom det samlede tilbudet fra denne leverandøren totalt sett oppfyller tildelingskriteriene bedre.

    Konkurranse1. des. 2022
    6. jan. 2023(Utgått)
    94 500 000 kr
  10. Frogn Kommune

    Nytt telefonisystem

    Konkurransen gjelder kontrakt om levering av nytt telefonisystem til Frogn, Vestby og Ås kommune. Kommunene ønsker en best mulig telefoniløsning til best mulig pris. Vi har behov for en enhetlig telefoniløsning som kan erstatte alle dagens løsninger og sømløst betjene alle tre kommuner. Løsningen skal være basert på Teams telefoni, eventuelt med påbygning av et 3. parts produkt. Kommunene har vurdert at det er behov for ny fremtidsrettet og kostnadseffektiv telefoniløsning. Bakgrunnen for dette er at telefoniløsningene i kommunene er av varierende kvalitet og type. Felles for alle er at de er kostbare å drifte, support fra leverandør er opphørt eller opphører snart, samt at det er mangelfull funksjonalitet. Kommunen har i dag teknologisk gjeld som betyr at utstyr ikke lenger har support eller at det lages reservedeler.

    Resultat31. okt. 2022
  11. Frogn Kommune

    Nytt telefonisystem

    Konkurransen gjelder kontrakt om levering av nytt telefonisystem til Frogn, Vestby og Ås kommune. Kommunene ønsker en best mulig telefoniløsning til best mulig pris. Vi har behov for en enhetlig telefoniløsning som kan erstatte alle dagens løsninger og sømløst betjene alle tre kommuner. Løsningen skal være basert på Teams telefoni, eventuelt med påbygning av et 3. parts produkt. Kommunene har vurdert at det er behov for ny fremtidsrettet og kostnadseffektiv telefoniløsning. Bakgrunnen for dette er at telefoniløsningene i kommunene er av varierende kvalitet og type. Felles for alle er at de er kostbare å drifte, support fra leverandør er opphørt eller opphører snart, samt at det er mangelfull funksjonalitet. Kommunen har i dag teknologisk gjeld som betyr at utstyr ikke lenger har support eller at det lages reservedeler.

    Konkurranse25. aug. 2022
    3. okt. 2022(Utgått)
  12. Bergen Kommune

    EØS 036-2021 Produksjon og distribusjon av betalingsdokumenter

    Anskaffelsen gjelder følgende tjenester: · mottak, kontroll og splitt av betalingsdokument i XML-fil · elektronisk distribusjon av betalingsdokumenter med vedlegg til utkanaler · elektronisk distribusjon av betalingsdokumenter EHF via Aksesspunkt · print, konvoluttering og distribusjon av betalingsdokumenter med vedlegg, samt levering til postdistribusjon · kontinuerlig retur av produserte betalingsdokumenter med vedlegg og metadata til elektronisk arkiv hos Bk · kontinuerlig retur av kvittering til Bks økonomisystem for samtlige produserte betalingsdokument spesifisert pr. utkanal · oppslag i leverandørs webløsning av produserte og distribuerte betalingsdokumenter med vedlegg · brukerstøtteløsning i forhold til overnevnte tjenester

    Konkurranse5. juli 2021
    23. aug. 2021(Utgått)
    5 600 000 kr
  13. Hamar Kommune

    Nytt oppdragshåndteringssystem 110-sentral Prekvalifisering

    Formålet med anskaffelsen er å erstatte dagens oppdragshåndteringsverktøy for alle 110-sentraler i Norge. Vision, som sentralene bruker i dag, har nådd sin tekniske levealder og det er behov for utskifting. Vision har, siden anskaffelse i forbindelse med innføring av Nødnett, vært eid av staten. Det har hele tiden vært lagt til grunn at staten skulle stå for anskaffelsen av Vision, mens utskifting av verktøyet og anskaffelse av et nytt oppdragshåndteringsverktøy er et kommunalt ansvar og skal finansieres av kommunene. Se vedlagte konkurransegrunnlag med alle vedlegg for fullstendig beskrivelse.

    Resultat26. mai 2021
  14. Miljødirektoratet

    Anskaffelse av møteromsutstyr

    Miljødirektoratet har med sine to lokasjoner mye møtevirksomhet mellom Oslo og Trondheim som foregår med videoutstyr. Det er også en del møter med andre partnere. Like mye som videomøter brukes våre møterom til internmøter hvor man presenterer eller arbeider sammen med dokumenter. Det er noen møter hvor vi kobler oss opp til eksterne møterom, da med behov for at forskjellige møteromsutstyr må kunne kommunisere. Ytterligere informasjon finnes i konkurransedokumentene.

    Konkurranse27. mars 2020
    24. apr. 2020(Utgått)
    5 000 000 kr
  15. Nye Veier AS

    Mobilitetsanalyse

    Nye Veier AS har som oppgave å bygge ut vegnettet raskere, mer helhetlig og mindre kostbart enn i dag. Trafikksikre hovedveger skal knytte bolig- og arbeidsmarkedsregionene til hverandre. Slik skal infrastruktur styrke næringslivets konkurranseevne og bedre folks hverdag. Vi ønsker gjennom dette oppdraget å knytte til oss kompetanse som kan gjennomføre mobiltetsanalyser for våre strekninger. Formålet med analysene er å avdekke om og evt i hvor stor grad bevegelsesmønster påvirkes og endres etter utbygging av strekninger i Nye Veiers portefølje. Mobilitetsanalysene skal baseres på mobildata. Det inngår ikke i oppdraget å levere mobildata. Nye Veier vil stå for innkjøp av rådata, men det inngår i oppdraget å bistå ved anskaffelsen og i etterkant sikre rådata for evt senere bruk. Mobilitetsanalyse ønskes utført for hele Nye Veiers portefølje. For strekningsbeskrivelser, se Nyeveier.no. Avtalen kan bli justert dersom det kommer nye strekninger inn i vår portefølje.

    Resultat19. sep. 2019
  16. Nye Veier AS

    Mobilitetsanalyse

    Nye Veier AS har som oppgave å bygge ut vegnettet raskere, mer helhetlig og mindre kostbart enn i dag. Trafikksikre hovedveger skal knytte bolig- og arbeidsmarkedsregionene til hverandre. Slik skal infrastruktur styrke næringslivets konkurranseevne og bedre folks hverdag. Vi ønsker gjennom dette oppdraget å knytte til oss kompetanse som kan gjennomføre mobiltetsanalyser for våre strekninger. Formålet med analysene er å avdekke om og evt i hvor stor grad bevegelsesmønster påvirkes og endres etter utbygging av strekninger i Nye Veiers portefølje. Mobilitetsanalysene skal baseres på mobildata. Det inngår ikke i oppdraget å levere mobildata. Nye Veier vil stå for innkjøp av rådata, men det inngår i oppdraget å bistå ved anskaffelsen og i etterkant sikre rådata for evt senere bruk. Mobilitetsanalyse ønskes utført for hele Nye Veiers portefølje. For strekningsbeskrivelser, se Nyeveier.no. Avtalen kan bli justert dersom det kommer nye strekninger inn i vår portefølje.

    Konkurranse30. apr. 2019
    4. juni 2019(Utgått)
  17. Nye Veier AS

    RFI - Mobilitetsanalyse ut fra mobildata

    Nye Veier AS har som oppgave å bygge ut vegnettet raskere, mer helhetlig og mindre kostbart enn i dag. Trafikksikre hovedveger skal knytte bolig- og arbeidsmarkedsregionene til hverandre. For å identifisere i hvor stor grad infrastruktur styrker næringslivets konkurranseevne og bedrer folks hverdag, ønsker vi å kartlegge pendlermønster før, under og etter en utbygging. Gjennom denne RFI ønsker vi opplysning om analysering av mobildata er egnet til dette formål. Hvilke løsninger er tilgjengelig i dag, og evt hvilke muligheter kan finnes med utvikling? Alle besvarelser sendes på følgende e-postadresse: anskaffelser@nyeveier.no eller via oppdragsgivers kgv-løsning EU-supply. Siste frist for innlevering av besvarelse er fredag 15.02.2019 kl.12.00.

    Planlegging28. jan. 2019
    27. jan. 2019(Utgått)