Politiets Fellestjenester
Trykksaker
Politiets Fellestjenester trenger trykksaker for politietaten gjennom en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Telekommunikasjonstjenester
Politiets Fellestjenester har inngått en avtale med Telenor AS for levering av IN-tjenester for ruting av anrop til politiets servicetelefon 02800 og nasjonalt kontaktnummer for pårørende 815 02 800, samt 815 02 801 ved flere samtidige alvorlige hendelser. Avtalen har en total verdi på 7 950 000 kroner og skal sikre effektiv kommunikasjon mellom publikum og politiet både til daglig og under alvorlige kriser. Konkurransen ble gjennomført med forhandling, og det ble mottatt ett tilbud. Tildelingskriteriene var basert på pris (40%) og kvalitet (60%), hvor kvaliteten ble evaluert gjennom leverandørens besvarelse av kundens kravtabell, tjenestenivå, prosjekt- og fremdriftsplan for etableringsfasen, samt administrative bestemmelser.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProFormålet med anskaffelsen er å inngå ny avtale for IN-tjenester for ruting av anrop til politiets servicetelefon 02800 (heretter kalt 02800) og nasjonalt kontaktnummer for pårørende 815 02 800, heretter kalt pårørendetelefon. 815 02 801 kan tas i bruk ved flere samtidige alvorlige hendelser. Anskaffelsen skal sikre at publikum skal kunne kommunisere raskt og effektivt med politiet, både til daglig og når det oppstår alvorlige kriser eller hendelser.Hovedtrekkene i prosedyrenAnskaffelsen gjennomføres i henhold til lov 17. juni 2016 nr. 73 om offentlige anskaffelser (anskaffelsesloven) og forskrift 12. august 2016 nr. 974 om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften), del I og III (over EØS-terskelverdi). Anskaffelsesprosedyren er konkurranse med forhandling, jf. anskaffelsesforskriften § 13-1 (2).
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
Pris evalueres med bakgrunn i priser oppgitt i Bilag 6 pris og prisbestemmelser og Bilag 6 vedlegg 1 Prisskjema.
Beskrivelse
Tildelingskriteriet Kvalitet evalueres med bakgrunn i Leverandørens besvarelse av: o Bilag 2 Vedlegg 1 Leverandørens besvarelse av Kundens kravtabell og Vedlegg 2 Leverandørens utdypende besvarelse o Bilag 4: Tjenestenivå o Bilag 3: Prosjekt- og fremdriftsplan for etableringsfasen o Bilag 5: Administrative bestemmelser