Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    72212421 Utviklingstjenester relatert til Programvare for fasilitetsforvaltning

Viser 1-25 av 35 resultater

  1. Sandnes Kommune

    ANALYSEVERKTØY FOR FDVU-DOKUMENTASJON TIL SANDNES KOMMUNE

    Sandnes Kommune har inngått en avtale med Consigli AS for levering av tjenester som benytter analyseverktøy for kontrollering, sortering og kategorisering av FDVU-dokumentasjon, spesielt i nye prosjekter. Avtalen har en varighet på 4 år og en total kontraktsverdi på 1,5 millioner kroner ekskl. mva. Leveransen skjer i Rogaland, og systemet som tilbys skal være ferdig utviklet ved tilbudsfrist. Det var tre deltakere i konkurransen.

    NorgeResultat20. mai 20251 500 000 kr
  2. Bane Nor Eiendom AS

    Nytt (F)DV-system med vekt på drift, vedlikehold og tegning

    Bane NOR Eiendom AS trenger et nytt (F)DV-system med fokus på drift, vedlikehold og tegning, for en kontraktsperiode på 3 år med mulighet for forlengelse i ytterligere 5 år, og en maksimal totalverdi på 37 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter utviklingstjenester relatert til programvare for fasilitetsforvaltning. Leverandøren må ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet, samt relevant erfaring med å tilby (F)DV-Skytjenester til minst én kunde de siste tre årene. Tildelingskriteriene vektlegger kvalitet med 70% og pris med 30%.

    NorgeKonkurranse27. feb. 2025
    28. mars 2025(Utgått)
    37 000 000 kr
  3. Politiets Fellestjenester

    Anskaffelse av kasse- og bookingsystem

    Politiets Fellestjenester trenger et kasse- og bookingsystem for en kontrakt over 3 år, som skal brukes i ni kantiner i seks politidistrikter samt ved tre kantiner på Politihøgskolens lokasjoner i Oslo, Kongsvinger og Stavern. Systemet skal inkludere kassepunkter, skjermer, vekter, skannere, kvitteringsskrivere og leie av betalingsterminaler, og må sikre informasjonsutveksling mellom bookingsystem og kassesystem. Leverandøren må ha et kvalitetssikringssystem i henhold til ISO 9001 og et styringssystem for informasjonssikkerhet i henhold til ISO 27001. Dokumentasjon av inntil 5 relevante oppdrag de siste tre årene er nødvendig for å vise teknisk og faglig kvalifikasjon.

    NorgeKonkurranse20. des. 2024
    27. jan. 2025(Utgått)
  4. Trondheim Kommune

    2024 Anskaffelse av FDV-programvare for teknisk drift i Trondheim kommune

    Trondheim Kommune trenger kompetanse innen IKT-verktøy for å levere forvaltning, drift og vedlikehold (FDV-verktøy) i Trondheim over 10 år til en verdi av 12 000 000 NOK. Systemet skal samle og tilgjengeliggjøre data for strategisk planlegging av drift og vedlikehold, samt fungere som et dokumentarkiv. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha en rating på minimum klasse A etter Bisnode AAA-ratingsystem, og kunne fremlegge attester for oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder.

    NorgeKonkurranse28. okt. 2024
    28. nov. 2024(Utgått)
    12 000 000 kr
  5. Ikt Nordhordland Kommunalt Oppgåvefellesskap

    FDV system - Løysing for forvaltning, drift og vedlikehold av eiendom

    Ikt Nordhordland Kommunalt Oppgåvefellesskap trenger kompetanse innen programvare for fasilitetsforvaltning for å levere et nytt system for forvaltning, drift og vedlikehold av kommunale bygg over 8 år. Systemet skal håndtere dokumenthåndtering, kontroll, rapportfunksjoner, utleieeiendommer, avvikshåndtering og integrasjon med andre systemer. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha tilfredsstillende finansielle nøkkeltall og være registrert i et handelsregister. Anbudets vekting er basert på kvalitet (teknisk løsning og funksjonalitet, planer, leveranse og drift/support) og pris.

    NorgeKonkurranse21. okt. 2024
    28. nov. 2024(Utgått)
  6. Sykehusinnkjøp Hf

    Systemløsning for renhold til helseforetakene i Helse Vest

    Anskaffelsens formål er å anskaffe et system for renhold som skal benyttes i sykehusene i Helse Vest. Anskaffet løsning skal inngå som en del av regionens økosystem for IKT og integreres og samhandle med relevante eksisterende løsninger. Anskaffelsen gjennomføres som konkurranse med forhandling. Klikk her https://permalink.mercell.com/194676246.aspx

    NorgeKonkurranse17. jan. 2023
    17. feb. 2023(Utgått)
    5 000 000 kr
  7. Ullensaker Kommune

    Verktøy for bygningsanalyse og porteføljevurderinger

    Verktøyet skal være et overordnet digitalt kartleggingssystem for samling av bygningsanalyse og teknisk tilstand for bygningsporteføljen. Systemet skal innhente og gi oversikt over bygningsmassen og synliggjøre vedlikeholdsetterslep og bygningens tilpasningsdyktighet, slik at man kan gjøre gode strategiske beslutninger på bakgrunn av informasjonsinnhentingen. Vi har til hensikt å inngå kontrakt med Multiconsult om kjøp av MultiMap. Vi ønsker å vite om det er andre leverandører i markedet som tilbyr en tilsvarende løsning. Nærmere beskrivelse i punkt II.2.4. Interesserte leverandører bes ta kontakt slik at vi kan vurdere om deres produkt oppfyller våre krav. Vi vil da gjennomføre en konkurranse isteden. Vi har til hensikt å inngå kontrakt etter 01.08.2022.

    NorgePlanlegging30. juni 2022
    29. juni 2022(Utgått)
  8. Statens Vegvesen

    Selvbetjeningsløsning for besøkende

    Statens vegvesen (oppdragsgiver) ønsker tilbud på levering av et selvbetjeningssystem for kontroll og registrering av besøkende. Statens vegvesen er til stede i hele Norge på flere enn 200 lokasjoner. Våre ca. 5000 medarbeidere representerer etaten på veganlegg, kontrollstasjoner, veg- og trafikkstasjoner og større vegkontor. Kontoradministrasjon betjener alle lokasjoner med forhåndsdefinerte støttefunksjoner og på kontorsteder av en viss størrelse har vi egne medarbeidere. Seksjonen tilbyr kontoradministrative tjenester, som bl.a. ivaretakelse av kontroll og registrering av besøkende og adgang. På ca. 10 lokasjoner gjøres dette manuelt i skjema, mens vi har digital besøksregistrering på 9 lokasjoner. I tillegg har et par lokasjoner felles inngang med andre virksomheter og der benyttes andre digitale besøkssystemer.

    NorgeKonkurranse31. jan. 2022
    4. mars 2022(Utgått)
    4 500 000 kr
  9. Asker Kommune

    Verktøy for bygningsanalyse og porteføljevurderinger

    Verktøyet skal være et overordnet digitalt kartleggingssystem for samling av bygningsanalyse og teknisk tilstand for bygningsporteføljen. Systemet skal innhente og gi oversikt over bygningsmassen og synliggjøre vedlikeholdsetterslep og bygningens tilpasningsdyktighet, slik at man kan gjøre gode strategiske beslutninger på bakgrunn av informasjonsinnhentingen. Vi har til hensikt å inngå kontrakt med Multiconsult om kjøp av MultiMap. Vi ønsker å vite om det er andre leverandører i markedet som tilbyr en tilsvarende løsning. Nærmere beskrivelse i punkt 2.4. Interesserte leverandører bes ta kontakt slik at vi kan vurdere om deres produkt oppfyller våre krav. Vi vil da gjennomføre en konkurranse isteden. Vi har til hensikt å inngå kontrakt etter 03.01.2022.

    NorgePlanlegging15. des. 2021
    14. des. 2021(Utgått)
  10. Bærum Kommune

    Dialogkonferanse - BAS Applikasjon

    Bærum kommune Eiendom ønsker å gjennomføre en dialogkonferanse med markedet for å avklare hva som er tilgjengelig og hvordan aktuelle leverandører kan løse kommunens behov for sentralisert styring og drift av eiendomsporteføljen fra en sentral hub, via en BAS Applikasjon, videre kalt Smart Styring Plattform.   På sikt skal løsningen dekke alle av kommunens bygg som er aktuelle for tilkobling det kommunale eiendomsnettet (byggteknisk nett). Bærum kommune ønsker å vurdere integrasjon av 11 stk. piloteiendommer mot den sentrale BAS applikasjonen. Kommunen skal anskaffe en løsning som kan støtte effektiv overvåkning og drift av kommunens eiendomsportefølje, samt bidra til sentralisert styring og kontroll fra kommunes kontrollsenter. Dette kontrollsenteret vil etableres på siden av denne anskaffelsen. Påmeldingsfrist 29.10.21

    NorgePlanlegging21. okt. 2021
    20. okt. 2021(Utgått)
  11. Kristiansund Kommune

    KK - Kvalifisering - Anskaffelse av FDV system

    Kristiansund kommune skal anskaffe et nytt FDV- system (Forvaltning, Drift og Vedlikehold). For fullstendig beskrivelse, se oppdragsgivers beskrivelse av leveransen - bilag 1 til kontrakt (Kravspesifikasjon DEL1 og DEL 2). I denne kvalifiseringen skal leverandørene kun besvare kvalifikasjonskravene. Kun leverandører som blir kvalifisert vil inviteres til å gi tilbud i konkurransen. Klikk her https://permalink.mercell.com/154981427.aspx

    NorgeKonkurranse27. apr. 2021
    31. mai 2021(Utgått)
    5 000 000 kr
  12. Lørenskog Kommune

    Invitasjon til markedsdialog vedrørende system for forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling av bygninger (FDVU)

    Lørenskog kommune planlegger anskaffelse av et nytt helhetlig FDVU system. Anskaffelsen er planlagt kunngjort april 2021. I den forbindelse inviterer vi til leverandørkonferanse. Inviterte er potensielle leverandører av FDVU system. Hovedformålet er gjennomgang av oppdragsgivers behov for å få tilbakemeldinger fra markedet med hensyn til ønskede spesifikasjoner og innhold. Påmelding gjøres per epost innen 16.03.21 kl 12 til fagsjef eiendom Kay Børresen kaibor@lorenskog.kommune.no

    NorgePlanlegging4. mars 2021
    3. mars 2021(Utgått)