Buskerud Tingrett
Oppgradering av alarm- og adgangskontrollsystem i formålsbygg
Buskerud Tingrett har avlyst konkurransen om oppgradering av alarm- og adgangskontrollsystem i formålsbygg, med en estimert maksimal verdi på 3 millioner kroner.
Viser 1-25 av 37 resultater
Buskerud Tingrett har avlyst konkurransen om oppgradering av alarm- og adgangskontrollsystem i formålsbygg, med en estimert maksimal verdi på 3 millioner kroner.
Ikt Nordhordland Kommunalt Oppgåvefellesskap har inngått en avtale med Fdvhuset AS for levering av et nytt FDV-system for forvaltning, drift og vedlikehold av kommunale bygg i kommunene Alver, Aurland, Austrheim, Austevoll, Fedje, Gulen, Masfjorden, Modalen, Osterøy, Samnanger, Sveio, Tysnes og Vaksdal. Systemet skal integreres med eksisterende og fremtidige løsninger, og støtte nasjonale fellesfunksjoner og komponenter. Avtalen har en varighet på 8 år og en total verdi på 9 800 000 kroner. Det var krav om brukervennlighet, oppgaveforståelse, og integrasjon med andre systemer, og fem leverandører deltok i konkurransen.
Fredrikstad Kommune trenger et nytt FDVU-system for å forbedre arbeidsflyt og prosesser i forvaltningen av sine bygninger og ansvarsområder. Det nye systemet skal samle all dokumentasjon på ett sted og inneholde korrekt, tilgjengelig, logisk og strukturert informasjon om eiendommer, tekniske anlegg, serviceavtaler, kontrakter, feilmeldinger, driftsansvar, internkontrollbok for brann, elektro og HMS, samt rapporter fra service og vedlikehold. Kontrakten har en varighet på 10 år, og anskaffelsen skal sikre at kommunen får et system som best harmonerer med deres behov. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens medlemsstat.
Politiets Fellestjenester har inngått en avtale med Infotronics AS for levering av et felles kasse- og bookingsystem til bruk i ni kantiner i seks politidistrikter samt ved tre kantiner på Politihøgskolens lokasjoner i Oslo, Kongsvinger og Stavern. Avtalen inkluderer også bookingsystem for kurs/konferanse- og overnattingsvirksomhet ved PHS. Leveransen omfatter nødvendige kassepunkter/skjermer, vekter, skannere, kvitteringsskrivere, samt leie av betalingsterminaler, og skal sikre utveksling av informasjon mellom bookingsystem og kassesystem. Avtalen har en varighet på 3 år med en total kontraktsverdi på 5 578 300 kroner. Det var krav om høy kvalitet, som utgjorde 60% av tildelingskriteriene, mens pris utgjorde 40%. Ni leverandører deltok i konkurransen.
Sandnes Kommune har inngått en avtale med Consigli AS for levering av tjenester som benytter analyseverktøy for kontrollering, sortering og kategorisering av FDVU-dokumentasjon, spesielt i nye prosjekter. Avtalen har en varighet på 4 år og en total kontraktsverdi på 1,5 millioner kroner ekskl. mva. Leveransen skjer i Rogaland, og systemet som tilbys skal være ferdig utviklet ved tilbudsfrist. Det var tre deltakere i konkurransen.
Bane NOR Eiendom AS trenger et nytt (F)DV-system med fokus på drift, vedlikehold og tegning, for en kontraktsperiode på 3 år med mulighet for forlengelse i ytterligere 5 år, og en maksimal totalverdi på 37 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter utviklingstjenester relatert til programvare for fasilitetsforvaltning. Leverandøren må ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet, samt relevant erfaring med å tilby (F)DV-Skytjenester til minst én kunde de siste tre årene. Tildelingskriteriene vektlegger kvalitet med 70% og pris med 30%.
Trondheim Kommune trenger kompetanse innen IKT-verktøy for å levere forvaltning, drift og vedlikehold (FDV-verktøy) i Trondheim over 10 år til en verdi av 12 000 000 NOK. Systemet skal samle og tilgjengeliggjøre data for strategisk planlegging av drift og vedlikehold, samt fungere som et dokumentarkiv. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha en rating på minimum klasse A etter Bisnode AAA-ratingsystem, og kunne fremlegge attester for oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder.
Oslo kommune v/Renovasjons- og gjenvinningsetaten trenger et helhetlig system for forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling (FDV-system) for å levere dette over 7 år til en verdi av 1 225 000 NOK.
Oslo Kommune Renovasjons- Og Gjenvinningsetaten trenger et webbasert system for å levere forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling til en verdi av 1 225 000 NOK. Systemet skal bidra til effektiv drift og godt vedlikehold av kommunens bygg.
Sandnes Kommune trenger analyseverktøy for å levere tjenester knyttet til FDVU-dokumentasjon til en verdi av 1 500 000 NOK. Det skal leveres et system for kontroll, sortering og kategorisering av FDVU-dokumenter som er spesielt tilpasset nye prosjekter, uavhengig av prosjektets størrelse.
Tromsø kommune trenger et nettbasert FDVU-system for å levere god bygningsforvaltning. Det skal leveres et system som støtter vedlikehold, renhold, avvikshåndtering og dokumentasjon knyttet til kommunens byggverk.
Norges Miljø- Og Biovitenskapelige Universitet (NMBU) har avlyst konkurransen for standardløsning for administrasjon av ulike typer avtaler knyttet til leieforhold (leieforvaltningssystem) til å levere programvare.
Norges miljø- og biovitenskapelige universitet (NMBU) trenger et standardløsning for leieforvaltning for å levere administrasjon av ulike typer avtaler knyttet til leieforhold.
Lørenskog Kommune har til hensikt å inngå avtale med Multiconsult Norge AS for kompetanse til å levere et overordnet digitalt kartleggingssystem for bygnings- og uteomhusanalyse samt porteføljevurderinger.
Helse Vest IKT AS har inngått avtale med Datec AS for systemløsning til å levere et renholdssystem. Anbudets vekting var kvalitet 60% og pris 40%.
Tromsø kommune har som mål å anskaffe et brukervennlig og nettbasert FDVU-system som ivaretar god kontroll av bygningsmassen, planlagt vedlikehold, renhold, avviksregistrering og oppfølging av avvik, FDVU-dokumentasjon til bygg, samt utleiedel som ivaretar personvern. Se vedlegg for ytterligere informasjon
Markedsundersøkelse for nytt SD-anlegg/toppsystem Frist for besvarelse er 16 mai 2023 kl 12.00 CET
Anskaffelsens formål er å anskaffe et system for renhold som skal benyttes i sykehusene i Helse Vest. Anskaffet løsning skal inngå som en del av regionens økosystem for IKT og integreres og samhandle med relevante eksisterende løsninger. Anskaffelsen gjennomføres som konkurranse med forhandling. Klikk her https://permalink.mercell.com/194676246.aspx
Verktøyet skal være et overordnet digitalt kartleggingssystem for samling av bygningsanalyse og teknisk tilstand for bygningsporteføljen. Systemet skal innhente og gi oversikt over bygningsmassen og synliggjøre vedlikeholdsetterslep og bygningens tilpasningsdyktighet, slik at man kan gjøre gode strategiske beslutninger på bakgrunn av informasjonsinnhentingen. Vi har til hensikt å inngå kontrakt med Multiconsult om kjøp av MultiMap. Vi ønsker å vite om det er andre leverandører i markedet som tilbyr en tilsvarende løsning. Nærmere beskrivelse i punkt II.2.4. Interesserte leverandører bes ta kontakt slik at vi kan vurdere om deres produkt oppfyller våre krav. Vi vil da gjennomføre en konkurranse isteden. Vi har til hensikt å inngå kontrakt etter 01.08.2022.
Statens vegvesen har anskaffet et selvbetjeningssystem for kontroll og registrering av besøkende. Statens vegvesen er til stede i hele Norge på flere enn 200 lokasjoner. Våre ca. 5000 medarbeidere representerer etaten på veganlegg, kontrollstasjoner, veg- og trafikkstasjoner og større vegkontor.
Statens vegvesen har anskaffet et system for forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling (FDVU) som en tjeneste. Systemet skal benyttes av flere seksjoner og på sikt integreres mot andre systemer.
Statens vegvesen (oppdragsgiver) ønsker tilbud på levering av et selvbetjeningssystem for kontroll og registrering av besøkende. Statens vegvesen er til stede i hele Norge på flere enn 200 lokasjoner. Våre ca. 5000 medarbeidere representerer etaten på veganlegg, kontrollstasjoner, veg- og trafikkstasjoner og større vegkontor. Kontoradministrasjon betjener alle lokasjoner med forhåndsdefinerte støttefunksjoner og på kontorsteder av en viss størrelse har vi egne medarbeidere. Seksjonen tilbyr kontoradministrative tjenester, som bl.a. ivaretakelse av kontroll og registrering av besøkende og adgang. På ca. 10 lokasjoner gjøres dette manuelt i skjema, mens vi har digital besøksregistrering på 9 lokasjoner. I tillegg har et par lokasjoner felles inngang med andre virksomheter og der benyttes andre digitale besøkssystemer.
Verktøyet skal være et overordnet digitalt kartleggingssystem for samling av bygningsanalyse og teknisk tilstand for bygningsporteføljen. Systemet skal innhente og gi oversikt over bygningsmassen og synliggjøre vedlikeholdsetterslep og bygningens tilpasningsdyktighet, slik at man kan gjøre gode strategiske beslutninger på bakgrunn av informasjonsinnhentingen. Vi har til hensikt å inngå kontrakt med Multiconsult om kjøp av MultiMap. Vi ønsker å vite om det er andre leverandører i markedet som tilbyr en tilsvarende løsning. Nærmere beskrivelse i punkt 2.4. Interesserte leverandører bes ta kontakt slik at vi kan vurdere om deres produkt oppfyller våre krav. Vi vil da gjennomføre en konkurranse isteden. Vi har til hensikt å inngå kontrakt etter 03.01.2022.
Statens vegvesen ønsker tilbud på levering av et system for forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling (FDVU) som en tjeneste. Systemet skal benyttes av flere seksjoner og på sikt integreres mot andre systemer.
Bærum kommune Eiendom ønsker å gjennomføre en dialogkonferanse med markedet for å avklare hva som er tilgjengelig og hvordan aktuelle leverandører kan løse kommunens behov for sentralisert styring og drift av eiendomsporteføljen fra en sentral hub, via en BAS Applikasjon, videre kalt Smart Styring Plattform. På sikt skal løsningen dekke alle av kommunens bygg som er aktuelle for tilkobling det kommunale eiendomsnettet (byggteknisk nett). Bærum kommune ønsker å vurdere integrasjon av 11 stk. piloteiendommer mot den sentrale BAS applikasjonen. Kommunen skal anskaffe en løsning som kan støtte effektiv overvåkning og drift av kommunens eiendomsportefølje, samt bidra til sentralisert styring og kontroll fra kommunes kontrollsenter. Dette kontrollsenteret vil etableres på siden av denne anskaffelsen. Påmeldingsfrist 29.10.21
Viser 1-25 av 37 treff