Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    72212910 Utviklingstjenester relatert til Dataspill, programvare egnet for barn og skjermsparere.

Viser 1-8 av 8 resultater

  1. Utdanningsdirektoratet

    Kompetansepakke - Lek i barnehagen

    Utdanningsdirektoratet inviterer med dette kompetansemiljø(er) til å søke på oppdrag om å utvikle en nettbasert kompetansepakke om lek i barnehagen. Det ble avholdt orienteringsmøte 22.4.2021. Vedlagt konkurransegrunnlaget ligger referat. For å støtte kompetanseutvikling i lek, skal Utdanningsdirektoratet utvikle en kompetansepakke som kan benyttes i barnehagebasert utviklingsarbeid. Kompetansepakken skal være nettbasert og ligge på kompetanse.udir.no. En kompetansepakke i denne sammenhengen er en samling innholdselementer/moduler presentert som et strukturert utviklingsløp. Kompetansepakken tilbys med en påloggingsløsning og skal være åpen for alle.

    NorgeKonkurranse27. mai 2021
    27. aug. 2021(Utgått)
  2. Drammen Kommune

    Spillbasert læring og simuleringstrening

    Drammen kommune skal gjennomføre en tidsbegrenset pilot for å vurdere læringsutbytte ved bruk av spillbasert læring og simuleringstrening for medarbeidere. Gjennom piloten skal læringsutbyttet av grunnopplæring i fagsystemet Public 360 samt etikk og dilemmatrening for ansatte i kommunen vurderes. I den forbindelse ønsker kommunene å inngå en avtale med Attensi AS om leveranse av løsning for Spillbasert læring og simuleringstrening. Avhengig av resultatet av piloten vil kommunen vurdere å utvide bruken til hele kommunen, gjennom en opsjon i avtalen.

    NorgeResultat18. mars 2021
  3. Oslomet - Storbyuniversitetet

    Utvikling av TRALL - en app til inspirasjon for mer sang, musikalske opplevelser og kunstnerisk lekenhet for og med barn

    OsloMet ved barnehagelærerutdanningens musikkmiljø har fått midler fra Sparebankstiftelsen DNB til å utvikle en sangapp for barn – TRALL. Det er behov for bistand til å utvikle TRALL som konsept, inkludert utvikling av teknisk infrastruktur og ferdig produkt, og med mulig opsjon på utvikling og forvaltning av TRALL. I første fase innebærer oppdraget utvikling av sangappen, konsept og nødvendig infrastruktur mot et lanseringsklart produkt (MVP).

    NorgeResultat14. okt. 2020
  4. Oslo Kommune Bydel 12 Alna

    Digitale medvirkningsverktøy

    Bydel Alna ønsker å utforske mulighetene med å ta i bruk digitale medvirkningsverktøyer, med særlig fokus på spill for å engasjere ungdom og unge voksne inn i medvirkningsprosesser. Konsulentbistanden bør inneholde kompetanseutvikling innen relevant verktøy, metodikk og gjennomføring. Oppdragsgiver skal være i stand til selv å gjennomføre en medvirkningsprosess ved bruk av tilegnet metode og/eller verktøy når oppdraget er avsluttet. Formålet med metoden og/eller verktøyet er å tilrettelegge for nye måter å involvere lokalbefolkningen i byutvikling.

    NorgePlanlegging10. aug. 2020
    9. aug. 2020(Utgått)
  5. Oslomet - Storbyuniversitetet

    Utvikling av TRALL - en app til inspirasjon for mer sang, musikalske opplevelser og kunstnerisk lekenhet for og med barn

    OsloMet ved barnehagelærerutdanningens musikkmiljø har fått midler fra Sparebankstiftelsen DNB til å utvikle en sangapp for barn – TRALL. Det er behov for bistand til å utvikle TRALL som konsept, inkludert utvikling av teknisk infrastruktur og ferdig produkt, og med mulig opsjon på utvikling og forvaltning av TRALL. I første fase innebærer oppdraget utvikling av sangappen, konsept og nødvendig infrastruktur mot et lanseringsklart produkt (MVP).

    NorgeKonkurranse7. apr. 2020
    8. mai 2020(Utgått)
    15 000 000 kr
  6. Stortinget

    Anskaffelse av nytt læringsspill - Kunngjøring av kontraktstildeling

    Anskaffelsen av nytt læringsspill skal erstatte Stortingets nåværende læringsspill til elever i videregående skole. Spillet skal være Stortingets hovedtilbud til denne målgruppen, og være et supplement til andre formidlings- og læringsopplegg. Det er en målsetning at læringsspillet skal engasjere ungdommene og stimulere til læring. Læringsspillet skal utformes slik at elevene tar en aktiv rolle, bidrar til å skape en positiv opplevelse, gir påfyll av kunnskap, trigger refleksjon rundt holdning og bruk av egne ferdigheter.

    NorgeResultat14. nov. 2018