Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    72212911 Utviklingstjenester relatert til Dataspill

Viser 1-16 av 16 resultater

  1. Lotteries Entertainment Innovation Alliance AS

    Anskaffelse av innhold (eInstants) gjennom RGS / Purchase of games (eInstants) through Remote Gaming Server(s)

    Lotteries Entertainment Innovation Alliance AS (LEIA) er et joint-venture mellom fem europeiske lotterier (Danske Lotteri Spil, la Francaise des Jeux, Norsk Tipping, Svenska Spel and Veikkaus). Selskapet ble etablert i oktober 2018 som et verktøy for lotteriene for å forsterke deres posisjon i respektive hjemmemarkeder. LEIA har laget en markedsplass der alle lotteriene gis tilgang til spill og tjenester via LEIA. LEIA fokuserer sin forretningsoperasjon på digitale skrapespill og tallspill. LEIA planlegger gjennom denne anskaffelsen å inngå rammeavtale med en eller flere profesjonelle aktører som leverer innhold til LEIA og våre kunder gjennom en RGS (Remote Gaming Service) integrasjon. Klikk her https://permalink.mercell.com/196155786.aspx

    NorgeKonkurranse13. feb. 2023
    15. mars 2023(Utgått)
    60 000 000 kr
  2. Norsk Tipping AS

    Tjenester for Fantasy

    Formålet med denne anskaffelsen er å inngå kontrakt med én profesjonell partner, som skal stå for levering av tjenester til Fantasy. Den profesjonelle partneren skal være ansvarlig for: i) tjenester for implementering av en attraktiv Fantasy-løsning ii) tjenester for kontinuerlige forbedringer og utvikling, livssyklus ledelse, forretningsrådgivning og innovasjon av Fantasy løsning; iii) tjenester for drift av Fantasy-løsningen

    NorgeResultat13. juli 2022
  3. Nofima AS

    Læringsplattform med spillteknologi

    Nofima jobber med opplæring internt innenfor et bredt spekter av kunnskaps- og kompetanseområder. Nofima ønsker å ta i bruk ny teknologi for kursgjennomføring og -administrasjon. Nofima ønsker å ta i bruk spillteknologi og utnytte mulighetene i mobilspill. Et interaktivt kurs vil gi pålitelig data som vil gjøre oss i stand til å kontinuerlig justere og optimalisere alle elementer av kurset, og verdifull kunnskap som kan tas i bruk ved utvikling av nye kurs. Karenstid 10 dager etter kunngjøring i Doffin.

    NorgePlanlegging18. des. 2020
    17. des. 2020(Utgått)
  4. Oslo Kommune Bydel 12 Alna

    Digitale medvirkningsverktøy

    Bydel Alna ønsker å utforske mulighetene med å ta i bruk digitale medvirkningsverktøyer, med særlig fokus på spill for å engasjere ungdom og unge voksne inn i medvirkningsprosesser. Konsulentbistanden bør inneholde kompetanseutvikling innen relevant verktøy, metodikk og gjennomføring. Oppdragsgiver skal være i stand til selv å gjennomføre en medvirkningsprosess ved bruk av tilegnet metode og/eller verktøy når oppdraget er avsluttet. Formålet med metoden og/eller verktøyet er å tilrettelegge for nye måter å involvere lokalbefolkningen i byutvikling.

    NorgePlanlegging10. aug. 2020
    9. aug. 2020(Utgått)
  5. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Intensjonskunngjøring - Web basert spill, Direktoratet for økonomistyring

    Direktoratet for økonomistyring (DFØ) er statens ekspertorgan på styring i staten. DFØ forvalter utredningsinstruksen og økonomiregelverket, og leverer lønns- og regnskapstjenester. DFØ tilbyr ulike former for kompetansetjenester. DFØ ønsker å ta i bruk ny teknologi på blant annet kursene som tilbys på forvaltningsområdet. DFØ ønsker å knytte til seg en leverandør seg kan lage et kurs i form av et mobilspill. Et interaktivt kurs vil gi store mengder pålitelig data som vil gjøre oss i stand til å kontinuerlig justere og optimalisere alle elementer av kurset, og verdifull kunnskap som kan tas i bruk ved utvikling av nye kurs.

    NorgePlanlegging10. juli 2019
    9. juli 2019(Utgått)
  6. Direktoratet For Høyere Utdanning Og Kompetanse

    Spillbasert e-læring i grunnleggende ferdigheter

    Kompetanse Norge har åpne selvtester og egensjekker i lesing og skriving, regning og digitale ferdigheter, og skal utvikle åpne læringsressurser innen de samme ferdighetene. Som en del av dette skal det utvikles et spill hvor spillere må benytte alle de ulike ferdighetene for å gjennomføre. Spillet må ha en gjennomgående storyline, hvor spilleren blir stilt overfor ulike oppgaver som krever kompetanse innen de ulike grunnleggende ferdighetene for å gjennomføre. Spiller må kunne velge nivå på spillet ved start. Spillet skal kunne gjennomføres på datamaskin så vel som håndholdte enheter. Det skal leveres et tjeneste som gir trening/opplæring i 4 grunnleggende ferdigheter: lesing, regning, digitale og muntlige ferdigheter. Produktet skal understøtte nivå 1, 2 og 3 i læringsmålene som er definert av Kompetanse Norge under «Læringsmål i grunnleggende ferdigheter»

    NorgeResultat28. nov. 2018
  7. Stortinget

    Anskaffelse av nytt læringsspill - Kunngjøring av kontraktstildeling

    Anskaffelsen av nytt læringsspill skal erstatte Stortingets nåværende læringsspill til elever i videregående skole. Spillet skal være Stortingets hovedtilbud til denne målgruppen, og være et supplement til andre formidlings- og læringsopplegg. Det er en målsetning at læringsspillet skal engasjere ungdommene og stimulere til læring. Læringsspillet skal utformes slik at elevene tar en aktiv rolle, bidrar til å skape en positiv opplevelse, gir påfyll av kunnskap, trigger refleksjon rundt holdning og bruk av egne ferdigheter.

    NorgeResultat14. nov. 2018
  8. Direktoratet For Høyere Utdanning Og Kompetanse

    Spillbasert e-læring i grunnleggende ferdigheter

    Kompetanse Norge har åpne selvtester og egensjekker i lesing og skriving, regning og digitale ferdigheter, og skal utvikle åpne læringsressurser innen de samme ferdighetene. Som en del av dette skal det utvikles et spill hvor spillere må benytte alle de ulike ferdighetene for å gjennomføre. Spillet må ha en gjennomgående storyline, hvor spilleren blir stilt overfor ulike oppgaver som krever kompetanse innen de ulike grunnleggende ferdighetene for å gjennomføre. Spiller må kunne velge nivå på spillet ved start. Spillet skal kunne gjennomføres på datamaskin så vel som håndholdte enheter. Det skal leveres et tjeneste som gir trening/opplæring i 4 grunnleggende ferdigheter: lesing, regning, digitale og muntlige ferdigheter. Produktet skal understøtte nivå 1, 2 og 3 i læringsmålene som er definert av Kompetanse Norge under «Læringsmål i grunnleggende ferdigheter»

    NorgeKonkurranse22. juni 2018
    8. aug. 2018(Utgått)
    3 000 000 kr
  9. Stortinget

    Anskaffelse av nytt læringsspill

    Anskaffelsen av nytt læringsspill skal erstatte Stortingets nåværende læringsspill til elever i videregående skole. Spillet skal være Stortingets hovedtilbud til denne målgruppen, og være et supplement til andre formidlings- og læringsopplegg. Det er en målsetning at læringsspillet skal engasjere ungdommene og stimulere til læring. Læringsspillet skal utformes slik at elevene tar en aktiv rolle, bidrar til å skape en positiv opplevelse, gir påfyll av kunnskap, trigger refleksjon rundt holdning og bruk av egne ferdigheter. Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[https://permalink.mercell.com/75650354.aspx]]. Følg deretter instruksjoner på nettsiden.

    NorgeKonkurranse21. des. 2017
    31. jan. 2018(Utgått)