Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    72611000 Teknisk support i forbindelse med datamaskiner

Viser 1-25 av 58 resultater

  1. Oslo Kommune Utdanningsetaten

    13-UDE-2025 Rammeavtale IKT-ansvarligtjenester for Osloskolen

    Oslo Kommune Utdanningsetaten trenger IKT-konsulenttjenester for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 100 millioner kroner. Tjenestene skal leveres til Osloskolen og omfatter oppgaver som krever lokal tilstedeværelse, som distribusjon av brukernavn og passord, installasjon av utstyr, teknisk oppsett ved eksamen, samt feilmelding og oppfølging mot driftsleverandøren CGI. Sagene Data AS har sannsynligvis kontrakten i dag. Tildelingskriteriet er pris per time, vektet 100%.

    Konkurranse29. okt. 2025
    1. des. 2025(Utgått)
    100 000 000 kr
  2. Oslo Kommune Utdanningsetaten

    Markedsundersøkelse/RFI Rammeavtale IKT-ansvarligtjenester for Osloskolen

    Oslo Kommune Utdanningsetaten planlegger anskaffelsen av en rammeavtale med én leverandør for IKT-ansvarligtjenester til Osloskolen, med en estimert total verdi på 80 millioner kroner over 4 år. Leverandører inviteres til å gi innspill til denne anskaffelsen ved å svare på spørsmålene i den uforpliktende markedsundersøkelsen for å gi innsikt i hva markedet kan tilby, samt hvilke forutsetninger og begrensninger som finnes.

    Planlegging10. okt. 2025
    31. okt. 2025(Utgått)
    80 000 000 kr
  3. Sykehusinnkjøp Hf

    Kontraktstildeling: Installasjonstjenester for Sykehuspartner HF

    Sykehusinnkjøp HF har inngått en rammeavtale med Atea AS for levering av installasjonstjenester, utstyr og materiell til Sentrale Data Sentre og Sentrale hovedkommunikasjonsrom på sykehusene i Innlandet, Oslo og Agder. Avtalen har en varighet på 4 år og en maksimal total verdi på 148 millioner kroner. Tildelingen ble basert på en evaluering av pris (15%) og kvalitet (35%), hvor kvalitet inkluderte tilgjengelighet, kapasitet, kompetanse, erfaring og besvarelse av krav til workshop og scenarier. Det var 3 leverandører som deltok i konkurransen.

    Resultat22. aug. 2025148 000 000 kr
  4. Sykehusinnkjøp Hf

    Avlysning: Installasjonstjenester for Sykehuspartner HF

    Sykehusinnkjøp HF har avlyst konkurransen for installasjonstjenester som skulle dekke behovet for installasjonstjenester i sentrale datasentre og hovedkommunikasjonsrom på sykehusene, samt støtte driftsoppgaver og moderniseringsprosjekter i Helse Sør-Øst. Anskaffelsen inkluderte også muligheten for å anskaffe utstyr og materiell som datarack, PDUer, data- og strømkabler. Konkurransen, som var en rammeavtale med en estimert total verdi på 148 millioner kroner over 4 år, ble avlyst på grunn av behovsendring fra oppdragsgiverens side. Leveransen skulle skje i Oslo og Agder.

    Resultat12. juni 2025148 000 000 kr
  5. Statens Vegvesen

    Avtale om utvikling og vedlikehold av NKA-verktøy (EFFEKT)

    Statens Vegvesen har inngått en avtale med Sintef AS for utvikling og vedlikehold av EFFEKT-verktøyet, som brukes til nyttekostnadsanalyse av tiltak i transportsystemet. Tjenesten inkluderer brukerstøtte, kursing, feilsøking, programrettelser, oppdateringer, og vedlikehold av teknologisk plattform. Avtalen har en varighet på 2 år og en total verdi på 13,5 millioner kroner. Leverandøren måtte dokumentere kompetanse gjennom CV-er for tilbudt personell, samt beskrive oppdragsforståelse. Det ble mottatt ett tilbud i konkurransen.

    Resultat2. mai 202510 000 000 kr
  6. Returkraft AS

    KONTRAKTSTILDELING _ PCS7-STYRESYSTEM -tjenester

    Returkraft AS har inngått en avtale med AFRY CONSULT AS for levering av PCS7-styresystemtjenester, inkludert vedlikehold, oppgradering og utvikling av styresystemene. Avtalen har en varighet på 1 år med opsjon på forlengelse i inntil 3 år (1+1+1 år), og tjenestene skal leveres i Agder. Den totale kontraktsverdien er 6 millioner kroner. Det var krav om høy kvalitet, som utgjorde 60% av tildelingskriteriene, mens pris utgjorde 40%. Kun én leverandør deltok i konkurransen.

    Resultat18. mars 20256 000 000 kr
  7. Sykehusinnkjøp Hf

    Veiledende kunngjøring: Drift og forvaltningsoppdrag i datasenter og installasjonstjenester i Helse Sør-Øst for Sykehuspartner HF

    Sykehusinnkjøp HF planlegger anskaffelsen av ressurser til drift og forvaltningsoppdrag i datasenter i Helse Sør-Øst, samt installasjonstjenester for Sykehuspartner HF. Leverandører inviteres til å delta i en digital leverandørkonferanse via Teams og oppfordres til å gi skriftlige innspill gjennom "RFI-feedback-hsø-installasjonstjenester".

    Planlegging14. jan. 2025
    28. feb. 2025(Utgått)
  8. Haugaland Kraft AS

    Anskaffelse av rammeavtale for IT-maskinvare

    Haugaland Kraft AS trenger IT-kompetanse for å levere IT-utstyr i Agder, Rogaland, Vestland over 4 år. Rammeavtalen gjelder kjøp av IT-maskinvare for flere tilknyttede selskaper, med en verdi på ca. 28 millioner kroner ekskl. MVA. To viktige formelle krav er at leverandøren må være kredittverdig med en kredittscore på minst A, og være en lovlig etablert virksomhet med ordnede skatte- og avgiftsforhold. Anbudets vekting er 40% pris, 30% miljø og klima, og 30% funksjonalitet.

    Konkurranse8. nov. 2024
    10. des. 2024(Utgått)
    35 000 000 kr
  9. Statistisk Sentralbyrå

    Co-lokasjon for drift av SSBs statistikkproduksjon

    Statistisk Sentralbyrå trenger co-location tjenester for å levere drift av statistikkproduksjon over 60 måneder til en verdi av 12 500 000 NOK. Anbudet gjelder flytting og videre drift av SSBs eksisterende serverutstyr fra eget datarom til nye kontorlokaler innen utgangen av 2024. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende oppdrag og minst sikringsklasse Tier III.

    Konkurranse28. sep. 2023
    30. okt. 2023(Utgått)
    12 500 000 kr
  10. Oslo Kommune Utdanningsetaten

    26-UDE-2022 Åpen anbudskonkurranse for anskaffelse av IKT-ansvarlige tjenester for Osloskolen

    Oslo kommune v/Utdanningsetaten, heretter kalt oppdragsgiver, inviterer til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av IKT-ansvarlige tjenester. Alle Utdanningsetatens skoler/undervisningssteder som har behov for IKT-ansvarlige tjenester skal gjøre sine kjøp hos den leverandør det blir inngått rammeavtale med. Den valgte leverandør er, etter bestilling fra den enkelte skole, forpliktet til å levere i henhold til rammeavtalen. Formålet er å gi skolene mulighet for å kjøpe IKT-ansvarlige tjenester til konkurransedyktige og forutsigbare priser på en ressurseffektiv måte. Leveransen omfatter IKT-ansvarlige tjenester og har en estimert verdi på ca. kr. 50 mill. Det gjennomføres en rekke IKT-relaterte oppgaver på skolene. Av ressursmessige eller faglige årsaker ønsker noen av skolene å ha mulighet til å utføre slike oppgaver i form av tjenestekjøp. Kompetanseområdene som etterspørres fremgår av kravspesifikasjonen. Se vedlagte konkurransedokumenter.

    Resultat27. mars 2023
  11. Den Norske Opera & Ballett AS

    Anskaffelse av Teknisk Infrastruktur

    Teknisk Rammeavtale for prosjektering og gjennomføring av utvidelser og reparasjoner av DNO&Bs DNO&B har behov for å modernisere, utvide og reparere eksisterende infrastruktur for lyd, video og nettverk på Hovedscenen. Denne består av fiber- og kobberlinjer mellom linjesentralen og paneler/koblingsbokser i salen og på scenen. Eksisterende paneler trenger full gjennomgang/service på alle kontakter, og det trengs flere punkter - særlig Cat6/7 og fiber.

    Konkurranse23. mars 2023
    21. apr. 2023(Utgått)
  12. Arbeids- Og Velferdsetaten

    Kvalifiseringsfasen - Anskaffelse av klientutstyr som tjeneste

    I dag dekkes behovet for klientutstyr gjennom flere ulike avtaler. Kundens bestillere på de ulike kontorstedene kjøper godkjent utstyr fra leverandørenes nettbutikker. Kontorstedene har lokale budsjetter og eier selv alt utstyret de har kjøpt. Det betyr at kunden har et betydelig antall bestillere over hele landet som bestiller utstyr for sin enhet og betaler for utstyret.   Kunden utfører selv all test og sertifisering av utstyret for bruk hos NAV, og Kundens forvaltning har et betydelig arbeid med oppfølging av avtalene.

    Resultat6. jan. 2023
  13. Oslo Kommune Utdanningsetaten

    26-UDE-2022 Åpen anbudskonkurranse for anskaffelse av IKT-ansvarlige tjenester for Osloskolen

    Oslo kommune v/Utdanningsetaten, heretter kalt oppdragsgiver, inviterer til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av IKT-ansvarlige tjenester. Alle Utdanningsetatens skoler/undervisningssteder som har behov for IKT-ansvarlige tjenester skal gjøre sine kjøp hos den leverandør det blir inngått rammeavtale med. Den valgte leverandør er, etter bestilling fra den enkelte skole, forpliktet til å levere i henhold til rammeavtalen. Formålet er å gi skolene mulighet for å kjøpe IKT-ansvarlige tjenester til konkurransedyktige og forutsigbare priser på en ressurseffektiv måte. Leveransen omfatter IKT-ansvarlige tjenester og har en estimert verdi på ca. kr. 50 mill. Det gjennomføres en rekke IKT-relaterte oppgaver på skolene. Av ressursmessige eller faglige årsaker ønsker noen av skolene å ha mulighet til å utføre slike oppgaver i form av tjenestekjøp. Kompetanseområdene som etterspørres fremgår av kravspesifikasjonen. Se vedlagte konkurransedokumenter.

    Konkurranse7. okt. 2022
    14. nov. 2022(Utgått)
    50 000 000 kr
  14. Arbeids- Og Velferdsetaten

    Kvalifiseringsfasen - Anskaffelse av klientutstyr som tjeneste

    I dag dekkes behovet for klientutstyr gjennom flere ulike avtaler. Kundens bestillere på de ulike kontorstedene kjøper godkjent utstyr fra leverandørenes nettbutikker. Kontorstedene har lokale budsjetter og eier selv alt utstyret de har kjøpt. Det betyr at kunden har et betydelig antall bestillere over hele landet som bestiller utstyr for sin enhet og betaler for utstyret.   Kunden utfører selv all test og sertifisering av utstyret for bruk hos NAV, og Kundens forvaltning har et betydelig arbeid med oppfølging av avtalene.

    Konkurranse17. feb. 2022
    24. mars 2022(Utgått)