Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    72611000 Teknisk support i forbindelse med datamaskiner

Viser 1-25 av 56 resultater

  1. Sykehusinnkjøp Hf

    Avlysning: Installasjonstjenester for Sykehuspartner HF

    Sykehusinnkjøp HF har avlyst konkurransen for installasjonstjenester som skulle dekke behovet for installasjonstjenester i sentrale datasentre og hovedkommunikasjonsrom på sykehusene, samt støtte driftsoppgaver og moderniseringsprosjekter i Helse Sør-Øst. Anskaffelsen inkluderte også muligheten for å anskaffe utstyr og materiell som datarack, PDUer, data- og strømkabler. Konkurransen, som var en rammeavtale med en estimert total verdi på 148 millioner kroner over 4 år, ble avlyst på grunn av behovsendring fra oppdragsgiverens side. Leveransen skulle skje i Oslo og Agder.

    Resultat12. juni 2025148 000 000 kr
  2. Sykehusinnkjøp Hf

    NY Utlysning: Installasjonstjenester for Sykehuspartner HF

    Sykehusinnkjøp HF trenger installasjonstjenester for Sykehuspartner HF, inkludert anskaffelse av utstyr og materiell som datarack, PDUer, data- og strømkabler, over en rammeavtale på 4 år med en maksimal totalverdi på 148 millioner kroner. Tjenestene skal leveres til sentrale datasentre og hovedkommunikasjonsrom på sykehusene i Innlandet, Oslo og Agder, og skal støtte både løpende driftsoppgaver og prosjekter for modernisering av infrastrukturen i HSØ. Tildelingskriteriene inkluderer fastpris for tjenestekjøp, mens materiell evalueres basert på innpriser/grossistpriser og påslagsprosent. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens medlemsstat.

    Konkurranse23. mai 2025
    12. juni 2025(Utgått)
    148 000 000 kr
  3. Statens Vegvesen

    Avtale om utvikling og vedlikehold av NKA-verktøy (EFFEKT)

    Statens Vegvesen har inngått en avtale med Sintef AS for utvikling og vedlikehold av EFFEKT-verktøyet, som brukes til nyttekostnadsanalyse av tiltak i transportsystemet. Tjenesten inkluderer brukerstøtte, kursing, feilsøking, programrettelser, oppdateringer, og vedlikehold av teknologisk plattform. Avtalen har en varighet på 2 år og en total verdi på 13,5 millioner kroner. Leverandøren måtte dokumentere kompetanse gjennom CV-er for tilbudt personell, samt beskrive oppdragsforståelse. Det ble mottatt ett tilbud i konkurransen.

    Resultat2. mai 202510 000 000 kr
  4. Returkraft AS

    KONTRAKTSTILDELING _ PCS7-STYRESYSTEM -tjenester

    Returkraft AS har inngått en avtale med AFRY CONSULT AS for levering av PCS7-styresystemtjenester, inkludert vedlikehold, oppgradering og utvikling av styresystemene. Avtalen har en varighet på 1 år med opsjon på forlengelse i inntil 3 år (1+1+1 år), og tjenestene skal leveres i Agder. Den totale kontraktsverdien er 6 millioner kroner. Det var krav om høy kvalitet, som utgjorde 60% av tildelingskriteriene, mens pris utgjorde 40%. Kun én leverandør deltok i konkurransen.

    Resultat18. mars 20256 000 000 kr
  5. Sykehusinnkjøp Hf

    Veiledende kunngjøring: Drift og forvaltningsoppdrag i datasenter og installasjonstjenester i Helse Sør-Øst for Sykehuspartner HF

    Sykehusinnkjøp HF planlegger anskaffelsen av ressurser til drift og forvaltningsoppdrag i datasenter i Helse Sør-Øst, samt installasjonstjenester for Sykehuspartner HF. Leverandører inviteres til å delta i en digital leverandørkonferanse via Teams og oppfordres til å gi skriftlige innspill gjennom "RFI-feedback-hsø-installasjonstjenester".

    Planlegging14. jan. 2025
    28. feb. 2025(Utgått)
  6. Haugaland Kraft AS

    Anskaffelse av rammeavtale for IT-maskinvare

    Haugaland Kraft AS trenger IT-kompetanse for å levere IT-utstyr i Agder, Rogaland, Vestland over 4 år. Rammeavtalen gjelder kjøp av IT-maskinvare for flere tilknyttede selskaper, med en verdi på ca. 28 millioner kroner ekskl. MVA. To viktige formelle krav er at leverandøren må være kredittverdig med en kredittscore på minst A, og være en lovlig etablert virksomhet med ordnede skatte- og avgiftsforhold. Anbudets vekting er 40% pris, 30% miljø og klima, og 30% funksjonalitet.

    Konkurranse8. nov. 2024
    10. des. 2024(Utgått)
    35 000 000 kr
  7. Statistisk Sentralbyrå

    Co-lokasjon for drift av SSBs statistikkproduksjon

    Statistisk Sentralbyrå trenger co-location tjenester for å levere drift av statistikkproduksjon over 60 måneder til en verdi av 12 500 000 NOK. Anbudet gjelder flytting og videre drift av SSBs eksisterende serverutstyr fra eget datarom til nye kontorlokaler innen utgangen av 2024. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende oppdrag og minst sikringsklasse Tier III.

    Konkurranse28. sep. 2023
    30. okt. 2023(Utgått)
    12 500 000 kr
  8. Oslo Kommune Utdanningsetaten

    26-UDE-2022 Åpen anbudskonkurranse for anskaffelse av IKT-ansvarlige tjenester for Osloskolen

    Oslo kommune v/Utdanningsetaten, heretter kalt oppdragsgiver, inviterer til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av IKT-ansvarlige tjenester. Alle Utdanningsetatens skoler/undervisningssteder som har behov for IKT-ansvarlige tjenester skal gjøre sine kjøp hos den leverandør det blir inngått rammeavtale med. Den valgte leverandør er, etter bestilling fra den enkelte skole, forpliktet til å levere i henhold til rammeavtalen. Formålet er å gi skolene mulighet for å kjøpe IKT-ansvarlige tjenester til konkurransedyktige og forutsigbare priser på en ressurseffektiv måte. Leveransen omfatter IKT-ansvarlige tjenester og har en estimert verdi på ca. kr. 50 mill. Det gjennomføres en rekke IKT-relaterte oppgaver på skolene. Av ressursmessige eller faglige årsaker ønsker noen av skolene å ha mulighet til å utføre slike oppgaver i form av tjenestekjøp. Kompetanseområdene som etterspørres fremgår av kravspesifikasjonen. Se vedlagte konkurransedokumenter.

    Resultat27. mars 2023
  9. Den Norske Opera & Ballett AS

    Anskaffelse av Teknisk Infrastruktur

    Teknisk Rammeavtale for prosjektering og gjennomføring av utvidelser og reparasjoner av DNO&Bs DNO&B har behov for å modernisere, utvide og reparere eksisterende infrastruktur for lyd, video og nettverk på Hovedscenen. Denne består av fiber- og kobberlinjer mellom linjesentralen og paneler/koblingsbokser i salen og på scenen. Eksisterende paneler trenger full gjennomgang/service på alle kontakter, og det trengs flere punkter - særlig Cat6/7 og fiber.

    Konkurranse23. mars 2023
    21. apr. 2023(Utgått)
  10. Arbeids- Og Velferdsetaten

    Kvalifiseringsfasen - Anskaffelse av klientutstyr som tjeneste

    I dag dekkes behovet for klientutstyr gjennom flere ulike avtaler. Kundens bestillere på de ulike kontorstedene kjøper godkjent utstyr fra leverandørenes nettbutikker. Kontorstedene har lokale budsjetter og eier selv alt utstyret de har kjøpt. Det betyr at kunden har et betydelig antall bestillere over hele landet som bestiller utstyr for sin enhet og betaler for utstyret.   Kunden utfører selv all test og sertifisering av utstyret for bruk hos NAV, og Kundens forvaltning har et betydelig arbeid med oppfølging av avtalene.

    Resultat6. jan. 2023
  11. Oslo Kommune Utdanningsetaten

    26-UDE-2022 Åpen anbudskonkurranse for anskaffelse av IKT-ansvarlige tjenester for Osloskolen

    Oslo kommune v/Utdanningsetaten, heretter kalt oppdragsgiver, inviterer til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av IKT-ansvarlige tjenester. Alle Utdanningsetatens skoler/undervisningssteder som har behov for IKT-ansvarlige tjenester skal gjøre sine kjøp hos den leverandør det blir inngått rammeavtale med. Den valgte leverandør er, etter bestilling fra den enkelte skole, forpliktet til å levere i henhold til rammeavtalen. Formålet er å gi skolene mulighet for å kjøpe IKT-ansvarlige tjenester til konkurransedyktige og forutsigbare priser på en ressurseffektiv måte. Leveransen omfatter IKT-ansvarlige tjenester og har en estimert verdi på ca. kr. 50 mill. Det gjennomføres en rekke IKT-relaterte oppgaver på skolene. Av ressursmessige eller faglige årsaker ønsker noen av skolene å ha mulighet til å utføre slike oppgaver i form av tjenestekjøp. Kompetanseområdene som etterspørres fremgår av kravspesifikasjonen. Se vedlagte konkurransedokumenter.

    Konkurranse7. okt. 2022
    14. nov. 2022(Utgått)
    50 000 000 kr
  12. Arbeids- Og Velferdsetaten

    Kvalifiseringsfasen - Anskaffelse av klientutstyr som tjeneste

    I dag dekkes behovet for klientutstyr gjennom flere ulike avtaler. Kundens bestillere på de ulike kontorstedene kjøper godkjent utstyr fra leverandørenes nettbutikker. Kontorstedene har lokale budsjetter og eier selv alt utstyret de har kjøpt. Det betyr at kunden har et betydelig antall bestillere over hele landet som bestiller utstyr for sin enhet og betaler for utstyret.   Kunden utfører selv all test og sertifisering av utstyret for bruk hos NAV, og Kundens forvaltning har et betydelig arbeid med oppfølging av avtalene.

    Konkurranse17. feb. 2022
    24. mars 2022(Utgått)
  13. Arran - Julevsame Guovdasj Lulesamisk Senter

    Innkjøp av forretningstjenester

    Anskaffelse av regnskaps-, revisjons, IT- og forsikringstjenester, samt e-læringsplattform til stiftelse med datterselskap med offentlig driftsfinansiering, med et budsjett på ca. 18 + 4 mill. kr. per år og 13 + 5 ansatte. Estimert verdi er basert på FOAs regler om beregning av verdi av ikke-tidsbegrenset kontrakt (48 måneder). E-læringsplattform er engangsinnkjøp.

    Konkurranse26. jan. 2022
    25. feb. 2022(Utgått)
    5 900 000 kr
  14. Tolletaten

    Anskaffelse av rammeavtale for kjøp av klienter og periferiutstyr, med tilhørende tjenester

    Tolletaten v/Tolldirektoratet har gjennomført åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av rammeavtale for kjøp av klienter og periferiutstyr med tilhørende tjenester (End User Computing). Formålet med anskaffelsen er å etablere en rammeavtale som skal dekke Tolletatens behov for kjøp av klienter og periferiutstyr med tilhørende tjenester de neste årene. Utstyr skal kunne leveres til alle Tolletatens lokasjoner.

    Resultat23. sep. 2021