Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Norsk Tipping AS trenger en teknologipartner for kundeservice for å levere tjenester til en verdi av 19 000 000 NOK. Partneren skal ta ansvar for valg av teknologi og løsninger som kan gjøre Norsk Tipping til et forbilde innen kundeservice ved bruk av avansert teknologi frem til 2030.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Norsk Tipping søker en teknologipartner for kundeservice som tar helhetsansvar, er fremtidsrettet og kan være den beste partneren for selskapet mht. valg av teknologi og løsninger i tiden frem til 2030. Norsk Tipping ønsker å være et forbilde for andre kundesentre nasjonalt og internasjonalt ved bruk av avansert teknologi, og gjennom dette være en attraktiv referansekunde for den valgte leverandøren. Kundeservice skal bidra til å skape Norges beste digitale kundeopplevelse på en effektiv måte. Konkurransedokumentene i denne anskaffelsen er kun utarbeidet på norsk språk.

    Kontakt navn
    Erik Johannesen
    Adresse
    Måsåbekkvegen 20, 2315 HAMAR

Se hele utlysningen

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner