Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    72250000 System- og støttetjenester

Viser 1-25 av 966 resultater

  1. Direktoratet For Høyere Utdanning Og Kompetanse

    ESM/ITSM med tilhørende tjenester

    Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse (HK-dir) trenger en skybasert tjenesteplattform (SaaS) for ESM/ITSM, inkludert etablering, drift, forvaltning og nødvendige tilleggstjenester, for en kontraktsperiode på 4 år med opsjon på forlengelse i inntil 4+1+1 år. Løsningen må oppfylle gjeldende krav til informasjonssikkerhet og personvern i offentlig sektor, og kontrakten har en maksimal totalverdi på 30 millioner kroner. Tildelingskriteriene er basert på pris og kvalitet, og detaljer finnes i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse9. juli 2025
    1. sep. 2025(50 dager)
    30 000 000 kr
  2. Norges Handelshøyskole

    HRM-system

    Norges Handelshøyskole har inngått en avtale med Azets Insight AS for levering av et HRM-system som skal forbedre, digitalisere og effektivisere HR-prosessene ved høyskolen. Systemet skal styrke datakvalitet og datasikkerhet, støtte oppfølging og utvikling av medarbeidere, samt fungere som et effektivt lederverktøy. Avtalen har en total verdi på 5 millioner kroner, og det var fem leverandører som deltok i konkurransen. Evalueringen av tilbudene ble basert på pris og kvalitet, hvor kvaliteten på den tilbudte løsningen ble vektlagt med 70 poeng og prisen med 30 poeng.

    Resultat3. juli 2025
  3. Oslo Kommune Gravplassetaten

    Anskaffelse av nytt fagsystem for Gravplassetaten

    Oslo Kommune Gravplassetaten trenger et nytt fagsystem med tilhørende selvbetjeningsløsninger for å støtte etatens endringsprosess og videreutvikling av ansvarsoppgaver. Kontrakten gjelder levering av datatjenester, inkludert rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte, over en periode på 6 år, med en maksimal totalverdi på 6,7 millioner kroner. Konkurransen gjennomføres som en konkurranse med forhandling i to trinn, hvor kvalifiserte leverandører inviteres til å levere tilbud.

    Konkurranse3. juli 2025
    15. aug. 2025(33 dager)
    6 700 000 kr
  4. Nasjonalt Kommunesamarbeid For 110-sentralene Iks

    Anskaffelse av eksterne tekniske ressurser innen IT

    Nasjonalt Kommunesamarbeid For 110-sentralene Iks trenger eksterne tekniske ressurser innen IT for en rammeavtale over 4 år. Avtalen er delt opp i fire delkontrakter og omfatter konsulenttjenester innen datatjenester som rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte, med levering i Oslo. Leverandøren må ha erfaring fra tilsvarende type oppdrag. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse30. juni 2025
    29. aug. 2025(47 dager)
  5. Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO

    Anskaffelse av innkjøp av e-bøker og e-lydbøker

    Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO trenger en rammeavtale for innkjøp og innkjøpssystem for e-bøker og e-lydbøker til Fylkesbiblioteket, samt bibliotekene på de videregående skolene og folkebibliotekene. Tildelingskriteriene er pris og kvalitet, begge med en vekt på 50%. Det er ingen krav til klima- og miljøhensyn på grunn av anskaffelsens uvesentlige klimaavtrykk.

    Konkurranse27. juni 2025
    18. aug. 2025(36 dager)
  6. Stortinget

    Helhetlig systemstøtte for styring - trinn 1 - kvalifisering

    Stortinget trenger et helhetlig styringssystem som skal styrke evnen til helhetlig styring og oppfølging av virksomheten, med levering av tjenester i Oslo. Anskaffelsen er en konkurranse med forhandling, hvor første fase er kvalifisering og andre fase er konkurranse. Systemet skal knytte sammen målstyring, risikostyring og økonomistyring, og sikre effektiv rapportering og støtte til ledere på alle nivåer. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens medlemsstat.

    Konkurranse26. juni 2025
    18. aug. 2025(36 dager)
  7. Midt-telemark Kommune

    Anskaffelse av stoffkartotek til Telemark Innkjøpssamarbeid

    Midt-telemark Kommune trenger levering av stoffkartotek til Telemark Innkjøpssamarbeid gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 7,5 millioner kroner. Avtalen omfatter et moderne fagsystem for kjemikaliehåndtering som skal sikre trygg håndtering og oppbevaring av kjemikalier, beskytte arbeidstakernes helse og sikkerhet, og ivareta lovkrav om eksponeringsregister. Systemet skal dokumentere forekomst og lagring av farlige stoffer på hver avdeling/enhet. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens medlemsstat.

    Konkurranse26. juni 2025
    15. aug. 2025(33 dager)
    7 500 000 kr
  8. Registerenheten I Brønnøysund

    Dynamisk innkjøpsordning - Virksomhets- og porteføljestyring

    Registerenheten i Brønnøysund har etablert en dynamisk innkjøpsordning for bistand til virksomhets- og porteføljestyring, med en maksimal totalverdi på 35 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Nordland, og omfatter konsulentvirksomhet i forbindelse med prosjektstyring. Kvalifikasjonskravene er beskrevet i det vedlagte kvalifikasjonsgrunnlaget.

    Dynamisk innkjøpsordning25. juni 2025
    17. aug. 2029(100+ dager)
    35 000 000 kr
  9. Registerenheten I Brønnøysund

    Dynamisk innkjøpsordning - Forretningsutvikling og innovasjon

    Registerenheten i Brønnøysund har etablert en dynamisk innkjøpsordning for forretningsutvikling og innovasjon, med en maksimal totalverdi på 35 millioner kroner. Ordningen omfatter tjenester som bistand til å identifisere, vurdere og utvikle nye forretningsmuligheter eller forbedre eksisterende forretningsmuligheter, og er lokalisert i Nordland. Kvalifikasjonskravene er beskrevet i vedlagte kvalifikasjonsgrunnlag.

    Dynamisk innkjøpsordning25. juni 2025
    17. aug. 2029(100+ dager)
    35 000 000 kr
  10. Registerenheten I Brønnøysund

    Dynamisk innkjøpsordning - Arkitektur

    Registerenheten i Brønnøysund trenger bistand til å videreutvikle arkitekturarbeidet i samarbeid med forretningssiden og fagdirektøren for arkitektur, med en maksimal totalverdi på 185 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Nordland og omfatter å bidra med beslutningsgrunnlag som understøtter IT-avdelingens strategi og metodeverk. Kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Dynamisk innkjøpsordning25. juni 2025
    17. aug. 2029(100+ dager)
    185 000 000 kr
  11. Registerenheten I Brønnøysund

    Dynamisk innkjøpsordning - Analyser og utredninger

    Registerenheten i Brønnøysund har etablert en dynamisk innkjøpsordning for tjenester innen bistand, rådgivning og prosjektledelse relatert til analyser og utredninger, med en maksimal totalverdi på 30 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Nordland, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens medlemsstat, som beskrevet i direktiv 2014/24/EU.

    Dynamisk innkjøpsordning25. juni 2025
    17. aug. 2029(100+ dager)
    30 000 000 kr
  12. Registerenheten I Brønnøysund

    Dynamisk innkjøpsordning - Agile metoder

    Registerenheten i Brønnøysund har etablert en dynamisk innkjøpsordning for bistand til agile metoder, med en maksimal totalverdi på 15 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Nordland og omfatter utvikling av kundespesifisert programvare, med en nærmere beskrivelse av rollen som agile coach tilgjengelig i kvalifikasjonsgrunnlaget. Leverandører må være registrert i et foretaksregister eller handelsregister i medlemsstaten de er etablert i, i henhold til direktiv 2014/24/EU.

    Dynamisk innkjøpsordning25. juni 2025
    17. aug. 2029(100+ dager)
    15 000 000 kr
  13. Registerenheten I Brønnøysund

    Dynamisk innkjøpsordning - Forretningsroller

    Registerenheten i Brønnøysund har etablert en dynamisk innkjøpsordning for forretningsroller, inkludert produkteier og forretningsanalytiker, med en maksimal totalverdi på 155 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Nordland og omfatter utvikling av kundespesifisert programvare. Kvalifikasjonskravene er beskrevet i vedlagte kvalifikasjonsgrunnlag.

    Dynamisk innkjøpsordning25. juni 2025
    17. aug. 2029(100+ dager)
    155 000 000 kr
  14. Innovasjon Norge

    Anskaffelse av kjernebanksystem

    Innovasjon Norge har inngått en avtale med Knowit Financial Solutions AS for levering av et kjernebanksystem som skal forbedre funksjonalitet, fleksibilitet, prosesser, datakonsistens, integrasjon, analyse og sanntids porteføljestyring. Avtalen har en årlig verdi på 6 millioner kroner ekskl. MVA, med en total kontraktsverdi på 7 millioner kroner. Det var krav om avanserte funksjoner og robust integrasjon, og 12 leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat25. juni 2025
  15. Bærum Kommune

    Markedsdialog for fagsystem for spesialpedagogisk tjeneste barnehage

    Bærum Kommune planlegger anskaffelsen av en IT-løsning for spesialpedagogisk tjeneste barnehage (SPTB) og inviterer leverandører til én til én dialogmøter for å diskutere tilgjengelige løsninger og deres muligheter. Leverandører oppfordres til å utarbeide en presentasjon som grunnlag for dialogen, og innspill fra møtene vil kunne bli brukt i utarbeidelsen av konkurransegrunnlaget. Møtene vil finne sted i Kommunegården i Sandvika, og påmelding skjer via Mercell.

    Planlegging18. juni 2025
    15. sep. 2025(64 dager)
    2 100 000 kr
  16. Tolletaten

    Rammeavtale om skyplattform med konsulenttjenester

    Tolletaten trenger en rammeavtale om skyplattform med konsulenttjenester over 2 år, med en maksimal totalverdi på 720 millioner kroner. Avtalen skal gi tilgang til allmenne skytjenester i form av PaaS og IaaS fra én skyplattform med support, samt konsulentbistand, rådgivningstjenester og andre verdiøkende tjenester. Leverandøren skal være kompetansepartner og bistå med å utnytte de standardiserte skytjenestene, spesielt for Kundens strategiske moderniseringsprosjekt «Fremtidens Tollbehandling». Tjenestene skal leveres i Oslo. Kvalifikasjonskrav inkluderer relevant erfaring fra lignende leveranser til minst tre kunder i EU/EØS de siste tre årene, hvorav minst én må være en norsk offentlig sektor kunde.

    Konkurranse17. juni 2025
    1. sep. 2025(50 dager)
    720 000 000 kr
  17. Sandnes Kommune

    Intensjonskunngjøring - Midlertidig avtale for kjøp av økonomisystem

    Sandnes kommune har til hensikt å inngå en midlertidig avtale med Visma Enterprise AS for levering av et skybasert økonomisystem som dekker fagområdene lønn, regnskap, budsjett, innkjøp (ehandel) og forhandlinger. Avtalen vil ha en varighet på 2 år med en opsjon på 1 år, og dekker all funksjonalitet og integrasjoner fra dagens løsning. Den midlertidige avtalen er estimert til en verdi av 13 millioner kroner eks. mva. over 3 år, og leveransen vil skje i Rogaland. Dette tiltaket er nødvendig for å sikre at kommunen har et fungerende økonomisystem mens en ny anskaffelse utarbeides og gjennomføres.

    Resultat17. juni 2025
  18. Oslo Kommune, Byrådsavdeling For Utdanning

    Tjeneste for opptak og plassadministrasjon i barnehager for Oslo kommune

    Oslo Kommune, Byrådsavdeling For Utdanning, har inngått en avtale med Visma Flyt AS for levering av en tjeneste for opptak, plassadministrasjon og kommunikasjon i barnehager i Oslo. Avtalen har en varighet på 3 år og en total verdi på 40 millioner kroner. Tjenesten omfatter datatjenester som rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte, og det ble lagt vekt på kvalitet, etablering og opplæring, samt tjenestenivå i vurderingen av tilbudene. Det var ingen krav til miljøhensyn på grunn av anskaffelsens uvesentlige klimaavtrykk. Fire leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat11. juni 202570 000 000 kr
  19. Hrp AS

    Kunngjøring av kontraktsinngåelse: Anskaffelse av drift av toppsystem

    Vaksdal kommune har inngått en avtale med Normatic AS for drift av system for bygningsautomasjon og automatikk for VA-anlegg, samt et overordnet toppsystem for overvåkning av tekniske installasjoner i Vestland. Avtalen inkluderer også utvidelse av eksisterende system med nye funksjoner som energistyring og integrering av nye og eksisterende bygg. Den totale verdien av avtalen er 800 000 kroner, og konkurransen ble gjennomført med ett mottatt tilbud.

    Resultat11. juni 2025
  20. Statsforvalterens Fellestjenester

    Anskaffelse av verktøy for kompetansestyring og medarbeideroppfølging

    Statsforvalterens Fellestjenester har inngått en avtale med Dossier Solutions AS for levering av et digitalt HR-verktøy for kompetansestyring og medarbeideroppfølging. Løsningen skal gi rask tilgang til informasjon om ansattes kompetanse og status på kompetansetiltak og utviklingsmål, samt mulighet for å opprette kompetanseplaner for enkeltansatte eller grupper. Avtalen har en maksimal verdi på 1 152 000 kroner, med en endelig kontraktsverdi på 180 000 kroner. Det var krav om høy kvalitet på løsningen, inkludert brukervennlighet og funksjonalitet, og det ble mottatt to tilbud i konkurransen.

    Resultat4. juni 20251 152 000 kr
  21. Digitaliseringsdirektoratet

    PEPPOL serviceprovider - avsenders aksesspunkt

    Digitaliseringsdirektoratet trenger aksesspunkttjenester som avsenders aksesspunkt i en 4-hjørnersmodell for meldingsformidling, med en kontraktsperiode på 1 år og opsjoner for forlengelse med 1+1+1 år, totalt 4 år. Tjenestene skal leveres i samsvar med standarder og dokumentasjon fra peppol.eu, og det er satt en maksimal transaksjonspris på 0,08 kroner eks. mva. Anskaffelsen har en øvre ramme på 7,3 millioner kroner eks. mva. og skal dekke områder i Nordland, Oslo og Vestland. Tildelingskriteriene og krav til tilbudsdokumentasjon finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse2. juni 2025
    23. juni 2025(Utgått)
    7 300 000 kr
  22. Digitaliseringsdirektoratet

    PEPPOL serviceprovider - mottakers aksesspunkt

    Digitaliseringsdirektoratet trenger aksesspunkttjenester for meldingsformidling i en 4-hjørnersmodell, med en kontraktsperiode på 1 år og opsjoner for forlengelse med 1+1+1 år, totalt 4 år. Tjenestene skal leveres i samsvar med standarder og dokumentasjon fra peppol.eu, og skal dekke digitale meldinger til e-Boks/Digipost samt utskriftsmeldinger. Prosjektet har en øvre ramme på 10,7 millioner kroner eks. mva., med en transaksjonspris satt til maksimalt 0,08 kroner eks. mva. Leveransen skal skje i Nordland, Oslo, og Vestland. Tildelingskriteriene og kvalifikasjonskravene er spesifisert i konkurransegrunnlaget, og tilbudet må inkludere dokumentasjon som beskriver hvordan det oppfyller disse kriteriene, samt en sladdet versjon av tilbudet.

    Konkurranse2. juni 2025
    23. juni 2025(Utgått)
    10 700 000 kr