Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    75131000 Statlige tjenester

Viser 1-14 av 14 resultater

  1. Kommunal- Og Distriktsdepartementet

    Bistand til Personvernkommisjonens sekretariat

    Personvernkommisjonen ble opprettet ved kgl. res. 23. juni 2020. Kommisjonen skal levere sin rapport til Kommunal- og moderniseringsdepartementet i form av en NOU senest 1. september 2022. Kommisjonen støttes av et sekretariat. Anskaffelsen gjelder leder til Personvernkommisjonens sekretariat. Oppdraget vil overordnet bestå i å sørge for organisering av og fremdrift i kommisjonens arbeid og for utarbeidelse av kommisjonens rapport i henhold til kommisjonens ønsker. Oppdraget gjelder fra kontraktsinngåelse frem til 1. september 2022, med mulighet for forlengelse dersom kommisjonens arbeid blir forsinket. Oppdraget utgjør 100% stilling. Noe overtids- og kveldsarbeid må påregnes. Anslått verdi for kontrakten er fra kr 2 000 000 eks. mva. til kr 4 000 000 eks. mva. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til kontrakt (Kundens beskrivelse av bistanden).

    NorgeResultat21. jan. 2022
  2. Kommunal- Og Distriktsdepartementet

    Bistand til Personvernkommisjonens sekretariat

    Personvernkommisjonen ble opprettet ved kgl. res. 23. juni 2020. Kommisjonen skal levere sin rapport til Kommunal- og moderniseringsdepartementet i form av en NOU senest 1. september 2022. Kommisjonen støttes av et sekretariat. Anskaffelsen gjelder leder til Personvernkommisjonens sekretariat. Oppdraget vil overordnet bestå i å sørge for organisering av og fremdrift i kommisjonens arbeid og for utarbeidelse av kommisjonens rapport i henhold til kommisjonens ønsker. Oppdraget gjelder fra kontraktsinngåelse frem til 1. september 2022, med mulighet for forlengelse dersom kommisjonens arbeid blir forsinket. Oppdraget utgjør 100% stilling. Noe overtids- og kveldsarbeid må påregnes. Anslått verdi for kontrakten er fra kr 2 000 000 eks. mva. til kr 4 000 000 eks. mva. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til kontrakt (Kundens beskrivelse av bistanden).

    NorgeKonkurranse9. nov. 2021
    13. des. 2021(Utgått)
    4 000 000 kr
  3. Statens Vegvesen

    Rammeavtale for arbeidsvarsling i Statens vegvesen

    Statens vegvesen ønsker tilbud på bistand til å utføre saksbehandling av innkomne arbeidsvarslingsplaner med tilhørende befaring av arbeidsområder på og langs veg. Rammeavtalen er delt opp i fem delkontrakter med bakgrunn i geografisk område: • Delkontrakt A gjelder øst og omfatter fylkene Innlandet, Viken og Oslo • Delkontrakt B gjelder sør og omfatter fylkene Agder og Vestfold og Telemark • Delkontrakt C gjelder vest og omfatter fylkene Rogaland og Vestland • Delkontrakt D gjelder midt og omfatter Trøndelag og Møre og Romsdal • Delkontrakt E gjelder nord og omfatter Nordland og Troms og Finnmark For hver delkontrakt vil det bli inngått kontrakt med inntil 4 leverandører. Avtaleperioden er 01.03.2021-28.02.2023. Oppdragsgiver har opsjon på å forlenge avtalen med 1 + 1 år, slik at total mulig avtalelengde blir 4 år.

    NorgeResultat15. apr. 2021
  4. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Digitale HR-håndbøker

    Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS) skal anskaffe en digital HR-håndbok ("Software as a service") som kan tilbys hele departementsfellesskapet og benyttes av de departementene som ønsker det. Det er et krav at løsningen omfatter en håndbok som skiller informasjon som er rettet mot den enkelte medarbeider (personalhåndbok) i en del og en egen del som er rettet mot ledere (lederhåndbok). Fra kontraktsinngåelse skal DSS (kunden) med sine ca. 750 ansatte benytte avtalen. Kunden skal ha opsjon på å utvide tjenesten til å inkludere alle virksomheter i departementsfellesskapet. Avtalen skal inneholde opsjon på HMS-håndbok og opsjon på tom håndbok som i sin helhet kan fylles av kunden ved behov. I tillegg skal leverandør kunne tilby konsulentbistand tilknyttet løsningen i de tilfeller kunden har behov for det.

    NorgeResultat9. feb. 2021
  5. Statens Vegvesen

    Rammeavtale for arbeidsvarsling i Statens vegvesen

    Statens vegvesen ønsker tilbud på bistand til å utføre saksbehandling av innkomne arbeidsvarslingsplaner med tilhørende befaring av arbeidsområder på og langs veg. Rammeavtalen er delt opp i fem delkontrakter med bakgrunn i geografisk område: • Delkontrakt A gjelder øst og omfatter fylkene Innlandet, Viken og Oslo • Delkontrakt B gjelder sør og omfatter fylkene Agder og Vestfold og Telemark • Delkontrakt C gjelder vest og omfatter fylkene Rogaland og Vestland • Delkontrakt D gjelder midt og omfatter Trøndelag og Møre og Romsdal • Delkontrakt E gjelder nord og omfatter Nordland og Troms og Finnmark For hver delkontrakt vil det bli inngått kontrakt med inntil 4 leverandører. Avtaleperioden er 01.03.2021-28.02.2023. Oppdragsgiver har opsjon på å forlenge avtalen med 1 + 1 år, slik at total mulig avtalelengde blir 4 år.

    NorgeKonkurranse22. des. 2020
    8. feb. 2021(Utgått)
    32 000 000 kr
  6. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Digitale HR-håndbøker

    Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS) skal anskaffe en digital HR-håndbok ("Software as a service") som kan tilbys hele departementsfellesskapet og benyttes av de departementene som ønsker det. Det er et krav at løsningen omfatter en håndbok som skiller informasjon som er rettet mot den enkelte medarbeider (personalhåndbok) i en del og en egen del som er rettet mot ledere (lederhåndbok). Fra kontraktsinngåelse skal DSS (kunden) med sine ca. 750 ansatte benytte avtalen. Kunden skal ha opsjon på å utvide tjenesten til å inkludere alle virksomheter i departementsfellesskapet. Avtalen skal inneholde opsjon på HMS-håndbok og opsjon på tom håndbok som i sin helhet kan fylles av kunden ved behov. I tillegg skal leverandør kunne tilby konsulentbistand tilknyttet løsningen i de tilfeller kunden har behov for det.

    NorgeKonkurranse21. okt. 2020
    24. nov. 2020(Utgått)
    11 000 000 kr
  7. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    RFI - Veiledende kunngjøring digitale HR-håndbøker

    Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS) ønsker gjennom denne request for information (RFI) å identifisere mulige løsninger som leverandører kan tilby innenfor digitale HR-håndbøker. Det er ønskelig at leverandørene informerer om og beskriver muligheter som de mener best ivaretar behovene som er beskrevet i denne RFI. DSS ønsker å få innspill fra markedet på hvilke løsninger innenfor digitale HR-håndbøker som finnes, og hva som eventuelt kan utvikles. Denne RFI er det første trinnet i en mulig anskaffelsesprosess, og vil bli brukt som input for å få en bedre forståelse av dagens marked. Besvarelse på denne RFI er ikke en del av en eventuell forestående anskaffelsesprosess og vil ikke forplikte, hverken leverandør eller DSS, i en senere anskaffelse.

    NorgePlanlegging4. sep. 2020
    3. sep. 2020(Utgått)
  8. Miljødirektoratet

    HR-faglig bistand - Dynamisk innkjøpsordning (1)

    Miljødirektoratet etablerer en dynamiskinnkjøpsordning (DPS) for området HR-faglig bistand. Innkjøpsordningen omfatter tjenesteleveranse til Miljødirektoratet, Norsk Polarinstitutt, Riksantikvaren, Metrologisk institutt og Artsdatabanken. For mer informasjon om hvordan dynamisk innkjøpsordning fungerer henvises det til anskaffelser.no på https://www.anskaffelser.no/gjore-anskaffelser/anskaffelsesfaglige-temaer/dynamisk-innkjopsordning. Denne dynamiske innkjøpsordningen skal gi grunnlag for å kjøre konkurranser under ordningen på konsulenttjenester innen HR-faglig bistand. Se utlysningsteksten nedenfor for en nærmere beskrivelse.

    NorgeDynamisk innkjøpsordning19. des. 2019
    31. des. 2023(Utgått)
  9. Miljødirektoratet

    HR-faglig bistand - Dynamisk innkjøpsordning

    Miljødirektoratet etablerer en dynamiskinnkjøpsordning (DPS) for området HR-faglig bistand. Innkjøpsordningen omfatter tjenesteleveranse til Miljødirektoratet, Norsk Polarinstitutt, Riksantikvaren og Artsdatabanken. Se https://www.anskaffelser.no/gjore-anskaffelser/anskaffelsesfaglige-temaer/dynamisk-innkjopsordning for mer informasjon om dynamisk innkjøpsordning . Se utlysningsteksten nedenfor samt vedlegg for en nærmere beskrivelse.

    NorgeDynamisk innkjøpsordning4. juli 2019
    15. aug. 2019(Utgått)
  10. Sokkeldirektoratet

    Parallelle rammeavtaler for konsulenttjenester til Olje for utvikling programmet - delområde 1, 4, 6 og 7

    OD, Mdir, Ptil og KYV har behov for konsulentbistand som skal styrke og supplere vår interne kompetanse for å bidra til Ofu– programmet. Se http://www.norad.no/ for mer informasjon om OfU-programmet. Hensikten med denne konkurransen er å inngå parallelle rammeavtaler på delområdene 1, 4, 6 og 7 slik de er angitt i vedlegg 1. De øvrige delområdene som er beskrevet i vedlegg 1 er anskaffet separat ved egen kunngjøring våren 2017. Bakgrunnen for oppdelingen er at konkurransene under delområdene 1, 4, 6 og 7, som ble kunngjort med de øvrige delområdene før sommeren, nylig ble avlyst. Avtalene vil ha en varighet på to år med opsjon for OD, Ptil og Mdir til å forlenge avtalene med 1 + 1 år. Estimert verdi på rammeavtalene under delområde 1, 4, 6 og 7 er ca. 14 millioner eks. mva. pr. år.

    NorgeKonkurranse29. sep. 2017
    6. nov. 2017(Utgått)
    56 000 000 kr
  11. Forsvaret

    Bemanning av Kystvaktens bruksvaktsentral

    Leverandøren skal bemanne Kystvaktens bruksvaktsentral på Sjøforsvarets kystvaktstasjon på Sortland i Nordland. Sentralen skal bemannes døgnet rundt hele året. Totalt bemanningsbehov er 13 476 timer i løpet av et år. Hovedoppgaven for Sentralen er å motta, plotte og videreformidle bruksposisjoner (posisjoner på faststående fiskeredskaper). Se konkurransedokumentene for ytterligere informasjon.

    NorgeKonkurranse21. aug. 2017
    31. aug. 2017(Utgått)
  12. Sokkeldirektoratet

    Parallelle rammeavtaler for konsulenttjenester til Olje for utvikling- programmet

    OD, Mdir, Ptil og KYV har behov for konsulentbistand som skal styrke og supplere vår interne kompetanse for å bidra til Ofu– programmet. Se http://www.norad.no/ for mer informasjon om OfU-programmet. Konkurransen er særlig rettet mot fagmiljøer som kan utføre oppdrag innen petroleumssektoren, herunder juridiske, geofaglige, petroleumstekniske, HMS-relaterte, miljø-relaterte (inkludert klima), IKT-faglige, administrative- og økonomiske fagområder. Det er behov for avtaler om konsulenttjenester på 11 ulike delområder. Se vedlegg 1 for nærmere beskrivelse av delområdene. Forventet oppstart er desember 2017 / januar 2018. Hensikten med konkurransen er å inngå parallelle rammeavtaler på delområdene angitt i vedlegg 1. Avtalene vil ha en varighet på to år med opsjon for OD, Ptil og Mdir til å forlenge avtalene med 1 + 1 år. Estimert verdi på rammeavtalene er ca. 50 millioner eks. mva. pr. år.

    NorgeKonkurranse5. mai 2017
    23. juni 2017(Utgått)