Anbudsoversikt for Bistand til Personvernkommisjonens sekretariat

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Personvernkommisjonen ble opprettet ved kgl. res. 23. juni 2020. Kommisjonen skal levere sin rapport til Kommunal- og moderniseringsdepartementet i form av en NOU senest 1. september 2022. Kommisjonen støttes av et sekretariat. Anskaffelsen gjelder leder til Personvernkommisjonens sekretariat. Oppdraget vil overordnet bestå i å sørge for organisering av og fremdrift i kommisjonens arbeid og for utarbeidelse av kommisjonens rapport i henhold til kommisjonens ønsker. Oppdraget gjelder fra kontraktsinngåelse frem til 1. september 2022, med mulighet for forlengelse dersom kommisjonens arbeid blir forsinket. Oppdraget utgjør 100% stilling. Noe overtids- og kveldsarbeid må påregnes. Anslått verdi for kontrakten er fra kr 2 000 000 eks. mva. til kr 4 000 000 eks. mva. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til kontrakt (Kundens beskrivelse av bistanden).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Bistand til Personvernkommisjonens sekretariat
Estimert verdi
4 000 000,00 kr
Varighet
8 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandør skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Norske foretak: Firmaattest eller utskrift fra Enhetsregisteret for ikke registreringspliktige enkeltpersonsforetak Utenlandske selskaper: Bekreftelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Bekreftelsen kan leveres skriftlig eller ved henvisning til BRIS.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Betalte skatter og avgifter. Dokumentasjon: Attest, ikke eldre enn 6 måneder, som bekrefter at leverandør har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn ved å bruke egen lenke på skatteetaten.no. Hvis dette ikke er mulig så kan den bestilles hos skatteoppkrever eller skatteetaten. Attesten er elektronisk godkjent og er derfor ikke signert. For ytterligere opplysninger, se skatteetaten.no. • Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren må ha tilstrekkelig evne og erfaring til å kunne gjennomføre leveransen. Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens inntil to mest relevante oppdrag de tre siste årene, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker. Med relevante oppdrag menes erfaring som prosjektleder fra offentlig sektor. Leverandøren er selv ansvarlig for at beskrivelsen er av en slik art at den dokumenterer at kravet er oppfylt.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner