Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    79000000 Forretningstjenester: lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet

Viser 1-25 av 624 resultater

  1. Aktieselskapet Vinmonopolet

    25-022 Bistand outsourcing regnskap

    Aktieselskapet Vinmonopolet trenger bistand til outsourcing av regnskapsavdelingen, med en avtale over 2 år. Tjenestene skal leveres i Oslo og omfatter planlegging av outsourcingsprosessen, forberedelse og gjennomføring av anbudsprosess, utvelgelse av leverandør, samt implementeringsfasen. Det kreves kompetanse og erfaring innen økonomi/regnskap og anskaffelser. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse2. juli 2025
    18. aug. 2025(42 dager)
  2. Vestland Fylkeskommune

    Anskaffing av advokattenester til Vestland fylkeskommune

    Vestland fylkeskommune trenger advokattjenester for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 10 millioner kroner. Anskaffelsen er delt inn i tre delkontrakter som dekker ulike rettsområder, og avrop vil bli gjort basert på hovedproblemstillingen i oppdraget. Tjenestene som etterspørres er spesifisert i Vedlegg A Kravspesifikasjon og Vedlegg C Prisskjema. Tildelingskriteriene er vektet med 30% for pris, 45% for kompetanse, og 25% for løsning av oppdrag.

    Konkurranse2. juli 2025
    29. aug. 2025(53 dager)
    10 000 000 kr
  3. Innovasjon Norge

    Bistand til å realisere pantesikkerheter ved konkurs og tilliggende tjenester. Bistand til verdivurderinger utenom konkurs.

    Innovasjon Norge trenger bistand til realisering av pantesikkerheter ved konkurs og verdivurderinger utenom konkurs gjennom en rammeavtale for tjenester. Avtalen innebærer å bistå med realisasjon av pantesikkerheter ved lånekunders konkurs, samt verdivurderinger av pantesikkerheter utenfor konkurs. Tildelingskriteriene og kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse1. juli 2025
    15. aug. 2025(39 dager)
  4. Barne-, Ungdoms- Og Familiedirektoratet

    Rammeavtale for bistand til gjennomføring av offentlige anskaffelser

    Barne-, Ungdoms- Og Familiedirektoratet har inngått en rammeavtale med Vaar Consulting AS for levering av bistand til gjennomføring av offentlige anskaffelser, med en varighet på 2+1+1 år og en estimert total verdi på 3 millioner kroner. Avtalen omfatter rådgivningstjenester for Bufdir og unntaksvis Bufetats regioner, med fokus på å sikre gjennomføring av anskaffelser når oppdragsgiver mangler kapasitet. Oppdragstaker skal også kunne bistå med opplæring av ansatte i praktisk gjennomføring av anskaffelser. Det var krav om kompetanse og erfaring fra tidligere oppdrag, samt effektivitet i oppgaveutførelsen. Ni leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat1. juli 20253 000 000 kr
  5. Sykehusinnkjøp Hf

    Kommunikasjons- og innholdstjenester ifm. eBehandling til Sykehuset i Vestfold HF

    Sykehusinnkjøp HF trenger kommunikasjons- og innholdstjenester i forbindelse med eBehandling til Sykehuset i Vestfold HF, og ønsker å inngå en rammeavtale over 2 år med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. eBehandling er en kunnskapsbasert behandling via digital plattform rettet mot pasienter og pårørende i spesialisthelsetjenesten. Tjenestene som skal leveres inkluderer forretningstjenester innen lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens etableringsland. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse30. juni 2025
    18. aug. 2025(42 dager)
    8 000 000 kr
  6. Statens Lånekasse For Utdanning

    Anskaffelse av kontaktsenterløsning til Lånekassen

    Statens Lånekasse for Utdanning trenger en kontaktsenterløsning som håndterer ulike kanaler for å sikre direkte dialog med kunder og hente ut data for analyseformål. Tjenesten skal leveres i Oslo, og kontrakten har en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner. Tildelingskriteriene vektlegger pris med 30% og kvalitet med 70%. Det er spesifikke krav til miljøprestasjon, særlig fokusert på energieffektivitet og bruk av fornybar energi i datasenterdrift, som må dokumenteres og følges opp i kontraktsperioden.

    Konkurranse30. juni 2025
    10. sep. 2025(65 dager)
    6 000 000 kr
  7. Innovasjon Norge

    Evaluering av tilskuddsordningen VSP-REIN - Tilskudd til reindriftsbasert vekst og utvikling, Utviklingsprogrammet

    Innovasjon Norge trenger evalueringstjenester for tilskuddsordningen VSP-REIN, som fokuserer på reindriftsbasert vekst og utvikling. Anskaffelsen er en tjenestekontrakt innen forretningstjenester, inkludert lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav oppgitt, men attest for skatt- og merverdiavgift vil bli avkrevd av vinneren før kontraktsignering. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse27. juni 2025
    11. aug. 2025(35 dager)
  8. Vestfoldmuseene Iks

    Anskaffelse av grafisk design m.v

    Vestfoldmuseene IKS trenger grafisk design og relaterte tjenester for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Leverandøren skal bistå med grafisk arbeid og designoppgaver, inkludert planlegging, utvikling og gjennomføring av materiell, markedsaktiviteter og kampanjer på tvers av Vestfoldmuseenes kanaler og arenaer. Avtalen skal støtte implementeringen av Vestfoldmuseenes visuelle profil og målgruppestrategi, og sikre helhetlig og profesjonell kommunikasjon tilpasset de definerte målgruppene. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til lovlig etablert foretak.

    Konkurranse26. juni 2025
    19. aug. 2025(43 dager)
    8 000 000 kr
  9. Innovasjon Norge

    Evaluering av Midler til investering og bedriftsutvikling i landbruket (IBU-midler)

    Innovasjon Norge trenger evalueringstjenester for å undersøke effekten av Midler til investering og bedriftsutvikling i landbruket (IBU-midler). Evalueringen skal synliggjøre resultater og effekter av virkemiddelbruken. Tjenestene faller inn under kategorien forretningstjenester, inkludert lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav oppgitt, men ved anskaffelser med verdi over 500.000 kroner vil attest for skatt- og merverdiavgift avkreves av vinneren før signering av kontrakt.

    Konkurranse26. juni 2025
    12. aug. 2025(36 dager)
  10. Kristiansand Kommune

    Storbyforskningsprosjekt om fritt brukervalg i hjemmesykepleien

    Kristiansand Kommune trenger konsulenttjenester for et storbyforskningsprosjekt om fritt brukervalg i hjemmesykepleien, med en maksimal totalverdi på 1,8 millioner kroner over 6 måneder. Prosjektet skal gi et kunnskapsgrunnlag om hvordan private leverandører kan bidra til nødvendig omstilling i helse- og omsorgstjenestene, og vil besvare fem ulike problemstillinger. Tjenestene skal leveres i Agder. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av erfaring fra oppdrag med overføringsverdi, med oversikt over inntil tre relevante oppdrag de siste tre årene.

    Konkurranse25. juni 2025
    29. aug. 2025(53 dager)
    1 800 000 kr
  11. Norges Miljø- Og Biovitenskapelige Universitet (nmbu)

    Vikartjenester NMBU Rammeavtale

    Norges Miljø- Og Biovitenskapelige Universitet (NMBU) trenger vikartjenester for en rammeavtale som primært skal leveres til NMBU Ås, med mulighet for behov i Sandnes. Avtalen omfatter levering av vikarer innen forretningstjenester som lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet, og er lokalisert i Rogaland. Leverandøren må ha autorisasjon/godkjenning for å utføre de etterspurte tjenestene. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse25. juni 2025
    22. aug. 2025(46 dager)
  12. Norges Vassdrags- Og Energidirektorat (nve)

    Veileder til internkontroll for cybersikkerhet og Veileder tilsikkerhetsvurdering for AMS

    Norges Vassdrags- og Energidirektorat (NVE) trenger en veileder til internkontroll for cybersikkerhet for kraftbransjen og en veileder til sikkerhetsvurdering for AMS, med en kontraktverdi på maksimalt 650,000 kroner. Prosjektet, ledet av Reguleringsmyndigheten for energi i NVE (RME), fokuserer på sikkerhetskrav knyttet til AMS og Elhub i avregningsforskriften, samt NVEs ansvarsområder under kraftberedskapsforskriften. Veilederne skal inneholde to utgaver, en for små virksomheter og en for større virksomheter, og leveres i Oslo. Tildelingskriteriene er pris (30%), kompetanse og tilbudt team (30%), samt problemforståelse og gjennomføring av oppdraget (40%). Leverandøren må være registrert i et relevant register i etableringsstaten.

    Konkurranse25. juni 2025
    22. aug. 2025(46 dager)
    650 000 kr
  13. Voss Herad

    Legevikarer, rammeavtale

    Voss Herad har inngått en rammeavtale med flere leverandører, inkludert Dedicare AS, Randstad Care AS, Nordlys Vikar AS, Kletor AS, Centric Care AS, VIKTEAM A/S, Bonliva AS, Colligo Omsorg AS, Wrk Medic AS, Nord-vik, Nordiske Lægevikarer Aps, Scandinavian Care Hirement Group AS, Rentalcare Norge AS, Go-nordic Aps, Legeleasing Norge AS, Helsesupport AS, Fomu Medical AS, og Helsevikar Norge AS, for levering av legevikarer i Vestland. Avtalen har en estimert årlig verdi på 6 millioner kroner eks. mva., med en maksimal totalverdi på 35 millioner kroner eks. mva. Leverandørene ble valgt basert på tildelingskriterier som løsningsforslag og oppdragsspesifikk kompetanse, med henholdsvis 60% og 40% vektlegging. Totalt deltok 17 leverandører i konkurransen.

    Resultat24. juni 202535 000 000 kr
  14. Romerike Avfallsforedling Iks

    Avtale om kjøp av distribusjon av grønne poser

    Romerike Avfallsforedling Iks har inngått en avtale med Helthjem Distribusjon Østlandet AS for distribusjon av grønne poser til kildesortering av matavfall, som skal leveres to ganger per år til borettslag og sameier med fellesløsning. Avtalen har en total verdi på 6 400 000 kroner. Det var krav om at leverandøren skulle ha nødvendig kapasitet til å gjennomføre oppdraget i hele kontraktsperioden, og tildelingskriteriene var basert på pris (70%) og klima og miljøhensyn (30%). Kun én leverandør deltok i konkurransen.

    Resultat24. juni 2025
  15. Romerike Avfallsforedling Iks

    Rammeavtale kommunikasjon og reklametjenester

    Romerike Avfallsforedling Iks (ROAF) har inngått en rammeavtale med Apeland AS for levering av kommunikasjons- og reklametjenester. Avtalen har en total verdi på 12 millioner kroner og er utformet for å sikre virkningsfull synliggjøring i relevante kanaler og arenaer, i tråd med ROAFs virksomhetsstrategi og kjerneverdier. Det var 11 deltakere i konkurransen, og avtalen ble tildelt basert på kriteriene pris (40%) og kvalitet (60%).

    Resultat23. juni 2025
  16. Stortinget

    Profileringsartikler og gaver i Stortingets visuelle profil

    Stortinget trenger profileringsartikler og gaver i Stortingets visuelle profil for en rammeavtale over 2+1+1 år, med en maksimal totalverdi på 2,8 millioner kroner. Avtalen omfatter levering av reklametrykksaker, varekataloger og håndbøker, og nærmere beskrivelser av behov og omfang er tilgjengelig i konkurransedokumentene. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover at leverandøren må være registrert i et faglig register i medlemsstaten hvor leverandøren er etablert.

    Konkurranse20. juni 2025
    11. aug. 2025(35 dager)
    2 800 000 kr
  17. Sauda Kommune

    Rammeavtale på innkjøpsbistand

    Sauda Kommune trenger innkjøpsbistand gjennom en rammeavtale med en estimert totalverdi på 4 millioner kroner. Avtalen innebærer planlegging, gjennomføring og kvalitetssikring av offentlige anskaffelser, samt generell rådgiving og kurs/foredrag knyttet til anskaffelsesprosesser. Leverandøren skal følge hele anskaffelsesprosessen fra start til slutt, men Sauda kommune kan gjøre bestillinger som kun gjelder enkelte deler av prosessen. Tjenestene skal leveres i Rogaland, og det er ingen planer om å ansette egne personer med innkjøpskompetanse. Det er ikke spesifisert noen kvalifikasjonskrav i kunngjøringen.

    Konkurranse20. juni 2025
    22. aug. 2025(46 dager)
    4 000 000 kr
  18. Kolumbus AS

    Dynamisk innkjøpsordning for konsulenttjenester innen innkjøp og logistikk - K25-16

    Kolumbus AS har etablert en dynamisk innkjøpsordning for konsulenttjenester innen innkjøp og logistikk, som omfatter bistand, oppdrag, rådgivning, prosjektledelse og konsulentinnleie. Leverandører vil først bli kvalifisert, og deretter invitert til å inngi tilbud i individuelle konkurranser når behov oppstår. Anskaffelsen gjennomføres som en begrenset anbudskonkurranse i henhold til FOA del I og III, og gir alle interesserte leverandører mulighet til å delta. Kvalifikasjonskravene inkluderer ordnede skatte- og avgiftsforhold, dokumentert med skatteattest.

    Dynamisk innkjøpsordning19. juni 2025
    1. aug. 2035(100+ dager)
  19. Kolumbus AS

    Dynamisk innkjøpsordning for konsulenttjenester innen økonomi, administrasjon og bærekraft - K25-17

    Kolumbus AS har etablert en dynamisk innkjøpsordning for konsulenttjenester innen økonomi, administrasjon og bærekraft. Ordningen dekker bistand, oppdrag, rådgivning, prosjektledelse og konsulentinnleie, og gir kvalifiserte leverandører mulighet til å inngi tilbud i enkeltkonkurranser når behov oppstår. Anskaffelsen gjennomføres som en begrenset anbudskonkurranse i henhold til FOA del I og III. Kvalifikasjonskravene inkluderer dokumentasjon på ordnede skatte- og avgiftsforhold, med skatteattest for norske leverandører og tilsvarende attester for utenlandske leverandører.

    Dynamisk innkjøpsordning19. juni 2025
    1. aug. 2035(100+ dager)
  20. Kolumbus AS

    Dynamisk innkjøpsordning for konsulenttjenester innen prosjektledelse - K25-15

    Kolumbus AS har etablert en dynamisk innkjøpsordning for konsulenttjenester innen prosjektledelse, som dekker bistand, oppdrag, rådgivning, prosjektledelse og konsulentinnleie. Leverandører vil først bli kvalifisert, og deretter invitert til å inngi tilbud i den enkelte konkurranse når behov oppstår. Anskaffelsen gjennomføres som en begrenset anbudskonkurranse i henhold til FOA del I og III, og gir alle interesserte leverandører mulighet til å delta. Kvalifikasjonskravene inkluderer ordnede skatte- og avgiftsforhold, dokumentert med skatteattest.

    Dynamisk innkjøpsordning19. juni 2025
    1. aug. 2035(100+ dager)
  21. Norges Miljø- Og Biovitenskapelige Universitet (nmbu)

    Vikartjenester - ny utlysning

    Norges Miljø- Og Biovitenskapelige Universitet (NMBU) har avlyst konkurransen om å inngå en rammeavtale for levering av vikartjenester, som skulle dekke områder som økonomi, lønn og regnskap, kontor og administrasjon, samt IKT, med unntak av renhold. Avlysningen skyldes tekniske eller prosessfeil, og ikke klager fra tilbydere. Konkurransen mottok totalt 7 tilbud. Leveransen var planlagt å skje i Rogaland, og tildelingskriteriene var basert på pris (70%) og kvalitet (30%).

    Resultat18. juni 2025