Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    79340000 Reklame og markedsføringstjenester

Viser 1-25 av 663 resultater

  1. Statens Vegvesen

    Rammeavtale for kjøp av reklame-/ og mediebyråtjenester for kortsiktige kampanjer, sesongaktiviteter og mediekjøp m.m.

    Statens Vegvesen har inngått en rammeavtale med Try AS og Atyp AS for levering av reklame- og mediebyråtjenester for kortsiktige kampanjer, sesongaktiviteter og mediekjøp. Avtalen har en varighet på 2 år og en maksimal totalverdi på 16 millioner kroner. Tjenestene skal bidra til at Statens Vegvesen fremstår som en profesjonell og attraktiv aktør med tydelig profil i relevante kanaler. Det var krav om dokumentasjon av tilbudt personells relevante formelle kompetanse og erfaring, samt forståelse av oppdraget og case. Konkurransen mottok totalt 9 tilbud.

    Resultat8. juli 202516 000 000 kr
  2. Sykehusinnkjøp Hf

    Kommunikasjons- og innholdstjenester ifm. eBehandling til Sykehuset i Vestfold HF

    Sykehusinnkjøp HF trenger kommunikasjons- og innholdstjenester i forbindelse med eBehandling til Sykehuset i Vestfold HF, og ønsker å inngå en rammeavtale over 2 år med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. eBehandling er en kunnskapsbasert behandling via digital plattform rettet mot pasienter og pårørende i spesialisthelsetjenesten. Tjenestene som skal leveres inkluderer forretningstjenester innen lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens etableringsland. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse30. juni 2025
    18. aug. 2025(34 dager)
    8 000 000 kr
  3. Statens Vegvesen

    Rammeavtale - Kjøp av mediebyråtjenester

    Statens Vegvesen har inngått en rammeavtale med Wavemaker AS for levering av mediebyråtjenester knyttet til gjennomføring og evaluering av langsiktige nasjonale trafikksikkerhetskampanjer. Avtalen har en maksimal totalverdi på 120 millioner kroner og fokuserer på å støtte nullvisjonen for trafikksikkerhet i Norge. Det ble lagt vekt på tilbudte ressursers relevante formelle kompetanse og erfaring, samt oppdragsforståelse, hvor leverandøren måtte dokumentere kompetanse gjennom CV-er og casebesvarelse. Fem leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat25. juni 2025120 000 000 kr
  4. Romerike Avfallsforedling Iks

    Rammeavtale kommunikasjon og reklametjenester

    Romerike Avfallsforedling Iks (ROAF) har inngått en rammeavtale med Apeland AS for levering av kommunikasjons- og reklametjenester. Avtalen har en total verdi på 12 millioner kroner og er utformet for å sikre virkningsfull synliggjøring i relevante kanaler og arenaer, i tråd med ROAFs virksomhetsstrategi og kjerneverdier. Det var 11 deltakere i konkurransen, og avtalen ble tildelt basert på kriteriene pris (40%) og kvalitet (60%).

    Resultat23. juni 2025
  5. Akershus Kollektivterminaler Fkf

    Rettigheter til formidling av reklame for Vaterland Bussterminal AS

    Akershus Kollektivterminaler Fkf trenger reklame- og markedsføringstjenester for Vaterland Bussterminal AS ved Oslo Bussterminal, som har ca. 6,7 millioner årlige besøkende. Avtalen innebærer formidling av reklame på digitale flater, LED-skjermer, kube og markedsplasser, samt ansvar for drift og vedlikehold. Leverandøren kan foreslå nye løsninger og investeringer, og eksisterende flater skal gradvis oppgraderes i samarbeid med oppdragsgiver. Prosjektet er lokalisert i Innlandet. Leverandøren må være registrert i et faglig register i medlemsstaten hvor de er etablert, i henhold til direktiv 2014/24/EU.

    Konkurranse20. juni 2025
    7. juli 2025(Utgått)
  6. Innovasjon Norge

    Rammeavtale for kjøp av mediebyråtjenester

    Innovasjon Norge har inngått en rammeavtale med Dentsu Norge AS for levering av mediebyråtjenester til Merkevaren Norge, med en total maksimal verdi på 300 millioner kroner. Tjenestene inkluderer medierådgivning og -kjøp rettet mot B2B- og B2C-målgrupper, samt analyse, kampanjehåndtering og innholdsproduksjon tilpasset sosiale og digitale kanaler. Avtalen dekker også strategisk rådgivning ved behov for ekstern observasjon og diskusjonspartner innen informasjons- og kommunikasjonsaktiviteter. Leveransen skjer i Oslo, og det var fire deltakere i konkurransen.

    Resultat17. juni 2025300 000 000 kr
  7. Norges Sjømatråd AS

    PR/Markedsbyrå i Frankrike

    Norges Sjømatråd AS har til hensikt å inngå en avtale med Saveurs de Norvège for levering av PR- og markedsføringstjenester i Frankrike. Avtalen innebærer rekruttering av talspersoner for norsk sjømat, utarbeidelse og gjennomføring av markedsaktiviteter, samt planlegging av Paris Seafood Seminar 2026. Tjenestene skal støtte Norges Sjømatråds strategi og markedsposisjonering for laks, skrei og sei, og inkluderer aktiviteter som pressereiser, PR-aktiviteter i butikker, Salmon Academy, pop-up restauranter, og konkurranser blant fremtidige toppkokker.

    Resultat17. juni 2025
  8. Samediggi / Sametinget

    Holdningskampanje mot seksuelle overgrep - 2.gangs utlysning

    Sametinget trenger en leverandør til å gjennomføre en holdningskampanje mot seksuelle overgrep, med en kontrakt over 1 år og en maksimal totalverdi på 1,2 millioner kroner. Kampanjen skal leveres som reklamekampanjetjenester. Konkurransen innledes med en kvalifiseringsfase, hvor kun tre leverandører vil bli invitert til å gi tilbud basert på utvelgelseskriteriene. Det er ingen forventet dialog med leverandørene, og kontrakt kan tildeles uten forhandlinger, med mindre oppdragsgiver finner det hensiktsmessig. Kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse17. juni 2025
    15. aug. 2025(31 dager)
    1 200 000 kr
  9. Oslo Kommune Bymiljøetaten

    82-BYM-2024 Rammeavtale for kommunikasjons- og arrangementstjenester for Rusken

    Oslo kommune ved Bymiljøetaten har inngått en rammeavtale med Snakk Kommunikasjon AS for levering av kommunikasjons- og arrangementstjenester for Rusken, med en varighet på 2 år og en total kontraktsverdi på 12 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Oslo, og avtalen fokuserer på å engasjere byens innbyggere i arbeidet for en ren og miljøvennlig by. Konkurransen ble gjennomført som en begrenset anbudskonkurranse, og det var krav om oppdragsforståelse dokumentert gjennom besvarelse av caser. Fire leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat13. juni 202512 000 000 kr
  10. Vestfold Fylkeskommune

    Grafiske tjenester

    Vestfold fylkeskommune har inngått en avtale med Dinamo AS for levering av grafiske tjenester til de videregående skolene, tannhelse og administrasjonen i fylkeskommunen. Avtalen har en varighet på 2 år og en total verdi på 2 500 000 kroner. Konkurransen ble gjennomført som en åpen anbudskonkurranse, og det ble mottatt 14 tilbud. Det ble lagt vekt på kvalitet, kompetanse og erfaring, samt pris i evalueringen av tilbudene.

    Resultat12. juni 20252 500 000 kr
  11. Statsforvalterens Fellestjenester

    Rammeavtale for annonseringstjenester

    Statsforvalterens Fellestjenester trenger konsulentbistand for annonseringstjenester i en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Tjenestene skal bidra til å øke synligheten av stillingsannonser ved bruk av sosiale medier og redaksjonelle medier, i tillegg til publisering på jobbnorge.no, Finn.no og nav.no, for å tiltrekke kandidater med riktig kompetanse og erfaring. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse10. juni 2025
    18. aug. 2025(34 dager)
    8 000 000 kr
  12. Nordland Fylkeskommune

    Tildeling av rett til salg og drift av reklameflater i kollektivtransporten

    Nordland Fylkeskommune trenger tjenester for kommersielt salg og drift av reklameflater i kollektivtransporten, med en avtale som gir leverandøren rett til å selge reklameplasser på bybusser i Bodø, Mo i Rana og Narvik, samt digitale skjermer om bord på hurtigbåter. Formålet med avtalen er å generere inntekter for både leverandøren og Nordland fylkeskommune. Detaljer om oppdraget finnes i Vedlegg 1 - Oppdragsgivers beskrivelse av oppdraget. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens etableringsland.

    Konkurranse5. juni 2025
    30. juni 2025(Utgått)
  13. Norsk Helsenett Sf

    Rammeavtale mediebyråtjenester

    Norsk Helsenett SF har inngått en rammeavtale med Mindshare Norway AS for levering av mediebyråtjenester, inkludert strategisk rådgivning, medieplanlegging, kjøp og plassering av annonser på tvers av relevante kanaler, samt innsikt og analyse før, under og etter kommunikasjonssatsninger. Avtalen har en total verdi på 300 millioner kroner og skal sikre målrettet og kostnadseffektiv kommunikasjon for helseforvaltningen. Konkurransen mottok fem tilbud, og kvalitet var det viktigste evalueringskriteriet med en vekt på 75%.

    Resultat5. juni 2025
  14. Høgskolen I Østfold

    Rammeavtale for kjøp av reklame-/ og mediebyråtjenester

    Høgskolen i Østfold trenger reklame- og mediebyråtjenester for en rammeavtale over 3 år. Avtalen skal bistå høgskolen både operativt og rådgivende for å styrke studentrekruttering, employer-branding og høgskolens omdømme, inkludert utarbeidelse av konsept og forslag til markedsaktiviteter og relevante plattformer for synlighet mot forskjellige målgrupper. Tildelingskriteriene er kreativitet, kvalitet og kompetanse (50%), fleksibilitet, service og responstid (20%), og pris (30%).

    Konkurranse4. juni 2025
    4. juli 2025(Utgått)
  15. Høgskolen I Østfold

    Rammeavtale for kjøp av reklame-/ og mediebyråtjenester

    Høgskolen i Østfold har avlyst konkurransen om å inngå en rammeavtale for kjøp av reklame- og mediebyråtjenester, som skulle bistå med å styrke studentrekruttering, employer-branding og høgskolens omdømme. Avlysningen skyldes tekniske eller prosessfeil, og ikke klage fra en tilbyder eller leverandør. Avtalen skulle inkludere utarbeidelse av konsept samt forslag til markedsaktiviteter og relevante plattformer for synlighet mot forskjellige målgrupper. Konkurransen ble vurdert etter kriterier som pris, kreativitet, kvalitet og kompetanse, samt fleksibilitet, service og responstid.

    Resultat3. juni 2025
  16. Vygruppen AS

    Mediebyråtjenester

    Vygruppen AS trenger mediebyråtjenester for en avtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 300 millioner kroner. Avtalen omfatter strategisk medierådgivning, mediekjøp og planlegging, samt evaluering og analyse av medieinvesteringer. Leverandøren vil ha ansvar for anskaffelse, forhandlinger og kontraktsinngåelse for medieplass, og må ha god forretningsforståelse og innsikt i relasjonen mellom merkevare og målgruppe. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse20. mai 2025
    19. juni 2025(Utgått)
    300 000 000 kr
  17. Telemark Fylkeskommune

    Salg av reklame på bakside av buss i Grenland

    Telemark fylkeskommune har inngått en avtale med Skiltmaker Haugen AS for salg av reklame på baksiden av lokalbusser i Grenland, som dekker Skien, Porsgrunn, Bamble og Siljan kommuner. Avtalen har en varighet på 2 år og en total verdi på 1 million kroner. Konkurransen fokuserte på pris, logistikk og leveranse, samt klima- og miljøtiltak, med en prosentvis fordeling av salgsinntektene mellom oppdragsgiver og leverandør. Det var kun én tilbyder som deltok i konkurransen.

    Resultat20. mai 2025
  18. Gjøvik Kommune

    Intensjonskunngjøring – 223201 avtale om rekrutteringsplattform tilknyttet prosjektet «T10»

    Gjøvik Kommune har til hensikt å inngå en avtale med MindDig AB for levering av en rekrutteringsplattform tilknyttet prosjektet «T10», som er et regionalt samarbeidsprosjekt i Innlandet. Prosjektet fokuserer på å tiltrekke internasjonale talenter til regionen gjennom koordinerte markedsføringstiltak og kompetanseutveksling. MindDig AB, etablert i Luleå, Nord-Sverige, er valgt for sin unike digitale rekrutteringsplattform som kombinerer flere verktøy for markedsføring av regioner. Avtalen har en maksimal verdi på 717 000 kroner og dekker tjenester innen reklame og markedsføring.

    Resultat13. mai 2025717 000 kr
  19. Oslo Kommune Klimaetaten

    Kommunikasjonstjenester og mediekjøp

    Oslo kommune ved Klimaetaten trenger kommunikasjonstjenester og mediekjøp for en kontrakt over 2+1+1 år, med en estimert totalverdi mellom 14 og 24 millioner kroner. Anskaffelsen skal støtte Klimaetatens arbeid med å nå klimamålene til Oslo kommune, inkludert oppfølging av «Klimastrategi for Oslo 2020-2030» og forvaltning av Klima- og energifondet. Tjenestene skal leveres i Oslo, og det er ingen forpliktelser for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandør knyttet til kontraktens verdi. Klimaetaten samarbeider med ulike aktører for å mobilisere til klimavennlig atferdsendring og utvikle gode klimaløsninger. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse28. apr. 2025
    30. mai 2025(Utgått)
  20. Integrerings- Og Mangfoldsdirektoratet

    Anskaffelse av Mediebyråtjenester

    Integrerings- og mangfoldsdirektoratet (IMDi) trenger mediebyråtjenester for en rammeavtale over 2+1+1 år, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Oslo og omfatter et bredt spekter av mediebyråtjenester, med krav til leverandørens kapasitet til å håndtere flere parallelle oppdrag. Tildelingskriteriene er 70 % kvalitet og 30 % pris. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av to relevante oppdrag, samt systemer for kvalitetssikring og miljøhensyn, hvor sertifikater som ISO 14001 kan benyttes som dokumentasjon.

    Konkurranse16. apr. 2025
    23. mai 2025(Utgått)
    8 000 000 kr
  21. Trondheim Renholdsverk AS

    Rammeavtale for kommunikasjonsfaglige og grafiske tjenester

    Trondheim Renholdsverk AS trenger en rammeavtale for grafisk design og kommunikasjonsfaglige tjenester over 4 år, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Avtalen skal dekke merkevarene Trondheim Renholdsverk og BrukOm, og innebærer at én hovedleverandør, med eventuelle underleverandører, skal utføre ulike kommunikasjonsoppdrag. Tjenestene skal leveres i Trøndelag. Tildelingskriteriene er pris (40%) og kvalitet (60%), hvor kvaliteten vurderes basert på kompetanse og erfaring hos nøkkelpersonell samt kampanje- og markedsmateriell. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av tilstrekkelig kapasitet og kompetanse til å håndtere oppdrag, samt evne til å håndtere oppdrag under ferieavvikling, sykdom og annet fravær.

    Konkurranse14. apr. 2025
    23. mai 2025(Utgått)
    5 000 000 kr
  22. Norsk Tipping AS

    Byråtjenester

    Norsk Tipping AS trenger en samarbeidspartner for en rammeavtale innen merkevare, markedsføring og designtjenester, med leveranseområder som inkluderer reklamebyråtjenester, strategisk merkevarerådgivning og designbyråtjenester. Tjenestene skal leveres i Innlandet. Det er krav om at leverandøren har et tilfredsstillende og velfungerende miljøledelsessystem, som kan dokumenteres med ISO 14001 sertifikat eller Miljøfyrtårn sertifisering. Leverandøren må også være et veletablert selskap med solid kompetanse og erfaring, samt ha tilstrekkelig gjennomføringsevne og kapasitet innenfor det aktuelle leveranseområdet. Dokumentasjonskrav inkluderer beskrivelse av selskapets organisasjon, kjernekompetanse, bemanning og relevante leveranser de siste tre år.

    Konkurranse11. apr. 2025
    19. mai 2025(Utgått)