Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    79341000 Reklamevirksomhet

Viser 1-25 av 221 resultater

  1. Oslo Kommune Klimaetaten

    Kommunikasjonstjenester og mediekjøp

    Oslo kommune ved Klimaetaten trenger kommunikasjonstjenester og mediekjøp for en kontrakt over 2+1+1 år, med en estimert totalverdi mellom 14 og 24 millioner kroner. Anskaffelsen skal støtte Klimaetatens arbeid med å nå klimamålene til Oslo kommune, inkludert oppfølging av «Klimastrategi for Oslo 2020-2030» og forvaltning av Klima- og energifondet. Tjenestene skal leveres i Oslo, og det er ingen forpliktelser for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandør knyttet til kontraktens verdi. Klimaetaten samarbeider med ulike aktører for å mobilisere til klimavennlig atferdsendring og utvikle gode klimaløsninger. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse28. apr. 2025
    30. mai 2025(7 dager)
  2. Integrerings- Og Mangfoldsdirektoratet

    Anskaffelse av Mediebyråtjenester

    Integrerings- og mangfoldsdirektoratet (IMDi) trenger mediebyråtjenester for en rammeavtale over 2+1+1 år, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Oslo og omfatter et bredt spekter av mediebyråtjenester, med krav til leverandørens kapasitet til å håndtere flere parallelle oppdrag. Tildelingskriteriene er 70 % kvalitet og 30 % pris. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av to relevante oppdrag, samt systemer for kvalitetssikring og miljøhensyn, hvor sertifikater som ISO 14001 kan benyttes som dokumentasjon.

    NorgeKonkurranse16. apr. 2025
    23. mai 2025(0 dager)
    8 000 000 kr
  3. Trondheim Renholdsverk AS

    Rammeavtale for kommunikasjonsfaglige og grafiske tjenester

    Trondheim Renholdsverk AS trenger en rammeavtale for grafisk design og kommunikasjonsfaglige tjenester over 4 år, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Avtalen skal dekke merkevarene Trondheim Renholdsverk og BrukOm, og innebærer at én hovedleverandør, med eventuelle underleverandører, skal utføre ulike kommunikasjonsoppdrag. Tjenestene skal leveres i Trøndelag. Tildelingskriteriene er pris (40%) og kvalitet (60%), hvor kvaliteten vurderes basert på kompetanse og erfaring hos nøkkelpersonell samt kampanje- og markedsmateriell. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av tilstrekkelig kapasitet og kompetanse til å håndtere oppdrag, samt evne til å håndtere oppdrag under ferieavvikling, sykdom og annet fravær.

    NorgeKonkurranse14. apr. 2025
    23. mai 2025(0 dager)
    5 000 000 kr
  4. Barne-, Ungdoms- Og Familiedirektoratet

    Rammeavtaler kommunikasjonstjenester og kampanjer

    Barne-, Ungdoms- Og Familiedirektoratet (Bufdir) trenger kommunikasjonstjenester for en rammeavtale over 4 år, delt inn i to delkontrakter: Foreldrehverdag og familievernet, samt øvrige tema innen Bufdir og Bufetats samfunnsoppdrag. Avtalen skal dekke Bufdir og Bufetats fem regioner. Tildelingskriteriene er 40% pris og 60% kvalitet. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av tre relevante referanseprosjekter de siste fem årene, samt en redegjørelse for tilstrekkelig kapasitet til å utføre avtalen. Leverandøren må også ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet, dokumentert gjennom en kredittvurdering.

    NorgeKonkurranse7. apr. 2025
    12. mai 2025(Utgått)
  5. Politiets Fellestjenester

    Kommunikasjonstjenester

    Politiets Fellestjenester trenger kommunikasjonstjenester for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 18 millioner kroner. Avtalen vil benyttes av Politi- og lensmannsetaten og Politiets sikkerhetstjeneste, og omfatter bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning. Tildelingskriteriene er 40% vekt på pris og 60% på ressurser og arbeidsmetode. Leverandøren må dokumentere relevant erfaring fra sammenlignbare oppdrag.

    NorgeKonkurranse1. apr. 2025
    19. mai 2025(Utgått)
    18 000 000 kr
  6. Statens Vegvesen

    Rammeavtale for kjøp av reklame-/ og mediebyråtjenester for kortsiktige kampanjer, sesongaktiviteter og mediekjøp m.m.

    Statens Vegvesen trenger reklame- og mediebyråtjenester for kortsiktige kampanjer, sesongaktiviteter og mediekjøp, med en rammeavtale over 4 år og en maksimal totalverdi på 16 millioner kroner. Tjenestene skal bidra til at Statens Vegvesen fremstår som en profesjonell og attraktiv aktør med tydelig profil i relevante kanaler, og omfatter konsept- og kampanjeplanlegging, mediekjøp, innholdsproduksjon og arbeidsgiverprofilering. Tildelingskriteriene inkluderer pris (10%), tilbudt personells relevante formelle kompetanse og erfaring (8.3333%), caseforståelse (8.3333%), og oppdragsforståelse (6.6667%). Leverandøren må dokumentere kompetanse og erfaring ved å legge ved CV-mal og prisskjema.

    NorgeKonkurranse24. mars 2025
    29. apr. 2025(Utgått)
    16 000 000 kr
  7. Integrerings- Og Mangfoldsdirektoratet

    Anskaffelse av Reklame- og kommunikasjonstjenester

    Integrerings- og mangfoldsdirektoratet (IMDi) trenger reklame- og kommunikasjonstjenester for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Oslo og omfatter et bredt spekter av reklame- og kommunikasjonstjenester, med krav om kapasitet til å håndtere flere parallelle oppdrag. Tildelingskriteriene vektlegger kvalitet med 70 % og pris med 30 %. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av 3 referanseoppdrag, hvor minst ett skal være utført for en offentlig kunde, samt opplysninger om leverandørens organisering og bemanning. Leverandøren må ha god erfaring fra relevante oppdrag, og det kreves at referanseoppdragene er utviklet av ressursene som tilbys som IMDis hovedteam.

    NorgeKonkurranse21. mars 2025
    29. apr. 2025(Utgått)
    20 000 000 kr
  8. Norsk Helsenett Sf

    Rammeavtale mediebyråtjenester

    Norsk Helsenett SF trenger mediebyråtjenester for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 300 millioner kroner. Avtalen omfatter strategisk rådgivning, medieplanlegging, kjøp og plassering av annonser på tvers av relevante kanaler, samt innsikt og analyse før, under og etter kommunikasjonssatsninger. Leverandøren må ha minimum 20 fast ansatte og kunne dokumentere erfaring fra 3 relevante oppdrag de siste 3 årene. Det kreves også ISO 9001 og ISO 14001 sertifiseringer, samt at leverandøren har et miljøledelsessystem. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse17. mars 2025
    23. apr. 2025(Utgått)
    300 000 000 kr
  9. Fredrikstad Kommune

    Reiseliv destinasjonsutvikling og destinasjonsprofilering

    Fredrikstad kommune har inngått en avtale med Visit Fredrikstad og Hvaler AS for levering av tjenester innen reiseliv, destinasjonsutvikling og destinasjonsprofilering i Fredrikstad kommune, som ligger i Viken. Avtalen har en total verdi på 12 400 000 kroner. Konkurransen ble vurdert basert på kriterier som kvalitet, relevant erfaring og kjennskap til regionen, miljø og pris, med henholdsvis 55%, 30% og 15% vektlegging. Det var kun én tilbyder som deltok i konkurransen.

    NorgeResultat13. mars 2025
  10. Skatteetaten

    20250006 Rammeavtale Reklamebyråtjenester

    Skatteetaten trenger reklamebyråtjenester gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 30 millioner kroner. Avtalen omfatter konsept- og idéutvikling, filmproduksjon, kreativ rådgivning, tekst og grafisk design, samt kunnskap om kanalvalg for å sikre målrettet og effektiv kommunikasjon med ulike målgrupper. Anskaffelsen gjennomføres som en begrenset anbudskonkurranse med en kvalifiseringsfase, hvor maksimalt fem leverandører vil bli invitert til å delta basert på tekniske og faglige kvalifikasjoner, spesielt erfaring fra relevante oppdrag. Leverandørene må dokumentere sin økonomiske kapasitet med en kredittvurdering og oppfylle krav til teknisk og faglig kompetanse.

    NorgeKonkurranse19. feb. 2025
    24. mars 2025(Utgått)
    30 000 000 kr
  11. Telemark Fylkeskommune

    Rammeavtale for reklamebyråtjenester

    Telemark fylkeskommune, representert ved Farte, søker å inngå en rammeavtale for reklamebyråtjenester over 2 år, med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Vestfold og Telemark, og konkurransen gjennomføres i to trinn, hvor 3-5 kvalifiserte leverandører vil bli invitert til å gi tilbud i fase 2. Tildelingskriteriene er pris (35 %), kompetanse og erfaring hos nøkkelpersonell (35 %), og oppgaveforståelse og oppgaveløsning (30 %). Leverandørene må dokumentere erfaring fra relevante oppdrag, antall års relevant arbeidserfaring, og utdanningsgrad for nøkkelpersonell som strategisk rådgiver, prosjektleder, designer, innholdsprodusent og digital rådgiver.

    NorgeKonkurranse18. feb. 2025
    28. mars 2025(Utgått)
    6 000 000 kr
  12. Bergen Kommune

    BME X 2025-01 RFI - Inntektspotensialet reklame i byrom og fremtidig bysykkelordning – Invitasjon til markedsdialog

    Bergen Kommune planlegger anskaffelsen av tjenester knyttet til reklame i offentlige rom og en fremtidig bysykkelordning, og inviterer markedsaktører til å gi innspill til utredninger om reklamefinansiering av bysykler, toaletter og annen byromsmøblering. Leverandører kan bidra med innspill til begge eller enkeltpunkter i de to utredningene som utarbeides av Bymiljøetaten i Bergen.

    NorgePlanlegging10. feb. 2025
    10. juni 2025(18 dager)
  13. Rogaland Fylkeskommune

    Reklamefinansierte leskur og utstyr

    Rogaland Fylkeskommune har inngått en avtale med Clear Channel Norge AS for anskaffelse, drift og vedlikehold av reklamefinansierte leskur og utstyr i Rogaland. Tjenestekonsesjonen innebærer at leverandøren vil dele inntekter fra reklamesalg med oppdragsgiveren, og det er lagt vekt på både økonomiske og estetiske kriterier i evalueringen. Avtalen fokuserer på å sikre en unik og funksjonell utforming av leskur og stasjonsområder langs Bussveien, med en vektlegging på design som er tiltalende og gjennomtenkt.

    NorgeResultat7. feb. 2025
  14. Nordland Fylkeskommune

    Reklameplass på båter og busser

    Nordland Fylkeskommune trenger en leverandør for kommersielt salg av reklameplasser i kollektivtransporten, inkludert bybusser i Bodø, Mo i Rana og Narvik, samt digitale skjermer på hurtigbåter. Formålet med avtalen er å generere inntekter for både leverandøren og Nordland fylkeskommune. Detaljer om oppdraget finnes i Vedlegg 1 - Oppdragsgivers beskrivelse av oppdraget. Anskaffelsen gjelder tjenester innen reklamevirksomhet i Nordland.

    NorgeKonkurranse17. jan. 2025
    17. feb. 2025(Utgått)
  15. Universitetet I Oslo

    Kommunikasjonstjenester

    Universitetet i Oslo (UiO) trenger kommunikasjonstjenester for en rammeavtale over 2 år. Tjenestene skal leveres til alle enheter ved UiO i Oslo. Anskaffelsen omfatter forretningstjenester innen lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet. Leverandøren må ha erfaring fra lignende oppdrag og tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet. Det kreves også at leverandøren har ressurser og kapasitet til å levere tjenestene innenfor avtalte tidsfrister, samt beskrive arbeidsprosess og fremgangsmåte. Kvalifikasjonskravene inkluderer dokumentasjon på relevant erfaring og gjennomføringsevne.

    NorgeKonkurranse3. des. 2024
    12. jan. 2025(Utgått)
  16. Barne-, Ungdoms- Og Familiedirektoratet

    Rammeavtale for kjøp av kommunikasjonstjenester fosterhjemsrekruttering

    Barne-, Ungdoms- og Familiedirektoratet har inngått en rammeavtale med Atyp AS for levering av kampanje- og markedsføringstjenester knyttet til fosterhjemsrekruttering. Avtalen har en varighet på 2 år og en total verdi på 43,2 millioner kroner. Leverandøren skal kunne utføre alle typer kommunikasjonsoppdrag innenfor fosterhjemsrekruttering, og det kreves at de leverer CV-er for nøkkelroller som strategisk rådgiver, prosjektleder, kreatør, innholdsprodusent, medierådgiver og digital rådgiver. Det ble mottatt fire tilbud i konkurransen.

    NorgeResultat25. nov. 202443 200 000 kr
  17. Atb AS

    Reklametjenester 2024

    AtB AS trenger reklame- og markedsføringstjenester for å levere markedsføring og kommunikasjon i Trøndelag over 3 år til en verdi av 12 millioner NOK. Tjenestene inkluderer idé- og kampanjeutvikling, grafisk formgiving, og sparring for totalkommunikasjon. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha ordnede forhold med hensyn til skatt og avgifter, samt være registrert i et foretaksregister.

    NorgeKonkurranse12. nov. 2024
    25. nov. 2024(Utgått)
    12 000 000 kr
  18. Stavanger Kommune

    Skilt og foliering - Stavanger kommune

    Stavanger Kommune trenger kompetanse innen skilt og foliering for å levere en rammeavtale for skilting og foliering i Stavanger til en verdi av 8 000 000 NOK. Avtalen inkluderer produksjon, levering, montering, demontering, og service av skilt og foliering for kommunens bygninger og kjøretøy. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha økonomisk evne til å gjennomføre kontrakten med en kredittvurdering som "kredittverdig" fra Experian, og kunne fremlegge attester for miljøledelsessystemer som ISO 14001 eller tilsvarende.

    NorgeKonkurranse6. nov. 2024
    19. des. 2024(Utgått)
    8 000 000 kr