Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    79341000 Reklamevirksomhet

Viser 1-25 av 228 resultater

  1. Sykehusinnkjøp Hf

    Kommunikasjons- og innholdstjenester ifm. eBehandling til Sykehuset i Vestfold HF

    Sykehusinnkjøp HF trenger kommunikasjons- og innholdstjenester i forbindelse med eBehandling til Sykehuset i Vestfold HF, og ønsker å inngå en rammeavtale over 2 år med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. eBehandling er en kunnskapsbasert behandling via digital plattform rettet mot pasienter og pårørende i spesialisthelsetjenesten. Tjenestene som skal leveres inkluderer forretningstjenester innen lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens etableringsland. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse30. juni 2025
    18. aug. 2025(41 dager)
    8 000 000 kr
  2. Innovasjon Norge

    Rammeavtale for kjøp av mediebyråtjenester

    Innovasjon Norge har inngått en rammeavtale med Dentsu Norge AS for levering av mediebyråtjenester til Merkevaren Norge, med en total maksimal verdi på 300 millioner kroner. Tjenestene inkluderer medierådgivning og -kjøp rettet mot B2B- og B2C-målgrupper, samt analyse, kampanjehåndtering og innholdsproduksjon tilpasset sosiale og digitale kanaler. Avtalen dekker også strategisk rådgivning ved behov for ekstern observasjon og diskusjonspartner innen informasjons- og kommunikasjonsaktiviteter. Leveransen skjer i Oslo, og det var fire deltakere i konkurransen.

    Resultat17. juni 2025300 000 000 kr
  3. Samediggi / Sametinget

    Holdningskampanje mot seksuelle overgrep - 2.gangs utlysning

    Sametinget trenger en leverandør til å gjennomføre en holdningskampanje mot seksuelle overgrep, med en kontrakt over 1 år og en maksimal totalverdi på 1,2 millioner kroner. Kampanjen skal leveres som reklamekampanjetjenester. Konkurransen innledes med en kvalifiseringsfase, hvor kun tre leverandører vil bli invitert til å gi tilbud basert på utvelgelseskriteriene. Det er ingen forventet dialog med leverandørene, og kontrakt kan tildeles uten forhandlinger, med mindre oppdragsgiver finner det hensiktsmessig. Kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse17. juni 2025
    15. aug. 2025(38 dager)
    1 200 000 kr
  4. Nordland Fylkeskommune

    Tildeling av rett til salg og drift av reklameflater i kollektivtransporten

    Nordland Fylkeskommune trenger tjenester for kommersielt salg og drift av reklameflater i kollektivtransporten, med en avtale som gir leverandøren rett til å selge reklameplasser på bybusser i Bodø, Mo i Rana og Narvik, samt digitale skjermer om bord på hurtigbåter. Formålet med avtalen er å generere inntekter for både leverandøren og Nordland fylkeskommune. Detaljer om oppdraget finnes i Vedlegg 1 - Oppdragsgivers beskrivelse av oppdraget. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens etableringsland.

    Konkurranse5. juni 2025
    30. juni 2025(Utgått)
  5. Norsk Helsenett Sf

    Rammeavtale mediebyråtjenester

    Norsk Helsenett SF har inngått en rammeavtale med Mindshare Norway AS for levering av mediebyråtjenester, inkludert strategisk rådgivning, medieplanlegging, kjøp og plassering av annonser på tvers av relevante kanaler, samt innsikt og analyse før, under og etter kommunikasjonssatsninger. Avtalen har en total verdi på 300 millioner kroner og skal sikre målrettet og kostnadseffektiv kommunikasjon for helseforvaltningen. Konkurransen mottok fem tilbud, og kvalitet var det viktigste evalueringskriteriet med en vekt på 75%.

    Resultat5. juni 2025
  6. Høgskolen I Østfold

    Rammeavtale for kjøp av reklame-/ og mediebyråtjenester

    Høgskolen i Østfold trenger reklame- og mediebyråtjenester for en rammeavtale over 3 år. Avtalen skal bistå høgskolen både operativt og rådgivende for å styrke studentrekruttering, employer-branding og høgskolens omdømme, inkludert utarbeidelse av konsept og forslag til markedsaktiviteter og relevante plattformer for synlighet mot forskjellige målgrupper. Tildelingskriteriene er kreativitet, kvalitet og kompetanse (50%), fleksibilitet, service og responstid (20%), og pris (30%).

    Konkurranse4. juni 2025
    4. juli 2025(Utgått)
  7. Høgskolen I Østfold

    Rammeavtale for kjøp av reklame-/ og mediebyråtjenester

    Høgskolen i Østfold har avlyst konkurransen om å inngå en rammeavtale for kjøp av reklame- og mediebyråtjenester, som skulle bistå med å styrke studentrekruttering, employer-branding og høgskolens omdømme. Avlysningen skyldes tekniske eller prosessfeil, og ikke klage fra en tilbyder eller leverandør. Avtalen skulle inkludere utarbeidelse av konsept samt forslag til markedsaktiviteter og relevante plattformer for synlighet mot forskjellige målgrupper. Konkurransen ble vurdert etter kriterier som pris, kreativitet, kvalitet og kompetanse, samt fleksibilitet, service og responstid.

    Resultat3. juni 2025
  8. Vygruppen AS

    Mediebyråtjenester

    Vygruppen AS trenger mediebyråtjenester for en avtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 300 millioner kroner. Avtalen omfatter strategisk medierådgivning, mediekjøp og planlegging, samt evaluering og analyse av medieinvesteringer. Leverandøren vil ha ansvar for anskaffelse, forhandlinger og kontraktsinngåelse for medieplass, og må ha god forretningsforståelse og innsikt i relasjonen mellom merkevare og målgruppe. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse20. mai 2025
    19. juni 2025(Utgått)
    300 000 000 kr
  9. Oslo Kommune Klimaetaten

    Kommunikasjonstjenester og mediekjøp

    Oslo kommune ved Klimaetaten trenger kommunikasjonstjenester og mediekjøp for en kontrakt over 2+1+1 år, med en estimert totalverdi mellom 14 og 24 millioner kroner. Anskaffelsen skal støtte Klimaetatens arbeid med å nå klimamålene til Oslo kommune, inkludert oppfølging av «Klimastrategi for Oslo 2020-2030» og forvaltning av Klima- og energifondet. Tjenestene skal leveres i Oslo, og det er ingen forpliktelser for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandør knyttet til kontraktens verdi. Klimaetaten samarbeider med ulike aktører for å mobilisere til klimavennlig atferdsendring og utvikle gode klimaløsninger. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse28. apr. 2025
    30. mai 2025(Utgått)
  10. Integrerings- Og Mangfoldsdirektoratet

    Anskaffelse av Mediebyråtjenester

    Integrerings- og mangfoldsdirektoratet (IMDi) trenger mediebyråtjenester for en rammeavtale over 2+1+1 år, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Oslo og omfatter et bredt spekter av mediebyråtjenester, med krav til leverandørens kapasitet til å håndtere flere parallelle oppdrag. Tildelingskriteriene er 70 % kvalitet og 30 % pris. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av to relevante oppdrag, samt systemer for kvalitetssikring og miljøhensyn, hvor sertifikater som ISO 14001 kan benyttes som dokumentasjon.

    Konkurranse16. apr. 2025
    23. mai 2025(Utgått)
    8 000 000 kr
  11. Trondheim Renholdsverk AS

    Rammeavtale for kommunikasjonsfaglige og grafiske tjenester

    Trondheim Renholdsverk AS trenger en rammeavtale for grafisk design og kommunikasjonsfaglige tjenester over 4 år, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Avtalen skal dekke merkevarene Trondheim Renholdsverk og BrukOm, og innebærer at én hovedleverandør, med eventuelle underleverandører, skal utføre ulike kommunikasjonsoppdrag. Tjenestene skal leveres i Trøndelag. Tildelingskriteriene er pris (40%) og kvalitet (60%), hvor kvaliteten vurderes basert på kompetanse og erfaring hos nøkkelpersonell samt kampanje- og markedsmateriell. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av tilstrekkelig kapasitet og kompetanse til å håndtere oppdrag, samt evne til å håndtere oppdrag under ferieavvikling, sykdom og annet fravær.

    Konkurranse14. apr. 2025
    23. mai 2025(Utgått)
    5 000 000 kr
  12. Barne-, Ungdoms- Og Familiedirektoratet

    Rammeavtaler kommunikasjonstjenester og kampanjer

    Barne-, Ungdoms- Og Familiedirektoratet (Bufdir) trenger kommunikasjonstjenester for en rammeavtale over 4 år, delt inn i to delkontrakter: Foreldrehverdag og familievernet, samt øvrige tema innen Bufdir og Bufetats samfunnsoppdrag. Avtalen skal dekke Bufdir og Bufetats fem regioner. Tildelingskriteriene er 40% pris og 60% kvalitet. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av tre relevante referanseprosjekter de siste fem årene, samt en redegjørelse for tilstrekkelig kapasitet til å utføre avtalen. Leverandøren må også ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet, dokumentert gjennom en kredittvurdering.

    Konkurranse7. apr. 2025
    12. mai 2025(Utgått)
  13. Politiets Fellestjenester

    Kommunikasjonstjenester

    Politiets Fellestjenester trenger kommunikasjonstjenester for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 18 millioner kroner. Avtalen vil benyttes av Politi- og lensmannsetaten og Politiets sikkerhetstjeneste, og omfatter bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning. Tildelingskriteriene er 40% vekt på pris og 60% på ressurser og arbeidsmetode. Leverandøren må dokumentere relevant erfaring fra sammenlignbare oppdrag.

    Konkurranse1. apr. 2025
    19. mai 2025(Utgått)
    18 000 000 kr
  14. Statens Vegvesen

    Rammeavtale for kjøp av reklame-/ og mediebyråtjenester for kortsiktige kampanjer, sesongaktiviteter og mediekjøp m.m.

    Statens Vegvesen trenger reklame- og mediebyråtjenester for kortsiktige kampanjer, sesongaktiviteter og mediekjøp, med en rammeavtale over 4 år og en maksimal totalverdi på 16 millioner kroner. Tjenestene skal bidra til at Statens Vegvesen fremstår som en profesjonell og attraktiv aktør med tydelig profil i relevante kanaler, og omfatter konsept- og kampanjeplanlegging, mediekjøp, innholdsproduksjon og arbeidsgiverprofilering. Tildelingskriteriene inkluderer pris (10%), tilbudt personells relevante formelle kompetanse og erfaring (8.3333%), caseforståelse (8.3333%), og oppdragsforståelse (6.6667%). Leverandøren må dokumentere kompetanse og erfaring ved å legge ved CV-mal og prisskjema.

    Konkurranse24. mars 2025
    29. apr. 2025(Utgått)
    16 000 000 kr
  15. Integrerings- Og Mangfoldsdirektoratet

    Anskaffelse av Reklame- og kommunikasjonstjenester

    Integrerings- og mangfoldsdirektoratet (IMDi) trenger reklame- og kommunikasjonstjenester for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Oslo og omfatter et bredt spekter av reklame- og kommunikasjonstjenester, med krav om kapasitet til å håndtere flere parallelle oppdrag. Tildelingskriteriene vektlegger kvalitet med 70 % og pris med 30 %. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av 3 referanseoppdrag, hvor minst ett skal være utført for en offentlig kunde, samt opplysninger om leverandørens organisering og bemanning. Leverandøren må ha god erfaring fra relevante oppdrag, og det kreves at referanseoppdragene er utviklet av ressursene som tilbys som IMDis hovedteam.

    Konkurranse21. mars 2025
    29. apr. 2025(Utgått)
    20 000 000 kr
  16. Fredrikstad Kommune

    Reiseliv destinasjonsutvikling og destinasjonsprofilering

    Fredrikstad kommune har inngått en avtale med Visit Fredrikstad og Hvaler AS for levering av tjenester innen reiseliv, destinasjonsutvikling og destinasjonsprofilering i Fredrikstad kommune, som ligger i Viken. Avtalen har en total verdi på 12 400 000 kroner. Konkurransen ble vurdert basert på kriterier som kvalitet, relevant erfaring og kjennskap til regionen, miljø og pris, med henholdsvis 55%, 30% og 15% vektlegging. Det var kun én tilbyder som deltok i konkurransen.

    Resultat13. mars 2025
  17. Skatteetaten

    20250006 Rammeavtale Reklamebyråtjenester

    Skatteetaten trenger reklamebyråtjenester gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 30 millioner kroner. Avtalen omfatter konsept- og idéutvikling, filmproduksjon, kreativ rådgivning, tekst og grafisk design, samt kunnskap om kanalvalg for å sikre målrettet og effektiv kommunikasjon med ulike målgrupper. Anskaffelsen gjennomføres som en begrenset anbudskonkurranse med en kvalifiseringsfase, hvor maksimalt fem leverandører vil bli invitert til å delta basert på tekniske og faglige kvalifikasjoner, spesielt erfaring fra relevante oppdrag. Leverandørene må dokumentere sin økonomiske kapasitet med en kredittvurdering og oppfylle krav til teknisk og faglig kompetanse.

    Konkurranse19. feb. 2025
    24. mars 2025(Utgått)
    30 000 000 kr
  18. Telemark Fylkeskommune

    Rammeavtale for reklamebyråtjenester

    Telemark fylkeskommune, representert ved Farte, søker å inngå en rammeavtale for reklamebyråtjenester over 2 år, med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Vestfold og Telemark, og konkurransen gjennomføres i to trinn, hvor 3-5 kvalifiserte leverandører vil bli invitert til å gi tilbud i fase 2. Tildelingskriteriene er pris (35 %), kompetanse og erfaring hos nøkkelpersonell (35 %), og oppgaveforståelse og oppgaveløsning (30 %). Leverandørene må dokumentere erfaring fra relevante oppdrag, antall års relevant arbeidserfaring, og utdanningsgrad for nøkkelpersonell som strategisk rådgiver, prosjektleder, designer, innholdsprodusent og digital rådgiver.

    Konkurranse18. feb. 2025
    28. mars 2025(Utgått)
    6 000 000 kr
  19. Bergen Kommune

    BME X 2025-01 RFI - Inntektspotensialet reklame i byrom og fremtidig bysykkelordning – Invitasjon til markedsdialog

    Bergen Kommune planlegger anskaffelsen av tjenester knyttet til reklame i offentlige rom og en fremtidig bysykkelordning, og inviterer markedsaktører til å gi innspill til utredninger om reklamefinansiering av bysykler, toaletter og annen byromsmøblering. Leverandører kan bidra med innspill til begge eller enkeltpunkter i de to utredningene som utarbeides av Bymiljøetaten i Bergen.

    Planlegging10. feb. 2025
    10. juni 2025(Utgått)
  20. Rogaland Fylkeskommune

    Reklamefinansierte leskur og utstyr

    Rogaland Fylkeskommune har inngått en avtale med Clear Channel Norge AS for anskaffelse, drift og vedlikehold av reklamefinansierte leskur og utstyr i Rogaland. Tjenestekonsesjonen innebærer at leverandøren vil dele inntekter fra reklamesalg med oppdragsgiveren, og det er lagt vekt på både økonomiske og estetiske kriterier i evalueringen. Avtalen fokuserer på å sikre en unik og funksjonell utforming av leskur og stasjonsområder langs Bussveien, med en vektlegging på design som er tiltalende og gjennomtenkt.

    Resultat7. feb. 2025
  21. Nordland Fylkeskommune

    Reklameplass på båter og busser

    Nordland Fylkeskommune trenger en leverandør for kommersielt salg av reklameplasser i kollektivtransporten, inkludert bybusser i Bodø, Mo i Rana og Narvik, samt digitale skjermer på hurtigbåter. Formålet med avtalen er å generere inntekter for både leverandøren og Nordland fylkeskommune. Detaljer om oppdraget finnes i Vedlegg 1 - Oppdragsgivers beskrivelse av oppdraget. Anskaffelsen gjelder tjenester innen reklamevirksomhet i Nordland.

    Konkurranse17. jan. 2025
    17. feb. 2025(Utgått)
  22. Universitetet I Oslo

    Kommunikasjonstjenester

    Universitetet i Oslo (UiO) trenger kommunikasjonstjenester for en rammeavtale over 2 år. Tjenestene skal leveres til alle enheter ved UiO i Oslo. Anskaffelsen omfatter forretningstjenester innen lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet. Leverandøren må ha erfaring fra lignende oppdrag og tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet. Det kreves også at leverandøren har ressurser og kapasitet til å levere tjenestene innenfor avtalte tidsfrister, samt beskrive arbeidsprosess og fremgangsmåte. Kvalifikasjonskravene inkluderer dokumentasjon på relevant erfaring og gjennomføringsevne.

    Konkurranse3. des. 2024
    12. jan. 2025(Utgått)