Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    79341100 Konsulentvirksomhet i forbindelse med reklame

Viser 1-25 av 187 resultater

  1. Vygruppen AS

    Mediebyråtjenester

    Vygruppen AS trenger mediebyråtjenester for en avtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 300 millioner kroner. Avtalen omfatter strategisk medierådgivning, mediekjøp og planlegging, samt evaluering og analyse av medieinvesteringer. Leverandøren vil ha ansvar for anskaffelse, forhandlinger og kontraktsinngåelse for medieplass, og må ha god forretningsforståelse og innsikt i relasjonen mellom merkevare og målgruppe. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse20. mai 2025
    19. juni 2025(27 dager)
    300 000 000 kr
  2. Stiftelsen Norsk Rikstoto

    Driftsavtale Agillic, konsulenttjenester Agillic og Tealium, samt leverandør SMS

    Stiftelsen Norsk Rikstoto trenger en driftsavtale for Agillic, konsulenttjenester for Agillic og Tealium, samt en SMS-leverandør, med en rammeavtale over 4 år og en maksimal totalverdi på 44 millioner kroner. Avtalen omfatter drift og videreutvikling av Marketing Automation-plattformen Agillic, teknisk bistand og videreutvikling av Customer Data Platform Tealium, samt prising og teknisk integrasjon av SMS-tjenester mot Agillic. Tjenestene skal leveres i Oslo, og leverandøren må ha solid teknisk og operativ kompetanse innen disse systemene, samt erfaring med kreative prosesser for 1:1 kommunikasjon. Leverandører kan velge å levere tilbud på én eller begge delene av konkurransen. Kvalifikasjonskrav inkluderer registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens medlemsstat.

    NorgeKonkurranse14. mai 2025
    16. juni 2025(24 dager)
    44 000 000 kr
  3. Oslo Kommune Klimaetaten

    Kommunikasjonstjenester og mediekjøp

    Oslo kommune ved Klimaetaten trenger kommunikasjonstjenester og mediekjøp for en kontrakt over 2+1+1 år, med en estimert totalverdi mellom 14 og 24 millioner kroner. Anskaffelsen skal støtte Klimaetatens arbeid med å nå klimamålene til Oslo kommune, inkludert oppfølging av «Klimastrategi for Oslo 2020-2030» og forvaltning av Klima- og energifondet. Tjenestene skal leveres i Oslo, og det er ingen forpliktelser for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandør knyttet til kontraktens verdi. Klimaetaten samarbeider med ulike aktører for å mobilisere til klimavennlig atferdsendring og utvikle gode klimaløsninger. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse28. apr. 2025
    30. mai 2025(7 dager)
  4. Integrerings- Og Mangfoldsdirektoratet

    Anskaffelse av Mediebyråtjenester

    Integrerings- og mangfoldsdirektoratet (IMDi) trenger mediebyråtjenester for en rammeavtale over 2+1+1 år, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Oslo og omfatter et bredt spekter av mediebyråtjenester, med krav til leverandørens kapasitet til å håndtere flere parallelle oppdrag. Tildelingskriteriene er 70 % kvalitet og 30 % pris. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av to relevante oppdrag, samt systemer for kvalitetssikring og miljøhensyn, hvor sertifikater som ISO 14001 kan benyttes som dokumentasjon.

    NorgeKonkurranse16. apr. 2025
    23. mai 2025(0 dager)
    8 000 000 kr
  5. Trondheim Renholdsverk AS

    Rammeavtale for kommunikasjonsfaglige og grafiske tjenester

    Trondheim Renholdsverk AS trenger en rammeavtale for grafisk design og kommunikasjonsfaglige tjenester over 4 år, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Avtalen skal dekke merkevarene Trondheim Renholdsverk og BrukOm, og innebærer at én hovedleverandør, med eventuelle underleverandører, skal utføre ulike kommunikasjonsoppdrag. Tjenestene skal leveres i Trøndelag. Tildelingskriteriene er pris (40%) og kvalitet (60%), hvor kvaliteten vurderes basert på kompetanse og erfaring hos nøkkelpersonell samt kampanje- og markedsmateriell. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av tilstrekkelig kapasitet og kompetanse til å håndtere oppdrag, samt evne til å håndtere oppdrag under ferieavvikling, sykdom og annet fravær.

    NorgeKonkurranse14. apr. 2025
    23. mai 2025(0 dager)
    5 000 000 kr
  6. Barne-, Ungdoms- Og Familiedirektoratet

    Rammeavtaler kommunikasjonstjenester og kampanjer

    Barne-, Ungdoms- Og Familiedirektoratet (Bufdir) trenger kommunikasjonstjenester for en rammeavtale over 4 år, delt inn i to delkontrakter: Foreldrehverdag og familievernet, samt øvrige tema innen Bufdir og Bufetats samfunnsoppdrag. Avtalen skal dekke Bufdir og Bufetats fem regioner. Tildelingskriteriene er 40% pris og 60% kvalitet. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av tre relevante referanseprosjekter de siste fem årene, samt en redegjørelse for tilstrekkelig kapasitet til å utføre avtalen. Leverandøren må også ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet, dokumentert gjennom en kredittvurdering.

    NorgeKonkurranse7. apr. 2025
    12. mai 2025(Utgått)
  7. Politiets Fellestjenester

    Kommunikasjonstjenester

    Politiets Fellestjenester trenger kommunikasjonstjenester for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 18 millioner kroner. Avtalen vil benyttes av Politi- og lensmannsetaten og Politiets sikkerhetstjeneste, og omfatter bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning. Tildelingskriteriene er 40% vekt på pris og 60% på ressurser og arbeidsmetode. Leverandøren må dokumentere relevant erfaring fra sammenlignbare oppdrag.

    NorgeKonkurranse1. apr. 2025
    19. mai 2025(Utgått)
    18 000 000 kr
  8. Integrerings- Og Mangfoldsdirektoratet

    Anskaffelse av Reklame- og kommunikasjonstjenester

    Integrerings- og mangfoldsdirektoratet (IMDi) trenger reklame- og kommunikasjonstjenester for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Oslo og omfatter et bredt spekter av reklame- og kommunikasjonstjenester, med krav om kapasitet til å håndtere flere parallelle oppdrag. Tildelingskriteriene vektlegger kvalitet med 70 % og pris med 30 %. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av 3 referanseoppdrag, hvor minst ett skal være utført for en offentlig kunde, samt opplysninger om leverandørens organisering og bemanning. Leverandøren må ha god erfaring fra relevante oppdrag, og det kreves at referanseoppdragene er utviklet av ressursene som tilbys som IMDis hovedteam.

    NorgeKonkurranse21. mars 2025
    29. apr. 2025(Utgått)
    20 000 000 kr
  9. Follo Ren Iks

    Rammeavtale kommunikasjons- og trykkeritjenester

    Follo Ren IKS har inngått en rammeavtale med Aksell AS for levering av kommunikasjons- og trykkeritjenester i Viken. Avtalen dekker tjenester som planlegging og gjennomføring av kommunikasjonsaktiviteter, produksjon av digitalt materiell, brosjyrer, annonser, samt hosting og drift av nettside- og intranettsideløsninger i Wordpress. Trykkeritjenester inkluderer trykking av informasjonsmateriell, skilt, klistremerker og bil-dekor til bruk på gjenvinningsstasjoner og kjøretøy. Avtalen har en estimert total verdi på 10 millioner kroner, og det var fire deltakere i konkurransen.

    NorgeResultat20. mars 2025
  10. Norsk Helsenett Sf

    Rammeavtale mediebyråtjenester

    Norsk Helsenett SF trenger mediebyråtjenester for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 300 millioner kroner. Avtalen omfatter strategisk rådgivning, medieplanlegging, kjøp og plassering av annonser på tvers av relevante kanaler, samt innsikt og analyse før, under og etter kommunikasjonssatsninger. Leverandøren må ha minimum 20 fast ansatte og kunne dokumentere erfaring fra 3 relevante oppdrag de siste 3 årene. Det kreves også ISO 9001 og ISO 14001 sertifiseringer, samt at leverandøren har et miljøledelsessystem. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse17. mars 2025
    23. apr. 2025(Utgått)
    300 000 000 kr
  11. Fredrikstad Kommune

    Reiseliv destinasjonsutvikling og destinasjonsprofilering

    Fredrikstad kommune har inngått en avtale med Visit Fredrikstad og Hvaler AS for levering av tjenester innen reiseliv, destinasjonsutvikling og destinasjonsprofilering i Fredrikstad kommune, som ligger i Viken. Avtalen har en total verdi på 12 400 000 kroner. Konkurransen ble vurdert basert på kriterier som kvalitet, relevant erfaring og kjennskap til regionen, miljø og pris, med henholdsvis 55%, 30% og 15% vektlegging. Det var kun én tilbyder som deltok i konkurransen.

    NorgeResultat13. mars 2025
  12. Skatteetaten

    20250006 Rammeavtale Reklamebyråtjenester

    Skatteetaten trenger reklamebyråtjenester gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 30 millioner kroner. Avtalen omfatter konsept- og idéutvikling, filmproduksjon, kreativ rådgivning, tekst og grafisk design, samt kunnskap om kanalvalg for å sikre målrettet og effektiv kommunikasjon med ulike målgrupper. Anskaffelsen gjennomføres som en begrenset anbudskonkurranse med en kvalifiseringsfase, hvor maksimalt fem leverandører vil bli invitert til å delta basert på tekniske og faglige kvalifikasjoner, spesielt erfaring fra relevante oppdrag. Leverandørene må dokumentere sin økonomiske kapasitet med en kredittvurdering og oppfylle krav til teknisk og faglig kompetanse.

    NorgeKonkurranse19. feb. 2025
    24. mars 2025(Utgått)
    30 000 000 kr
  13. Bergen Kommune

    BME X 2025-01 RFI - Inntektspotensialet reklame i byrom og fremtidig bysykkelordning – Invitasjon til markedsdialog

    Bergen Kommune planlegger anskaffelsen av tjenester knyttet til reklame i offentlige rom og en fremtidig bysykkelordning, og inviterer markedsaktører til å gi innspill til utredninger om reklamefinansiering av bysykler, toaletter og annen byromsmøblering. Leverandører kan bidra med innspill til begge eller enkeltpunkter i de to utredningene som utarbeides av Bymiljøetaten i Bergen.

    NorgePlanlegging10. feb. 2025
    10. juni 2025(18 dager)
  14. Rogaland Fylkeskommune

    Reklamefinansierte leskur og utstyr

    Rogaland Fylkeskommune har inngått en avtale med Clear Channel Norge AS for anskaffelse, drift og vedlikehold av reklamefinansierte leskur og utstyr i Rogaland. Tjenestekonsesjonen innebærer at leverandøren vil dele inntekter fra reklamesalg med oppdragsgiveren, og det er lagt vekt på både økonomiske og estetiske kriterier i evalueringen. Avtalen fokuserer på å sikre en unik og funksjonell utforming av leskur og stasjonsområder langs Bussveien, med en vektlegging på design som er tiltalende og gjennomtenkt.

    NorgeResultat7. feb. 2025
  15. Oslo Kommune Bymiljøetaten

    82-BYM-2024 Rammeavtale for kommunikasjons- og arrangementstjenester for Rusken

    Oslo kommune ved Bymiljøetaten søker en leverandør for en rammeavtale over 2 år for kommunikasjons- og arrangementstjenester for Rusken, med en maksimal totalverdi på 12 millioner kroner. Avtalen skal dekke tjenester som bevisstgjøring og engasjement av byens befolkning for en ren og miljøvennlig by, og krever erfaring med bærekraftig tematikk og kjennskap til Oslos miljøutfordringer. Konkurransen gjennomføres i to trinn, hvor fem til seks leverandører vil bli invitert til å gi tilbud. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av fem viktige leveranser de siste tre årene, CV for nøkkelpersonell, kapasitet til å gjennomføre minst seks arrangementer årlig, og miljøledelsestiltak som kan dokumenteres med EMAS, ISO 14001 eller Miljøfyrtårn.

    NorgeKonkurranse23. jan. 2025
    27. feb. 2025(Utgått)
    12 000 000 kr
  16. Oslo Kommune Velferdsetaten

    Rammeavtale om kommunikasjons- og markedsføringstjenester

    Oslo Kommune Velferdsetaten har inngått en rammeavtale med Try Råd for levering av kommunikasjons- og markedsføringstjenester i Oslo. Avtalen har en varighet på 2 år og en total verdi på 6,4 millioner kroner. Konkurransen vektla pris (50%), oppdragsforståelse (30%), og kompetanse og erfaring hos tilbudt personell (20%). Det ble mottatt fem tilbud i konkurransen. Det ble ikke stilt spesifikke krav til klima- og miljøhensyn, da tjenestene vurderes å ha et uvesentlig klimaavtrykk.

    NorgeResultat14. jan. 20256 400 000 kr
  17. Namsos Kommune

    Reiselivssatsing i Namdalen

    Namsos Kommune har inngått en avtale med Visit Namdalen SA for levering av tjenester innen destinasjonsutvikling og markedsføring for Namdalskommunene, inkludert Flatanger, Namsos, Overhalla, Nærøysund, Leka, Grong, Høylandet, Namsskogan, Lierne og Røyrvik. Avtalen har en total verdi på 6,5 millioner kroner og innebærer at Visit Namdalen SA skal levere felles vertskapsfunksjoner og koordinert markedsføring av Namdalen som reiselivsregion. Konkurransen fokuserte på oppdragsspesifikk kompetanse og løsningsforslag for markedsføring, med en vektlegging på henholdsvis 35% og 65%. Det ble mottatt fem tilbud i konkurransen.

    NorgeResultat3. des. 20246 500 000 kr
  18. Barne-, Ungdoms- Og Familiedirektoratet

    Rammeavtale for kjøp av kommunikasjonstjenester fosterhjemsrekruttering

    Barne-, Ungdoms- og Familiedirektoratet har inngått en rammeavtale med Atyp AS for levering av kampanje- og markedsføringstjenester knyttet til fosterhjemsrekruttering. Avtalen har en varighet på 2 år og en total verdi på 43,2 millioner kroner. Leverandøren skal kunne utføre alle typer kommunikasjonsoppdrag innenfor fosterhjemsrekruttering, og det kreves at de leverer CV-er for nøkkelroller som strategisk rådgiver, prosjektleder, kreatør, innholdsprodusent, medierådgiver og digital rådgiver. Det ble mottatt fire tilbud i konkurransen.

    NorgeResultat25. nov. 202443 200 000 kr
  19. Atb AS

    Reklametjenester 2024

    AtB AS trenger reklame- og markedsføringstjenester for å levere markedsføring og kommunikasjon i Trøndelag over 3 år til en verdi av 12 millioner NOK. Tjenestene inkluderer idé- og kampanjeutvikling, grafisk formgiving, og sparring for totalkommunikasjon. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha ordnede forhold med hensyn til skatt og avgifter, samt være registrert i et foretaksregister.

    NorgeKonkurranse12. nov. 2024
    25. nov. 2024(Utgått)
    12 000 000 kr
  20. Innovasjon Norge

    Rammeavtale for kjøp av mediebyråtjenester

    Innovasjon Norge trenger mediebyråtjenester for å levere medierådgivning og -kjøp for Merkevaren Norge i Oslo til en verdi av 300 millioner NOK. Oppdraget innebærer medierådgivning og -kjøp mot B2B- og B2C-målgrupper, inkludert analyse, kampanjehåndtering i sosiale medier og digitale kanaler, samt noe innholdsproduksjon. To viktige formelle krav er at leverandøren skal ha ordnede forhold for innbetaling av skatt og merverdiavgift, og være et lovlig etablert foretak.

    NorgeKonkurranse18. okt. 2024
    22. nov. 2024(Utgått)
    300 000 000 kr
  21. Innlandet Fylkeskommune

    Anskaffelse av Strategisk kommunikasjons-, markeds- og rådgivningstjenester for Fagskolen Innlandet

    Innlandet Fylkeskommune trenger strategisk kommunikasjons-, markeds- og rådgivningskompetanse for å levere rådgivningstjenester til Fagskolen Innlandet til en verdi av 16 000 000 NOK. Leverandøren skal bidra til å forsterke skolens rolle som Norges viktigste fagskole og forbedre omdømmet til høyere yrkesfaglig utdanning både lokalt, regionalt og nasjonalt. Et viktig formelt krav er at leverandøren har god erfaring fra sammenlignbare oppdrag/leveranser.

    NorgeKonkurranse2. juli 2024
    2. sep. 2024(Utgått)
    16 000 000 kr