Færder Kommune
Innfordringssystem for Færder og Tønsberg kommune
Færder og Tønsberg kommune trenger et innfordringssystem for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner. Horten kommune har opsjon på anskaffelsen.
Viser 1-17 av 17 resultater
Færder og Tønsberg kommune trenger et innfordringssystem for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner. Horten kommune har opsjon på anskaffelsen.
Ålesund Kommune har inngått en avtale med Norkart AS for levering av et forsystem for kommunale gebyrer, eiendomsskatt og eiendomsgebyr. Systemet skal håndtere fakturagrunnlag for kommunale tjenester som vann- og avløpsgebyr, renovasjonsgebyr, slamgebyr, eiendomsskatt, feietilsynsgebyr, og flere. Avtalen har en varighet på 3 år og en total verdi på 25 millioner kroner. Det var krav om dokumentasjon av hvordan løsningen oppfyller funksjonelle og kvalitative krav, samt en detaljert implementeringsplan for migrering fra eksisterende systemer. Konkurransen mottok to tilbud.
Kristiansand kommune har inngått en avtale med EASY PARK AS og Bember AS for levering av betalingsløsninger for avgiftsparkering i Agder. Avtalen har en total verdi på 250 millioner kroner og fokuserer på å gi sluttbrukere reelle valgmuligheter for betaling av kommunens avgiftsbelagte parkeringsplasser, med mål om å fremme konkurranse, markedutvikling og innovasjon. Det ble lagt vekt på kvaliteten av applikasjonene, som skal være sikre og brukervennlige. To leverandører deltok i konkurransen.
Færder kommune planlegger anskaffelsen av et innfordringssystem for kommunale krav og inviterer leverandører til en markedsdialog for å utforske tilgjengelige løsninger i markedet. Leverandører kan gi tilbakemelding ved å hente saksnummer 2025/2461 i Mercell for å svare på forespørselen.
Vegfinans AS har inngått en avtale med ParkTrade Europe AB for levering av innkrevingstjenester for bompasseringer for utenlandske kjøretøy uten AutoPASS-avtale i Norge. Avtalen har en total verdi på 77 millioner kroner og dekker faktureringstjenester for de fem regionale bompengeselskapene. Det var tre tilbydere som deltok i konkurransen.
Rana Kommune trenger innkrevingstjenester for å levere innkreving av utestående krav i Nordland til en verdi av 500 000 NOK. Avtalen skal omfatte profesjonell og faglig god innkreving etter at fakturaer ikke er betalt innen forfall, med fokus på førrettslig innkreving og lave kostnader.
Vegfinans AS trenger leverandører for å levere tjenester for innkreving av bompasseringer med utenlandske kjøretøy i Norge. De ønsker informasjon om leverandørmarkedet og ny teknologi for å forberede en anbudskonkurranse.
Stavanger Parkeringsselskap Kf trenger tjenester innenfor betalingsoppfølging og faktureringsadministrasjon for å levere innfordringstjenester i Rogaland til en verdi av 5 600 000 NOK. Avtalen skal dekke alle krav fra oppdragsgiver, inkludert nye områder eller tjenester som etableres i løpet av avtaleperioden. Oppstart er planlagt i uke 10, 2024, med en varighet på 3 år og mulighet for forlengelse opptil 4 ekstra år.
Avinor AS is in the process of evaluating our systems for: - Lease contract management and billing of lease contracts - Billing of Aviation charges - Common use and miscellaneous billing The purpose of this request is to gather information from the industry about possible solutions in these areas.
Nordre Follo kommune har vedtatt å etablere en ordning med tjenestekonsesjon for abonnementsbasert innkreving av parkeringsavgift ved bruk av sms/mobiltelefon. Hensikten med konsesjon for abonnementsordningen er å kunne åpne for en bredere konkurranse i markedet som kan gi kunden valgmulighet og prisfordel.
Sykehusinnkjøp vil på vegne av helseforetakene i Norge gjennomføre en konkurranse på leveranse av innfordringstjenester til helseforetakene.
Oppdragsgiver har behov for en ny avtale med et inkassobyrå. Avtalen vil gjelde oppfølging av nye krav som blir utfakturert fra TRFK fra 01.07.2022. Tidligere krav som ligger hos gamle avtaleparter vil ikke bli overført til ny avtale.
Trondheim kommune, heretter kalt Oppdragsgiver, planlegger anbudskonkurranse på innfordringstjenester og innbyr til å gi innspill og tilbakemeldinger på utkast til konkurransedokumenter. Ønsker tilbakemelding om følgende punkter: - Behovsspesifikasjonen, dette er en foreløpig versjon som vi gjerne vil ha innspill til. Ved utlysning av konkurransen vil det i tillegg bli stilt kvalifikasjonskrav til leverandørene. - Kravspesifikasjonen, er dette relevante krav? Noe som ikke er relevant? Er det krav vi burde ha med i tillegg? - Prisskjema. Er dette relevante priselementer. Er dette riktig måte for å ivareta Payback? Vil vi ved bruk at dette prisskjemaet kunne skille ut den leverandøren som er økonomisk mest fordelaktig for oss? - Tildelingskriterier. Relevant tildelingskrav? Er det noe som ikke er mulig å besvare? Er det ting dere savner? - Annet; Annen informasjon som trengs for å kunne gi et best mulig tilbud? Andre innspill?
Fjellinjen har behov for kapasitet knyttet til sin innkrevingsfunksjon.
Oppdragsgiver ønsker tilbud på utstyr og system for innfordring av kontrollsanksjoner (parkeringsgebyr). Det benyttes idag en teknisk løsning for utstedelse av kontrollsanksjoner fra mobil enhet med kamerafunksjon og det er ønskelig å fortsette med en tilsvarende løsning. For mer informasjon henvises det til konkurransedokumentene.
Oppdragsgiver for denne anskaffelsen er de fem regionale bompengeselskapene i Norge. Formålet med anskaffelsen er å finne en leverandør som kan innhente informasjon om bileiere, fakturere og innkreve bompenger for alle passasjer gjort av ikke-norske biler som mangler gyldig AutoPASS-avtale. Avtalen omfatter også opprettelse og vedlikehold av et register for miljødata for kjøretøy. Leverandøren skal utveksle filer med bompengeselskapene, men utføre alt arbeidet i sine egne systemer. Kunden og den valgte leverandøren skal inngå vedlagte databehandleravtale.
Oppdragsgiver for denne anskaffelsen er de fem regionale bompengeselskapene i Norge. Formålet med anskaffelsen er å finne en leverandør som kan innhente informasjon om bileiere, fakturere og innkreve bompenger for alle passasjer gjort av ikke-norske biler som mangler gyldig AutoPASS-avtale. Avtalen omfatter også opprettelse og vedlikehold av et register for miljødata for kjøretøy. Leverandøren skal utveksle filer med bompengeselskapene, men utføre alt arbeidet i sine egne systemer. Kunden og den valgte leverandøren skal inngå vedlagte databehandleravtale. Klikk her https://permalink.mercell.com/137361423.aspx
Viser 1-17 av 17 treff