Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    79941000 Innkassering av avgifter

Viser 1-17 av 17 resultater

  1. Ålesund Kommune

    Anskaffelse - Forsystem kommunale eiendomsavgifter, 2025

    Ålesund Kommune har inngått en avtale med Norkart AS for levering av et forsystem for kommunale gebyrer, eiendomsskatt og eiendomsgebyr. Systemet skal håndtere fakturagrunnlag for kommunale tjenester som vann- og avløpsgebyr, renovasjonsgebyr, slamgebyr, eiendomsskatt, feietilsynsgebyr, og flere. Avtalen har en varighet på 3 år og en total verdi på 25 millioner kroner. Det var krav om dokumentasjon av hvordan løsningen oppfyller funksjonelle og kvalitative krav, samt en detaljert implementeringsplan for migrering fra eksisterende systemer. Konkurransen mottok to tilbud.

    Resultat4. aug. 202525 000 000 kr
  2. Kristiansand Kommune

    Kontraktstildeling - Konsesjonsordning for innkreving av parkeringsavgift

    Kristiansand kommune har inngått en avtale med EASY PARK AS og Bember AS for levering av betalingsløsninger for avgiftsparkering i Agder. Avtalen har en total verdi på 250 millioner kroner og fokuserer på å gi sluttbrukere reelle valgmuligheter for betaling av kommunens avgiftsbelagte parkeringsplasser, med mål om å fremme konkurranse, markedutvikling og innovasjon. Det ble lagt vekt på kvaliteten av applikasjonene, som skal være sikre og brukervennlige. To leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat26. mars 2025
  3. Stavanger Parkeringsselskap Kf

    Avtaler om a) Betalingsoppfølging - innfordring og b) Fakturerings-, reskontro- og fordringsadministrasjon

    Stavanger Parkeringsselskap Kf trenger tjenester innenfor betalingsoppfølging og faktureringsadministrasjon for å levere innfordringstjenester i Rogaland til en verdi av 5 600 000 NOK. Avtalen skal dekke alle krav fra oppdragsgiver, inkludert nye områder eller tjenester som etableres i løpet av avtaleperioden. Oppstart er planlagt i uke 10, 2024, med en varighet på 3 år og mulighet for forlengelse opptil 4 ekstra år.

    Konkurranse23. nov. 2023
    8. feb. 2024(Utgått)
    5 600 000 kr
  4. Trondheim Kommune

    RFI - Innfordringstjenester - Konkurransedokumenter på høring

    Trondheim kommune, heretter kalt Oppdragsgiver, planlegger anbudskonkurranse på innfordringstjenester og innbyr til å gi innspill og tilbakemeldinger på utkast til konkurransedokumenter. Ønsker tilbakemelding om følgende punkter: - Behovsspesifikasjonen, dette er en foreløpig versjon som vi gjerne vil ha innspill til. Ved utlysning av konkurransen vil det i tillegg bli stilt kvalifikasjonskrav til leverandørene. - Kravspesifikasjonen, er dette relevante krav? Noe som ikke er relevant? Er det krav vi burde ha med i tillegg?  - Prisskjema. Er dette relevante priselementer. Er dette riktig måte for å ivareta Payback? Vil vi ved bruk at dette prisskjemaet kunne skille ut den leverandøren som er økonomisk mest fordelaktig for oss?  - Tildelingskriterier. Relevant tildelingskrav? Er det noe som ikke er mulig å besvare? Er det ting dere savner?  - Annet; Annen informasjon som trengs for å kunne gi et best mulig tilbud? Andre innspill?

    Planlegging28. sep. 2021
    27. sep. 2021(Utgått)
    1 kr
  5. Ferde AS

    Innkreving av bompenger fra utenlandske kjøretøy

    Oppdragsgiver for denne anskaffelsen er de fem regionale bompengeselskapene i Norge. Formålet med anskaffelsen er å finne en leverandør som kan innhente informasjon om bileiere, fakturere og innkreve bompenger for alle passasjer gjort av ikke-norske biler som mangler gyldig AutoPASS-avtale. Avtalen omfatter også opprettelse og vedlikehold av et register for miljødata for kjøretøy. Leverandøren skal utveksle filer med bompengeselskapene, men utføre alt arbeidet i sine egne systemer. Kunden og den valgte leverandøren skal inngå vedlagte databehandleravtale.

    Resultat23. feb. 2021
  6. Ferde AS

    Innkreving av bompenger fra utenlandske kjøretøy (Trinn 1 - kvalifikasjonsfasen)

    Oppdragsgiver for denne anskaffelsen er de fem regionale bompengeselskapene i Norge. Formålet med anskaffelsen er å finne en leverandør som kan innhente informasjon om bileiere, fakturere og innkreve bompenger for alle passasjer gjort av ikke-norske biler som mangler gyldig AutoPASS-avtale. Avtalen omfatter også opprettelse og vedlikehold av et register for miljødata for kjøretøy. Leverandøren skal utveksle filer med bompengeselskapene, men utføre alt arbeidet i sine egne systemer. Kunden og den valgte leverandøren skal inngå vedlagte databehandleravtale. Klikk her https://permalink.mercell.com/137361423.aspx

    Konkurranse4. sep. 2020
    8. okt. 2020(Utgått)