Tromsø Kommune
Rammeavtale - Vikartjenester for pedagogisk personell - Tromsø kommune
Tromsø kommune trenger vikartjenester for pedagogisk personell gjennom en rammeavtale over 2 år.
Viser 1-22 av 22 resultater
Tromsø kommune trenger vikartjenester for pedagogisk personell gjennom en rammeavtale over 2 år.
Tromsø kommune har avlyst konkurransen om rammeavtale for vikartjenester for pedagogisk personell på grunn av behovsendring. Konkurransen gjaldt tjenester i forbindelse med trening og utdannelse, og evalueringen skulle baseres på pris (påslag) med en vekt på 33,33% og kvalitet (rekrutteringsegenskaper og oppfølging av vikarer) med en vekt på 66,67%. Det ble mottatt ett tilbud.
Sandnes Kommune har inngått en parallell rammeavtale med Adecco Norge AS, Dedicare AS, Manpower AS, Pedagogisk Vikarsentral AS og Brobyggere Bemannings- Og Rekrutteringstjeneste AS for levering av vikartjenester til skoler, SFO og barnehager i Sandnes kommune. Avtalen har en varighet på 4 år og en estimert total verdi på 16 millioner kroner eksklusive merverdiavgift, med en maksimal verdi på 18,4 millioner kroner. Tjenestene skal sikre tilgang til kvalifisert pedagogisk personell ved sykefravær, ferieavvikling og permisjoner. Konkurransen ble gjennomført som en åpen anbudskonkurranse, og det ble mottatt 8 tilbud. Kompetanse ble vektlagt høyere enn rutiner for oppfølging og opplæring i tildelingskriteriene.
Tromsø Kommune planlegger anskaffelsen av vikartjenester for pedagogisk personell i grunnskolen. Leverandører oppfordres til å gi innspill til denne anskaffelsen gjennom høringen (RFI) som er en del av forberedelsene til den kommende anbudskonkurransen.
Asker Kommune har til hensikt å inngå avtale med Inger Bondevik Grimm Klima & Kulturformidling for pedagogisk veiledning til å levere prosjektbistand i Viken.
Vennesla Kommune har inngått avtale med Pedagogisk Vikarsentral AS for vikartjenester innen pedagogisk personell til å levere tjenester i barnehager og skoler i Agder til en verdi av 8 000 000 NOK. Anbudets vekting var påslagsfaktor: 33%, kvalitet: 67%.
Nittedal Kommune har avlyst konkurransen for leverandører til å levere skolebøker, faglitteratur og skjønnlitteratur til en verdi av 44 000 000 NOK. Anbudets vekting var kostnad: 50%.
Stavanger, Sandnes, Sola og Randaberg kommune, heretter kalt oppdragsgivere, har innhentet tilbud på kjøp og levering av trykte læremidler til grunnskolen og andre opplæringsvirksomheter i kommunene. Avtalen skal også kunne benyttes av andre kommunale virksomheter som har behov for materiell i tilknytning til opplæring. Avtalen gjelder også kjøp av bøker til skolebibliotek, men ikke Oppdragsgivers offentlige bibliotek. Rammeavtalen skal sikre at kommunene har pålitelig tilgang på trykte læremidler av høy kvalitet og til konkurransedyktig priser. Oppdragsgiverne inngår en rammeavtale med én leverandør, som kan levere et mangfold av trykte læremidler fra flere anerkjente forlag/produsenter til alle trinn og fag i grunnskolen.
I arbeid med rammeplanen 2017 ønsket regjeringen at rammeplanen skulle gjøre barnehagens støtte til språkutvikling tydeligere. De ansatte er forpliktet til å observere og følge med på barnas språkutvikling og til å fange opp og støtte barn som har ulike former for kommunikasjonsvansker, som er lite språklig aktive, eller som har sen språkutvikling. Ifølge rammeplan for barnehagen skal personalet støtte barnas språkutvikling, legge til rette for at alle barn involveres i samspill og i samtaler, følge med på barnas kommunikasjon og språk og fange opp og støtte barn som har ulike former for kommunikasjonsvansker e.l. Videre skal personalet bidra til at språklig mangfold blir en berikelse for hele barnegruppen, støtte flerspråklige barn i å bruke sitt morsmål og samtidig aktivt fremme og utvikle barnas norsk- eller samiskspråklige kompetanse.
Kjøp av følgeevaluering av forsøkene med økt grunnbemanning og ekstra ressurspedagog i barnehager.
Kommunene Lom, Lesja, Skjåk, Vågå, Sel og Dovre har til hensikt å inngå rammeavtale om levering formingsmateriell og leker til den enkelte virksomhet i kommunene. Avtalen må kunne dekke alt, for eksempel garn, maling, tekstilforming, sløydmateriell, tegnemateriell og leire, samt annet diverse formingsmateriell, leker til innebruk, og leker til uteaktiviteter sommer og vinter. Alle forpakningsstørrelser skal være i hensiktsmessig avdelingsstørrelse for mindre skoler og barnehager. For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til del II bilag 1.
Anskaffelsen gjelder programvare for lese- og skrivestøtte i Bergensskolene. Programvaren skal være tilgjengelig for elever og voksne som er tilknyttet undervisningsinstitusjoner deriblant kommunale barnehager. Før kunngjøring av konkurranse, ønsker Bergen kommune dialog med relevante aktører som kan tilby løsninger som dekker Bergen kommunes behov. Innspill mv. og beskrivelse av løsninger som tilbys sendes via kommunikasjons-modulen i Mercell, helst innen mandag 22.februar. Vi vil deretter ta kontakt med leverandører vi vurderer som aktuelle for en nærmere dialog. (Se vedlegg for mer fullstendig beskrivelse av behov og krav)
Gjøvik kommune har vedtatt endringer for skolekretsene for Biri og Biristrand, som ligger nord for Gjøvik. En følge av dette er at Biristrand barneskole legges ned og overføres til ny skole i Biri ila 2023. For å legge til rette for drift av en barnehage i de framtidige ledige lokalene til Biristrand barneskole fattet kommunestyret i Gjøvik vedtak om å undersøke muligheten i markedet for at privat foretak av barnehage kan etablere barnehagedrift i de ledige lokalene. Målsettingen med faktainnhentingen er å få belyst interessen i markedet gjennom en åpen fakatinnhenting
Det har vært forsket på barnehagekvalitet i mange år, men det har vært utfordrende å vite hvordan man skal måle kvaliteten i barnehagen. Rammeplan for barnehage har ikke resultatmål eller kompetansemål slik som læreplanen for skole har, dette kan gi eier stort handlingsrom i å sette egne kriterier for kvalitet. Kjennetegn for god kvalitet i barnehage kan derfor i for stor grad baseres på personlig skjønn og ikke data. Klikk her https://permalink.mercell.com/143275148.aspx
Oppdragsgiver har behov for å inngå en tjenestekontrakt for vikartjenester til Malmheim skole.
Oppdragsgiver har behov for å inngå en tjenestekontrakt for vikartjenester til Malmheim skole. I den anledning ønsker vi å gjennomføre en markedsundersøkelse i forkant slik at leverandørmarkedet kan komme med sine tilbakemeldinger til konkurransegrunnlaget. Tilbakemeldinger ønskes sendt inn via EU-Supply senest innen 29.05.2020 kl. 11:00
Oppdragsgiver har behov for å inngå en tjenestekontrakt for vikartjenester til Malmheim skole. Behovet for vikartjenester gjelder først og fremst for kortere perioder om gangen, men det vil også kunne være aktuelt med vikarer for lengre perioder.
Oppdragsgiver har behov for å inngå en tjenestekontrakt for vikartjenester til Malmheim skole. Behovet for vikartjenester gjelder først og fremst for kortere perioder om gangen, men det vil også kunne være aktuelt med vikarer for lengre perioder.
Formålet med anskaffelsen av digitale læremidler er å gi skole, barnehage og voksenopplæring relevante læremidler for å nå mål i gjeldende læreplanverk/ barnehages gjeldende rammeplan. Av særskilt betydning har områdene som har fått eller i ferd med å få nye læreplaner i forbindelse med fagfornyelsen.
Delprogram for oppvekst og utdanning er ett av tre delprogrammene i Områdesatsningene i Oslo som inkluderer Groruddalssatsningen, Indre Øst satsningen og Oslo Sør satsningen (2017-2026). Med bakgrunn i bydelenes utfordringsbilde og en omfattende kartlegging av barnehagenes språkarbeid ble det i november 2018 opprettet et eget program med tittelen "Fra beste til neste praksis" for prosjekter tilknyttet utviklingsarbeid i barnehagene. Relatert til programmet ønsker bydelene å tilknytte seg flere faglig rådgivende organ som kan: • Styrke programmets kunnskapsgrunnlag i prosjektutvikling • Bidra til videreutvikling og styrking av samarbeidet mellom bydelene og eksterne fag- og forskningsmiljøet • Bidra med kompetanse slik at prosjektene som utvikles er treffsikre og holder god kvalitet • Bidra til læring og organisasjonsutvikling • Bidra med validering og evaluering av prosjektresultater
Bardu Kommune har opprettet en dynamisk innkjøpsordning for vikartjenester, som gir nye leverandører mulighet til å delta. Dette er en tjenesteavtale med en varighet på 250 måneder. Leverandører som ønsker å delta må se konkurransegrunnlagets del I, II og III for mer informasjon. Det er allerede 9 leverandører som er godkjent i løsningen, og de vil bli inkludert automatisk uten å måtte søke på nytt.
Oppdragsgiver skal kjøpe tjenester for barnehagebasert kompetansetilbud ved implementering av ny rammeplan for barnehagens innhold og oppgaver. Tilbudet skal baseres på en kombinasjon av opplæringssamlinger og veiledning av oppgaver rettet mot pedagosisk arbeid i mellomperiodene. Innertieren skal stå for praktisk tilrettelegging inkl. lokalisering av samlingene i Rakkestad kommune, og lokalisering av veiledningene i Askim, Eidsberg og Rakkestad.
Viser 1-22 av 22 treff