Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    85141220 Veiledning utført av sykepleiere

Viser 1-12 av 12 resultater

  1. Digitale Gardermoen Ko

    Anskaffelse av digital hjemmesykepleie/hjemmebesøk - Ny konkurranse

    Digitale Gardermoen Ko trenger en løsning for digital hjemmesykepleie og hjemmebesøk over 4 år, med en estimert årlig verdi på 5 millioner kroner og en totalverdi på 20 millioner kroner. Løsningen skal muliggjøre at helsepersonell og andre kan utføre tjenester via skjerm/video, som medisinsk oppfølging, trygghetsskapende tiltak og helsefaglig veiledning, for å oppdage tidlige tegn til forverring og bidra til innbyggernes helse og trygghet. Tildelingskriteriene er kvalitet (80%) og totale kostnader (20%).

    Konkurranse15. okt. 2025
    17. nov. 2025(25 dager)
    20 000 000 kr
  2. Digitale Gardermoen Ko

    Anskaffelse av digital hjemmesykepleie/hjemmebesøk

    Digitale Gardermoen Ko har avlyst konkurransen om å anskaffe en løsning for digital hjemmesykepleie og hjemmebesøk, som skulle levere tjenester for medisinsk oppfølging, trygghetsfølelse og helsefaglig veiledning via skjerm/video. Den estimerte årlige verdien av tjenesteavtalen, inkludert hardware, var ca. 5 millioner kroner eksklusive merverdiavgift, tilsvarende ca. 20 millioner kroner eksklusive merverdiavgift for avtaleperioden.

    Resultat15. okt. 2025
  3. Utenriksdepartementet

    Medisinsk rådgivning, tilgang til helsehjelp og medisinsk evakuering

    Utenriksdepartementet har inngått en rammeavtale med SOS International A/S for levering av medisinsk rådgivning, tilgang til helsehjelp og medisinsk evakuering for utsendte utenrikstjenestemenn, medfølgende familie, lokalt ansatte med medlemskap i norsk folketrygd, praktikanter på utenriksstasjonene, samt ansatte på tjenestereise i utlandet. Avtalen har en varighet på 2 år og en total verdi på 10 millioner kroner. Det var kun én tilbyder som deltok i konkurransen.

    Resultat30. juni 202510 000 000 kr
  4. Arbeids- Og Velferdsetaten

    Rammeavtale for bedriftshelsetjenester i NAV

    Arbeids- og velferdsdirektoratet søker leverandører for en rammeavtale over 4 år for bedriftshelsetjenester i NAV, med en estimert totalverdi på 32 millioner kroner og en maksimal verdi på 37,5 millioner kroner. Avtalen skal dekke 15 regioner, med én leverandør per region, men samme leverandør kan dekke flere regioner. Tjenestene skal støtte NAV i å forbedre arbeidsmiljø og sikkerhet, og leverandørene skal bistå ansatte, vernetjeneste og ledelse i et kunnskapsbasert HMS-arbeid. Tildelingskriteriene vektlegger kvalitet med 70 % og pris med 30 %. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av leverandørens erfaring fra lignende leveranser de siste tre årene, samt en beskrivelse av teknisk kapasitet og faglige kvalifikasjoner.

    Konkurranse9. jan. 2025
    10. feb. 2025(Utgått)
    37 500 000 kr
  5. Sykehusinnkjøp Hf

    Ekspertbistand i uavklarte sykefraværssaker til Akershus universitetssykehus HF

    Sykehusinnkjøp HF trenger ekspertbistand innen psykologi, fysioterapi, ergoterapi, sykepleie og coaching for å levere tjenester i uavklarte sykefraværssaker på Akershus universitetssykehus HF i Oslo og Viken over 48 måneder til en verdi av 13 000 000 NOK. Det skal inngås rammeavtaler for å bistå med håndtering av langvarige eller komplekse sykefraværstilfeller. To viktige formelle krav er at tilbyder må ha et fungerende kvalitetssikringssystem og erfaring fra lignende oppdrag eller kunne sannsynliggjøre gjennomføringsevne.

    Konkurranse6. juni 2024
    26. juni 2024(Utgått)
    13 000 000 kr
  6. Rogaland Brann Og Redning Iks

    Rammeavtale - Bedriftshelsetjeneste

    Oppdragsgiver har behov for å inngå en rammeavtale på bedriftshelsetjenester, basert på kontraktstandarden NS 8402. Formålet med anskaffelsen er å knytte til seg en leverandør som skal være en ressurs og rådgivende instans i forhold til helse-, miljø- og sikkerhetsarbeid i hele brannvesenets virksomhet. RBR IKS utfører flere arbeidsoppgaver som krever utvidede helseundersøkelser av ansatte, disse fremkommer i konkurransedokumentene.

    Konkurranse25. nov. 2020
    9. des. 2020(Utgått)
    1 300 000 kr
  7. Høylandet Kommune

    Veiledende kunngjøring av VINA Fellesanskaffelse Velferdsteknologi

    Formålet med fellesanskaffelsen er å erstatte og modernisere kommunikasjonsløsning for pasientvarsling, adgangskontroll og trygghetsalarmer i helse og omsorgssektoren hos de enkelte VINA-parter; på sykehjem, i omsorgsboliger, i bokollektiv og hos hjemmeboende. Det skal fremlegges casebeskrivelser for alle tjenester. Etter at tilbyder er valgt skal den enkelte VINA-part forhandle om kjøp/og eller leieavtale og med mulighet for tilhørende vedlikeholds-/driftsavtale på

    Planlegging14. des. 2018
    13. des. 2018(Utgått)