Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    interiør

Viser 1-25 av 271 resultater

  1. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Markedsundersøkelse - Kontormøbler

    Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss) planlegger anskaffelsen av nye og brukte kontormøbler, reparasjon og redesign av eksisterende kontormøbler, samt leie av kontormøbler, med en estimert total verdi på 53,6 millioner kroner over 4 år. DSS ønsker tilbakemeldinger fra leverandørmarkedet om tilgjengelige løsninger og hvordan anskaffelsen best kan gjennomføres.

    Planlegging16. okt. 2025
    16. feb. 2026(86 dager)
    53 600 000 kr
  2. Troms Fylkeskommune

    Møbler og inventar - Troms fylkeskommune

    Troms Fylkeskommune har inngått en rammeavtale med Lindbak Interiør AS for levering av kontor- og skoleinnredning, inkludert montering, flytting, garantier, reparasjon og rådgivning. Avtalen har en varighet på 2 år, med opsjon på forlengelse i ytterligere 2 år (1+1 år), til en estimert årlig verdi på 15 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 75 millioner kroner. Fire leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat13. okt. 2025
  3. Porsgrunn Kommune

    Interiørarkitekt for Mule sykehjem trinn II og legevakt

    Porsgrunn kommune trenger interiørarkitekttjenester for bygging av Mule sykehjem trinn II og legevakt. Tildelingskriteriene er pris (60%) og kvalitet (40%), hvor kvalitet vurderes basert på utdannelse, antall års relevant erfaring (maks uttelling for 15 år), relevans av referanseprosjekter (spesielt erfaring fra helse- og omsorgsprosjekter og interiørarbeid i BREEAM-prosjekter), samt oppgaveforståelse med fremdriftsplan for oppdraget.

    Konkurranse8. okt. 2025
    14. nov. 2025(Utgått)
  4. Inderøy Kommune

    Dynamisk innkjøpsordning - arkitekter, konsulenter - og rådgivende ingeniører

    Inderøy Kommune etablerer en dynamisk innkjøpsordning for arkitekter, konsulenter og rådgivende ingeniører innenfor alle fagområder, med en maksimal totalverdi på 200 millioner kroner. Dette inkluderer rådgivende ingeniører innen fagfelt som Audio Visuelle løsninger, akustikk, bygg, brann, bygningsfysikk, elektroteknikk, energi, geoteknikk, geologi, miljøgeologi, ytre miljø, maskin, marin teknologi, sikkerhet, VVS, vann, avløp og overvann, dører, mur, landskap og vassdragsteknikk. For arkitekttjenester omfatter dette arkitekt, landskapsarkitekt og interiørarkitekt, samt konsulenttjenester innen arealplanlegging og tekniske konsulenttjenester.

    Dynamisk innkjøpsordning7. okt. 2025
    30. juni 2033(100+ dager)
    200 000 000 kr
  5. Klepp Kommune

    Rammeavtale for arkitekttjenester

    Klepp kommune har inngått en rammeavtale med Asplan Viak AS for levering av arkitekttjenester, inkludert tjenester knyttet til planarbeid, i Rogaland. Avtalen har en estimert årlig verdi på 2 millioner kroner og en total maksimal verdi på 8 millioner kroner for hele avtaleperioden, inkludert opsjonsår. Det ble lagt vekt på nøkkelpersonellets kompetanse og erfaring, samt leverandørens plan for gjennomføringen av rammeavtalen. 18 leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat26. sep. 2025
  6. Høgskolen I Østfold

    Rammeavtale for kjøp av arkitekt/- og interiørarkitektfaglige tjenester

    Høgskolen i Østfold trenger arkitekt- og interiørarkitektfaglige tjenester gjennom en rammeavtale over 3 år. Avtalen skal dekke tjenester som skisser, grunnlagsdokumenter til anbudskonkurranser, møbelforslag og møbellister, tak-, vegg-, gulv- og lysplaner, kostnadsoverslag, opptegning av delprosjekter, samt koordinering i forbindelse med universell utforming, skiltplaner, arbeidstilsynet, søknader til kommune og måling av lyd- og lyskrav. Tildelingskriteriene er pris og kostnader, kvalitet (til tilbudt personell, gjennomføringsevne og tilgjengelighet) og miljø. Leverandøren må være registrert i et faglig register i medlemsstaten der leverandøren er etablert.

    Konkurranse25. sep. 2025
    29. okt. 2025(Utgått)
  7. Asker Kommune

    Rammeavtale Arkitekttjenester

    Asker Kommune har inngått en rammeavtale med Enerhaugen Arkitektkontor AS, Henning Larsen Architects AS, Pir2 Oslo AS og Holar Ola Roald AS for levering av arkitektfaglige tjenester, inkludert interiørarkitekt, landskapsarkitekt og reguleringsarkitekt/detaljregulering. Det ble lagt vekt på tilbudt nøkkelpersonells kompetanse, hvor det ble krevd CV med utdanning og erfaring, samt beskrivelse av 3-5 relevante prosjekter per arkitekt, ikke eldre enn 8 år. Det var også spesifikke krav til erfaring innen ulike fagområder som programmering, mulighetsstudier, tidligfaseprosjekter, nybygg, transformasjon/rehabilitering, skolebygg, helsebygg, kultur- og idrettsbygg, verneverdige bygg, arealoptimalisering, miljøeffektive løsninger, medvirkningsprosesser, naturbaserte overvannsløsninger, tilgjengelighet og bruk av digitale verktøy. Tilbudt ansvarlig søker måtte dokumentere erfaring med ansvarlig søk etter byggesaksforskriftens kapittel 11 - tiltaksklasse 2. Åtte leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat17. sep. 2025
  8. Utenriksdepartementet

    Rammeavtale for kjøp av interiørarkitektfaglige tjenester

    Utenriksdepartementet har inngått en rammeavtale med Dis. Interiørarkitekter Mnil AS for kjøp av interiørarkitektfaglige tjenester, med en varighet på 2+1+1 år og en estimert total verdi på maksimalt 10 millioner kroner. Tjenestene omfatter bistand i ulike faser av bygge-, innrednings- og møbleringsprosjekter for kontorlokaler og embetsboliger ved utenriksstasjonene. Det ble lagt vekt på kompetanse og erfaring for tilbudte nøkkelressurser, inkludert faglige kvalifikasjoner, relevant arbeidserfaring og fokus på bærekraft. 15 leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat21. aug. 202510 000 000 kr
  9. Oslo Kommune Utdanningsetaten

    12-UDE-2025 Rammeavtale arbeidsplassrådgivning og interiørarkitekttjenester

    Oslo Kommune Utdanningsetaten trenger arbeidsplassrådgivning og interiørarkitekttjenester gjennom en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 2,299 millioner kroner. Avtalen skal dekke Utdanningsadministrasjonens behov for tilpasninger og rådgivning som følge av endret bemanning, utløpende leieavtaler og behov for mer fleksibel bruk av arealer. Tjenestene skal leveres i Oslo. Tildelingskriteriene er kvalitet (oppdragsforståelse og kompetanse) vektet 60 % og pris vektet 40 %. Kvalitet evalueres basert på leverandørens oppdragsforståelse, løsningsbeskrivelse, framdriftsplan, estimert antall timer for oppdraget, samt CV-er for faglig ansvarlig og medarbeidere som dokumenterer formalkompetanse og relevant erfaring.

    Konkurranse21. aug. 2025
    5. sep. 2025(Utgått)
    2 299 000 kr
  10. Trondheim Kommune

    Dynamisk innkjøpsordning - Kjøp og levering av møbler til Trondheim kommune

    Trondheim kommune har inngått en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og levering av møbler, med LINDBAK INTERIØR AS som en av leverandørene. Ordningen gjelder for enkeltkjøp fra og med 800 000 kroner eks. mva. innenfor områdene institusjonsmøbler, kontormøbler, skolemøbler og barnehagemøbler, og leveransen skal skje i Trøndelag. Det ble lagt vekt på kvalitet (50%), pris (30%), miljømerking (10%) og miljødeklarasjoner (10%).

    Resultat6. aug. 2025
  11. Kystverket

    Haugjegla fyr -utvendig rehabilitering på fyrtårn

    Kystverket trenger utvendig rehabilitering av fyrtårn og naust på Haugjegla fyrstasjon i Møre og Romsdal, med en maksimal totalverdi på 1,8 millioner kroner. Prosjektet omfatter vask, rens og maling av støpejernstårnet, reparasjon og maling av betongsokkel og trapp, samt rens og maling av ventiler, rekkverk, dører og vindusinnramminger. Ødelagte komponenter skal skiftes ut med tilsvarende komponenter. Naustet skal males, betongskader utbedres, og manglende skiferheller på taket reetableres. Fyrstasjonen er fredet i henhold til kulturminneloven, og entreprenøren må kunne legge ved en referanseliste som viser erfaring fra bygningsarbeid omfattet av kulturminneloven §15. Tildelingskriteriene er pris (70%) og miljøstyring og bærekraft (30%).

    Konkurranse1. juli 2025
    7. juli 2025(Utgått)
    1 800 000 kr
  12. Sporveien AS

    Gulv og interiørarbeider på tbanetog

    Sporveien AS trenger gulv og interiørarbeider på tbanetog i Oslo, som en del av en rammeavtale over 3 år, med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Arbeidet omfatter reparasjon, vedlikehold og tilhørende tjenester tilknyttet jernbaner og annet utstyr. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav oppgitt, men leverandøren må ha økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse23. juni 2025
    13. aug. 2025(Utgått)
    4 000 000 kr
  13. Oslo Kommune Bydel 4 St. Hanshaugen

    Design og bygging av interiør

    Oslo Kommune Bydel 4 St. Hanshaugen trenger design, utforming, bygging og montering av interiør til et gamingrom og et utstyrslager i ungdomskulturhuset Huset på Haugen, med en maksimal totalverdi på 245.000 kroner. Oppdraget innebærer å involvere ungdommer i prosessen, hvor leverandøren skal fungere som byggleder og utarbeide pedagogiske tegninger og verktøy for å sikre ungdommenes deltakelse. Leverandøren er ansvarlig for innkjøp av materialer og må stille med nødvendige verktøy og verneutstyr. Prosjektet skal gjennomføres i Oslo, og må være avsluttet innen utgangen av november 2025. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til firmaattest.

    Konkurranse18. juni 2025
    4. juli 2025(Utgått)
    245 000 kr
  14. Sunnfjord Kommune

    Samspillsentreprise for Sande skule

    Sunnfjord Kommune har inngått en avtale med Veidekke Entreprenør AS for en samspillsentreprise med målsum for Sande skule, som skal leveres i Vestland. Prosjektet innebærer en samhandlingsfase for prosjektering fra oktober 2024 til juni 2025, etterfulgt av en byggeperiode fra juni 2025 til august 2027. Avtalen har en total verdi på 110 651 338 kroner, og det ble mottatt 6 tilbud i konkurransen. Det ble lagt vekt på tilbydt personell sin kompetanse og erfaring, oppdragsforståing, samt pris i vurderingen av tilbudene.

    Resultat10. juni 2025198 000 000 kr
  15. Kilden Teater Og Konserthus Iks

    25SOF1-K Solfilm Kilden

    Kilden Teater og Konserthus IKS søker en profesjonell leverandør for levering av keramisk solfilm til vinduene i foajéen for å redusere varmeinnslipp, med en kontraktsverdi på maksimalt 1 million kroner over 1 år. Solfilmen må være transparent og uten metall eller farge, og leveransen omfatter cirka 46 vinduer med spesifikke mål. Leverandøren inviteres til befaring for å ta egne målinger og utarbeide dokumentasjon. Prosjektet er lokalisert i Agder, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav oppgitt utover de som finnes i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse4. juni 2025
    16. juni 2025(Utgått)
    1 000 000 kr
  16. Norges Bank

    Møbelsnekkertjenester - Kontraktstildeling

    Norges Bank har inngått en rammeavtale med Henriksen Snekkeri AS for levering av møbelsnekkertjenester i Oslo, med en total verdi på 8 millioner kroner. Avtalen omfatter kjøp av ulike typer møbelsnekkerarbeid, inkludert minikjøkken, pergola og garderobeløsninger, samt vedlikehold og oppussing av eksisterende møbler. Arbeidet vil være basert på interiørarkitekttegninger eller egne oppmålinger og skisser. Det var krav om kompetanse, oppdragsforståelse, samarbeid, leveringstid, samt en beskrivelse av hvordan bedriften jobber med å redusere sitt karbonavtrykk. Fire leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat30. mai 20258 000 000 kr
  17. Det Kongelige Hoff

    Parallelle rammeavtaler for dokumentasjon av antikvariske overflater og interiører

    Det Kongelige Hoff har inngått parallelle rammeavtaler med Stiftelsen Norsk Institutt For Kulturminneforskning og Anne Milnes Malerikonservator for dokumentasjon av antikvariske overflater og interiører ved de statseide kongelige eiendommer i Oslo. Avtalene omfatter tilstandsregistrering og historisk analyse, og har en total verdi på 6 millioner kroner. Tjenestene skal sikre tilgang til kvalifiserte konservatortjenester for dokumentasjon og analyse av dekor på ulike overflater, og danne grunnlag for konserverings- eller restaureringsoppdrag. Det var krav om kompetanse og erfaring for tilbudt personell, samt oppdragsforståelse, med vekt på pris, kompetanse og erfaring, og besvarelse av caseoppgave. Det ble mottatt to tilbud i konkurransen.

    Resultat26. mai 2025
  18. Kystverket

    Haugjegla fyrstasjon- rehabilitering av fyrtårn

    Kystverket trenger utvendig rehabilitering av Haugjegla fyrstasjon i Trøndelag, med en maksimal totalverdi på 1,8 millioner kroner. Arbeidet omfatter utbedring av mur og puss på tårnfoten, maling av bygningsmassen, samt reparasjoner på naustet, inkludert maling av betongvegger, utbedring av dørhengsler, reetablering av vindu og skiferheller på taket. Det er krav om loggføring i henhold til Kystverkets vedlikeholdshåndbok, og arbeid med asbestholdige materialer må utføres i henhold til relevante lover og forskrifter. Tildelingskriteriene vektlegger pris med 70% og miljø og bærekraft med 30%. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av inntil 3 relevante oppdrag de siste 3 årene.

    Konkurranse9. apr. 2025
    16. mai 2025(Utgått)
    1 800 000 kr
  19. Forsvarsbygg

    R01772 - Prekvalifisering - Rammeavtale på prosjekteringsgruppe for prosjektgjennomføring Flåteplan 2024 Haakonsvern Bergen

    Forsvarsbygg trenger en komplett prosjekteringsgruppe for prosjektgjennomføring av Flåteplan 2024 ved Haakonsvern i Bergen kommune, med en rammeavtale som dekker rådgivning og prosjektering for flere prosjekter. Avtalen inngås med én leverandør og omfatter fagområder som RIB, RIBk, RIVA, RIV, RIE, ARK, PGK, og avropsleder, samt flere andre relevante fagområder. Leverandøren må ha meget god kompetanse innen prosjekteringsoppdrag på bygg- og anleggsprosjekter, dokumentert gjennom 5 referanseprosjekter med en verdi over 75 millioner kroner de siste tre år. Det kreves også sertifisering for miljøledelse, som EMAS, ISO 14001 eller Miljøfyrtårn. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse31. mars 2025
    28. apr. 2025(Utgått)
  20. Trondheim Kommune

    Håndtering av tekstiler - Transport, sortering, videreforedling og sluttbehandling

    Trondheim Kommune trenger tjenester for håndtering av tekstiler, inkludert transport, sortering, videreforedling og sluttbehandling, over en periode på 2+1+1 år, med en maksimal totalverdi på 10 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Trøndelag, med tekstiler hentet fra mottaksstasjonen på Heggstadmoen 16 i Trondheim. Prosjektet har som mål å designe en effektiv verdikjede for både ødelagte og ombrukbare tekstiler, i tråd med endringer i avfallsforskriften, og å bidra til nasjonale anbefalinger for produsentansvar. Tildelingskriteriene vektlegger innovasjon for bærekraftig og transparent nedstrøm på tekstiler (50%), pris (30%), og klima- og miljøprestasjon på transport (20%). Det kreves at tilbydere bekrefter oppfyllelse av alle kvalifikasjonskrav.

    Konkurranse3. mars 2025
    3. apr. 2025(Utgått)
    10 000 000 kr
  21. Utenriksdepartementet

    Rammeavtale for kjøp av møbler, tepper og belysning til representasjonsboliger og -rom

    Utenriksdepartementet har inngått en rammeavtale med Kontorrama AS for levering av møbler, tepper og belysning til representasjonsboliger og -rom verden over. Avtalen har en varighet på 2+1+1 år og en estimert årlig verdi på 5 millioner kroner, med en total maksimal verdi på 20 millioner kroner ekskl. mva. Leveransen inkluderer produkter som er designet for å avspeile norsk kultur og identitet, og skal fraktes til en valgt speditør for videre befraktning til utenriksstasjonene. Avtalen er ikke eksklusiv, og Utenriksdepartementet har ingen plikt til å kjøpe et bestemt volum i rammeavtaleperioden. Fire leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat14. feb. 202520 000 000 kr
  22. Midt-telemark Kommune

    Dynamisk innkjøpsordning - Rådgivende konsulenttjenester i teknisk sektor for 6 kommuner i Telemark

    Midt-telemark Kommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for rådgivende konsulenttjenester innen teknisk sektor for seks kommuner i Midt- og Vest-Telemark. Ordningen dekker 24 fagområder, inkludert arkitektur, ingeniørtjenester, prosjektledelse, og spesialiserte rådgivningstjenester som akustikk og vassdragsteknikk. Leverandører kan delta i ett eller flere fagområder, og det er ikke krav om å levere tjenester i flere områder. Den maksimale totale kontraktsverdien er 120 millioner kroner. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av økonomisk kapasitet med årsregnskap og kredittvurdering, samt attester for kvalitetssikrings- og miljøledelsesstandarder. Leverandører må også kunne dokumentere relevant erfaring fra de siste tre årene.

    Dynamisk innkjøpsordning7. feb. 2025
    11. mars 2030(100+ dager)
    120 000 000 kr