Tromsø Kommune
Høring - rammeavtale på drivstoff
Tromsø Kommune planlegger anskaffelsen av en rammeavtale på drivstoff.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Drivstoff og brensel
Kommunene i Gjøvikregionen og Innlandet Fylkeskommune med tilhørende virksomheter ønsker å inngå rammeavtale for å dekke behovet for kjøp av drivstoff, kortløsning og rekvisita til sine kjøretøyer.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProKommunene i Gjøvikregionen og Innlandet Fylkeskommune med tilhørende virksomheter ønsker å inngå rammeavtale for å dekke behovet for kjøp av drivstoff, kortløsning og rekvisita til sine kjøretøyer.
Tromsø Kommune planlegger anskaffelsen av en rammeavtale på drivstoff.
Innlandet Fylkeskommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for anskaffelse av kjøretøy, med en maksimal totalverdi på 40 millioner kroner. Formålet med ordningen er å sikre fylkeskommunen tilgang til nødvendige motorkjøretøy etter behov. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatteattest og firmaattest. Leverandører må være lovlig etablerte foretak med god økonomisk og finansiell stilling for å kunne delta i ordningen.
Øvre Eiker Kommune trenger leverandører for å levere leasing og kjøp av biler inklusive biladministrasjon i Innlandet, Viken, Vestfold og Telemark til en verdi av 964 000 000 NOK. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra salg eller formidling av salg, leasingtjenester av relevante kjøretøy samt biladministrasjonstjenester, dokumentert via egenerklæring.
Vågan Kommune trenger leverandører for å levere kjøp eller leasing av tjenestebiler til en verdi av 80 000 000 NOK. Det skal skiftes ut ca. 120-150 kjøretøy med ulike drivstofftyper, inkludert elbiler, hybridbiler, fossilt drevne biler og hydrogenbiler i perioden september 2023 til desember 2032. Et viktig formelt krav er at leverandørene må oppfylle de tekniske og faglige egenskapene som er spesifisert i kvalifikasjonskravene.
Ullensvang Kommune trenger nye og brukte kjøretøy under 3.5t gjennom en dynamisk innkjøpsordning, med en maksimal totalverdi på 19 millioner kroner. Anskaffelsen har som mål å inkludere en størst mulig andel nullutslippskjøretøy og minimere driftskostnader, samtidig som den fremtidige bilflåten skal bli mer miljøvennlig. Det vil også være etterspørsel etter kjøretøy med fossilfritt drivstoff, men der ladeinfrastruktur eller fyllestasjoner mangler, vil fossilt drivstoff være nødvendig. Kvalifikasjonskravene er nærmere angitt i konkurransegrunnlaget.