Anbudsoversikt for Dynamisk innkjøpsordning for anskaffelse av kjøretøy

Brief

Bil- og leasingtjenester

Innlandet Fylkeskommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for anskaffelse av kjøretøy, med en maksimal totalverdi på 40 millioner kroner. Formålet med ordningen er å sikre fylkeskommunen tilgang til nødvendige motorkjøretøy etter behov. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatteattest og firmaattest. Leverandører må være lovlig etablerte foretak med god økonomisk og finansiell stilling for å kunne delta i ordningen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Tittel
Dynamisk innkjøpsordning for anskaffelse av kjøretøy
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Thomas Øiestad
Adresse
Parkgata 64, 2317 HAMAR
Estimert verdi
40 000 000,00 kr
Beskrivelse
Formålet med ordningen er å sikre Innlandet fylkeskommune tilgang til de kjøretøy det til enhver tid måtte være behov for å anskaffe. Klikk her https://permalink.mercell.com/165295430.aspx
Kvalifikasjonskrav 1

- Det kreves at leverandøren har ordnede forhold mht. skatteinnbetaling og momsinnbetaling. Dokumentasjonskrav: Attest for skatt og merverdiavgift som ikke er eldre enn 6 måneder gammel, regnet fra tilbudsfristen (kun norske tilbydere). Attesten kan hentes på Altinn. - Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Firmaattest eller tilsvarende dokumentasjon som viser at leverandøren er registrert i et foretaksregister, faglig register eller handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i.
Kvalifikasjonskrav 2

Det kreves som et minimum at tilbyder ikke er konkurs, under gjeldsforhandling, avvikling eller har innstilt sin virksomhet. Det kreves god økonomisk og finansiell stilling for å kunne gjennomføre kontrakter i hele ordningens levetid. Dokumentasjonskrav: Godkjent årsregnskap med styrets årsberetning og revisors beretning for siste regnskapsår samt nyere dokumentasjon som kan ha relevans for å dokumentere kravet. Oppdragsgiver vil kunne ta ut en kredittvurdering for ytterligere dokumentasjon.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    13. okt. 2021, 10:00

  2. Startdato for avtale

    25. nov. 2021, 00:00

  3. Sluttdato for avtale

    3 år

    24. nov. 2027, 00:00

  4. Frist for å melde interesse

    24. nov. 2027, 11:00

  5. Frist for innlevering

    24. nov. 2027, 11:00

Se aktive konkurranser som ligner