Anbudsoversikt for Dynamisk innkjøpsordning for anskaffelse av kjøretøy

Brief

Bil- og leasingtjenester

Innlandet Fylkeskommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for anskaffelse av kjøretøy, med en maksimal totalverdi på 40 millioner kroner. Formålet med ordningen er å sikre fylkeskommunen tilgang til nødvendige motorkjøretøy etter behov. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatteattest og firmaattest. Leverandører må være lovlig etablerte foretak med god økonomisk og finansiell stilling for å kunne delta i ordningen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Dynamisk innkjøpsordning for anskaffelse av kjøretøy
Estimert verdi
40 000 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1

- Det kreves at leverandøren har ordnede forhold mht. skatteinnbetaling og momsinnbetaling. Dokumentasjonskrav: Attest for skatt og merverdiavgift som ikke er eldre enn 6 måneder gammel, regnet fra tilbudsfristen (kun norske tilbydere). Attesten kan hentes på Altinn. - Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Firmaattest eller tilsvarende dokumentasjon som viser at leverandøren er registrert i et foretaksregister, faglig register eller handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i.
Kvalifikasjonskrav 2

Det kreves som et minimum at tilbyder ikke er konkurs, under gjeldsforhandling, avvikling eller har innstilt sin virksomhet. Det kreves god økonomisk og finansiell stilling for å kunne gjennomføre kontrakter i hele ordningens levetid. Dokumentasjonskrav: Godkjent årsregnskap med styrets årsberetning og revisors beretning for siste regnskapsår samt nyere dokumentasjon som kan ha relevans for å dokumentere kravet. Oppdragsgiver vil kunne ta ut en kredittvurdering for ytterligere dokumentasjon.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner