Brief

Arkitekttjenester

Oslo Kommune Utdanningsetaten trenger arbeidsplassrådgivning og interiørarkitekttjenester gjennom en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 2,299 millioner kroner. Avtalen skal dekke Utdanningsadministrasjonens behov for tilpasninger og rådgivning som følge av endret bemanning, utløpende leieavtaler og behov for mer fleksibel bruk av arealer. Tjenestene skal leveres i Oslo. Tildelingskriteriene er kvalitet (oppdragsforståelse og kompetanse) vektet 60 % og pris vektet 40 %. Kvalitet evalueres basert på leverandørens oppdragsforståelse, løsningsbeskrivelse, framdriftsplan, estimert antall timer for oppdraget, samt CV-er for faglig ansvarlig og medarbeidere som dokumenterer formalkompetanse og relevant erfaring.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Utdanningsetaten ønsker å inngå en rammeavtale med én leverandør som skal levere tjenester innen arbeidsplassrådgivning og interiørarkitekttjenester. Vi forventer endringer i organisasjonens behov fremover, blant annet som følge av endret bemanning, utløpende leieavtaler og behov for mer fleksibel bruk av arealer. Leverandøren må kunne bistå med tilpasninger og rådgivning i takt med denne utviklingen. Avtalen skal dekke Utdanningsadministrasjonens behov for slike tjenester i hele kontraktsperioden.

    Kontakt navn
    Monica Møller
    Kontakt telefon
    +47 45021782
    Adresse
    Grensesvingen 6, 0663 OSLO

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Oppdragsforståelse og kompetanse. Leverandørens oppdragsforståelse og løsningsbeskrivelse skal fremgå av SSA-O bilag 2. Beskrivelse av framdriftsplan skal gis i bilag 3. Vi ber også om at estimert antall timer for oppdraget oppgis i bilag 5. Dette estimatet vil inngå i evalueringen av leverandørens oppdragsforståelse. Det skal legges ved CV-er for den/de som er faglig ansvarlig og medarbeidere for leveransen. CV-ene skal være skrevet på norsk og inneholde opplysninger om formalkompetanse og relevant erfaring knyttet mot leveransen, maksimalt 4 sider per person.

    Beskrivelse

    Tilbudte timepriser vil bli vektet likt i evalueringen. Timepris oppgis i SSA-O bilag 5 (Dersom det ikke oppgis timepris for alle roller i første avrop, ber vi om at disse prisene fylles inn i SSA-R, bilag 5)

Se hele utlysningen

Tittel
12-UDE-2025 Rammeavtale arbeidsplassrådgivning og interiørarkitekttjenester
Lokasjon
Estimert verdi
2 299 000,00 kr
Varighet
2 år

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner