Anbudsoversikt for 15-BYM-2022 - Parallell rammeavtale for Byggeleder-, kontroll- og SHA-tjenester bygg/anlegg

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Byggeteknisk konsulentvirksomhet

Formålet med anskaffelsen er å sørge for at Bymiljøetaten har tilstrekkelig kapasitet og kompetanse innen byggeledertjenester, SHA og ytre miljø, særlig innenfor bygg- og anlegg. Dette gjennomføres ved å anskaffe en parallell rammeavtale for ekstern byggelederkompetanse. Bymiljøetaten har til hensikt å inngå rammeavtale med maks 5 leverandører forutsatt at det er et tilstrekkelig antall kvalifiserte leverandører og egnede tilbud.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
15-BYM-2022 - Parallell rammeavtale for Byggeleder-, kontroll- og SHA-tjenester bygg/anlegg
Estimert verdi
120 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister eller tilsvarende register. • Norske selskaper: Firmaattest, registerutskrift, handelsregister eller lignende. • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha god økonomisk soliditet til å kunne gjennomføre kontraktene under rammeavtalen. • Kredittvurdering/-rating tilsvarende «A» i AAA-ratingsystemet – ikke eldre enn 6 mnd. – som baserer seg på siste kjente regnskapstall, jf. FOA §16-4 (1) bokstav f. • Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å foreta egen kredittvurdering og rating av leverandøren.
Kvalifikasjonskrav 3

KRAV: • Leverandøren skal ha god erfaring med leveranse av tilsvarende ytelser som skal utføres under rammeavtalen. • Det er tilstrekkelig at leverandør samlet sett dokumenterer erfaring med tilsvarende ytelser. DOKUMENTASJONSKRAV: • Leverandøren skal fylle ut “Vedlegg 7 - Svarskjema for kvalifikasjonskrav” arkfane “Erfaring” over leverandørens 5 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Av vedlegg 7 skal det fremgå opplysninger om blant annet: o Navn på oppdragsgiver/beskrivelse av virksomhet samt kontaktinformasjon o Navn på prosjekt/oppdrag/ramme-avtale o Kort beskrivelse slik som varighet på oppdraget, målsetning og rolle i oppdraget o Oppdragets verdi i NOK o Kontaktperson for referanse • Dersom leverandør er avhengig av annen støttende virksomhet for å dekke etterspurt erfaring (morselskap, underleverandør eller lignende) skal denne virksomheten levere egen ESPD og forpliktelseserklæring. KRAV: • Leverandør skal ha kapasitet og rådighet over ressurser til å kunne oppfylle kontrakter som tildeles under rammeavtalen. • Ressurser som leverandøren skal ha rådighet over er angitt i “Vedlegg 1 – Kravspesifikasjon" kapittel 2, herunder: o Byggeledere o Kontrollingeniører o SHA-koordinatorer DOKUMENTASJONSKRAV: • Leverandøren skal fylle ut “Vedlegg 7 - Svarskjema for kvalifikasjonskrav” arkfane “Kapasitet” med en beskrivelse og oversikt over leverandørens arbeidsstyrke relevant for rammeavtalen, jf. Anskaffelsesforskriften §16-6 (1) bokstav h. • Dersom leverandør er avhengig av annen støttende virksomhet for å dekke etterspurt kapasitet (morselskap, underleverandør eller lignende) skal denne virksomheten levere egen ESPD og forpliktelseserklæring.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner