Anbudsoversikt for 1950 Rådgivning og FDVSU for Bærum kommunes vakuumsuganlegg
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Avfallshåndtering
Bærum kommune, Avfall og gjenvinning, innbyr med dette til anbudskonkurranse. Konkurransen er delt opp i 2 separate delkontrakter: Delområde 1: Hovedsakelig rådgivning. Dette er en rammeavtale for bl.a. rådgivning for utbygging, drift og videreutvikling av anlegg på Fornebu, de som planlegges i Sandvika og eventuelt andre steder i Bærum kommune. I tillegg ønsker vi opsjon på levering av forvaltningssystem. Delområde 2: Hovedsakelig forvaltning, drift, vedlikehold, service og utvikling (FDVSU). Dette innebærer bl.a. drift av dagens anlegg og de ledninger og nedkastgrupper som kommer i avtalens lengde. I tillegg ønskes det tilbud på nytt styringssystem og oppgradering til nivåfølere på nedkastene. Ytterligere informasjon om prosjektets formål, omfang og krav finnes i Del 2 Oppdragsbeskrivelse for FDVSU og Del 2 Oppdragsbeskrivelse for Rådgivning.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- 1950 Rådgivning og FDVSU for Bærum kommunes vakuumsuganlegg
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 45200000 Deler av eller komplette byggekonstruksjoner samt anleggsarbeider
- 45300000 Byggningsinnstallasjonsarbeid
- 45350000 Maskininstallasjoner
- 48600000 Operativsystemer og programvare for databaser
- 48780000 Programvare for system, lagrings- og innholdsstyringstyring
- 60300000 Transport via rørsystemer
- 71500000 Bygge- og anleggsrelaterte tjenesteytelser
- 72000000 Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte
- 90000000 Avløp, søppel, sanitære og miljømessige tjenester
- Estimert verdi
- 32 000 000,00 kr
- Varighet
- 96 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Foretaket skal være lovlig registrert
Økonomisk og finansiell stilling skal dokumenteres med følgende informasjon: a) Siste godkjente årsregnskap b) Siste årsberetning og revisors beretning, så fremt leverandøren ikke har fravalgt dette. c) Eventuell nyere informasjon av betydning d) Soliditetsvurdering fra en virksomhet med konsesjon til å drive kredittopplysningsvirksomhet. Vurderingen må ikke være eldre enn 3 måneder fra tilbudsfristen, være basert på siste godkjente regnskapstall, og bør opplyse om kredittverdighet og grad av konkursrisiko (konkursprediksjon). Dersom tilbyderen støtter seg på annet foretaks kapasitet for å oppfylle kravet til økonomisk og finansiell stilling, skal også dette foretaket oppfylle kvalifikasjonskravet og inngi dokumentasjon iht. pkt. a - d over i tillegg til signert forpliktelseserklæring.
Kopi av sertifikat for miljøledelse (ISO 14001/EMAS/Miljøfyrtårn eller tilsvarende) utstedt av akkrediterte sertifiseringsorganer. Alternativt kan beskrivelse av leverandørens systemer for miljøledelse, samt hvordan disse er implementert og forvaltes i virksomheten, fremlegges. Kravet må oppfylles av både tilbyder og ev. samarbeidende foretak.